معرفی بهترین بازی شستی برای موبایل به همراه جزئیات آنها

بهترین بازی شستی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی‌هایی که برای گوشی‌های موبایل عرضه می‌شوند باید به گونه‌ای باشند تا بازیکنان با راحت‌ترین حالت بتوانند به بازی مشغول شوند. بازی فقط با انگشت شست معایب و مزایای خاص خود را دارد. بهترین بازی شستی در میان بازی های موبایل باید هم سرگرم کننده باشد و هم فشار زیادی به انگشت شما وارد نکند. در این مطلب قصد داریم تا چندتا از بهترین بازی های شستی برای موبایل را به شما معرفی کنیم.

امروزه که شاهد پیشرفت و ارتقای کیفیت در بازی‌های موبایل هستیم، رفته رفته طرفداران و محبوبیت بازی‌های موبایل در بین کاربران آن‌ها رو به افزایش است. امروز قصد داریم به معرفی بازی شستی بپردازیم و بهترین بازی های شستی برای موبایل را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس تا پایان این مطلب همراه پلازا باشید.

بازی فقط با انگشت شست

فهرست مطالب

بازی های شستی مسابقه ای

بازی‌های مسابقه‌ای از مکانیزم‌های مختلفی در بازی‌هایشان برخوردار هستند که در صورتی که این مکانیزم‌ها را تغییر دهیم بازی برایمان سخت خواهد شد. مکانیزم‌هایی که در رابطه با آن‌ها صحبت می‌کنیم شیوه هدایت و کنترل در بازی است. اگر به بازی‌های مسابقه با ماشین یا موتور توجه کرده باشید، به این موضوع پی خواهید برد که شیوه و چیدمان پدال برای گاز و ترمز و یا حتی دنده عوض کردن به چه صورتی طراحی و در بازی قرار داده شده‌اند.

در بازی‌هایی که مبنای آن‌ها بر روی مسابقه با ماشین یا موتور است دکمه‌های کنترل بازی به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا بازیکنان با انگشت شستشان بازی را هدایت و کنترل کنند. دلیل این موضوع آن است که انگشت شست در بهترین وضعیت برای گرفتن گوشی در دست و همچنین راحتی برای کنترل بازی قرار دارد. به همین ترتیب بهترین و راحت‌ترین انگشتان برای بازی، انگشتان شستمان هستند. در ادامه تعدادی بازی مسابقه‌ای به شما معرفی خواهیم کرد تا شما عزیزان بتوانید از بین این بازی‌ها انتخاب کنید و از تجربه کردن آنها لذت ببرید.

1. بازی Real Racing

بازی Real Racing یکی از بهترین بازی های شستی

اولین بازی در لیستمان بازی محبوب و بسیار پر طرفدار Real Racing است. این بازی در گروه بازی‌های مسابقه‌ای قرار می‌گیرد که طرفداران زیادی در میان کاربران موبایل دارد. شیوه کنترل کردن بازی به گونه‌ای است که حتما باید با انگشت شستتان بازی را کنترل و هدایت کنید.

2. بازی Asphalt

بازی Asphalt بهترین بازی شستی برای گوشی

دومین بازی که در لیست بهترین بازی شستی برای موبایل قرار دادیم مجموعه بازی آسفالت است. در بازی آسفالت، بازی فقط با انگشت شست جریان خواهد یافت و انگشتان دیگر نقشی را در روند بازیتان نمی‌توانند ایفا کنند. امروزه نسخه های متعددی از بازی آسفالت منتشر شده است که پیشنهاد میشود جدیدترین نسخه آنرا تجربه کنید.

3. بازی Xtreme Motorbikes

بازی Xtreme Motorbikes یکی از برترین بازی های شستی برای موبایل

یکی دیگر از بهترین بازی های شستی برای گوشی که در لیستمان آن را می‌خواهیم معرفی کنیم، بازی Xtreme Motor Bikes است. این بازی در میان بازی‌های موتور سواری از طرفداران زیادی برخوردار است. و البته محبوبیت بازی Xtreme Motor Bikes بی دلیل هم نیست. این بازی از حساسیت بالایی در گیم پلیش برخوردار است به همین دلیل شما باید با استفاده درست از دو انگشت شستتان بتوانید موتورتان را در راستای رسیدن به خط پایان به خوبی کنترل و هدایت کنید.

4. بازی Ultimate Motorcycle Simulator بهترین بازی شستی در سبک شبیه سازی موتورسواری

بازی Ultimate Motorcycle Simulator فقط با انگشت شست

بازی بعدی که در لیستمان قرار دادیم یک بازی شبیه ساز موتور سواری تحت عنوان Ultimate Motorcycle Simulator است. در این بازی که جزو بهترین بازی شستی برای گوشی به شمار می‌آید، شما باید با قوانین و فراز و نشیب‌های بازی آشنا شوید. همانطور که از عنوان این بازی مشخص است، شما با یک بازی شبیه ساز رو به رو هستید و باید بر اساس قوانینی که در واقعیت ملزم به رعایت آن‌ها هستید، در بازی نیز آن‌ها را رعایت کنید.

5. بازی Moto Speed بهترین بازی شستی در سبک موتورسواری

معرفی بازی شستی Moto Speed

یکی از بازی‌هایی که بازی فقط با انگشت شست در آن مطرح است، بازی موتورسیکلت سرعت است. در این بازی شما باید با استفاده از انگشت شستتان بازی را پیش ببرید و از آن لذت ببرید. این بازی بر خلاف سایر بازی‌های موتور، حالت جهان باز دارد و همین امر بر جذابیت و محبوبیت این بازی مسابقه‌ای افزوده است.

بازی های جنگی

در کنار بازی‌های مسابقه‌ای که بازی فقط با انگشت شست با آن‌ها امکان پذیر است، بازی‌هایی نیز وجود دارند که در سبک جنگی هستند و بازیکنان علاوه‌بر انگشتان دیگر، باید از انگشت شستشان استفاده بخصوصی را داشته باشند تا بتوانند در طول بازی به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنند. در این قسمت ما لیستی از بازی های شستی که در سبک جنگی و اکشن هستند را برای شما قرار داده‌ایم.

1. بازی PUBG Mobile

بازی PUBG Mobile یکی از محبوب ترین بازی های شستی

بازی پابجی موبایل عنوانی است که احتمالا تمامی افرادی که در دنیای گیم فعالیت می‌کنند با این عنوان آشنایی دارند و نام این بازی برای یک بار هم که شده به گوششان خورده است. در بازی پابجی با استفاده از انگشت اشاره نیز باید روند بازی را پیش بگیرید اما انگشتان شست هر دو دست از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و با استفاده از این انگشتان شما باید به جنگ و مبارزه بپردازید. به همین ترتیب ما این بازی را در لیست بهترین بازی شستی قرار دادیم تا شما آن را بیشتر بشناسید.

2. بازی Call of Duty Mobile

بهترین بازی های شستی برای موبایل مانند بازی Call of Duty Mobile

بازی Call of Duty Mobile، گیم پلی مشابه با بازی پابجی موبایل دارد و کارکرد دکمه‌های بازی نیز تا حدود بسیار زیادی با بازی پابجی موبایل مشابه است. به همین دلیل این بازی را نیز در لیست بازی های شستی قرار دادیم. امروزه بازی کال اف دیوتی در لیست های بسیاری از جمله بهترین بازی شستی حضور داشته است که گیم پلی عالی ان میتواند شمارا برای زمان خوبی سرگرم کند.

3. بازی Mortal Kombat

بازی Mortal Kombat فقط با انگشت شست

اگر به دنبال بازی فقط با انگشت شست هستید، باید بازی مورتال کمبت را برای گوشی موبایل خود دانلود کنید و به بازی بپردازید. مجموعه بازی مورتال کمبت همانطور که از عنوان این بازی مشخص است، یک بازی رزمی بوده که در طول بازی شما فقط با انگشتان شست هر دو دستتان به بازی مشغول خواهید شد و نیازی به سایر انگشتان نخواهید داشت. در ادامه لیست معرفی بهترین بازی شستی باما همراه باشید.

4. بازی Shadow Fight بهترین بازی شستی در سبک مبارزه

بازی Shadow Fight یکی از بهترین بازی های شستی برای گوشی

بازی Shadow Fight را احتمالا بشناسید و تجربه بازی کردن این بازی را داشته باشید. بازی شادو فایت یک بازی رزمی است که از نظر گیم پلی و سبک بازی با بازی مورتال کمبت شباهت زیادی دارد. در این بازی نیز شما نیاز دارید تا با انگشتان شستتان به مبارزه بپردازید و حریفانتان را مغلوب خود کنید. سبک بازی های شستی به دلیل کنترل بهتر گیمر روی بازی به محبوبیت رسیده است که بازی شادو فایت یکی از بهترین های این سبک بوده است که نباید از کنار ان ساده عبور کرد. باید بدانید که این بازی از طراحی مناسبی بهرهمند است که گیم پلی عالی آن میتواند شمارا برای مدت زمان طولانی سرگرم کند. نظر شما نسبت به لیست بهترین بازی شستی چیست ؟

سخن پایانی

بازی فقط با انگشت شست یکی از راه‌هایی است که در بازی‌های موبایل می‌توانید برای بازی بهتر از آن استفاده کنید. هنگامی که در این سبک از بازی‌ها شما با دو انگشت شست خود به بازی مشغول می‌شوید، تمامی امور درون بازی را می‌توانید کنترل کنید و همین امر باعث این موضوع خواهد شد که بازیکنان بتوانند راحت‌تر مراحل و پروسه بازی را به پایان برسانند. نکته دیگری که در این بازی‌ها وجود دارد این است که بازیکنان با خستگی کمتری در طول بازی مواجه خواهند شد. آیا شما با بازی‌هایی که به صورت دو انگشتی انجام می‌شوند موافق هستید؟ چنین بازی‌هایی را تا به حال تجربه کرده‌اید؟ نظرات و پیشنهادات خودتان را با تیم پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402