معرفی و بررسی بازی Valheim ؛ گیم پلی، داستان، دانلود و سیستم مورد نیاز

دلیل محبوبیت بازی والهیم چیست و چرا گیمرها عاشق Valheim شده‌اند؟
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

به دنیای وایکینگ‌ها علاقه دارید؟ با بازی‌های Survival ارتباط برقرار می‌کنید؟ از بازی‌های با استایل کارتونی خوشتان می‌آید؟ دوست دارید بازی‌های محبوب و ترند روزها را تجربه کنید؟ اگر پاسختان به هرکدام از سوال‌های پرسیده شده مثبت است، نباید بازی Valheim (بازی والهایم) را از دست دهید. بازی ولهایم یکی از پرطرفدارترین بازی‌های این روزهای استیم است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

در دومین روز از ماه فوریه سال 2021 میلادی، محصول جدید یک استودیو بازی‌سازی نوپای سوئدی به نام Iron Gate به صورت ارلی اکسس به بازار عرضه شد. بازی ولهایم بدون شک یکی از موفق‌ترین بازی‌های مستقل دست‌کم یکی دو سال اخیر است. بر کسی پوشیده نیست که پس از انتشار بازی Minecraft، تعداد علاقه‌مندان به بازی‌های بقا بیشتر شد و در حال حاضر، بازی‌های Survival اغلب بازی‌های پرطرفداری در استیم هستند. بازی‌هایی چون The Long Dark، DayZ، Rust و Dead By Daylight از جمله بازی‌های Survival موفق چند سال اخیر بوده‌اند و از سال 2021، بازی Valheim هم به این لیست اضافه شد. یک بازی با مکانیک‌های گیم پلی ماینکرفت و یک دنیای وایکینگی، بهترین وصف ممکن برای بازی ولهایم بود.

در ادامه می‌خوانیم

سیستم مورد نیاز بازی valheim - دانلود بازی ولهایم برای اندروید

معرفی بازی والهایم

نکته جالب توجه و تحسین برانگیز درباره بازی ولهیم این بود که این عنوان به مرور زمان طرفداران خود را از دست نداد. همچنان آمار فروش بازی والهایم فوق‌العاده است و کاربرانی هم که پی سی ندارند، به دنبال دانلود بازی Valheim برای اندروید هستند. البته که این بازی صرفا برای رایانه‌های شخصی در دسترس بوده و امکان دانلود بازی valheim برای گوشی وجود ندارد. اهمیت بالای گشت‌و‌گذار و کاوش در محیط، المان‌های نقش‌آفرینی، دنیایی وسیع و سبک گرافیکی استیلایز از جمله مشخصات بازی والهایم هستند. در ادامه قصد داریم بیشتر درباره این بازی صحبت کنیم و به این سوال پاسخ دهیم؛ دلیل محبوبیت بازی والهیم چیست و چرا گیمرها عاشق Valheim شده‌اند؟ اما قبل از آن توصیف منتقد پالیگان از اتمسفر بازی را بخوانید و سپس به سراغ ادامه مطلب بروید:

مادامی که در پهنه جهانی دیگر خود را در چنگال کلاغی می‌بینی، حماسه نورث رقم می‌خورد. تندر و رعد پیش از سقوط تو در فضایی آشنا، همزمان غریب غرش می‌کنند. حس سر و ترس همان لحظه‌ای که امتیازتان افزایش می‌یابد آغاز می‌شود. شما اینجا هستید. شما در والهایم هستید.

تریلر بازی ولهایم

برای اینکه بیشتر با گیم پلی بازی ولهایم آشنا شوید می‌توانید ویدیوی زیر را مشاهده کنید. همچنین اگر در خرید یا دانلود بازی Valheim برای کامپیوتر هنوز تردید دارید نیز مشاهده این ویدیو می‌تواند به شما کمک کند.

گیم پلی بازی Valheim

قبل از اینکه در مورد جزئیات بازی صحبت کنیم، بگذارید به اصولی‌ و پایه‌ترین سوال ممکن پاسخ دهیم؛ ژانر بازی Valheim چیست؟ بازی ولهیم در واقع یک بازی بقای جهان باز بوده که از دوربین سوم شخص هم برخوردار است. تجربه بازی به صورت چندنفره و تک‌نفره امکان پذیر است و علاوه بر پشتیبانی از حالت Co Op تا 10 نفر، بازی والهایم حالت PvP را هم ساپورت می‌کند. بازی والهایم با ساخت یک کاراکتر آغاز می‌شود و شما به عنوان یک جنگجوی بزرگ، وارد یک دنیای دیگر می‌شوید. در قلمرو جدید، شما وظیفه دارید که طبق دستور اودین هیولاهایی را شکست دهید که حتی خدایان هم جرات به چالش کشیدن آن‌ها را ندارند. با شکست دادن هر باس، شما به یک سری ابزار جدید دسترسی پیدا می‌کنید و به همین واسطه می‌توانید تجهیزات و آرمور بهتری برای خود بسازید.

راهنمای بازی valheim - مشخصات بازی valheim

مشابه هر بازی سروایول دیگری، گیم پلی بازی Valheim هم از جایی آغاز می‌شود که شما تقریبا هیچ چیزی ندارید و باید ابتدا مواد خام اولیه را برای ساخت تجهیزات مورد نیاز خود دست‌و‌پا کنید. مثل ماینکرفت یا Conan Exiles، در والهایم هم ابتدا باید با مشت زدن به درخت‌ها برای خود چوب تهیه کنید. اگر تجربه زیادی در ژانر بقا ندارید، به عنوان راهنمای بازی Valheim این نکته را مد نظر داشته باشید که پس از تهیه چوب، باید ابزاری بسازید که به کمک آن، بتوانید بیشتر و سریع‌تر برای خود چوب و دیگر انواع مواد خام تهیه کنید.

همچنین بخوانید :

مواد خامی که تهیه می‌کنید در ساخت ساختمان به‌کار شما خواهند آمد؛ ساختمان‌هایی که قرار است از شما در مواجهه با دشمنان و المان‌های بازی محافظت کنند. به طور کلی مشخصات بازی Valheim به دیگر بازی‌های این ژانر شباهت زیادی دارند، ولی خب وقتی دقیق‌تر به بررسی بازی Valheim بپردازید متوجه جذابیت بیشتر آن خواهید شد.

دانلود بازی valheim کرک شده - بررسی بازی valheim

محدود نکردن بازیکن به نوار گرسنگی و تشنگی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی ولهیم است. در بازی‌های سروایول، شما در ازای نخوردن غذا و ننوشیدن آب مجازات می‌شوید؛ در ولهیم اما شما با خوردن و آشامیدن پاداش می‌گیرید. در واقع ولهیم از بازیکن می‌خواهد که تمرکز خود را بیشتر روی ابعاد دیگر بازی بگذارد. همین موضوع هم سبب شده که بازی والهایم، یک سروگردن از خیلی از بازی‌های Survival دیگر روز بالاتر باشد. وقتی به بررسی بازی Valheim بپردازید، متوجه اهمیت این مورد می‌شوید. در واقع شما به‌هیچ‌وجه مجبور به خوردن غذا نیستید و پیدا کردن مواد غذایی هم الزاما اولویت اول شما نخواهد بود. خوردن غذا به افزایش سلامتی و استقامت بازیکن منجر می‌شود، ولی نخوردن غذا بازیکن را نمی‌کشد.

به‌طور کلی گیم پلی بازی Valheim به شکلی طراحی شده که بازیکن در پیدا کردن غذا مشکلی نداشته باشد. برخلاف دیگر Survivalها، شما لازم نیستید بخش چشم‌گیری از وقت خود را روی پیدا کردن خوراکی بگذارید. بنابراین اگر قبلا این موضوع بین شما و بازی‌های بقا فاصله انداخته، نباید در والهایم نگران آن باشید و با خیال راحت به دانلود بازی Valheim برای کامپیوتر بپردازید. حیوانات متعددی در دنیای بازی وجود دارند که با شکار کردن آن‌ها می‌توانید گوشت خوراکی خود را تامین کنید. کاوش در محیط بازی، ساختن تجهیزات بهتر و قوی‌تر و نهایتا مبارزه با دشمنانی که شکست دادن آن‌ها آسان نیست، ابعاد مهم بازی هستند که باید روی آن‌ها تمرکز کنید.

دانلود بازی valheim برای اندروید - دانلود بازی valheim برای گوشی

در دنیای بازی والهایم اقلیم‌های مختلفی تعبیه شده و هر اقلیم، شرایط خاص خودش را دارد. به عنوان مثال در زیست‌بوم «جنگل سیاه» شما سیاه‌چال و ترول کشف می‌کنید و در اقلیم «علفزار» به جمع‌آوری همان مواد خامی می‌پردازید که در بقیه بازی‌ها دیده‌ایم. طبیعتا اگر قصد دانلود بازی Valheim برای pc را دارید، باید اطلاعات بیشتری درباره سیستم مبارزات بازی بدست آورید. به‌طور کلی، سیستم مبارزات بازی دست شما را باز گذاشته و گزینه‌های زیادی را پیش‌روی شما قرار می‌دهد. استفاده از تیروکمان، چاقو و سپر، شمشیر و سایر گزینه‌ها در والهایم اختیاری بوده و بسته به دشمنی که در مقابل خود دارید و سبک مبارزاتی که می‌پسندید، می‌توانید تجهیزات خود را انتخاب کنید.

بسته به سلاحی که در دست دارید، بازی به شما پاداش‌هایی می‌دهد. به‌بیان بهتر، اگر با تیر و کمان دشمنان خود را از پای درآورید، اسکیل‌های مربوط به این سلاح ارتقا پیدا می‌کنند. این موضوع درباره سایر سلاح‌های موجود در بازی هم صدق می‌کند. همچنین اگر کلا علاقه‌ای به خشونت نداشته و نمی‌خواهید با باس‌فایت‌ها و دشمنان دست‌و‌پنجه نرم کنید هم بازی به سلیقه شما احترام می‌گذارد. در بازی ولهیم بازیکن می‌تواند تمام وقت خود را صرف ساخت‌وساز تجهیزات مختلف و جهان‌گردی کند. در بازی والهایم شما می‌توانید روستای وایکینگی خود را ساخته و از زندگی در دنیای فانتزی خود نهایت لذت را ببرید. می‌توانید جنگیدن را انتخاب کنید، در منطقه موردعلاقه خود به کاوش پرداخته و زندگی کنید و همچنین می‌توانید به کشف بخش‌های دیگر دنیای بازی بپردازید.

دانلود بازی valheim کرک شده - بررسی بازی valheim

در مجموع باید گفت که گیم پلی بازی Valheim دست شما را از هر نظر باز گذاشته و آزادی عمل کافی را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. فراموش نکنید که بازی هنوز در مرحله ارلی اکسس است و طبیعتا مشکلاتی هم دارد که به مرور زمان توسط تیم سازنده حل خواهند شد. دانلود بازی Valheim تقریبا برای هر گیمری توصیه می‌شود. همچنین برای کاربران ایرانی هم دانلود بازی Valheim کرک شده هم امکان‌پذیر است. خوشبختانه والهایم بازی چندان پیچیده‌ای نیست و به‌همین خاطر، اکثر بازی‌بازان می‌توانند آن را بدون مشکل تجربه کنند. به‌هیچ‌وجه شما به دفترچه راهنمای بازی Valheim نیاز نخواهید داشت و صرفا با اطلاعات عمومی که دارید، می‌توانید بازی را همان‌طوری که دوست دارید پیش ببرید.

دانلود بازی Valheim کرک شده

همان‌طور که اشاره شد بازی والهایم فقط برای رایانه‌های شخصی منتشر شده است. بدین ترتیب، امکان دانلود بازی ولهایم برای اندروید وجود ندارد! خوشبختانه این عنوان، بازی کم‌حجمی بوده و مشکلی برای دانلود آن نخواهید داشت. در ادامه می‌توانید با خیال راحت به دانلود بازی Valheim برای کامپیوتر بپردازید. گفتنی است که این لینک دانلود، شامل آخرین آپدیت بازی تحت عنوان Heart and Home نیز می‌شود.

دانلود بازی Valheim کرک شده

سیستم مورد نیاز بازی Valheim

چنانچه به لحاظ سخت‌افزاری سیستم قدرتمندی ندارید، پیش از دانلود بازی Valheim برای PC به شما توصیه می‌کنیم نگاهی به سیستم پیشنهادی و حداقل سیستم مورد نیاز بازی Valheim بیندازید.

حداقل سیستم مورد نیاز

    • سیستم عامل: ویندوز 7 یا بالاتر
    • پردازنده: 2.6 GHz Quad Core یا مشابه
    • رم: 8 گیگابایت
    • گرافیک: GeForce GTX 950 یا Radeon HD 7970
    • دایرکت اکس: ورژن11
    • فضای مورد نیاز: 1 گیگابایت فضای خالی
    • نکته: پردازنده و سیستم عامل 64 بیتی برای اجرای این بازی لازم است.

دانلود بازی ولهایم برای اندروید - گیم پلی بازی ولهایم

سیستم پیشنهادی برای بازی والهایم

    • سیستم عامل: ویندوز 7 یا بالاتر
    • پردازنده: i5 3GHz یا Ryzen 5 3GHz
    • رم: 16 گیگابایت
    • گرافیک: GeForce GTX 1060 یا Radeon RX 580
    • دایرکت اکس: ورژن 11
    • فضای مورد نیاز: 1 گیگابایت فضای خالی
    • نکته: پردازنده و سیستم عامل 64 بیتی برای اجرای این بازی لازم است.

کلام آخر

باید گفت که بازی ولهایم قطعا یکی از پرسروصداترین و موفق‌ترین بازی‌های استیم در سال 2021 میلادی است. این بازی فعلا به‌صورت ارلی اکسس (دسترسی زودتر از هنگام عرضه نهایی) در دسترس کاربران قرار گرفته و مطمئنا نسخه نهایی از چیزی که فعلا تجربه می‌کنید بازی کم‌ایرادتری خواهد بود. تاریخ انتشار نسخه نهایی بازی اعلام نشده و معمولا چنین بازی‌هایی، چند سال در حالت ارلی اکسس باقی می‌مانند. از این بابت نگران نباشید و از طریق لینکی که در اختیارتان قرار داده‌ایم، به دانلود بازی Valheim کرک شده بپردازید. چنانچه به بازی‌های بقا علاقه‌مند هستید، حتما بازی والهایم را تجربه کرده و نهایت لذت را از آن ببرید. اگر هم این بازی را تجربه کرده‌اید حتما در بخش نظرات این موضوع را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402