خرید گیفت کارت های استیم در فروشگاه گیم گیفت

خرید گیفت کارت های استیم در فروشگاه گیم گیفت
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در دنیای بازی های اینترنتی دیگر زمان و مکان شما اهمیت نخواهد داشت و شما بی هیچ مانعی می توانید پا در دنیای پر رمز و رازی بگذارید که ورود به آن نیازمند تنها یک سیستم متصل به اینترنت است. امروزه بازی های دیجیتالی بسیار زیادی وارد دنیای ما شدند که ویژگی های فوق العاده آنها سبب محبوبیت بیش از حد این بازی ها شده است. بازی کردن سبب می شود ساعت ها سرگرم شویم و از فضای متفاوت بازی‌ها لذت ببریم. سازندگان بازی های جدید همگی با فکر و برنامه ریزی گسترده و به کارگیری خلاقیت دست به ساخت بازی هایی زدند که از کیفیت بسیار بالایی در رزولیشن و همینطور سطح گرافیکی برخوردار است. این عوامل کمک بسیار زیادی به جذب گیمرها کرده و سبب هیجان انگیز شدن بازی ها می شود.

در بازی های آنلاین معمولا قابلیت هایی قرار داده شده است که برای تمام گیمرها قفل هستند و تنها می توان با داشتن نوع متفاوتی از پول که در هر کدام از بازی ها وجود دارد این قابلیت ها را به دست آورد. این ویژگی ها می توانند یک سلاح جدید یا حتی لباس جدید باشند و در طول بازی به طو معمول بدست نیایند. نگران نباشید چرا که در حال حاضر راه های زیادی برای بدست آوردن پول در بازی ها وجود دارد . یکی از راه ها ورود به سایت گیم گیفت است که ساده و ارزان بهترین امکانات را در اختیار مخاطبان می گذارد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

فهرست عناوین مطلب:

معرفی بازی شگفت انگیز فورتنایت (Fortnite)

معرفی بازی شگفت انگیز فورتنایت (Fortnite) - گیم گیفت

فورتنایت در سال ۲۰۱۷ روانه بازار شد و به شدت مورد استقبال گیمرها قرار گرفت. سبک انتخابی برای این بازی، اکشن است و یک بازی مهیج برای طرفداران این سبک می باشد. در فورتنایت رقابت های هیجان انگیزی در یک جزیره رخ می دهد که زنده ماندن شرط اول بازی است .جزیره در زمان مسابقه دادن کوچک و کوچک تر می شود و مبارزان که ممکن است تعدادشان تا صد نفر نیز برود، به یکدیگر نزدیک می شوند و کسی موفق خواهد بود که نحوه استفاده از تجهیزات مختلف و اسلحه ها را بداند زیرا در شروع نبرد کاراکتر هیچ گونه سلاحی همراه خود ندارد و باید در حین مسابقه دادن، اسلحه ها و تجهیزات مختلف را از گوشه و کنار زمین پیدا کند. قبل از شروع مسابقه باید اسلحه ها و تجهیزات مختلف را به کمک ویباکس خریداری کنید و در زمین تمرین، نحوه استفاده از آن ها را به طور کامل یاد بگیرید.

ویباکس یا به انگلیسی V-Bucks نام واحد پول بازی پرطرفدار و محبوب و کاملا رایگان فورتنایت  (Fortnite) است و به وسیله آن قادر خواهید بود تا محصولات فروشگاه درون بازی، مثل اسکین (Skin)، بتل پس (Battle Pass)، اموت  (Emote) که شامل دنس و … می باشد را خریداری نمایید. احتمالا تا حالا برای شما اتفاق افتاده باشد که علاقمند به خرید یک لباس  (Skin)بوده باشید اما به دلیل نداشتن وی باکس کافی از خرید آن منصرف شده باشید. نگران نباشید چرا که در فروشگاه اینترنتی می توان با کمترین قیمت به خرید ویباکس فورتنایت و فعال سازی آن بپردازید.

دلایل اهمیت خرید ویباکس فورتنایت برای یک گیمر حرفه ای

  1. در فورتنایت لباس ها و پوشش های متنوعی برای استفاده کاراکتر و شخصیت بازی وجود دارد که می توانید با پرداخت ویباکس از این تنوع، در پوشش استفاده کنید.
  2. خرید اسلحه ها و تجهیزات مختلف و به روز رسانی آن ها برای پیروزی در مقابل رقیبان سرسخت.
  3. شرکت در مسابقات و رویدادهای جذاب
  4. جذاب ترین مزیت ویباکس فورتنایت شرکت داده شدن در مسابقات و رقابت های مختلف و متنوع است.

معرفی بازی کالاف دیوتی؛ بازی اکشن و پر از هیجان

معرفی بازی کالاف دیوتی؛ بازی اکشن و پر از هیجان

بازی کال اف دیوتی موبایل، با همکاری شرکت Tencent Games، سازنده بازی پرطرفدار پابجی موبایل در حال توسعه است. در این بازی با ورود به عرصه نبرد باید همگام با سایر سربازها بدون وقفه مبارزه کنید. می‎توانید از بین شخصیت‎های گوناگون با ظاهر متنوع یکی را انتخاب کنید. تنوع اسلحه‎های بازی بالا است و می‎توانید آن‎ها را ارتقا دهید یا حتی قطعات آنها را سفارشی کنید. طراحان بازی برای مبارزه‎های درون زمین حالات مختلفی را در نظر گرفتند و باید چالش‎های جذاب هر حالت را به پایان برسانید. شیوه نمایش بازی به صورت اول شخص است و گیم‎پلی حرفه‎ای بازی به شما اجازه می‎دهد به سادگی جابجا شوید و هدف‎گیری کنید.

دلایل اهمیت خرید  cpکالاف دیوتی موبایل برای حرفه ای ها

همانگونه که اکثر بازی های موبایل دارای یک یا چند واحد پولی میباشند، سازنده بازی کالاف دیوتی نیز یک واحد پولی به نام سی پی یا cod point جهت ارتقا و دریافت اسکین های متنوع، در نظر گرفته است.از جمله کاربرد هایی که سی پی در بازی کالاف دیوتی موبایل دارد میتوان به دریافت اسکین های جدید و لجندری، خرید بتل پس و بتل پس پلاس، بهره مندی از جوایز داخل گردونه شانس اشاره کرد.با ارزش ترین پول بازی کالاف دیوتی موبایل، بی شک cod point بوده و امروزه بسیاری از گیمر های این بازی پر طرفدار در ایران و سراسر جهان نسبت به شارژ سی پی در بازی خود اقدام کرده و در مدت بسیار کوتاهی تمام جوایز های بتل پس و اسکین های اسلحه و ست لباس را دریافت میکنند. شما میتوانید برای خرید cp کالاف دیوتی موبایل به وبسایت گیم گیفت مراجعه نمایید.

خرید استیم پلتفرم فروش بازی های جهانی

استیم فروشگاه بازی های دیجیتال است و در حال حاضر بیش از ۱۲۰ میلیون کاربر دارد و بزرگ‌ترین فروشگاه گیم محسوب می‌شود. این فضا، دارای پتانسیل بالایی برای دوست پیدا کردن و حتی دشمن پیدا کردن است. کل کل‌ها و رقابت‌های بازیکنان در بازی‌ها، از نقاط قوت دیگر استیم است. در استیم آپدیت بازی ها به صورت اتوماتیک است. استیم به صورت هوشمند، تشخیص می‌دهد که شما چه آپدیت‌هایی برای بازی‌های موجود دراکانتتان نیاز دارید و آنها را انجام خواهد داد. برای فعالیت در استیم شما می توانید به صورت رایگان اکانت بسازید.

امنیت در بازی ها، جهت جلوگیری از تقلب یا Cheat در استیم بسیار قوی و پرقدرت است. استیم یک سیستم آنتی چیت یا ضد تقلب  (Anti Cheat)دارد. این سیستم، بازیکنان متقلب را شناسایی کرده، و دسترسی آن‌ها را به آن بازی مسدود می‌کند. همچنین سیستم گارد (Guard) استیم، اکانت بازیکنان را در مقابل هکرها محافظت می‌کند. از دیگر مزیت‌های استیم می‌توان به تخفیف‌های بزرگ آن اشاره کرد و همچنین تعداد بازی‌های منتشر شده در آن که سالانه بیش از ۵۰۰۰ بازی بر روی Steam منتشر می‌شود. یکی از ساده ترین روش های خرید استیم خرید اینترنتی گیفت کارت استیم است.

مزایای خرید گیفت کارت استیم

مزایای خرید گیفت کارت استیم  

با خرید گیفت کارت استیم شما می توانید اپدیت بازی ها را دریافت کنید و همچنین امکان خرید تمام بازی ها در استیم برای شما موجود می شود و ایتم های استیم نیز برای شما باز خواهد شد. علاوه بر اینها در Steam Community می توان با طرفداران و فن‌های هر بازی گپ و گفت کرد و نظرات را به اشتراک گذاشت که با باز شدن ادد فرند استیم شما این امکانات قابل استفاده خواهد بود. اگر مشتاق استفاده از چنین امکاناتی هستید توصیه می کنیم سری به فروشگاه گیم گیفت بزنید. در فروشگاه گیفت گیم شما می توانید با تهیه گیفت کارت ها به تمامی این امکانات دسترسی پیدا کنید.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی انواع بازی های پرطرفدار روز دنیا و همینطور ویژگی های مثبت و منفی آنها پرداختیم. راه های زیادی برای افزایش جذابیت بازی برای گیمر ها وجود دارد و تهیه گیفت کارت برای این موارد از الزامات بازی ها است که هیچ گیمر حرفه ای نمی تواند از آنها چشم پوشی کند. وبسایت گیم گیفت با ارائه خدمات در زمینه فروش بازی ها و سرویس و آیتم های بازی های به روز توانسته جایگاه ویژه ای در میان گیمر ها کسب کند. در این فروشگاه گیفت کارت ها با روشی ساده  و ارزان و همینطور طی تنها یک روز در اختیار گیمر قرار می گیرد تا نهایت لذت را از بازی ببرد و از رقبای بازی خود عقب نماند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402