پرفروش ترین بازی های آیفون | با بازی های پرفروش آیفون آشنا شوید

بازی های پرفروش آیفون / پرفروش ترین بازی های iOS
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بدون شک گوشی‌های آیفون از زمان انتشار خود به واسطه قدرت سخت افزاری‌شان مورد توجه قرار گرفته‌اند. بر همین اساس سازندگان پرفروش ترین بازی های آیفون از این امر استفاده کرده و عناوینی به یادماندنی بر جای گذاشته‌اند. در این مقاله می‌خواهیم بازی های پرفروش آیفون را بررسی کنیم. با بررسی پرفروش ترین بازی های iOS همراه ما بمانید.

پلتفرم آیفون یکی از مهمترین پلتفرم‌های عرصه گیمینگ محسوب می‌شود؛ به شیوه‌ای که عناوین انحصاری بسیاری برای آن طراحی شده‌اند و البته در میان عناوین دیگر نیز نسخه‌های آیفون بازی‌ها همواره جایگاه خاص خود را دارند. بر همین اساس بر آن شدیم تا تعدادی از پرفروش ترین بازی های آیفون را در مقاله‌ای که پیش رویتان هست مورد بررسی قرار دهیم. بازی های پرفروش آیفونی که در این مقاله آن‌ها را می‌خواهیم تحت بررسی قرار دهیم هر کدام بیش از میلیون‌ها دلار برای سازندگان خود سود مالی به همراه داشته‌اند و ماهانه میلیون‌ها نفر آن‌ها را تجربه می‌کنند. دامنه مخاطبان این عناوین در حدی است که حتی هر ازگاهی با تعدادی از پرطرفدارترین عناوین پلتفرم‌های دیگر از جمله کامپیوتر نیز برابری می‌کند. با بررسی پرفروش ترین بازی های iOS همراه پلازا بمانید.

در ویدیوی زیر می‌توانید با «10 تا از بهترین بازی های آیفون» آشنا شوید.

پرفروش‌ ترین بازی های آیفون

8- بازی Pokemon Go

پرفروش ترین بازی های آیفون - بازی Pokemon Go

میزان فروش کل: 5,553,800,000 دلار

تاریخ انتشار: 6 جولای 2016

در هشتمین جایگاه فهرست پرفروش ترین بازی های آیفون بازی Pokemon Go قرار دارد. بازی Pokemon Go یک بازی ویدیویی واقعیت افزوده (Augmented Reality) است که توسط کمپانی Niantic و با همکاری کمپانی‌های نینتندو و پوکمون (The Pokemon) ساخته شده است. در این بازی ویدیویی که در فهرست پرفروش ترین بازی های Ios امروزمان قرار گرفته است بازیکنان از فناوری GPS گوشی‌های هوشمند خود برای ردیابی، پیدا کردن، پرورش دادن و نهایتا مبارزه با موجوداتی مجازی می‌پردازند که پوکمون نام دارند.

پوکمون‌ها در این بازی ویدیویی در گوشی شما هستند اما شما باید در دنیای واقعی به دنبال آن‌ها بگردید. این بازی ویدیویی عضو بازی های پرفروش آیفون رایگان است و سازندگان آن از طریق مواردی مثل تبلیغات و خرید درون بازی درآمدزایی می‌کنند. تعداد پوکمون‌های بازی Pokemon Go هنگام انتشار این عنوان 150 عدد محسوب می‌شود که این تعداد در سال 2021 به 700 عدد ارتقا یافت.

دانلود بازی Pokemon Go برای Ios

 

7- بازی Fate/Grand Order

بازی های پرفروش آیفون -  بازی Fate/Grand Order

میزان فروش کل: 5,553,800,000 دلار

تاریخ انتشار: 30 جولای 2015

در هفتمین جایگاه فهرست پرفروش ترین بازی های آیفون بازی Fate/Grand Order را قرار داده‌ایم. این بازی ویدیویی یک بازی موبایل رایگان است که توسط کمپانی Delightworks و با بهره گرفتن از موتور بازی‌سازی Unity ساخته شده است و کمپانی Aniplex وظیفه انتشار آن را بر عهده گرفته است. در این بازی ویدیویی که در فهرست پرفروش ترین بازی های Ios امروزمان قرار گرفته است تاکید اصلی روی مبحث مبارزات نوبتی است.

بازیکنان در بازی Fate/Grand Order در نقش یک ارباب قرار می‌گیرند و وظیفه دارند که افرادی را به عنوان سرباز خود تحت فرماندهی قرار دهند تا دشمن را از میان ببرند. روایت داستانی این عنوان جزو بازی های پرفروش آیفون به شکل یک رمان تصویری صورت گرفته است و هر کدام از سربازان شما در این بازی سناریوی خود را دارند که می‌توان در آن به اکتشاف پرداخت. اگر به مبارزات نوبتی علاقمند هستید این عنوان یکی از بهترین گزینه‌های شما محسوب می‌شود.

دانلود بازی Fate/Grand Order برای Ios

 

6- بازی Candy Crush

بازی Candy Crush  - پرفروش ترین بازی های iOS

میزان فروش: 6,400,000,000

تاریخ انتشار: 14 نوامبر 2012

ششمین جایگاه فهرست پرفروش ترین بازی های آیفون را به بازی Candy Crush Saga اختصاص داده‌ایم. این بازی ویدیویی یک بازی رایگان پازل سه تکه‌ای محسوب می‌شود که توسط کمپانی King ساخته و منتشر شده است. بازیکنان در بازی Candy Crush Saga که در فهرست پرفروش ترین بازی های Ios امروزمان قرار گرفته است به پشت سر گذاشتن مراحل بازی از طریق جایگزین کردن یکسری شکلات در طی یک بورد می‌پردازند.

بازی Candy Crush Saga علاوه بر آنکه جزو بازی های پرفروش آیفون است یکی از بهترین نمونه‌های عناوین رایگان نیز محسوب می‌شود چرا که در آن می‌توانید بدون آنکه پرداخت درون بازی خاصی انجام دهید مراحل را تا نهایت به پیش ببرید. البته در این میان می‌توانید یکسری حرکات مخصوص نیز خریداری کنید که برای انجام دادن برخی از مراحل بازی کمکتان خواهند کرد.

دانلود بازی Candy Crush Saga برای Ios

 

5- بازی PUBG Mobile

بازی PUBG Mobile -   پرفروش ترین بازی های iOS

میزان فروش: 6.470,000,000

تاریخ انتشار: 19 مارس 2018

به رتبه پنجم فهرست پرفروش ترین بازی های آیفون فرا رسیدیم و این رتبه به عنوان دیگری به جز بازی PUBG Mobile اختصاص ندارد. بازی PUBG Mobile توسط کمپانی LightSpeed & Quantum Studio ساخته شده است که از شعبه‌های کمپانی Tencent Games است. این بازی ویدیویی جرو پرطرفدارترین عناوین نبرد کلان (Battle royale) است که موتور بازی سازی آن Unreal Engine 4 محسوب می‌شود.

گیم پلی بازی PUBG Mobile که در فهرست پرفروش ترین بازی های Ios امروزمان قرار گرفته است شباهت زیادی به نسخه اصلی این عنوان دارد به شیوه‌ای که بازیکنان در یک جزیره دورافتاده می‌افتند و بیش از صد بازیکن در این جزیره دور افتاده باید برای بقای خود تلاش کنند. اگر به یک بازی موبایل همه جانبه که از هر منظر درجه یک محسوب می‌شود علاقمند هستید این عنوان از بازی های پرفروش آیفون را از دست ندهید.

دانلود بازی PUBG Mobile برای Ios

 

4- بازی Clash of clans

پرفروش ترین بازی های آیفون -  بازی Clash of clans

میزان فروش کل: 7,700,000,000

تاریخ انتشار: 2 آگوست 2012

به جایگاه چهارم فهرست پرفروش ترین بازی های آیفون فرا رسیدیم و این جایگاه به بازی محبوب Clash of clans تعلق دارد. بازی Clash of clans یک بازی ویدیویی رایگان استراتژیک است که توسط کمپانی Supercell ساخته شده است. این بازی ویدیویی که جزو پرفروش ترین بازی های Ios است در یک دنیای فانتزی رخ می‌دهد که در آن بازیکن‌ها سرپرست یک روستا هستند و وظیفه دارند که روستای خود را با منابعی که در اختیارشان قرار داده می‌شود توسعه دهند.

البته ماجرا در این عنوان عضو بازی های پرفروش آیفون به اینجا ختم نمی‌شود و بخش مهمی از این بازی به مبحث مبارزه با روستاهای دیگر، پاداش گرفتن و بسیاری از موارد دیگر اختصاص دارد. منابع اصلی این بازی ویدیویی طلا، اکسیر و اکسیر سیاه محسوب می‌شوند. در این بازی ویدیویی همچنین قادر هستید که عضو گروه‌ها یا کلن‌ها شوید که ظرفیتشان به بیش از 50 نفر می‌رسد.

دانلود بازی Clash of clans برای Ios

 

3- بازی Puzzle & Dragons

بازی Puzzle & Dragons  -  پرفروش ترین بازی های iOS

میزان فروش: 8,217,340,000

تاریخ انتشار: 15 ژانویه 2016

به رتبه سوم فهرست پرفروش ترین بازی های آیفون فرا رسیدیم و این رتبه به عنوان دیگری به جز بازی Puzzle & Dragons اختصاص ندارد. بازی Puzzle & Dragons یک بازی ویدیویی پازلی است که در آن کاشی‌های رنگی را کنار هم خواهید چید. البته در این بازی ویدیویی که جزو پرفروش ترین بازی های Ios است شش هیولای مخوف نیز وجود دارد که بر اساس عملکردتان در بازی به یاریتان خواهند آمد.

این بازی ویدیویی جزو بازی های پرفروش آیفون رایگان بوده و درآمد سازندگان آن از طریق ارز درون بازی است. بازی Puzzle & Dragons در کشور ژاپن تبدیل به موفقیت تجاری شد و تا تاریخ نوامبر 2014 بیش از 32 میلیون دفعه دانلود شد. این عنوان اولین بازی موبایل تاریخ است که بیش از یک میلیارد دلار برای سازندگان خود سود به همراه داشته است.

دانلود بازی Puzzle & Dragons برای Ios

 

2- بازی Monster Strike

بازی Monster Strike - پرفروش ترین بازی های iOS

میزان فروش: 9,624,000,000 دلار

تاریخ انتشار: 8 آگوست 2013

به دومین جایگاه فهرست پرفروش ترین بازی های آیفون فرا رسیدیم و این جایگاه به بازی Monster Strike تعلق دارد. بازی Monster Strike یک بازی موبایل نقش آفرینی ژاپنی است که در آن المان‌های ژانرهای پازل، استراتژیک و چندنفره Co-op نیز وجود دارد. این بازی ویدیویی عضو فهرست بهترین بازی های Ios توسط کمپانی XFLAG ساخته شده است و آنقدر محبوب شده است که تا کنون از آن چندین سری انیمه نیز منتشر شده است.

در این بازی ویدیویی بازیکنان در یک صفحه شبیه به بیلیارد هیولاهای خود را به مصاف همدیگر می‌برند و فردی برنده میدان است که حریف خود را از طریق هیولاهایش از میدان به در کند. هر کدام از هیولاهای شما در این عنوان عضو بازی های پرفروش آیفون دارای میزان جان، میزان حمله و میزان سرعت ویژه و مخصوص به خود است و البته وظیفه ارتقای این هیولاها و افزایش قابلیت‌هایشان نیز بر عهده شماست.

دانلود بازی Monster Strike برای Ios

 

1- بازی Honor of Kings / بازی Arena of valor

بازی Honor of Kings - بازی Arena of valor -   پرفروش ترین بازی های iOS

میزان فروش: 12,793,000,000 دلار

تاریخ انتشار: 26 نوامبر 2015

نهایتا به اولین رتبه فهرست پرفروش ترین بازی های آیفون فرا رسیدیم و این رتبه به بازی بسیار محبوب Honor of Kings و نسخه جدیدتر آن به نام بازی Arena of Valor اختصاص دارد. این بازی ویدیویی یک عنوان متعلق به ژانر نبرد چندنفره آنلاین (MOBA) است که توسط کمپانی TiMi Studio ساخته شده است و کمپانی Tencent Games آن را به انتشار عموم رسانده است.

این بازی ویدیویی عضو بازی های پرفروش آیفون به محض انتشار خود در کشور چین تبدیل به محبوب‌ترین عنوان MOBA گردید و همین امر نیز سبب شد که یک سال بعد نسخه بین المللی آن نیز منتشر شود که Arena of Valor نام گرفت. در سال 2017 بازی Honor of Kings بیش از 80 میلیون بازیکن فعال داشت و بیش از 200 میلیون نفر آن را به شکل ماهانه تجربه می‌کردند. این بازی ویدیویی بر همین اساس یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین عناوین دنیا محسوب می‌شود.

دانلود بازی Honor of Kings / Arena of Valor برای Ios

بازی های پرفروش آیفون -  پرفروش ترین بازی های iOS

سخن پایانی

در مقاله‌ای که خواندید سعیمان بر آن بود که پرفروش‌ ترین بازی های آیفون را برای شما مورد بررسی قرار دهیم. امیدواریم که با خواندن این مطلب اطلاعات کافی را در رابطه با بازی های پرفروش آیفون به دست آورده باشید. حقیقت امر آن است که گوشی‌های هوشمند برای بیش از یک دهه است که حضور بسیار فعال و پررنگی در عرصه گیمینگ داشته‌اند و در این میان پلتفرم آیفون با بازی‌های پرطرفدار و البته منحصر به فرد خود جایگاه خاص خود را دارد. جایگاهی که بلاشک من بعد نیز با پیشرفت تکنولوژی‌های به کار رفته در بازی‌ها و البته افزایش میزان خلاقیت بازی‌ساز‌ها می‌تواند پررنگ تر نیز بشود.

نظر شما در رابطه با بهترین بازی های iOS چیست؟ نظرات خود را از طریق قسمت پایین و بخش کامنت‌های سایت با ما در ارتباط بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402