ترفند های جستجو در گوگل | آموزش جستجوی پیشرفته

ترفند های سرچ گوگل / تکنیک های جستجو در گوگل
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

موتور جستجو گوگل اطلاعاتی را در یک چشم به هم زدن در اختیار شما می‌گذارد اما این همه ماجرا نیست و اگر با نحوه استفاده از تکنیک ها و ترفند های سرچ گوگل آشنا باشید می‌توانید از امکانات پیشرفته جستجو در این موتور جستجوی محبوب بهره ببرید. گوگل می‌تواند امکاناتی را در اختیارتان قرار دهد که هرگز فکرش را نمی‌کردید.

جستجوی ساده گوگل، کاری که همیشه راحتی آن را انجام می‌دادید، در نگاه نخست به نظر نمی‌رسد که کار ویژه‌ای باشد اما اگر از امکانات و روش‌های مختلف جستجوی گوگل بیشتر بدانید، آن زمان است که این موتور جستجو می‌تواند به مانند یک جادوگر، چیزهایی را در اختیارتان قرار دهد که هرگز فکرش را هم نمی‌کردید.

پس از دو دهه فرآیند بهسازی که روی این موتور صورت گرفته است، جستجوی گوگل به یک فناوری پیچیده و به شکل زیبایی همه‌جانبه تبدیل شده است. فناوری که همیشه جواب می‌دهد. آیا تا به حال دیده‌اید که Google.com پس رفت کرده باشد؟ این دستاورد به آسانی برای محبوب‌ترین وبسایت دنیا به دست نیامده است.

آنچه در ادامه می‌خوانید

ترفند های سرچ گوگل ؛ آموزش جستجو پیشرفته

در حالی که احتمالا  هر روز از جستجوی گوگل استفاده می‌کنید، هنوز هم می‌توانید چیزهای بیشتری از قابلیت‌های این موتور جستجوی معتبر قدیمی بدانید. اگر به دنبال جستجوی پیشرفته هستید در این مقاله با نحوه استفاده از تکنیک ها و ترفند های سرچ و جستجو در گوگل آشنا می‌شوید و می‌توانید از روش های حرفه ای سرچ و جستجو در Google استفاده کنید.

1. علامت های صحیح برای جستجوی دقیق در گوگل

الگوریتم جستجوی گوگل در فهمیدن اطلاعاتی که به دنبال آن هستید، بسیار ماهر است، حتی زمانی که خودتان دقیقا مطمئن نیستید که دنبال چه چیزی هستید. اما برای زمانی که شما دقیقا می‌دانید به چه اطلاعاتی نیاز دارید، می‌توانید نتایج جستجوی خود را با استفاده از برخی توصیفگرهای پایه‌ای دقیق‌تر کنید. در اینجا فهرستی کوتاه از مواردی که باید در مورد توصیفگرها بدانید آمده است:

از “|” یا “OR” برای جستجوهای ترکیبی استفاده کنید

شما می‌توانید از این توصیفگرها برای زمانی که می‌خواهید به دو جزء جداگانه، اما مرتبط از اطلاعات دسترسی داشته باشید، استفاده کنید. گوگل معمولا به کوچک یا بزرگ بودن حروف انگلیسی اهمیت نمی‌دهد؛ با این حال در این مورد، شما باید کل عبارت “OR” را با استفاده از حروف بزرگ تایپ کنید. گوگل نتیجه‌های مختلفی را برای عبارت (capital city Tennessee or Spain) نسبت به عبارت (capital city Tennessee OR Spain) را برای شما نمایش خواهد داد.

حذف یک کلمه خاص یکی از ترفند های سرچ گوگل

آیا می‌خواهید جست‌و‌جوی اصطلاحات خاصی را از نتایج خود حذف کنید؟ در این صورت از اپراتور منطقی NOT یا علامت منها استفاده کنید تا تمامی کلیدواژه‌هایی را که نمی‌خواهید، حذف کنید. برای مثال، با آوردن علامت منها قبل از کلمه اندروید در این عبارت «best app-android» می‌توانید از اینکه نتایج جست‌وجوی‌تان اپلیکیشن‌های اندروید را هم نشان بدهد جلوگیری کنید. عملگر and در جستجوی گوگل نیز درست برعکس است.

از علامت نقل قول‌ برای جستجوی دقیق استفاده کنید

اگر عبارت “Danny Devito Hair” را داخل علامت نقل قول جست‌و‌جو کنید تنها نتایجی را که شامل همه آن کلمات در این ترتیب خاص می‌شود، به ارمغان می آورد. در حالیکه، جستجو برای عبارت Danny Devito Hair (بدون نقل قول) مجموعه ای متفاوت از نتایج را ارائه می‌دهد که تمام آن کلمات را دارند، اما لزوما به ترتیبی که شما می‌خواستید، نیستند.

2. از امکانات گوگل برای سفارشی سازی جستجو کمک بگیرید

جستجوی گوگل همچنین از انواع مختلفی از امکانات پشتیبانی می‌کند که می‌توانند نتایج شما را تحت شرایط خاصی که می‌خواهید، ارائه کنند. در اینجا چند مورد خوب برای این امکان گوگل را می‌ببینید:

جستجوی یک کلمه در یک سایت

ترفند های سرچ گوگل - تکنیک های جستجو در Google

اگر شما فقط بخواهید به جستجو در مطالب سایت بپردازید یا به عبارت دیگر فقط در یک سایت خاص از طریق گوگل جستجو کنید، باید پس از تایپ عنوان مورد نظرتان کلمه site و دو نقطه : را تایپ کنید و بعد آدرس سایت را بنویسید تا به طور مستقیم توسط URL سایت موردنظر شما دنبال شود. آنچه را تایپ می‌کنید حتما باید دامنه سایت را شامل شود، به عنوان مثال نحوه سرچ در گوگل با این ویژگی به این صورت است که باید این عبارت را تایپ کنید «site:plaza.ir آیفون 13» نه اینکه این عبارت را site:plaza آیفون 13، بدون آوردن «ir.» تایپ کنید.

فقط متن معینی را جست‌وجو کنید

تایپ کلمات :intext یا :allintext به شما اجازه می‌دهد تا فقط در میان متن یک سایت جستجو کنید؛ به جای جست‌و‌جوی عنوان و URL که معمولا الگوریتم جستجو آن را مورد توجه قرار می‌دهد.

فقط عناوین را جستجو کنید

جستجوی پیشرفته در گوگل - نحوه سرچ در Google

یکی دیگر از تکینیک ها و ترفند های سرچ پیشرفته گوگل جسجتوی عنوان صفحات وب با استفاده از :intitle است. برای مثال اگر «بهترین:intitle سامسونگ» را جستجو کنیم، در صفحه نتایج تنها صفحات وبسایت‌هایی را مشاهده می‌کنیم که کلمه سامسونگ در متن و بهترین در عنوان آن‌ها آورده شده باشد.

جستجوی فایل ها بر اساس نوع

یکی دیگر از امکانات جستجوی پیشرفته گوگل امکان جستجوی فایل‌ها بر اساس پسوندشان است. مثلا اگر به دنبال یک فایل PDF به خصوص می‌گردید، با استفاده از :filetype می‌توانید تنها به دنبال همان نوع فایل بگردید. مثلا filetype:pdf. اگر بخواهیم یک فایل آفیس را پیدا کنیم به همین ترتیب عبارت filetype:doc را جستجو می‌کنیم.

وبسایت‌های مرتبط را در گوگل جست‌و‌جو کنید

همه ما وبسایت مورد علاقه‌ای داریم که مکررا به آن سر می‌زنیم، اما گاهی اوقات کمی تنوع، چیز خوبی است. اگر شما دنبال ایده هستید که وبسایت دیگری را مطابق با علایق‌تان پیدا کنید، گوگل برای شما راهکاری دارد. برای نمایش نتایج مرتبط کافی است تا عبارت :related را قبل از آدرس وبسایت مورد نظرتان تایپ کنید.

این ترفند را می‌توان با هر کلمه یا عبارتی به کار برد، اما اگر برای یافتن وبسایت مورد استفاده قرار گیرد بهتر است. برای مثال اگر شما تایپ کنید related:amazon.com نتایج جستجوی وبسایت‌های خرده فروشی نظیر Walmart و Overboot را به شما نشان می‌دهد. جستجوی مرتبط با google.com هم، یاهو و بینگ را نشان می‌دهد.

3. سرچ گوگل در بازه زمانی مشخص یکی از ترفند های سرچ گوگل

ترفند های سرچ Google - علامت + در سرچ گوگل

اگر به دنبال تنها آخرین اخبار در مورد یک موضوع و یا در تلاش برای پیدا کردن اطلاعات مربوط به یک بازه زمانی مشخص هستید، می‌توانید برای محدود کردن بازه زمانی از منوی Tools (ابزارها) جست‌و‌جوی گوگل در دسکتاپ و موبایل خود استفاده کنید. پس از انجام جستجو، بر روی گزینه «Tools» یا «Search Tools»، بسته به رابط کاربری، در بالای سمت راست صفحه کلیک کنید. سپس روی «Any time» کلیک کنید. منوی کشویی به شما امکان میدهد نتایج را به یک ساعت، یک هفته و یک ماه  قبل محدود کنید یا حتی یک بازه زمانی دلخواه یا زمان مشخص را انتخاب کنید.

4. از جستجوی تصویری پیشرفته گوگل استفاده کنید

شما می‌توانید از نکاتی که تاکنون آموختید در جست‌و‌جوی تصاویر در گوگل استفاده کنید. با کلیک کردن روی صفحه جست‍و‍جوی پیشرفته تصویر در گوگل، می‌توانید تصاویر با کیفیت بالاتر را پیدا کنید و حتی با کلیک بر روی اندازه تصویر، منطقه، نوع فایل و حتی رنگ‌های خاص، آن‌ها را جستجو کنید.

5. جست‌و‌جوی معکوس تصویر از ترفند های سرچ گوگل

جستجوی معکوس از دیگر تکنیک ها و ترفند های سرچ و جستجو پیشرفته در گوگل است که اگر با نحوه استفاده از آن آشنا باشید می‌توانید به شکل حرفه ای تری تصاویر را پیدا کنید. گوگل از قابلیت جست‌و‌جوی معکوس تصاویر در اکثر مرورگرها پشتیبانی می‌کند. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا یک فایل تصویری را بارگیری کنید و اطلاعات مربوط به آن تصویر را پیدا کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک عکس از برج ایفل را آپلود کرده‌اید، گوگل (احتمالا) توانایی آن را دارد که آن را شناسایی کند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهد.

تکنیک های جستجو در گوگل - جستجوی پیشرفته Google

هم‌چنین از این قابلیت برای یافتن چهره افراد هم می‌توانید استفاده کنید. علاوه بر این، جستجوی معکوس می‌تواند شما را به وبسایت‌هایی که تصویر خاصی را نمایش می‌دهد، شناسایی یک اثر هنری، یا حتی تصاویری که از نظر بصری، مشابه هستند، هدایت کند. همچنین در بخش Find other sizes of this image می‌توانید اندازه‌های دیگر عکس را هم پیدا کنید.

نحوه سرچ عکس در گوگل با گوشی و کامپیوتر یکسان است. کافی است که به بخش جستجوی تصویر (گزینه Images) گوگل بروید و روی نماد کوچک دوربین در نوار جستجو کلیک کنید. در اینجا می‌توانید یک تصویر (یا یک URL مربوط به تصویر) را که می‌خواهید جستجو کنید آپلود کنید. همچنین می‌توانید تصویر را با «کشیدن و رها کردن» وارد نوار جست‌و‌جو کنید. نسخه‌های به روز شده مرورگرهای  گوگل کروم، فایرفاکس و مایکروسافت اج به شما امکان می‌‌دهد که به جای آپلود تصویر آن را مستقیما بکشید (drag) و در نوار جستجو قرار دهید.

6. محاسبات ریاضی را در جعبه جستجوی گوگل انجام دهید

یکی دیگر از تکنیک ها و ترفند های سرچ و جستجو پیشرفته در گوگل که بهتر است با نحوه استفاده از آن آشنا باشید، مربوط به ریاضیات است. چه بخواهید در خصوص یک وعده غذایی اطلاعات کسب کنید و چه بخواهید یک رندر جغرافیایی پیچیده ایجاد کنید، موتور جستجوی گوگل از قبل فکرش را کرده است.

شما می‌توانید محاسبات اولیه ریاضی را مستقیما در نوار جستجو انجام دهید. به عنوان مثال، جستجوی 34 + 7 با علامت + یک ماشین حساب را در زیر نوار سرچ گوگل نمایش می‌دهد که پاسخ صحیح را به شمانشان خواهد داد. همچنین می‌توانید از گوگل بخواهید سوالات ریاضی را به زبان معمولی حل کند. به عنوان مثال، جستجو کنید که 3 برابر 7، چقدر می‌شود.

البته در حال حاضر پیام‌های فارسی از این دست را درک نمی‌کند و شما باید دستور را به انگلیسی بنویسید؛ برای مثال دستور قبل می‌شود: what is 3 times 7. شما همچنین می‌توانید چیزهایی مانند 20٪ از 67.42 دلار چقدر می‌شود را جستجو کرده و پاسخ 13.50 دلار را دریافت کنید. حتی می‌توانید کلمه یا عبارت پرسشی «چقدر» یا «چه چیز» را حذف کنید و فقط فرمان محاسباتی‌تان را تایپ کنید.

نحوه سرچ در گوگل - روش های حرفه ای سرچ در Google

اگر شما یک عاشق ریاضی هستید، حتی می‌توانید اشیای مجازی سه بعدی تعاملی (در مرورگرهای دسکتاپی که از WebGL پشتیبانی می‌کنند) را ایجاد کنید؛ کافی است تا معادله‌ای را بسازید که از x و y به عنوان متغیرهای آزاد استفاده می‌کند؛ یا اگر زمان زیادی است که هندسه دبیرستان خود را فراموش کرده‌اید، می‌توانید sin (y) و tan (x) را در جستجوی گوگل بگیرید و ببینید که چقدر سرگرم کننده است!

اگر این توابع پیشرفته ریاضی در واقع چیزی است که در فعالیت‌های روزمره‌تان به آن احتیاج دارید، می‌توانید در اینجا، اطلاعات بیشتری را به دست آورید.

7. از جستجوی گوگل به عنوان یک مبدل استفاده کنید

گوگل به شما در تبدیل هر چیزی کمک خواهد کرد، فقط سعی کنید اطلاعات اولیه را وارد کنید. مثلا خیلی ساده می‌پرسید 38 درجه سلسیوس به فارنهایت چقدر می‌شود ( 38Celsius in Fahrenheit)؛ گوگل نه تنها به شما پاسخ  می‌دهد 100.4، بلکه یک ماشین حساب تبدیل تعاملی برای تبدیل‌های بیشتر برایتان فراهم می‌کند. شما حتی می‌توانید سوالات عجیب و غریب از گوگل بپرسید، مثلا اینکه 17.5 میلیمتر در سال‌های نور چقدر می‌شود و گوگل به شما جواب می‌دهد: 1.849751E-18 سال نوری؛ و همان ماشین حساب تعاملی را ارائه می‌دهد.

جستجوی پیشرفته در گوگل - جستجوی پیشرفته در Google

علاوه بر این، شما می‌توانید نرخ تبدیل نرخ ارز را با تنها چند کلیک ساده انجام دهید (این عملکرد نیز معمولا یک ماشین حساب تعاملی ارائه می‌دهد). نکته جالب در مورد این الگوریتم این است که شما حتی نیازی به دانستن نماد ارز رسمی ($، €، و غیره) یا نشانگر ایزو (یعنی USD برای دلار آمریکا یا GBP برای پوند انگلیس) ندارید،  الگوریتم گوگل قادر است تا جمله شما را به صورت عادی درک کند. به عنوان مثال، بنویسید، 38 دلار در ایسلند چقدر است، پاسخی را دریافت می‌کنید که (به تاریخ 11 سپتامبر 2020) 38 دلار به 5.176 کرون ایسلندی برابر بود.

حتی می‌توانید با وارد کردن عبارت one bitcoin in dollars متوجه شوید که هر بیتکوین 57,541 دلار ارزش دارد.

8. معنای کلمات را در گوگل جستجو کنید

شما می‌توانید از جستجوی گوگل برای تعریف کلمات ناآشنا (یا عبارات دو کلمه‌ای) با استفاده از دو واژه :difine یا difinition استفاده کنید. این دستور باعث می‌شود گوگل یک کارت با تعریف و تلفظ واژه را به شما نشان دهد و اگر ریشه‌شناسی آن هم در دسترس باشد، آن را هم نمایش خواهد داد. حتی گاهی کافی است تا به سادگی علامت سوال را پس از واژه یا عبارت موردنظرتان تایپ کنید یا کلمه meaning را به پایان آن اضافه کنید، باز هم گوگل تعریف واژه و وبسایت‌های دیکشنری را به شما نشان خواهد داد.

9. جستجوی گوگل جاهای خالی را برای شما پر می‌کند!

آیا تا به حال سعی کرده‌اید تمام شعر یک ترانه معروف و یا دیالوگی را در یکی از فیلم‌های مشهور به یاد بیاورید، اما در به یاد آوردن متن کامل شکست خورده باشید؟ خوب، یکی از تکنیک های جستجو در گوگل شما را در این مورد هم یاری می‌دهد. کافی است تا آنچه را که به یاد دارید تایپ کنید، اما به جای بخش‌هایی که فراموش کرده‌اید علامت ستاره (*) را با فاصله گذاری در هر دو طرف واژه، قرار دهید و گوگل معمولا می‌تواند جاهای خالی را پر کند.

همچنین بخوانید :

10. با صدایتان در گوگل جستجو کنید

برای اینکه بتوانید بدون تایپ کردن، تنها با صدایتان در مرورگر دسکتاپ جست‌و‌جو کنید، کافی است تا روی آن میکروفون کوچک را در کادر نوار جستجو کلیک کنید. این ویژگی در دستگاه‌های تلفن همراه بسیار کارآمدتر است، جایی که گزینه «OK، Google» بیشتر قابل حس است. این قابلیت فعلا فقط در مرورگر کروم پشتیبانی می‌شود.

11. ساعت مناطق مختلف در جهان را جستجو کنید

نحوه سرچ در گوگل - حذف یک کلمه خاص در جستجو Google

اگر در مرورگر دسکتاپ خود تایپ کنید Time، گوگل به شما یک کارت با تاریخ محلی به روز بر اساس آدرس IP شما نشان خواهد داد. اما گوگل می‌تواند مفیدتر از این هم باشد؛ شما می‌توانید در هر جایی که هستید زمان را در جاهای دیگر کره زمان بدانید. کافی است تا نام یک کشور، شهر یا اگر در ایالات متحده هستید، کد پستی را پس از کلمه Time تایپ کنید. در تصویر بالا می‌توانید نمونه‌ای از آن را ببینید.

12. زمان طلوع یا غروب خورشید یکی از ترفند های سرچ گوگل

آیا می‌خواهید زمان طلوع یا غروب خورشید را در یک منطقه خاص بدانید؟ کافی است تا دو عبارت «sunrise» یا «sunset» را در نواز جستجو، تایپ کنید. اما این پایان کار نیست؛ درست مثل مورد قبلی، شما می‌توانید از هر جایی که هستید زمان طلوع یا غروب خورشید را در هر کشور یا شهر جهان بدانید، کافی است تا پس از عبارت طلوع یا غروب خورشید، همان طور که تصویر بالا می‌بینید، نام منطقه مورد نظر را بنویسید.

13. وضعیت آب و هوای هر منطقه‌ای را که می‌خواهید، جستجو کنید

تکنیک های جستجو در Google - جستجو در مطالب سایت

ساده‌تر از چیزی که فکرش را می‌کردید، می‌توانید به وضعیت آب و هوا دسترسی داشته باشید. گوگل یک کارت حاوی اطلاعات درخواست شده با قابلیت تعامل که محتوی اطلاعات هواشناسی از کانال آب و هوا است را به شما ارائه می‌دهد؛ کافی است شما واژه «weather» را جستجو کنید. به طور پیش‌فرض جست‌وجو برای آب و هوا اطلاعات مطابق بر محل آدرس IP شما را نشان می‌دهد. با این حال، شما همچنین می‌توانید آب و هوای هر مکانی را جستجو کنید.

14. وضعیت ارزش سهام شرکت‌های مختلف را با گوگل پیگیری کنید

کافی است تا نماد هرکدام از شرکت‌های تجاری را تایپ کنید و گوگل اطلاعات قیمت را به زمان واقعی در آن شرکت به شما ارائه می‌دهد، برای مثال “GOOG” (برای  شرکت الفابت)، “AAPL” (برای اپل)، یا “AMZN” (برای آمازون). اکثر مبادلات بزرگ به زمان واقعی هستند، هرچند گوگل برای مبادلات در معرض تأخیر، از خود سلب مسئولیت می‌کند.

15. زمان پروازتان را با گوگل چک کنید

گوگل به شما یک راهکار کاربردی ساده ارائه داده است. اگر شما فقط شماره پرواز را تایپ کنید، گوگل یک کارت با زمان پرواز به روز شده و اطلاعات مربوط به ترمینال / گیت به شما نمایش می‌دهد. اگر می‌خواهید پرواز بعدی خود را رزرو کنید، گوگل برای این کار هم می‌تواند به شما کمک کند. برای پیدا کردن ارزانترین پروازهای آنلاین، Google Flights را چک کنید. این ویژگی برای ایرلاین‌های هما و قشم ایر ایران هم کاربرد دارد اما فقط پروازهای بین‌المللی را نشان می‌دهد.

16. جاذبه‌های گردشگری محل‌های مختلف را پیدا کنید

ترفند های سرچ گوگل - علامت صحیح برای جستجوی دقیق در Google

اگر سفر جزئی از زندگی شما است، ممکن است گاهی وقت‌ها، چشم باز کنید و خود را در وسط یک شهر عجیب و غریب بیابید و راه و چاه را ندانید. اگر شما یکی از علاقمندان گردشگری هستید، آشنایی با نحوه استفاده از یکی از تکنیک ها و ترفند های سرچ و جستجو پیشرفته در گوگل نیازهای شما را برآورده می‌کند. فقط کافی است تا نام شهر را تایپ کنید و بعد از آن attractions را اضافه کنید.

برای دیدن نقشه منطقه با جاذبه‌های مشخص شده روی نقشه، همان طور که تصویر بالا می‌بینید روی گزینه «More things to do» کلیک کنید.

17. طریقه سرچ کردن ترندها در گوگل

اگر می‌خواهید با نحوه سرچ سایر کاربران در گوگل آشنا شوید و ببینید مردم بیشتر از همه در مورد چه موضوعاتی جستجو می‌کنند می‌توانید به گوگل ترندز بروید. در این بخش از موتور جستجوی گوگل که بیشتر از سوی کاربران حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌توانید ببینید کاربران در ایران یا تهران یا دیگر نقاط جهان بیشتر در مورد چه چیزهایی در گوگل جستجو می‌کنند.

18. کمی با جستجوی گوگل تفریح کنید!

همانطور که دیدیم مهندسان گوگل ظاهرا زمان زیادی را صرف افزایش قدرت جستجوی پیشرفته گوگل کرده‌اند و انگار به تفریح و سرگرمی کاربران هم فکر کرده‌اند. در ادامه چند مورد از چیزهایی که در این تخم مرغ شانسی ممکن است پیدا شود را می‌توانید ببینید.

آموزش جستجو پیشرفته در گوگل - نحوه سرچ در Google

  • به تصویر بالا نگاه کنید، می‌بینید که خط افق کمی کج شده است! درست فهمیدید، کافی است تا «askew» یا «tilt» را تایپ کنید تا صفحه مرورگرتان کج شود و اگر خواستید صفحه به حالت اول برگردد یا دوباره آن را بارگذاری کنید، تایپ کنید: «unaskew» یا «untilt».
  • عبارت do a barrel roll را وارد کنید تا صفحه 360 درجه بچرخد.
  • شاید بخواهید بدانید صفحه اصلی گوگل سال 1998 چطوری بوده است؟ تایپ کنید: «Google in 1998»
احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
با کاربردی ترین و مهمترین دستورات CMD آشنا شوید
تیم پلازا18 مهر 1402 09:30
thumbnail
ترفند های مخفی موبایل اندروید؛ با قابلیت های جالب ...
تیم پلازا01 فروردین 1402 10:30
thumbnail
بهترین ترفند های آیپد و نکات جالب و کاربردی آن
مهسا راد07 تیر 1400 12:00
thumbnail
22 ترفند اکسل که حرفه ای ها باید بلد باشند!
تیم پلازا24 خرداد 1400 08:33

سخن پایانی

اگر با این تکنیک ها و ترفند های سرچ و جستجو پیشرفته در گوگل آشنا باشید نحوه استفاده شما از این موتور جستجو بهینه‌تر خواهد شد. اگر شما هم با دیگر تکنیک های جستجو و روش های حرفه ای سرچ در گوگل آشنا هستید حتما نحوه استفاده از آن‌ها را در بخش نظرات با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402