معرفی محصولات کنترل تردد ساخت ایران با بهترین کیفیت

کنترل تردد
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از اصول اساسی مدیریت صحیح برقراری نظم و امنیت در یک سازمان است. زیر نظر داشتن ورود و خروج پرسنل، برای مدیریت و کنترل نفرات در اماکن پر تردد مثل ایستگاه‌های اتوبوس، ایستگاه های مترو، شرکت ها و سازمان ها، بیمارستان ها، مراکز تجاری و صنعتی ، فرودگاه ها و ادارات دولتی و خصوصی امری مهم و اجتناب ناپذیر است. نظارت بر آمد و شد کارکنان در اکثر موارد همیشه بر عهده نیروی انسانی بوده و کار زمانبری بوده، اما حالا با وجود تجهیزات نظیر سیستم‌های حضور و غیاب، دوربین‌های مدار بسته و گیت‌ کنترل تردد دیگر این عمل نظارت به سهولت و به طور تمام اتوماتیک انجام می شود.

گیت کنترل تردد و دیگر تجهیزات امنیتی مانند آن همچون نرم افزار حراست، نرم افزار پلاک خوان و راهبند خودرویی اگرچه هزینه بر هستند اما امنیت یک کسب و کار را به شکل حرفه ای و کاملا هوشمندانه تضمین میکنند. گیت کنترل تردد یکی از تجهیزات امنیتی محسوب می شود که دارای انواع مختلفی است که از ترکیب انرژی مکانیکی و الکتریکی  که به راحتی امور و مرور رفت و آمد تمام عوامل یک مجموعه را مدیریت می کند. این وسیله حساس و با اهمیت است پس تهیه آن از هر جایی ممکن است آسیب زننده باشد. دژبان با سابقه و تخصص در ارائه بهترین لوازم امنیتی سعی دارد بخشی از این مسئولیت بزرگ را از روی دوش شما بردارد و در امور حراست یاری رسان شما باشد تا با انتخاب بهترین و امن ترین گیت کنترل تردد و امثال چنین لوازمی امنیت و آرامش را برای شما به ارمغان آورد. در ادامه این مقاله به بررسی بیشتر این وسیله امنیتی و مزایای استفاده از آن اشاره خواهیم کرد. برای اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

فهرست عناوین مطلب:

بهترین گیت کنترل تردد چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین گیت کنترل تردد چه ویژگی هایی دارد؟

گیت کنترل تردد در محل هایی استفاده می شوند که بیشترین رفت و آمد در آن اتفاق می افتد پس باید ساختاری محکم داشته باشد تا در طولانی مدت از آن استفاده شود و دچار آسیب نشود. بهترین گیت تردد علاوه بر اینکه تمام رفت و آمدها را بررسی می کند، سبب بهبود عملکرد و بازدهی کارکنان و پرسنل سازمان و ادارات نیز می شوند. در یک گیت کنترل تردد ایده آل هیچ اشتباهی رخ نمی دهد و گزارش دقیق از ورود و خروج افراد تهیه می کند. گیت تردد دارای انواع مختلفی نیز است که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

گیت های کنترل تردد به دو گروه تقسیم می‌شوند. گروه اول سیستم کنترل تردد خود ایستا و گروه دوم سیستم کنترل تردد شبکه‌پذیرهستند. سیستم کنترل تردد خود ایستا بدون نیاز به نرم افزار مرکزی کار می کنند. حافظه‌ی داخلیش شروع به‌کار می‌کند. مثل کارتخوان‌ها با قابلیت پرینتر که به راحتی هم قابل حمل هستند.سیستم کنترل شبکه‌پذیر همانطور که از نامش مشخص است برای استفاده از این سیستم‌ها حتما نیاز به استفاده از نرم افزار هوشمند مانند کارتخوان‌های مغناطیسی است. دستگاه‌های کنترل از طریق اثر انگشت یا مردمک چشم افراد به‌صورت همزمان است.

از جمله انواع گیت تردد شامل گیت اهرمی، گیت شیشه ای، گیت پروانه ای و …. است. ویژگی‌های هر یک از گیت‌ها به متناسب با مکان مورد استفاده و انتظارات کاربری در کنترل تردد یک مجموعه و یا ساختمان متفاوت است. به طور مثال گیت تردد اهرمی همراه با سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره و یا اثر انگشت یک سیستم کامل برای کنترل تردد افراد محسوب می‌شود. در حالی که از گیت‌های شیشه‌ای در مکان‌هایی با دسترسی عمومی و به صورت دو طرفه رفت و برگشت همراه با جاذبه‌های احتمالی در مکان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گیت کنترل تردد شیشه‌ای نیز خود انواع مختلفی دارد. از پرکاربردترین آنها شامل گیت تردد شیشه ای اسلایدی است. گیت های شیشه‌ای کنترل تردد ساخت ایران با طراحی خاص و تولید متخصصین داخلی از نظر کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارد و توانسته استاندارد CE  اروپا را نیز دریافت کند. گیت‌های شیشه‌ای از لحاظ نوع قرارگیری در مکان‌های مختلف به دو نوع کناری و میانی تقسیم می‌شوند. از این مدل خاص از گیت در مکان‌های عمومی مثل اداره‌ها، بانک‌ها، شرکت‌ها و… برای کنترل تردد و رفت و آمد پرسنل استفاده قرار می‌شود. این گیت ها توانایی اتصال به انواع دستگاه های هوشمند حضور و غیاب را نیز دارد.

از ویژگی هایی که این محصول ایرانی را جذاب می کند امکانات به روز آن است. از امکانات این محصول می توان به کنار رفتن خودکار درهای شیشه ای و امکان استفاده در حالت باز و بسته، باز شدن درها به طور کامل در زمان حریق یا قطعی برق، جلوگیری از عبور بیش از یک نفر در دو سمت به وسیله سنسور بدنه، قابلیت تنظیم سرعت باز و بسته شدن درها و گذشتن 40 نفر در یک دقیقه است. از دیگر قابلیت های این وسیله وجود باطری پشتیبان در زمان قطعی برق است که نگرانی ها را در چنین شرایطی کاملا از بین می برد. همچنین دارای قابلیت تعبیه کارتخوان و ریموت کنترل است که با کلید فشاری در دو جهت ورود و خروج عمل می کند.

گیت های دژبان علاوه بر مزایای بالا دارای یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش هستند که نشان دهنده ی ضمانت و اطمینان از کیفیت محصول تولیدی است.

دیگر محصولات کنترل تردد دژبان

دیگر محصولات کنترل تردد دژبان

از محصولات بسیار ضروری در کنترل تردد نرم افزارهای هوشمند هستند.از موارد بسیار کارآمد آنها نرم افزار حراست و همینطور راهبند خودرویی است. نرم افزار حراست به بررسی کلیه اطلاعات افراد از ارباب رجوع تا مهمان ها می پردازد. این نرم افزار با سیستم چهره قدرتمند کار را برای حراست یک ساختمان بسیار راحت می کند. از قابلیت های این نرم افزار رزرو میهمان و خوش آمد گویی در هنگام ورود آنها خواهد بود. علاوه بر این این سیستم به پیگیری تخلف پرسنل سازمانی و پیمانکار و همچنین تخلف خودروها نیز کی پردازد و تمام اطلاعاتی که کسب می شود را در آرشیوی خود ثبت می کند.

راهبند خودرویی و نرم افزار پلاک خوان نیز از دیگر لوازم ضروری هستند که توسط تیم متخصص دژبان در این زمینه طراحی و ارائه شده است تا ضریب خطای عبور اشتباه در ادارات و سازمان ها را به زیر صفر برساند.

 

سخن پایانی

بهترین و کارآمدترین محصولات کنترل تردد

در این مقاله سعی بر آن بوده تا بهترین و کارآمدترین محصولات کنترل تردد با ویژگی ها و مزایا ذکر شود. گیت کنترل تردد دژبان با ضمانت و خدمات پس از فروش یک محصول ایده آل برای استفاده است. این محصول را که اکنون دارای بالاترین کیفیت است و از کم استهلاک ترین گیت های کنترل تردد در دنیا می باشد، این محصول برای رسیدن به این سطح پنج بار تغییرات گسترده در مکانیسم و ظاهر آن اعمال شده است تا توانسته به این سطح کیفی برسد. علاوه بر این نکته ای که باید به آن دقت شود این است که محصولات کنترل تردد دژبان به دلیل ایرانی بودن با هزینه کمتر و خدمات پس از فروش یک منبع مطمئن برای خرید هستند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402