یک آژانس دیجیتال مارکتینگ چگونه به کسب و کار شما کمک می کند؟

آژانس دیجیتال مارکتینگ
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

ظهور اینترنت، انقلاب بزرگی را در تجارت جهانی ایجاد کرد. اما با گذر زمان و با گسترش بیشتر این موضوع، فضای مجازی، تبدیل به عضوی جدا نشدنی از تمامی کسب و کارها شد. این اتفاق تا جایی پیش رفت که امروز و در نقطه کنونی، اگر کسب و کارها از این بستر به طور بهینه استفاده نکنند، از رقابت عقب خواهند ماند. در این مطلب قصد داریم بررسی کنیم که یک آژانس بازاریابی دیجیتال چه کمکی به تسهیل در عبور از این موضوع خواهد کرد؟

فهرست عناوین مطلب:

با مفهوم آژانس بیشتر آشنا شوید!

واژه آژانس به سازمانی اتلاق می‌شود که مجموعه‌ای از خدمات را برای مشتریان خود ارائه می‌کند. این خدمات می‌تواند شامل برنامه ریزی و مدیریت و یا ایجاد سیستمی کاربردی میان دو یا چند نیاز باشد.

یک آژانس با این هدف ایجاد می‌شود که بتوان به واسطه آن، فرآیندهای پیچیده موجود را برای حصول اهدافی خاص، به مجموعه‌ای از اقدامات ساده‌تر تقسیم نمود.

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ در واقع با هدف تسهیل فرآیند بازاریابی و تبلیغ کسب و کار شما در فضای اینترنت شکل می‌گیرد و با توجه به اهداف تعریف شده خود، برخی از خدمات حوزه دیجیتال را ارائه می‌‌کند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ چه کارهایی برای شما انجام می دهد؟

اما زمانی که صحبت از این میکنیم که کسب و کارها باید از بستر دیجیتال به صورت بهینه استفاده کنند، منظورمان این نیست که صرفا با حضور در فضای دیجیتال وظیفه خود را به سرانجام رسانده اند. “تخصص” دقیقا همین جاست که معنی پیدا می‌کند؛ و این تخصص باید با اشراف بر تمامی ابعاد مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ باشد.

در همین راستا، یک آژانس دیجیتال مارکتینگ باید نگاه سیستمی به مسائل داشته باشد. این نگاه سیستمی یعنی مسائل را در ارتباط باهم ببیند و برای آنها راهکار تدوین کند. چرا که هیچ موقع مسائل تنها یک بعد ندارند؛ و زمانی میتوان آنها را به طور بهینه حل کرد که متخصصان درک درستی از فرآیندها داشته باشند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ دیماژن

چرا باید ما را انتخاب کنید؟

آژانس دیماژن حاصل شکل گیری یک دغدغه اساسی است. دیجیتال مارکتینگ در حوالی سال 93 در ایران محبوب شد. در طی آن سالها تلاش دیماژن این بود که فرآیند حاکم بر این حوزه را تحلیل و بررسی کرده و بتواند سیستمی کارآمد را از آن استخراج کند.

در این راستا به سراغ اصلی ترین دغدغه های کارفرمایان رفتیم. نوع کارفرما دو نیاز اصلی دارند؛

  • شفافیت در هدف گذاری
  • درک و نظارت کامل بر فرآیندهای صورت گرفته

همین موضوع سبب شد تا تلاش ما این باشد برنامه ریزی ها و راهکارهایمان را بر اساس پایه ریزی کنیم.

آژانس دیجیتال مارکتینگ دیماژن

شیوه ارائه خدمات در دیماژن

همانطور که اشاره کردیم دیماژن بر اساس دو فاکتور مهم در پاسخ به نیازکارفرمایان شکل گرفت. بر همین اساس خدمات این مجموعه با تدوین استراتژی آغاز و به دنبال اجرای برنامه ها به گزارش دهی و نظارت ختم می‌گردد.

1.      تدوین استراتژی

برای اجرای هر برنامه بازاریابی در مرحله اول باید استراتژی مشخصی تعیین کرد. آژانس بازاریابی دیجیتال دیماژن پس از انجام تحقیقات مورد نیاز، اقدام به تدوین استراتژی می‌کند.

پس از این مرحله به کمک راهنمای اجرای برنامه، استراتژی مورد نظر را توسعه می‌دهد و از این طریق برای کسب‌وکار شما، ترافیک کانال‌های مختلف دیجیتالی را جذب می‌کند. این موضوع باعث جذب حداکثر مخاطبین برای وبسایت می‌شود و درصد قابل توجهی از نیازهای مخاطبین را فراهم می‌کند.

2.      اجرای دیجیتال مارکتینگ

بعد از این که دیماژن با تدوین و گسترش استراتژی، کانال‌های متناسب با کسب‌وکار شما را پیدا کرد، زمان برند سازی فرا می‌رسد. در این مرحله، آژانس دیجیتال مارکتینگ شروع به تولید محتواهای جذاب و متنوعی برای کسب‌وکار شما می‌کند و این محتواها را در شبکه‌های اجتماعی، وبسایت‌ها و … قرار می‌دهد.

این کار تصویر پایداری از برند شما به مخاطبان ارائه می‌دهد و شما را به کاربران فضای دیجیتال معرفی می‌کند. با افزایش حضور شما در این فضا، مخاطبان بیشتری با شما آشنا می‌شوند و مشتریان جدیدی پیدا خواهید کرد.

3.      بررسی روند اجرای برنامه دیجیتال و ارائه گزارش از دیجیتال مارکتینگ

برای توسعه استراتژی تدوین شده لازم است فرایندهای انجام شده به صورت مدام کنترل شوند و نتایج کار با دقت مورد بررسی قرار بگیرند. کارشناسان شرکت دیجیتال مارکتینگ دیماژن با کنترل داده های خروجی به نتایج مهمی برای پیشرفت برنامه دیجیتال و روش‌های اجرای آن دست پیدا می‌کنند.

در واقع تحلیل فرایندهای انجام شده در طول برنامه و کنترل بازخوردها باعث بهینه شدن کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ طراحی شده خواهد شد و نقش مهمی در بهبود عملکرد مجموعه خواهد داشت.

حال یک بار دیگر این سوال را تکرار می‌کنیم؛

چرا دیماژن؟

دیماژن با طی کردن فرآیندهای ذکر شده، مزیت های زیر را برای شما به همراه خواهد داشت:

  • حذف هزینه‌های پنهان و اتفاق‌های پیش‌بینی نشده
  • اجرای دقیق قوانین حقوقی و مالی
  • ارائه اکانت منیجر شخصی
  • رعایت قوانین شفاف ارتباطی
  • اجرای دقیق پروژه ها طبق راهکارهای مدیریت پروژه
  • ارائه گزارش شفاف به مشتری و حفظ توافق طرفین
  • اجرای سیستم دانش محور

دیماژن چه کارهایی برای شما انجام می دهد؟

متخصصان دیماژن در حوزه‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. در ادامه به بررسی مهم‌ترین خدمات آژانس بازاریابی دیجیتال دیماژن می‌پردازیم.

دیماژن چه کارهایی برای شما انجام می دهد؟

1.      تولید محتوا

با افزایش قابل توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی و درصد بالای افراد متصل به اینترنت، تحول بزرگی در سبک زندگی افراد به وجود آمده است. افراد زیادی زمان زیادی را در دنیای مجازی و فضای دیجیتال می‌گذرانند و می‌توانند مشتریان مناسبی برای خدمات یا محصول شما باشند.

تولید محتوا بخش مهمی از دیجیتال مارکتینگ است و محتوای هوشمندانه نقش موثری در برند‌ سازی محصول شما دارد. برای تولید محتوا در این فضای پرمخاطب باید دقت کافی داشته باشید و محتواهایی متناسب با نیاز کاربران تولید کنید.

یک محتوای مناسب علاوه بر اطلاعاتی که در اختیار مخاطب قرار می‌دهد به او در شناخت نیازها و تامین آن‌ها کمک می‌کند.

2.      تدوین استراتژی

متخصصان دیماژن برای تدوین استراتژی به سراغ استراتژی مارکتینگ شرکت یا سازمان مربوطه می‌روند. پس از بررسی استراتژی شرکت، متناسب و هم‌راستا با آن استراتژی، برنامه دیجیتال جامعی تدوین می‌کنند.

3.      بازاریابی شبکه های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی به دلیل مخاطبان بی‌شماری که دارند، بستر مناسبی برای بازاریابی به شمار می روند. شما در هر شغل و کسب‌وکاری که هستید، می‌توانید از خدمات شبکه‌های اجتماعی و دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید.

میزان استفاده از این خدمات بستگی به نوع شغل و فعالیت شما دارد. برای بعضی از مشاغل استفاده از تمام توان بازاریابی در حوزه دیجیتال مارکتینگ بازدهی بالایی دارد و برای بعضی دیگر، درصد معینی از بازاریابی دیجیتال مارکتینگ توصیه می‌شود.

تبلیغ در گوگل ادز

4.      تبلیغ در گوگل ادز

گوگل ادز یکی از بزرگ ترین کمپانی‌های تبلیغاتی جهان محسوب می‌شود. بیشتر از ۶۰ درصد از درآمد گوگل ادز از راه تبلیغات تامین می‌شود.

آژانس تبلیغات دیجیتال دیماژن برای شما اکانت اختصاصی گوگل ایجاد خواهند کرد و با شارژ این اکانت، امکان تبلیغ کسب‌وکارتان در گوگل فراهم خواهد شد. شما می‌توانید مدیریت اکانت خود را به متخصصان دیماژن بسپارید و با استفاده از تبلیغات گوگل به بهترین شکل شغل خود را تبلیغ کنید.

5.      مدیریت سئو

مخاطب و موتور جست‌وجو دو اصل مهم در سئو هستند . برای انجام بهینه سئو باید شناخت کافی از مخاطب داشته باشید و با ساختار موتورهای جست‌وجو آشنا شوید. دیماژن برای تدوین سئو ابتدا به شناسایی مخاطب می‌پردازد و پس از آن به پارامترهای موتور جست‌وجو توجه می‌کند.

تدوین سئو باید به شیوه‌ای انجام شود که ربات‌های خزنده موتور جست‌وجو به راحتی بتوانند متن را بخوانند.

سهولت خوانایی متن باعث کاهش هزینه خزش موتور جست‌وجو می‌شود و برای متن محبوبیت ایجاد می‌کند. در این حالت موتورهای جست‌وجو تمایل به نمایش این داده‌ها دارند و می‌توانیم بگوییم سئو با موفقیت انجام شده است.

در دیماژن اهمیت مارکتینگ بیشتر از ترافیک است. تدوین استراتژی در دیماژن بر اساس نیاز مارکتینگ و فروش شکل می گیرد. برنامه ریزی ساده و بر مبنای Sov صورت می‌گیرد. گزارش برنامه به صورت کامل اما ساده ارائه می‌شود و تدوین برنامه با توجه به نتایج رقیب انجام می‌شود.

آژانس دیجیتال مارکتینگ دیماژن

چرا دیماژن؟

آژانس دیجیتال مارکتینگ دیماژن حاصل دغدغه مندی گروه موسسان خود در سال های شروع فعالیت دیجیتال مارکتینگ در ایران است. متخصصان دیماژن با بهره مندی از سالها تجربه حرفه ای در این حوزه و با تکیه بر دانش روز تمامی مجموعه فرآیندهای دیجیتال مارکتینگ را با رویکری عملکرد محور به سرانجام می‌رسانند. جهت اطلاع از شرایط همکاری از طریق وبسایت می‌توانید با این مجموعه در ارتباط باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402