راهنمای خرید جک درب پارکینگ با بهترین کیفیت

خرید جک پارکینگ
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

تصور کنید در گرما و سرما، بارندگی و برف بدون این که نیاز باشد از ماشین پیاده شوید تنها با فشار دادن یک دکمه در ورودی پارکینگ شما باز و بسته شود، حتما حس خوبی از این موضوع می گیرید.  جک درب پارکینگ همچنین زمانی که فراموش می کنید در پارکینگ را بسته اید یا نه به کمک شما می آید و خیال شما را از پیش نیامدن هرگونه مزاحمت و سرقت احتمالی راحت می کند. جک درب پارکینگ به دو شکل مورد استفاده قرار می گیرد که شامل ریموت دستی و حسگر چشمی است. انواع مختلف جک درب پارکینگ نیز شامل جک الکترو مکانیکی، جک هیدرولیکی می شود. در این مقاله شما را با  اجزای جک درب پارکینگ و همینطور ابزار لازم برای نصب این وسیله آشنا خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

فهرست عناوین مطلب:

 اجزای تشکیل دهنده جک درب پارکینگ:

جک بازویی : جک بازویی در واقع ابزاری برای انتقال نیروی الکتریکی به مکانیکی یا هیدرولیکی می باشد.

ریموت کنترل : ریموت کنترل وسیله ارتباطی کاربر با مرکز فرمان می‌با شد که غالبا ۲ ریموت کنترل در پکیج وجود دارد.

چشمی : چشمی به دلیل داشتن سیستم مادون قرمز اگر خودرو، عابری یا مانعی در مقابل چشمی حس کند، از باز و بسته شدن درب جلوگیری می‌کند و مانع از صدمه زدن درب به خودرو می شود.

مرکز فرمان : همانطور که از اسم آن مشخص می باشد وظیفه فرمان برای باز و بسته شدن و توقف جک‌ها را دارد و در آخر رابط بین ریموت کنترل و جک پارکینگ می‌ باشد.

فلاشر : فلاشر در واقع با علائم و آلارم هشدار دهنده مختلف مانند چشمک زدن، پیام مرکز فرمان را نشان می‌ دهد.

خرید جک درب پارکینگ

ویژگی های  مثبت جک درب پارکینگ چه چیزهایی را شامل می شود؟

  • عدم تولید سر و صدا در هنگام باز و بسته کردن درب
  • وجود موتور قدرتمند
  • قابلیت باز و بسته کردن درب به دو روش
  • امن بودن برای درب های ضد سرقت پارکنیگ
  • مقاوم بودن به شرایط جوی هوا و میزان رطوبت
  • دارا بودن قطعات هوشمند برای باز و بسته کردن درب

نصب جک درب پارکینگ

ابزار های لازم در نصب جک درب پارکینگ

در فرایند نصب یک جک پارکینگ از متوسط تا پیشرفته، ابزارهایی به کار می روند که در نصب و اجرا دارای اهمیت هستند. هر جک درب پارکینگی دارای 2 عدد بازو، برد مدار فرمان، باکس و ترانس، ريموت، چشمی فتوسل، فلاشر و دیگر ابزارهای نصب است. در مدل جک نایس و لايف، فقط به یک عدد ریموت احتیاج است. جک درب ریلی، شامل اجزای متفاوتی است؛ از جمله این اجزا می توان به موتور ریلی، شانه فلزی، ریموت، چشمی فوتوسل، فلاشر و دیگر ابزارهای نصب اشاره کرد.

 

بهترین جک درب پارکینگ  در بازار ایران

در بازار ایران انواع و اقسام جک پارکینگ به فروش می رسد و از 4 میلیون تومان به بالا معمولا دارای کیفیت مناسبی هستند. در ادامه اطلاعات بهترین جک ها که در فروشگاه دی سی ای کالا نیز موجود هستند را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

جک پارکینگی فک FAAC ایتالیا

این جک محصول کشور ایتالیا می باشد. مدت هاست که این برند با توجه به خدمات و کیفیتی که از خود نشان داده به عنوان یک برند قابل اعتماد در بازار شناخته می شود. جک پارکینگ فک با کاور آلومینیومی اضافه و شفت فولادی ضخیم و باکیفیت، مناسب برای تردد های بالا و شرایط آب و هوایی سخت می باشد. این برند در بین کسانی که به دنبال کیفیت هستند دارای بیشترین نصب در بازار ایران را داراست.جک پارکینگی فک در مدل های  مختلفی موجود بازار هست که برای واحد های مسکونی  با طول هر لنگه درب تا 3 متر و درب های دو لنگه صنعتی با حداکثر طول 7 متر می تواند باشد. تخصص کمپانی فک تولید جک های هیدرولیک است اما با تولید جک های الکترومکانیکی با قیمت مناسب خود را در بازار جک های ارزان قیمت به عنوان یک برند قابل احترام جا داده است. مدل 412 یکی از پرفروش ترین محصولات این برند برای درب های لولایی ساختمان های با تردد پایین است.

 

جک پارکینگی فدینی Fadini ایتالیا

این برند نیز محصول کشور ایتالیا است که به عنوان یکی از اولین شرکت های متخصص در زمینه درب اتوماتیک شناخته می شود.این جک دارای گستره ی نسبتا بزرگی از محصولات است که بر روی انواع درهای لولایی قابل نصب می باشد. این جک از نوع هیدرولیک می باشد که مناسب برای تردد بالای 30 مرتبه در ساعت هست. از مشخصات فنی جک فادینی می توان به قابلیت آزاد شدن در مواقع اضطراری، براکت های مستحکم و ضد زنگ، تنوع محصول برای گستره عرض درب 1.8 تا 7 متر بدنه فلزی مناسب برای شرایط آب و هوایی سخت و … اشاره کرد.

 جک پارکینگی سیماران فراز 4S

جک پارکینگی سیماران مدل فراز4S  ، یکی از بهترین , با کیفیت ترین و بی صدا ترین محصولات بازار است که نام شرکت سیماران را یدک میکشد. این شرکت از سال 1350 تا کنون مشغول به فعالیت است و خدمات پس از فروش عالی که در محل انجام میشود از محاسن این برند معتبر است.محصولات سیماران کنترل کیفی بسیار خوبی دارد که باعث شده خرابی محصولات به حداقل برسد. جک پارکینگی سیماران 4S توان باز کردن هر لنگه درب تا 350 کیلوگرم با طول 2 متر را دارد که قدرتی مناسب در میان محصولات بازار به حساب می آید.مدار فرمان جک های  سیماران Q70 است که مدل ارتقاء یافته Q60  پروتکو بوده و تمام امکانات لازم از جمله دوسرعته  بودن, اتصال به قفل برقی , تشخیص مانع و تنظیمات دقیق جک ها و… را داراست. 4S دارای 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است و می تواند بهترین انتخاب در میان جک های پارکینگی بازار باشد.

 جک پارکینگ یال مدل X1و جک پارکینگ یال مدل X2

جک پارکینگ یال مدل X1و جک پارکینگ یال مدل X2

جک پارکینگ شرکت یال از جمله بهترین جک های پارکینگ بازار است که قدرت و کیفیت بالایی دارد.موتور جک پارکینگ یال توان کشش 350 کیلوگرم  برای هر لنگه درب تا 2 متر را دارد.به علت افقی بودن موتور آن نیاز به کنده کاری کمتری برای نصب دارد همچنین این جک پارکینگی از مدار قدرتمند و با کیفیتی بهره می برد. گارانتی جک پارکینگ یال 3 سال است و یک سال نیز گارانتی تعویض دارد. از معایب این جک سروصدای آن است که نسبت به محصولات دیگر بازار کمی بیشتر است.این جک در دو مدل یال X1 و X2 تولید میشود و تفاوت آنها در طول بازوی آنهاست. محل کلید خلاص کن در جک برقی یال بر روی جک و با فاصله نسبت به انتهای جک قرار گرفته تا خلاص کردن جک به راحتی امکان پذیر باشد. با باز نمودن درپوش محل خلاص کن می توان کلید سوئیچی هر جک را جهت آزاد کردن جک استفاده نمود. فرم این محصول به گونه ای است که برای نصب نیاز به فضای کمتری جهت کنده کاری نیاز است.

جک پارکینگ یال مدل X1 نسبت به مدل X2 شفت بلندتری دارد و همین امر باعث میشود تا گشتاور بیشتری تولید کند و برای درب هایی با طول بیشتر مناسب باشد.این جک در مناسب برای هر لنگه درب تا ۴۰۰کیلو و طول 3 متر میباشد.قدرت موتور جک یال X1 با مدل X2 فرقی ندارد و تنها فرق آنها در طول بازوی آنها است.با توجه به تفاوت قیمت کمی که این مدل ها با هم دارند ,استفاده از مدل X1  منطقی تر میباشد.

 

و در پایان در این مطلب سعی کردیم تا بهترین جک های درب پارکینگ موجود در ایران را با توجه به قابلیت های آنها برای شما شرح دهیم. در دی سی ای کالا با توجه به نیاز بازار انواع جک در پارکینگ با مشخصات کامل شرح داده شده تا مشتری بی نیاز از جستجوی اضافه بهترین انتخاب خود را انجام دهد. امید است مطالب بالا برای شما مفید واقع شود.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402