بهترین امکانات یک تلفن تنها با برند گرنداستریم

تلفن گرنداستریم
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

آنچه امروز ما تحت عنوان تلفن می شناسیم متفاوت از تلفنی است که در گذشته استفاده می شد. تلفن ها امروزه از سیستم های ویپ و سانترال حمایت می کنند و با وصل شدن به شبکه جهانی وب دیگر محدود به خطوط بین شهری نیستند و امکانات گسترده ای را پشتیبانی می کنند. امروزه به دلیل امکانات متنوع،کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه با توجه به امکانات، انواع گوشی تلفن گرنداستریم از محبوبیت فوق العاده زیادی برخوردارند. گوشی تلفن گرنداستریم با وجود سیستم ویپ  برقراری ارتباط و کیفیت مکالمه کمک کرده است و بسیاری از دفاتر و شرکت های کوچک و بزرگ با استفاده از این گوشی تلفن ها به خدمات بی شمار آن دسترسی پیدا کردند و سود می برند. در ادامه مطلب به مزایای استفاده از تلفن گرنداستریم و قابلیت های این نوع تلفن ها می پردازیم. همراه ما باشید.

فهرست عناوین مطلب:

قابلیت های یکی از جدیدترین مدل تلفن های گرنداستریم GXV3240

قابلیت های یکی از جدیدترین مدل تلفن های گرنداستریم GXV3240

مدل جدید تلفن گرنداستریم توانسته با بهره بردن از سیستم ویپ و ورود به دنیای اینترنت، ترکیبی از یک سیستم مخابراتی توسعه یافته و یک تبلت بسازد و قابلیت ارتباط صوتی و تصویری را برای کاربران خود برقرار نماید.به ویژگی های مثبت خود بیفزاید. این مدل تلفن گرنداستریم توانایی پشتیبانی از ۶ خط تماس صوتی و تصویری را دارد و همچنین دارای یک صفحه نمایشگر لمسی ۴.۳ اینچی و یک سیستم عامل قدرتمند اندروید است. این تلفن تمام چیزی که شما از یک تلفن نیلز انتظار دارید را به شما می دهد و علاوه بر آن با قابلیت های جدید شما را شگفت زده می کند. علاوه بر این مواردی مثل بلوتوث یکپارچه برای همگام‌سازی هدست و دستگاه‌های تلفن همراه برای تبادل کتاب و تقویم و انتقال تماس و امکان اتصالات وای فای را به شکل یکپارچه در اختیار کاربران قرار می دهد.

از دیگر قابلیت های فوق العاده مدل های جدید تلفن گرنداستریم این است که این تلفن ها علاوه بر وجود امکان برقراری تماس صوتی و تصویری IP، هرگونه نظارت IP یا دسترسی به ورودی‌ها را برای شما امکان پذیر می کنند. شما می‌توانید این تلفن را با تلفن‌های درب شخص ثالث، درب بازکن SIP یا دوربین‌های IP جفت کنید تا بتوانید از طریق این تلفن دستگاه‌های شخص ثالث را در محل کار یا آپارتمان کنترل کنید و با آن هشدارهای امنیتی دریافت کنید یا به بررسی فیلم مستقیم دوربین بپردازید. این تلفن از طریق دوربین‌های مداربسته IP، تماس‌های ویدئویی SIP برقرار کرده و اطلاعات را از آن دریافت می کند.

ویژگی های دیگر این تلفن شامل دسترسی به دفترچه تلفن هوشمند، امکان مشاهده تاریخچه تماس، انتقال مکالمه، نگهداری تماس پشت خط، امکان کنترل صدای موزیک است. وجود یک صفحه  ۴.۳ اینچی لمسی و سیستم‌عامل Android نیز این تلفن را به یک تبلت نزدیکتر کرده و  باعث شده تا تمامی برنامه های اندروید قابلیت نصب روی آن را داشته باشند.

مزایای استفاده از تلفن های جدید گرند استریم GXV3240

  • امکان برگزاری کنفرانس صوتی شش طرفه
  • امکان برگزاری کنفرانس ویدئویی سه طرفه
  • وجود درگاه وای فای و گیگابیت
  • صفحه نمایشگر لمسی خازنی ۴.۳ اینچی
  • نصب نسخه ۴.۲ اندروید با دسترسی کامل به فروشگاه Google Play
  • قابلیت بلوتوث جهت اتصال به هدست های بلوتوثی و گوشی های تلفن همراه
  • وجود درگاه HDMI جهت اتصال به مانیتور و تلویزیون
  • وجود درگاه SD برای کارت های حافظه
  • وجود درگاه USB برای انتقال اطلاعات

تلفن‌های دکت و وای فای بی‌سیم

تلفن‌های IP بی‌سیم DECT و Wi-Fi گرنداستریم نیز مدل دیگری هستند که به کسانی که دورکاری می کنند اجازه می‌دهند تا ضمن ارائه راحتی برای رومینگ در داخل خانه، به IP اصلی PBX متصل شوند. این دستگاه‌ها کم وزن و حمل و نقل آسانی دارند. سری DP محصولات DECT گرنداستریم مقرون به صرفه‌ترین محصول را ارائه می‌دهد، در حالی که سری WP تلفن‌های WiFi IP بهترین کیفیت، رومینگ و سادگی را ارائه می‌دهد. از آنجا که بیشتر خانه‌ها وای فای دارند، سری WP گرنداستریم اغلب بهترین و آسان‌ترین انتخاب برای کارمندان دورکار خواهد بود.

تلفن‌های IP رومیزی

هر یک از تلفن‌های IP دسک‌تاپ گرنداستریم مانند گرند استریم 1625 می‌تواند از راه دور مستقر شود و به سیستم‌عامل اصلی VoIP/ SIP  وصل شود. کارمندان می‌توانند تلفن‌های رومیزی دفتر خود را به خانه بیاورند و حساب SIP آن‌ها را تنظیم کنند. دستگاه‌های سری GRP گرنداستریم برای استفاده از این نوع ایده‌آل هستند زیرا اکثر مدل‌ها از Wi-Fi پشتیبانی می‌کنند و می‌توانند به صورت بی‌سیم، نصب و استفاده شوند. اگر تلفن‌های از راه دور با اتصال VPN به پلتفرم اصلی وصل شوند، کارکنان حتی می‌توانند به ویژگی‌هایی مانند BLF، شماره‌گیری سریع، DND و … دسترسی پیدا کنند.

تلفن سانترال بدون محدودیت در تعداد خطوط داخلی

امروزه اکثر مجموعه ها و شرکت ها برای ارتباطات تلفنی خود از دستگاه سانترال استفاده می کنند. این دستگاه ها قابلیت این را دارند که با توجه به ظرفیت خود تعدادی خط شهری را در ورودی خود بگیرند و تعدادی خط داخلی را در خروجی به شما بدهند . با این کار شما لازم نیست برای هر کارمند یا دیگر افراد مجموعه یک خط تلفن اختصاص دهید .

بعد از نصب دستگاه سانترال برای استفاده از خطوط داخلی باید تلفن های مخصوص سانترال را استفاده کنید. بعضی تلفن ها توسط تعدادی از دستگاه های سانترال ساپورت نمی شود . پس قبل از انتخاب تلفن ها با یک متخصص در امر سانترال مشورت کنید و مطمئن شوید تلفن برای دستگاه شما مناسب است .انتخاب داخلی ها باید با توجه به نوع داخلی باشد . مثلا برای داخلی های دیجیتال حتما باید تلفن دیجیتال سانترال قرار دهید و برای داخلی های آنالوگ تلفن آنالوگ قرار دهید . بهترین برند تلفن سانترال در بازار تلفن های سانترال پاناسونیک هستند که برندی مطمئن و با طول عمر طولانی محسوب می شود. در ادامه به ویژگی های مثبت این تلفن می پردازیم.

انواع تلفن های سانترال پاناسونیک در بازار

سانترال‌های پاناسونیک از یک جنبه، بر اساس ظرفیتی که دارند به دو دسته سانترال‌های پرظرفیت و سانترال‌های کم‌ظرفیت تقسیم‌بندی می‌شوند. سانترال‌های کم ظرفیت پاناسونیک، یک انتخاب ایده آل برای مجموعه‌های کاری کوچک و متوسط به شمار می‌روند. به عنوان یک نمونه از این دستگاه‌های پاناسونیک، می‌توان به مدل‌های سری TES اشاره کرد. در مقابل آن  سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌های بزرگ، باید به فکر راه‌اندازی یک سانترال پرظرفیت پاناسونیک باشند. TDE ، TDA و NS از مهم‌ترین سری‌های سانترال پرظرفیت پاناسونیک محسوب می‌شوند.

علاوه بر تقسیم بندی پرظرفیت و کم ظرفیت، شرکت پاناسونیک تلفن‌های سانترال خود را در چهار دسته تلفن‌های آنالوگ، هایبرید، دیجیتال و تحت شبکه طراحی و تقسیم و همچنین روانه بازار می‌کند.

مزایای استفاده از تلفن های سانترال در عصر حاضر

راه‌اندازی یک مرکز تلفن سانترال، قابلیت‌های زیادی را در اختیار مدیران کسب و کار قرار می‌دهد. از جمله مهم‌ترین مزایایی که با استفاده از سانترال پاناسونیک به دست می‌آورید شامل موارد زیر است:

1.مدیریت کامل تماس‌ها با استفاده از کدهای قابل برنامه‌ریزی که با استفاده از این کدها می‌توانید تماس‌های خارج از مجموعه را به دلخواه مسدود کنید.

2.آسان‌تر شدن ارتباطات داخل مجموعه که با راه‌اندازی مرکز تلفن سانترال، می‌توانید تماس‌های داخل مجموعه را با بهترین کیفیت و البته به صورت رایگان، فراهم کنید.

3.راه‌اندازی اپراتور گویا که این قابلیت باعث می‌شود که هیچ تماسی را از دست ندهید، زیرا تمامی تماس‌ها در یک صف انتظار قرار گرفته و به نوبت پاسخ داده می‌شوند.

4.سفارشی کردن پیام خوش‌آمد گویی برای کسب و کار خود که با استفاده از تلفن سانترال پاناسونیک می‌توان صدای دلخواه خود را برای خوش‌آمدگویی ابتدایی و راهنمایی کاربر ضبط کنید .

تلفن 7730 را می توان یکی از تلفن های بسیار پراستفاده در سانترال های پاناسونیک دانست که طرفداران بسیار زیادی دارد.

این تلفن از 12 کلید حافظه هم پشتیبانی می کند که در تصویر زیر مشاهده می نمایید.

ویژگی های یکی از بهترین تلفن های سانترال مدل KX-DT346X

ویژگی های یکی از بهترین تلفن های سانترال مدل KX-DT346X

  • قابلیت تغییر زاویه گوشی تلفن سانترال
  • قابلیت افزودن ماژول بلوتوث
  • بلندگوی دیجیتال دو طرفه و قوی
  • دارای ۲۴ کلید CO دو رنگ و قابل برنامه ریزی
  • درگاه USB
  • نمایشگر شش خطی با نور پشت زمینه سفید
  • کنسول DSS دارای ۶۰ کلید چراغدار
  • دارای جک هدست
  • قابلیت 100 شماره گیر سریع
  • LED پیام انتظار
  • قابلیت نصب دیواری

 

کارت سانترال چیست و چه قابلیتی دارد؟

از کارت سانترال برای اضافه کردن یک قابلیت جدید یا افزایش ظرفیت اولیه امکانات قرار گرفته روی دستگاه سانترال استفاده می کنند. در بسیاری از مدل ها، دستگاه سانترال پاناسونیک یک جعبه خالی است که فقط کارت منبع تغذیه در آن قرار دارد. بنابراین در صورت استفاده از دستگاه سانترال باید کارت های مختلف را تهیه و روی آن نصب کرد تا از امکانات مختلف آن بهره مند شد. کارت سانترال در واقع یک سری اسلات های فلزی است که دارای بردهای خیلی کوچک و همچنین چیپ ست های حساس است.

کارت سانترال چیست و چه قابلیتی دارد؟

از آنجایی که دستگاه سانترال پاناسونیک دارای قابلیت و ظرفیت های مختلفی است و حتی مدل های متفاوتی نیز دارد، این نوع کارت هم با توجه به دستگاه سانترال متفاوت خواهد بود. هر نوع کارت سانترال با توجه به نوع و مدلی که دارد، از ویژگی های مختلفی نیز برخوردار خواهد بود. کارت سانترال به انواع متفاوتی اعم از کارت شهری، کارت داخلی، کارت دیزا و همچنین کارت کالر آیدی تقسیم بندی شده است. یکی از پر استفاده ترین انواع کارت سانترال PRI پاناسونیک است.  این کارت معمولا برای مجموعه هایی که دارای خطوط شهری 4 یا 5 رقمی می باشند ، مناسب خواهد بود. پس جز کارت های بسیار حرفه ای محسوب می شود. از مزایای استفاده از آن نیز این است که موجب افزایش قابلیت و همچنین ظرفیت مجموعه شما در ادارات و شرکت خواهد شد. کارت ۰۲۹۰ کارت بسیار حرفه ‌ای می باشد که در صورت نصب آن در دستگاه سانترال قابلیت و ظرفیت مجموعه شما به شدت افزایش پیدا خواهد نمود.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402