چطوری با پایین ترین قیمت ممکن بازی های PS5 را بازی کنیم ؟

قیمت بازی های PS5
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

مدت زیادی از معرفی کنسول پلی استیشن5 توسط شرکت سونی  نمی‌گذرد و این کنسول بازی در همین مدت کوتاه توانسته نظر بسیاری از کاربران را به دلیل امکانات فوق العاده‌ای که دارد به خود جلب کند. بسیاری از علاقه مندان این کنسول در صدد خرید PS5 برآمده اند. اما با توجه به بالا بودن قیمت دلار تهیه بازی های این کنسول برای گیمرها هزینه بردار است . در این مقاله سعی داریم به شما بگوییم  چطوری  می توانید با پایین ترین قیمت ممکن بازی های PS5 را بازی کنید. در ادامه با آموزش نصب بازی PS5 با شما خواهیم بود.

فهرست عناوین مطلب:

قیمت بازی های PS5

نصب بازی های رایگان PS5

می‌توانید با دسترسی به فروشگاه پلی‌استیشن، بازی‌های رایگان را روی PS5 بازی کنید همچنین بازی از پیش نصب‌شده‌ای که در PS5 وجود دارد Astro’s Playroom  است، اما تعداد زیادی بازی رایگان برای دانلود و بازی وجود دارد. شما فقط باید مراحل زیر را دنبال کنید:

در PS5 خود وارد حساب PSN خود شوید

در صفحه اصلی نماد فروشگاه PlayStation را انتخاب کنید.

حالا به پایین اسکرول کنید و روی قسمت Free کلیک کنید.

سپس طیف گسترده ای از بازی های رایگان را برای دانلود مشاهده خواهید کرد و می توانید بازی ها را مطابق با سلیقه خودتان انتخاب کنید

در پایان، مطمئن شوید که فضای کافی برای دانلود بازی رایگان در کنسول خود دارید.

خرید اکانت پلاس قانونی و نصب بازی های رایگان

خرید اکانت پلاس قانونی و نصب بازی های رایگان

یه روش دیگه ای که میتونید بازی های رایگان سونی رو در اختیار داشته باشید اینه که اکانت پلاس قانونی بخرید سونی هر ماه چندتا بازی رو توی اکانت پلاس به عنوان بازی رایگان معرفی میکنه که میتونید با داشتن اکانت پلاس بهشون دسترسی داشته باشید. برای این کار کافیه با اکانت پلاس قانونی خودتون لاگین کنید و از قسمت استور و بازی های پلاس بازی های رایگان هر ماه رو دانلود کنید و از بازی ها نهایت لذت رو ببرید.

برای این کار بعد از وارد شدن به استور کنسول خودتون وارد قسمت ps plus بشید و بازی رایگان مورد نظر خودتون رو انتخاب و دانلود کنید.

نصب بازی به صورت اکانتی

برای نصب بازی   ps5 به صورت اکانتی فرقی نمیکنه که ورژن آپدیت دستگاه تون چه عددی باشه شما میتونید جدیدترین بازی ها با آخرین آپدیت رو روی دستگاه خودتون نصب کنید

اجاره بازی ps5

اجاره یا کرایه بازی‌های پلی استیشن 4 یکی از کم هزینه‌ترین و منطقی‌ترین راه حل‌های ممکن در شرایط امروزی است. شما می توانید این بازی ها رو از هفته ای 80 تا 100 هزار تومان اجاره کنید و لذت ببرید

بهترین بازی های انحصاری PS5  

بهترین بازی های انحصاری PS5  

هر موقع صحبت از کنسول‌های پلی استیشن سونی می‌شود اولین چیزی که به ذهنمان خطور می‌کند، عناوین انحصاری است. طی چند نسل گذشته بارها و بارها دیده‌ایم که این شرکت ژاپنی توانایی خود در ساخت انحصاری‌های موفق را نشان داده است.

بازی های PS5 نه تنها از این قاعده مستثنی نیستند بلکه به گفته‌ی خود آقای جیم رایان (رئیس بخش گیمینگ سونی)، بزرگترین و جاه طلبانه‌ترین فهرست بازی‌های تاریخ پلی استیشن را رقم می‌زنند. در این قسمت میخواهیم بازی هایی را به شما معرفی کنیم که واقعا ارزش بازی کردن دارند.

Ratchet and Clank: Rift Apart

Final Fantasy VII Remake: Intergrade

Demon’s Souls

Returnal

Astro’s Playroom

Deathloop

Godfall

مورد انتظار ترین بازی های PS5

کنسول نسل نهمی پلی‌استیشن بازی‌های انحصاری مهمی را قرار است منتشر کند. این آثار ارزشمند می‌توانند هر گیمری را به خرید این کنسول زیبا ترغیب کنند. در ادامه به معرفی این بازی ها می پردازیم

بازی Horizon Forbidden West

طرفداران پلی‌استیشن، استودیو گوریلا گیمز را با مجموعه Killzone می‌شناسند. این استودیو در نسل هشتم، سراغ یک بازی کاملا جدید رفت. بازی جدید آنها اثری جذاب به اسم Horizon Zero Dawn‌ بود. یک بازی اکشن و نقش آفرینی خوش‌ساخت که ماجراجویی‌های اِیلوی را روایت می‌کرد.

شرکت سونی، با معرفی کنسول پلی‌استیشن 5 نسخه دوم این بازی را به عنوان بازی انحصاری PS5 معرفی کرد. بازی Horizon Forbidden West دومین نسخه از این سری است که داستان آن در ادامه اتفاقات نسخه قبل روایت می‌شود. محیط بازی نسبت به نسخه پیشین گسترده و بزرگ‌تر شده است. گرافیک خیره‌کننده هورایزن دل بسیاری از هواداران را برده است.

نقشه این بازی در منطقه‌ای از سان‌فرانسیسکو به نام یوتا واقع شده است. ایلوی در این نسخه فردی پخته و باتجربه‌تر از نسخه قبلی است. بازی Horizon Forbidden West هم‌اکنون در دست توسعه قرار دارد که هنوز تاریخ انتشار آن رسما اعلام نشده است.

بازی God of War: Ragnarok

بازی God of War پس از یک سه‌گانه شاهکار، ریبوت شد تا با کریتوس به ماجراجویی‌های تازه‌ای برویم. بازی God of War برای PS4 منتشر شد که به جهان بزرگ اساطیری نورس و اسکاندیناوی رفتیم. اثری زیبا و پرهیجان که توانست به موفقیت‌های بزرگی برسد.

حال، مدت زمانی است که نسخه دوم از این بازی برای کنسول PS5 معرفی شده است. اطلاعات زیادی از بازی در دسترس نیست. اما احتمال دارد این بازی با پسوند Ragnarok در تاریخ نامعلومی در سال ۲۰۲۲ منتشر شود. امیدواریم که استودیو سانتامونیکا تریلر جدیدی از این بازی را تا پایان سال به نمایش بگذارد.

بازی Gran Turismo 7

سری گرن توریسمو همیشه پای ثابت کنسول‌های پلی‌استیشن بوده است. یک اثر ماشین‌سواری که همیشه تلاش می‌کند بهترین تجربه ریسینگ را برای گیمرها فراهم کند. حال، Gran Turismo 7 یک بازی انحصاری PS5 خواهد بود که در تاریخ نامعلومی برای این کنسول منتشر خواهد شد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این بازی دارای پردازش گرافیکی رهگیری پرتو (ray-tracing)، قابلیت صدای سه‌بعدی خواهد بود. همچنین، بازی Gran Turismo به خوبی از سیستم Haptic Feedback کنترلر دوال‌سنس بهره می‌برد.

بازی Destruction AllStars

بازی Destruction AllStars یک اثر ماشین‌سواری و مبارزات ماشینی است. این بازی به صورت چندنفره آنلاین قابل انجام است. بازیکنان با انتخاب و شخصی‌سازی ماشین خود به مبارزه با دیگر گیمرها می‌روند. جالب است بدانید، بازیکنان با صدمه دیدن ماشین خود می‌توانند از آن خارج شوند و سوار یک ماشین دیگر شوند.

بازی Destruction AllStars یادآور بازی خاطره‌انگیز Twisted Metal است. اثری که برای کنسول‌ PS1 در سال ۱۹۹۱ منتشر شد. این بازی آن طنز تلخ Twisted Metal را ندارد، اما می‌تواند بازیکنان را ساعت‌ها سرگرم کند. این بازی انحصاری PS5 هم‌اکنون در دسترس قرار دارد.

Ghostwire: Tokyo

استودیو Tango Gameworks تحت نظر شینجی میکامی امسال با عرضه‌ی Ghostwire: Tokyo یک بار دیگر ترس را به قلب بازیکنان وارد خواهد کرد. بازی Ghostwire: Tokyo برخلاف عناوین پیشین این استودیو، یک عنوان در سبک وحشت و بقا نیست و بیشتر بر المان‌های اکشن و ماجراجویی تمرکز دارد؛ با این همه می‌توان استفاده از عناصر ترسناک را در جای‌جای این بازی مشاهده کرد. بازیکنان باید برای نجات شهر توکیو در این بازی، با هیولاهایی ترسناک مبارزه کرده و از جادوهای مختلفی هم استفاده کنند.

آیا بازی های ps4  را می توان در ps5  اجرا کرد ؟

پلی استیشن ۵ بدون هیچ مشکلی از بازی های پلی استیشن ۴ پشتیبانی می کند. این بدان معناست که PlayStation 5 با عقب سازگار است و کاربران PS5 به راحتی می توانند بازیهای قدیمی را از فروشگاه پلی استیشن خریداری و بارگیری کنند. در همین حال ، کاربران PS5 همچنین می توانند دیسک های فیزیکی PlayStation 4 را در کنسول PS5 وارد کرده و بازی ها را انجام دهند. بیشتر بازیهای PS4 بر روی PS5 اجرا می شود و این بدان معنی است که PS5 با عقب سازگار است. همچنین انتظار می رود تقریباً ۱۰۰ بازی برتر PS4 که در کنسول PS5 به درستی کار کند.

عناوین PS4 بر روی PS5 حتی بهتر از همیشه خواهند بود. تعدادی بازی مشخص و انتخاب شده از عناوین این نسل، بر روی کنسول PS5 سریع‌تر بارگذاری خواهند شد و همچنین این عناوین با بهره‌گیری از Game Boost، فریم ریت پایدارتر و یا بهبود یافته‌ای را ارائه می‌دهند. ممکن است برخی از بازی‌ها با فریم ریت قفل نشده یا رزولوشن داینامیک تا 4K، جلوه‌های بصری بهتری را به‌خود ببینند. علاوه بر آن، بازی‌های PS4 از تعدادی از قابلیت‌های جدید UX (تعامل و تجربه کاربر) پلی استیشن 5 بهره می‌برند، البته سونی اعلام کرده در آینده اطلاعات بیشتری را در این خصوص به‌اشتراک خواهد گذاشت.

نکته جالب توجه در مورد اجرای عناوین نسل قبل بر روی PS5 این است که سونی برای تجربه این عناوین، استفاده از کنترلر دوال شاک 4 را به‌جای کنترلر دوال سنس پیشنهاد می‌کند.

آیا بازی‌های PlayStation VR نیز بر روی PS5 قابل بازی هستند؟

بله. بازی‌های PlayStation VR نیز جزو هزاران عناوین PS4 هستند که بر روی PS5 قابل بازی‌اند. باید توجه داشته‌باشید که تجربه بازی‌های PS VR بر روی پلی استیشن 5 نیازمند یک هدست PS VR، یک کنترلر دوال شاک 4 (یا کنترلرهای PlayStation Move)، و یک PS Camera مخصوص PS4 هستید که به‌صورت جداگانه از کنسول PS5 به‌فروش می‌رسند. همچنین باید گفت که دوربین HD پلی استیشن 5 با بازی‌های PS VR بر روی این کنسول سازگار نیست. بنابراین شما مجبور هستید که برای تجربه بازی‌های PS VR بر روی پلی استیشن 5، دوربین PS Camera مخصوص PS4 را به‌همراه آداپتور آن تهیه کنید.

انتقال سیوها و بازی‌های PS4 بین دو کنسول چگونه خواهد بود؟

شما قادرید تا بازی‌های دیجتالی، دیتا و سیو آن‌ها را از کنسول PS4 به‌وسیله کابل LAN، WiFi و یا دستگاه حافظه USB به کنسول PS5 انتقال دهید. همچنین اگر از مشترکان سرویس PS Plus باشید، این امکان را دارید که سیو بازی‌های PS4 را از طریق هماهنگ‌سازی در فضای ابری بر روی PS5 دریافت کنید.

سخن پایانی

امیدواریم که این آموزش برای شما مفید بوده باشد و بازی های نسل نهم را بسیار ارزان تر از نسل هشتم بتوانید بازی کنید و از آن ها لذت ببرید. شما چه پیشنهاد دیگری برای انجام بازی های PS5  با پایین ترین قیمت ممکن را دارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402