بهترین ویجت های گوشی اندروید ؛ از ابزارک های ساعت تا هواشناسی

بهترین ویجت های اندروید / بهترین ابزارک گوشی اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این روزها شاید دیگر انتخاب بهترین ویجت های اندروید مانند قبل اهمیتی نداشته باشد. ویجت‌ها یک زمانی بهترین ابزارک گوشی های اندروید به حساب می‌آمدند اما حالا با وجود برنامه‌های بهتر طراحی شده، تنظیمات سریع، میانبر برنامه‌ها، سیستم اطلاع‌رسانی بهینه شده و همچنین قابلیت‌هایی مثل صفحه نمایش همیشه روشن دیگر کمتر کسی از ویجت استفاده می‌کند.

با وجود اینکه ویجت‌ها دیگر مثل سابق روی بورس نیستند اما برخی موارد مثل آب و هوا، یادداشت‌برداری، تقویم، فهرست کارها و غیره هستند که همیشه در شکل یک ویجت بیشترین کارایی را دارند. مثلا از طریق یک ویجت به راحتی می‌توانید وضعیت آب و هوای شهر را ببینید تا دیگر لازم نباشد برنامه آن را باز کنید.

در ادامه می‌خوانید

بهترین ویجت های اندروید

ویجت های زیبا برای آندروید با وجود اینکه به پایان عصر خود نزدیک شدند، اما هنوز هم تاحدودی کاربرد خود را حفظ کردند. به همین دلیل ما در این مطلب چندین نمونه از بهترین ویجت های گوشی های اندرویدی را برای دانلود معرفی کنیم.

1. 1Weather | از بهترین ویجت های اندروید

بهترین ویجت های اندروید - 1Weather

1Weather یکی از بهترین ابزارک ها و ویجت های گوشی اندروید به حساب می‌آید. این ویجت همانطور که از نامش پیداست مخصوص آب و هوا است و همچنان از همان سبک قدیمی ترکیب ساعت و آب و هوا استفاده می‌کند. با کلیک روی ساعت ویجت، شما به بخش هشدارهای گوشی هدایت می‌شوید و با کلیک روی بخش آب و هوا هم به صفحه اصلی خود برنامه می‌روید.

این برنامه همچنین ویجت‌هایی هم دارد که فقط آب و هوا را نشان می‌دهند. مهمتر اینکه 1Weather کاملا رایگان است اما با خرید نسخه پولی می‌توانید از شر تبلیغات خلاص شوید.

دانلود ویجت 1Weather برای گوشی اندرویدی

2. Battery Widget Reborn | بهترین ویجت های باتری اندروید

بهترین ابزارک گوشی اندروید - Battery Widget Reborn

اگر به دنبال یک برنامه ویجت اندروید ساده برای نمایش و زیرنظر گرفتن مصرف باتری هستید، این ویجت بهترین ابزار برای این کار است. این ویجت شامل یک نمایش دایره‌ای از میزان باتری باقی مانده است و می‌توانید رنگ و اندازه آن را به دلخواه تغییر دهید تا با تم پس‌زمینه‌تان متناسب شود. همچنین از داخل خود اَپ هم می‌توانید نمودارهای مصرف باتری و میانبرهایی برای روشن و خاموش کردن WiFi و بلوتوث را ببینید. این ویجت جزو ویجت های کاربردی اندروید به شمار می‌رود که اگر گوشی شما حالت نمایش باتری به صورت درصد را نداشته باشد، می‌تواند برایتان بسیار کاربردی باشد.

دانلود ویجت Battery Widget Reborn برای اندروید 

3. Time Until | بهترین ویجت های شمارش معکوس اندروید

بهترین ابزارک گوشی اندروید - Time Until

این مورد یک ویجت ساعت شمار معکوس برای گوشی اندروید است. شما یک زمان بخصوص به آن می‌دهید و سپس می‌توانید ویجت را روی صفحه خانه قرار دهید. ویجت برنامه به صورت لحظه‌ای به شما می‌گوید چه مدت زمانی تا آن لحظه یا روزی که مشخص کرده‌اید باقی مانده است.

دانلود ویجت Time Until برای گوشی اندرویدی

4. TickTick

بهترین ویجت های اندروید - TickTick

TickTick یک اَپ برای مدیریت زمان و برنامه‌ریزی است. این برنامه شامل 9 ویجت کاربردی است که به وسیله آن‌ها می‌توانید به خوبی کارهای روزمره خود را مدیریت کنید. این برنامه یک رابط کاربری بسیار ساده دارد که با آن می‌توانید تنظیمات و سازماندهی‌های موردنظر خودتان را به راحتی انجام دهید. با استفاده از ویجت‌های موجود در این اَپ می‌توانید کارهایی که قرار است انجام دهید را مدیریت کنید یا فهرستی از چیزهایی که قرار است بخرید ایجاد کنید؛ حتی می‌توانید فهرست‌هایی که ایجاد کرده‌اید را با اعضای خانواده‌تان به اشتراک بگذارید.

دانلود ویجت TickTick برای اندروید

5. Chronus | زیباترین ساعت برای اندروید

بهترین ابزارک گوشی اندروید - Chronus

یکی از اصلی‌ترین ویجت های اندروید که همه در هوم اسکرین خود از آن استفاده می‌کنیم، ویجت ساعت است. با نصب Chronus تعداد متنوعی از این ویجت‌ها را در اختیار خواهید داشت؛ از ساعت آنالوگ گرفته تا ساعت دیجیتال و حتی نمایش آب‌وهوا و بورس و اخبار را می‌توانید انتخاب کنید. تمام قسمت‌های این ویجت‌ها قابلیت شخصی‌سازی دارند و حتی با نصب افزونه‌های مختلف از Play Store، می‌توانید کاربری این ویجت‌ها را گسترش دهید و زیباترین ویجت های ساعت اندروید را در اختیار داشته باشید.

دانلود ویجت Chronus برای اندروید

 

6. Google Keep Notes | بهترین ویجت های یادداشت برداری اندروید

بهترین ویجت های اندروید - Google Keep Notes

اگر در پلی استور مقداری بگردید، اَپ‌های زیادی برای یادداشت‌برداری پیدا خواهید کرد؛ ولی هیچکدام نمی‌توانند عملکرد و سادگی Google Keep را داشته باشند. با استفاده از این برنامه می‌توانید یادداشت‌های متنی درست کنید، فهرست بسازید و حتی یادداشت صوتی بردارید. یکی از قابلیت‌های این برنامه اشتراک‌گذاری یادداشت‌ها و ایجاد یادداشت‌های چندنفره است. با نصب این اَپ چند عدد ویجت در اختیار شما قرار داده می‌شوند که می‌توانید به وسیله آن‌ها به سرعت شروع به یادداشت‌برداری بکنید. این ویجت‌ها شامل یک ویجت برای ایجاد سریع انواع یادداشت‌ها و یک ویجت دیگر برای نمایش یادداشت‌های موجود هستند.

دانلود ویجت Google Keep Notes برای اندروید

7. IFTTT

بهترین ابزارک گوشی اندروید - IFTTT

IFTTT مخفف عبارت If This, Then That است که نام یک سرویس جدید اینترنتی است که به وسیله آن می‌توان کارهای بسیار جالبی انجام داد. اَپ‌های مختلفی از جمله توییتر، تلگرام و دراپ‌باکس قابلیت کار کردن با این سرویس را دارند. IFTTT یک برنامه بسیار قدرتمند برای بکارگیری این سرویس است.

با استفاده از این اَپ می‌توانید کارهای مختلفی را به صورت اتوماتیک انجام دهید؛ برای مثال می‌توانید روشنایی چراغ‌های هوشمند را تغییر دهید، به صورت خودکار پیامی را برای کسی بفرستید و خیلی کارهای دیگر. یادگیری استفاده از این برنامه شاید در ابتدا مقداری مشکل باشد؛ ولی با یادگیری و استفاده از آن می‌توانید بسیاری از کارهای خسته‌کننده و تکراری را به طور اتوماتیک انجام دهید. برای آشنایی بیشتر با ویجت IFTTT می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

دانلود ویجت IFTTT برای اندروید

 

8. KWGT Kustom Widget Maker

بهترین ابزارک گوشی اندروید - KWGT Kustom Widget Maker

KWGT یکی از بهترین ابزارک های گوشی اندروید برای ساخت ویجت های زیبا اندرویدی است. با بکارگیری یک ویرایشگر ساده، ساخت ویجت‌ها با این برنامه بسیار ساده است. همچنین این اَپ از برنامه‌های دیگری مانند Zooper و Tasker پشتیبانی می‌کند. بعضی از چیزهایی که در ویجت‌ها می‌توانید نمایش دهید عبارتند از مشخصات گوشی (مثلا سرعت پردازنده، وضعیت اینترنت و …)، زمان، تاریخ، باتری، مکان و غیره.

دانلود ویجت KWGT Kustom Widget Maker برای اندروید

9. Todoist

بهترین ابزارک گوشی اندروید - Todoist

Todoist شامل تعدادی از زیباترین ویجت‌ها در بخش ویجت‌های مدیریت و سازماندهی زمان است. در این اَپ از رنگ‌های روشن و جذاب استفاده شده و به طور کامل اصول طراحی متریال (Material Design) در آن رعایت شده است.

کار کردن با ویجت‌های این برنامه نسبتا ساده است و نسخه رایگان آن می‌تواند نیاز روزمره شما را در سازماندهی کارهایتان به خوبی برآورده کند. همانطور که گفته شد در ساخت ویجت‌های این برنامه از رنگ‌هایی روشن و زنده استفاده شده است و از نظر کاربرد هم این ویجت‌ها بسیار قدرتمند و کاربردی هستند. با این برنامه می‌توانید چک‌لیست درست کنید، برای یادآوری کارهایتان زنگ بگذارید و کارهای روزانه خودتان را تنظیم کنید.

دانلود ویجت Todoist برای اندروید 

10. Flashlight Widget

بهترین ویجت های اندروید - Flashlight Widget

احتمالا تا به حال از انواع ویجت های چراغ‌قوه گوشی اندروید استفاده کرده‌اید. بیشتر مواقع این برنامه‌ها پر از تبلیغات هستند یا درخواست دسترسی‌های مشکوکی از شما می‌کنند که هیچ ارتباطی با کارکرد موردنظر آن‌ها ندارد. Flashlight Widget هیچکدام از این مشکلات را ندارد و یکی از بهترین ابزارک های گوشی اندروید است؛ نه از تبلیغات خبری هست و نه مجوز دسترسی مشکوکی از شما می‌خواهد. این اَپ یک کلید روشن/خاموش را به صورت ویجت در اختیار شما قرار می‌دهد تا به آسانی بتوانید چراغ‌قوه گوشی خودتان را کنترل کنید.

دانلود ویجت Flashlight Widget برای اندروید

سوالات متداول

1. ویجت های سامسونگ کجاست؟

در گوشی‌های سامسونگ می‌توانید انگشتتان را روی صفحه خانه نگه دارید و سپس گزینه Widgets را از پایین صفحه انتخاب کنید. با اینکار به تمام ویجت‌های قابل استفاده در گوشی دسترسی پیدا می‌کنید.

2. ویجت های گوشی شیائومی در کجا قرار دارند؟

در گوشی‌های شیائومی هم می‌توانید انگشتتان را روی یک قسمت خالی صفحه خانه نگه داشته و سپس از پایین صفحه گزینه Widgets را انتخاب کنید تا به ویجت‌های گوشی دسترسی پیدا کنید.

سخن پایانی

گستردگی و انواع ویجت ها موبایل اندروید هم بسیار زیاد است؛ ولی اگر چند نمونه از ویجت های اندروید را دانلود کنید، می‌بینید که بسیاری از آن‌ها یا بد ساخته شده‌اند و یا تبلیغات مزاحم در آن‌ها به قدری زیاد است که ترجیح می‌دهید از آن استفاده نکنید. در این مقاله سعی شده بود که بهترین ویجت های اندروید در کاربردهای مختلف به شما معرفی شوند. آیا از این انتخاب‌ها راضی بودید یا موارد بهتری را سراغ دارید؟ می‌توانید نظرات خود را در پایین این مطلب با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402