چگونه از خدمات مشاور حقوقی ارزان استفاده کنیم؟

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

ناآگاهی مردم در زمینه حقوقی، روزانه شمار زیادی از آنها را به دام افراد سودجو می‌کشاند. در چنین شرایطی وجود افرادی تحصیل کرده و متخصص در زمینه حقوق لازم است. در واقع شغل وکالت و مشاوره حقوقی برای همین به وجود آمده است تا مردم را در زمینه حقوقی یاری رساند. اول از همه باید دانست که وکیل و مشاور حقوقی به یک شخص گفته نمی‌شود، این دو مورد تفاوت‌های بسیار زیادی باهم دارند و حیطه اختیارات آنها را در زمینه حقوقی جدا ساخته است. در عصر امروز دیگر نباید نگران کمبود اطلاعات حقوقی بود چرا که با یک تلفن می توانید با مشاوران و وکلا اتباط بگیرید و تصمیمات درست تری اتخاذ کنید. در این مطلب به تفاوت های وکلا با مشاوران و همینطور شیوه های برقراری ارتباط با مشاوران و وکلای ارزان در موسسه وکیل تلفنی می پردازیم. همراه ما باشید .

فهرست عناوین مطلب:

 مشاور حقوقی به چه شخصی گفته می‌شود؟

مشاور حقوقی شخصی است که با دانش حقوقی خود و همینطور مهارت کافی و کسب اطلاعات در مورد موضوع مورد بحث به افراد و یا شرکت‌ها و ادارات کمک می‌کند تا تصمیماتی در زمینه حقوقی بگیرند. وجود مشاوران حقوقی در موسسات و ادارات سبب می‌شود تا تصمیمات مدیران شکل منطقی و قانونی به خود گرفته باشد؛ چرا که تصمیماتی که یک مدیر می گیرد اگر بر اصول و قوانین حقوقی استوار نباشد، ضررهای جبران ناپذیری به جا می ‌گذارد. ذکر این موضوع واجب است که  مشاوران حقوقی اختیارات محدودتری نسبت به وکلا دارند که تفاوت‌ اصلی بین وکیل و مشاور حقوقی را نمایان می کند. وکلا اختیارات تام دارند اما مشاوران حقوقی تنها می‌توانند در موارد مربوط به دعاوی، قرارداها و پیش نویس ها شرکت کنند.

وظایف مشاوران حقوقی چیست؟

وظایف مشاوران حقوقی چیست؟

مشاوران باید تسلط کافی در قوانین و حقوق داشته باشند تا بتوانند تصمیمات را سریع و صحیح به مخاطب تفهیم کنند. مشاوران وظیفه دارند با توانایی و قدرت انتقال بالا با مراجعه کننده ارتباط بگیرند و پیام اصلی را بدون کم و کاست ارائه دهند. از کارهایی که یک مشاور حقوقی انجام می دهد می توان به تهیه متن قرارداد و پیش نویس برای شرکت‌ها و ادارات و همینطور نظارت بر روند عقد چنین اموری اشاره کرد. علاه بر این آنها می توانند به مدیران شرکت‌ها و همینطور کارکنان آنها مشاوره حقوقی ارائه‌ دهند. جمع آوری اطلاعات و استفاده از آنها برای دفاع از شرکت‌ها در مراجعه به محاکمه قضایی، انجام امور حقوقی مربوط به مزایده‌ها و راهنمایی برای انتخاب وکیل از دیگر کار هایی است که یک مشاور می تواند انجام دهد.

مشاوره حقوقی تلفنی راه حلی نو در جلوگیری از اتلاف وقت

امروزه با گسترش زندگی شهری و فاصله گرفتن از شیوه های سنتی، استفاده از روش های جدید برای رفع نیاز های حقوقی در کاهش اتلاف وقت و هزینه بسیار کارآمد بوده است. در دنیای امروز دیگر نیازی نیست در نبود یک مشورت حقوقی درست تصمیمات اشتباه شما را با خطرات مالی و جانی مواجه کند. مشاوران حقوقی تلفنی با صرف هزینه و وقت کمتر در موسسه وکیل تلفنی 24 ساعته در اختیار شما خواهند بود تا تجارب و اطلاعات حقوقی خود را با شما به اشتراک بگذارند.

موسسه ای که برای مشاوره تلفنی انتخاب می کنید اهمیت زیادی در مثمر ثمر بودن یک مشاوره خواهد داشت. موسسات بسیاری هستند که کمیت و کیفیت کار برای آنها مهم نیست یا حتی از مشاوران بدون پروانه استفاده می کنند که باعث تخریب نام مشاوران تلفنی می شود. پس برای گرفتن یک مشاوره حقوقی تلفنی عجله نکنید و با تحقیقات از با تجربه ها کمک بگیرید.

تفاوت های وکلا و مشاوران حقوقی در چیست؟

تفاوت های وکلا و مشاوران حقوقی در چیست؟

با وجود اینکه وکیل ها به مراجعه کننده ها مشاوره نیز می دهند هنوز تفاوت‌هایی بین وکیل و مشاور حقوقی است که آنها را از هم جدا می‌کند. یکی از تفاوت های وکیل و مشاور حقوقی این است که فارغ التحصیل های رشته حقوق می‌توانند در هر زمانی با شرکت ها و سازمان‌ها همکاری کرده و به عنوان مشاورحقوقی فعالیت کنند. وکلا اما باید بعد از آزمون پروانه وکالت کسب کنند.تفاوت دیگر در نحوه و مدت کارآموزی این دو گروه است. داوطلبان کانون وکلا پس از قبولی در آزمون تستی، 18 ماه کارآموزی می‌کنند و در طول کارآموزی با مجوزهای خاصی می‌توانند کارحقوقی قبول کنند در حالی که مشاوران حقوقی برای ورود به زمینه مشاوره حقوقی باید بعد از آزمون تستی، مورد مصاحبه شفاهی قرار گیرند و کارآموزی کوتاهی دارند.

علاوه بر موارد بالا حیطه کاری مشاوره حقوقی مربوط به انعقاد قرارداد و مشاوره در شرکت‌ها و ادارات است و می‌توانند استخدام ادارات و سازمان‌های دولتی شوند. این در حالی است که وکلای دارای پروانه وکالت، قضاوت و سردفتری نمی‌توانند در سازمان‌ها و شرکت‌ها فعالیت رسمی کنند، در این صورت باید پروانه خود را به طور موقت بی اعتبار کند. اما مشاوره ها می توانند همزمان برای ادارات دولتی و خصوصی کار کنند. به طور کلی مشاوران به طور تخصصی به ارائه‌ی راهنمایی و مشاوره حقیقی به شخص و همینطور سازمان‌ها و ارگان‌ها می‌پردازند و می توانند در تمامی قردادها و مذاکرات مربوط به این سازمان‌ها شرکت کنند تا با مشاوره اطلاعات لازم را در اختیار آنها قرار دهند. وکلا اما تنها می‌توانند در مواردی که فرد به جرم یا مشکلی برخورده باشد، به بررسی امور حقوقی آنها پرداخته و در این زمینه فرد را راهنمایی کنند.

روش های استفاده از مشاوره حقوقی ارزان تلفنی

روش های استفاده از مشاوره حقوقی ارزان تلفنی

در مجموعه وکیل تلفنی راه های زیادی وجود دارد که نیاز شما را به یک مشاوره درست و قانونی رفع می کند. یکی از این راه ها پنل کاربری شما است که با ایجاد آن و طرح سوال، مشاوران پاسخ مد نظر شما را در وب سایت برای شما قرار می دهند. روش دیگر شیوه آنلاین طرح سوالات حقوقی است که شما با نگارش آنلاین سوالات از مشاوران برای حل مسئله کمک می گیرید. مشاوره حقوقی در این مجموعه به شیوه ارتباط در واتساپ هم صورت می گیرد که سریع و راحت تر از موارد دیگر است. شما با مشاوره آنلاین دیگر نگران تنظیم زمان حضور در دفتر مشاور نخواهید بود که این مورد از مزیت های آن محسوب می شود. علاوه بر این پیدا کردن وکلا که هر کدام دسته بندی مختلفی دارند کار راحتی نخواهد بود. اما مجموعه وکیل تلفنی این مشکل را حل کرده و شما می توانید با یک تلفن به راحتی مشاوره مفید و پر مزیتی در اختیار داشته باشید.

از دیگر امکاناتی که در این مجموعه برای شما فراهم شده است رزرو وکیل به صورت حضوری در تهران است و در سایر شهر تنها یک تلفن برای ارتباط با بهترین مشاوران کافی است . اما در صورت نیاز شما به یک وکیل در تهران به شکل حضوری  کافی است از راه واتساپ یا تماس مستقیم با مجموعه درخواست وکیل حضوری داده  و با تایید مجموعه ساعت ملاقات و روز مشاوره در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

سخن پایانی

در این مطلب شما با این موضوع آشنا شدید که استفاده از مشاوره حقوقی در تمام امور زندگی، چه فردی و چه اجتماعی به کار می‌آید و مشاوره قطعا دامنه گسترده تری نسبت به وکالت دارد، اما دفاع از فرد برعهده‌ی مشاوران نیست و توسط وکلا صورت می‌گیرد و  شما باید بر اساس درخواستی که دارید به یکی از این دو مراجعه کنید. در مسیر کسب و کار وتجارت مشکلات حقوقی زیادی بر سر راه شما خواهد بود و همیشه نمی توانید از پیچیدگی آن سر در بیاورید پس باید تصمیم گیری را به یک مشاور کاردان بسپارید و از تجارب آنها استفاده کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402