بازی های اندرویدی داغ برای یک زمستان سرد

بازی های اندرویدی داغ
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این پست قصد داریم چند بازی داغو سرگرم کننده ی اندرویدی را معرفی کنیم که می تواند ساعت ها شما را سرگرم خود کند. بازی های معرفی شده امکان اجرا بر روی گوشی های اندرویدی قدیمی را نیز دارند و از این رو طیف گسترده تری از بازی کنان اندرویدی را شامل خواهند شد.

فهرست عناوین مطلب:

بازی های اندرویدی داغ برای یک زمستان سرد

خدای جنگ برای اندروید :

خدای جنگ یا God of war عنوان یکی از شناخته شده ترین و محبوبترین بازی های کنسولی می باشد که برای اولین بار در سال 2005 برای کنسول پلی استیشن 2 منتشر شده است. گرافیک خیره کننده در کنار سیر داستانی بسیار جذابی که سری بازی های خدای جنگ دارند ، این بازی را به یکی از ماندگارترین بازی های تاریخ بازی های دیجیتالی تبدیل کرده است.

خدای جنگ به صورت اختصاصی برای پلی استیشن تولید شده است که البته بعد ها نسخه ی کامپیوتر و سیستم عامل ویندوز آن نیز ارائه شده است. همچنین نسخه های محدودی همچون Chains of Olympus برای پلی استیشن های همراه عرضه شده است که همین مورد شرایط را برای اجرای بازی روی گوشی های اندرویدی فراهم کرده است.

برای دانلود بازی خدای جنگ 2 برای اندروید می توانید از شبیه ساز پلی استیشن همراه به نام PPSSPP استفاده کنید و با بهره گیری از فایل مخصوص پلی استیشن همراه این بازی جذاب را روی گوشی خود تجربه کنید . راه اندازی و استفاده از این شبیه ساز بسیار آسان بوده و به راحتی امکان اجرای بازی حتی در اندروید های قدیمی را نیز خواهید داشت . البته نباید انتظار زیادی از این بازی داشته باشید و انتظار نداشته باشید که گیم پلی و گرافیکی در حد کالاف دیوتی موبایل داشته باشد ! ولی تجربه ای متفاوت و جذاب است.

تیکن برای اندروید :

تیکن یکی از نوستالژی ترین بازی های تولیدی می باشد که توسط شرکت نامکو ژاپن در نسخه های مختلفی عرضه شده است. نسخه ی سوم این بازی شاید محبوبترین و موفقترین نسخه از بازی های تیکن باشد که در زمان عرضه خود توانست بسیاری از جوایز منتقدان را درو کند و فروش فوق العاده ای برای شرکت نامکو رقم بزند.

این بازی برپایه مبارزه های تک به تک بوده و استفاده از جادو و توانایی فردی هر مبارزه کننده در پیروزی نقش بسزایی ایفا می کند. هر کاراکتر دارای جادوی مشخصی برای خود می باشد که با استفاده از کلیدهای ترکیبی امکان دسترسی به آنها فراهم شده است . سیر داستانی بازی نیز با مبارزه ی رو در رو و صعود در لیگ صورت میگیرد.

دانلود بازی تیکن 3 برای اندروید می تواند تجربه ای متفاوت از سری بازی های تیکن را برای شما رقم بزند. نسخه ی اندروید یک نسخه ی بازسازی شده از بازی می باشد که امکان تجربه ی این بازی نوستالژی و جذاب را برای شما فراهم میکند. گرافیک جذاب در کنار حفظ اسالت بازی از جمله مواردی می باشد که تولید کننده در مهیا کردن آن تلاش فراوانی کرده است.

تجربه ی این بازی جذاب میتواند ساعت شما را مشغول به خود کند و از سویی دیگر با قابلیت امکان بازی دو نفره ، می توانید با دوستان خود به مبارزه پرداخته و سرگرم شوید.

عبور از بازی های نوستالژی و ورود به عصر جدید :

عبور از بازی های نوستالژی و ورود به عصر جدید :

در بالا دو بازی نوستالژی و جذاب را که همچنان نیز پرمخاطب می باشند را معرفی کردیم . در ادامه می خواهیم به بررسی دو بازی جدید و محبوب که بیشتر نسل جوان به دنبال آنها هستند بپردازیم :

پابجی برای اندروید :

پابجی از جمله بازی هایی می باشد که هم در کنسول ، هم در پی سی و هم در گوشی های موبایلی طرفداران بیشماری دارد. سبک بازی های بتل رویال از زمان پیدایش روز بروز بر طرفدارانش افزوده شد و هم اکنون میلیون ها و شاید صدها میلیون نفر در کل دنیا در حال انجام این بازی ها هستند.

با دانلود بازی پابجی نیو استیت تجربه ای جدید از پابجی را در مکانی جدید و نقشه های جذاب تجربه خواهید کرد. نسخه ی جدید پابجی جذابیت های بسیاری دارد که می تواند روزها و ماه ها شما را سرگرم خود کند ! در نسخه ی جدید شما به عنوان ناجی شهر باید عمل کنید و شهر را از نابودی نجات دهید ! یکی از جذابیت های این نسخه، تبدیل افراد کشته شده به همراهان شما می باشد ک جذابیت بازی را بسیار افزایش داده است.

بهبود گرافیک و گیم پلی ، اضافه کردن کارکترهای مختلف ، اسلحه های جدید و … همه و همه از جذابیت های نسخه ی جدید پابجی می باشد.

فری فایر برای اندروید :

فری فایر دیگر بازی پرطرفدار بتل رویال می باشد که به صورت ویژه ای فقط برای بازی کنندگان موبایلی تولید شده است. همانطور که اشاره شد این بازی به صورت اختصاصی برای گوشی های موبایلی طراحی شده است و از این رو نسبت به دیگر بازی های بتل رویال، دانلود بسیار بالاتری در فروشگاه های موبایلی دارد و رکوردار بیشترین دانلود بازی های بتل رویال است.

گیم پلی فوق العاده ی بازی روی گوشی های موبایلی و بازی کنندگان بسیار زیاد آن سبب شده است که بازی جایگاه ویژه ای پیدا کند و محبوبیت آن روز بروز افزایش یابد. همچنان نسخه ی دیگری از این بازی نیز به نام فری فایر مکس نیز وجود دارد که دانلود بالایی را به خود اختصاص داده است.

سخن پایانی :

در این نوشته به صورت مختصری به معرفی چهار بازی محبوب نوستالژی و امروزی پرداختیم و ویژگی هایی بسیار مختصر از آنها بیان کردیم. با محدودیت های فراوانی که برای کاربران ایرانی ایجاد شده است دسترسی به بازی ها و برنامه های اندرویدی گاها به سختی مهیا میشود. از این رو موبومود با فراهم کردن بستر های مناسب امکان دانلود جدیدترین برنامه های اندرویدی و بازی های اندرویدی را با لینک مستقیم از سرورهای داخل کشور برای کاربران ایرانی مهیا کرده است. بدین ترتیب کاربران بدون داشتن دغدغه ی مشکلات دانلود از گوگل پلی امکان دانلود بازی های بروز و جذاب و همینطور نسخه های هک شده ی بازی ها و برنامه های اندرویدی را خواهند داشت.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402