نقد و بررسی سریال بریکینگ بد (Breaking Bad) به همراه لینک دانلود تمام فصل ها

تیم پلازا - ۳۰ دی ۱۴۰۰ ۲۲:۰۰
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال بریکینگ بد یکی از بهترین سریال‌های آمریکایی است که البته در سرتاسر جهان طرفداران زیادی دارد. با دانلود و معرفی کامل سریال Breaking Bad همراه ما باشید.

سریال بریکینگ بد یک مجموعه تلویزیونی در ژانرهای درام، جنایی و نئو-وسترن است که توسط وینس گیلیگان (Vince Gilligan) ساخته و تهیه شده است. این سریال بین سال‌های 2008 تا 2013 از شبکه AMC پخش می‌شد و در مجموع 5 فصل و 62 قسمت دارد. داستان سریال Breaking Bad درباره یک معلم شیمی در دبیرستان است که متوجه می‌شود سرطان دارد و برای تامین آینده خانواده‌اش، وارد تجارت تولید و پخش مت‌آمفتامین یا شیشه می‌شود.

در ویدیوی زیر می‌توانید «تریلر سریال بریکینگ بد فصل اول با زیرنویس فارسی» را تماشا کنید و با فضای آن بیشتر آشنا شوید.

فصل اول سریال آمریکایی Breaking Bad با نقدهای عموما مثبتی مواجه شد. از زمانی که این مجموعه به پایان رسیده، بارها و بارها در فهرست‌های مختلف از طرف منتقدان در میان بهترین سریال‌های جهان قرار گرفته است. از زمانی که قسمت آخر سریال بریکینگ بد پخش شد، در میان پربیننده‌ترین سریال‌های آمریکایی جای گرفته است. این سریال جوایز زیادی گرفت؛ از جمله 16 جایزه امی، 8 جایزه ستلایت، 2 جایزه گلدن گلوب و 2 جایزه فیلم به انتخاب منتقدان.

سریال Better Call Saul پیش درآمدی بر سریال Breaking Bad است که پخش آن از سال 2015 شروع شده و همچنان ادامه دارد. همچنین فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie در ادامه این سریال ساخته شده که در سال 2019 عرضه شد. در این مقاله از پلازا با معرفی کامل و دانلود سریال بریکینگ بد همراه ما باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید

دانلود سریال بریکینگ بد

برای دانلود سریال Breaking Bad می توانید از لینک‌هایی که در این قسمت برای شما قرار داده‌ایم استفاده کنید. امیدواریم از تماشای این سریال لذت ببرید.

معرفی همه فصل ها و داستان سریال بریکنیگ بد

داستان سریال بریکینگ بد در شهر البوکرکی، ایالت نیومکزیکو می‌گذرد و درباره یک معلم شیمی در دبیرستان به نام والتر وایت است. والتر متوجه می‌شود سرطان دارد و برای تامین آینده خانواده‌اش، به واسطه دانشی که در شیمی دارد وارد تجارت و تولید مواد مخدر می‌شود. یکی از دانش‌آموزانش به نام جسی پینکمن نیز او را در این راه یاری می‌کند. آنها در ابتدا کارشان را با معامله‌های کوچک شروع می‌کنند و کم کم با تولید یک نوع شیشه آبی رنگ و منحصربه‌فرد حسابی در بازار محبوب می‌شوند. والتر برای اینکه هویتش فاش نشود، نام هایزنبرگ را روی خودش می‌گذارد و رفته رفته درگیر چالش‌های زیادی می‌شود…

دانلود سریال بریکینگ بد

سریال برکینگ بد در 5 فصل پخش شد و در جدول زیر می‌توانید جزئیات و تعداد قسمت‌های هر فصل آن را مشاهده کنید. در ادامه نیز مروری بر همه فصل های سریال Breaking Bad و داستان آنها خواهیم داشت.

شماره فصلتعداد قسمت‌هاشروع پخشپایان پخش
1720 ژانویه 2008 (30 دی 1386)9 مارس 2008 (19 اسفند 1386)
2138 مارس 2009 (18 اسفند 1387)31 می 2009 (10 خرداد 1388)
31321 مارس 2010 (1 فروردین 1389)13 ژوئن 2010 (23 خرداد 1389)
41317 جولای 2011 (26 تیر 1390)9 اکتبر 2011 (17 مهر 1390)
51615 جولای 2012 (25 تیر 1391)29 سپتامبر 2013 (7 مهر 1392)

فصل اول سریال بریکینگ بد

والتر بعد از اینکه متوجه می‌شود سرطان ریه دارد، تصمیم می‌گیرد به همراه پسری به نام جسی وارد تجارت تولید مت‌آمفتامین یا شیشه شود تا بتواند هزینه‌های درمان و آینده خانواده‌اش را تامین کند. آنها برای تولید از یک ماشین کاروان استفاده می‌کنند و نوعی شیشه آبی رنگ با کیفیت بالا می‌سازند. بعد از اینکه با یک کارتل مواد مخدر مکزیکی درگیر می‌شوند، والتر نام هایزنبرگ را روی خودش می‌گذارد و این شیشه‌های آبی رنگ به نوعی تبدیل به امضای او می‌شوند. اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا نیز از این ماده جدید در بازار باخبر می‌شود و تحقیقاتش را شروع می‌کند.

همچنین بخوانید :

فصل دوم سریال Breaking Bad

فروشنده‌های جسی با مشکلاتی روبرو می‌شوند و والتر وکیلی فاسد به نام ساول گودمن را استخدام می‌کند تا او را با یک فروشنده مواد مخدر بزرگ به نام گاس مرتبط سازد. جسی وارد رابطه‌ای با مدیر ساختمان زندگی‌اش جین می‌شود. جسی کم کم غیر قابل اطمینان می‌شود و والتر نمی‌خواهد تا سهم او را از معامله با گاس بپردازد.

فصل سوم مجموعه تلویزیونی بریکینگ بد

گاس به والتر پیشنهاد می‌کند تا در یک آزمایشگاه سری برای او شیشه تولید کند. والتر نیز از جسی می‌خواهد تا در این کار او را همراهی کند. اسکایلر متوجه راز سیاه والتر می‌شود و تقاضای طلاق می‌کند.

داستان سریال بریکنیگ بد

فصل چهارم سریال بریکینگ بد

بعد از مرگ گیل، گاس امنیت آزمایشگاه را بالاتر می‌برد. گاس و مایک سعی دارند میان والتر و جسی تفرقه بیندازند؛ چراکه قصد دارند نه تنها از جسی، بلکه از والتر نیز به عنوان تولیدکننده‌های شیشه‌شان استفاده کنند و در عین حال بتوانند کارتل مکزیکی را حذف کنند. اسکایلر نیز کار همسرش را می‌پذیرد و به ساول کمک می‌کند تا رد پول‌های والتر را بپوشانند.

فصل پنجم سریال Breaking Bad

بعد از مرگ گاس، والتر، جسی و مایک تجارت تازه‌ای را شروع می‌کنند. آنها کم کم درگیر اتفاقات خطرناک‌تری می‌شوند.

بازیگران سریال Breaking Bad

در این قسمت مروری بر بیوگرافی بازیگران بریکینگ بد خواهیم داشت و با آنها بیشتر آشنا می‌شویم.

برایان کرانستون در نقش والتر وایت

بازیگران بریکینگ بد - برایان کرانستون در نقش والتر وایت

برایان کرانستون (Bryan Cranston) بازیگر، کارگردان، تهیه کننده و فیلمنامه‌نویس آمریکایی متولد 7 مارس 1956 است. این هنرپیشه بیشتر به واسطه بازی در آثاری چون سیتکام خانوادگی Malcolm in the Middle، سریال Breaking Bad و سیتکام Seinfeld شناخته می‌شود.

کرانستون به دلیل بازی در سریال بریکینگ بد 4 بار جایزه امی بهترین بازیگر مرد برای بازی در یک سریال درام را گرفته است. بعد از اینکه در سال 2011 یکی از تهیه‌کنندگان این سریال نیز شد، دو بار هم جایزه بهترین سریال درام را گرفت. او همچنین برای بازی در این مجموعه نامزدی 5 جایزه گلدن گلوب (1 برد) و 9 جایزه انجمن بازیگران فیلم (4 برد) را گرفته است.

برخی از فیلم‌های برایان کرانستون عبارتند از فیلم جنگی Saving Private Ryan محصول سال 1998، فیلم جاده‌ای Little Miss Sunshine محصول سال 2006، فیلم درام اکشن Drive محصول سال 2011، تریلر تاریخی Argo محصول سال 2012، فیلم هیولایی Godzilla محصول سال 2014 و فیلم درام کمدی The Upside محصول سال 2017.

آنا گان در نقش اسکایلر وایت

بازیگران سریال Breaking Bad - آنا گان در نقش اسکایلر وایت

آنا گان (Anna Gunn) بازیگر آمریکایی متولد 11 آگوست 1968 برابر با 20 مرداد 1347 است. وی بیشتر به خاطر بازی در سریال Breaking Bad شناخته می‌شود که برای آن در سال‌های 2013 و 2014 جایزه امی بهترین بازیگر مکمل زن را نیز گرفته است.

از دیگر آثار او می‌توانیم به سریال درام حقوقی The Practice، سریال وسترن Deadwood، فیلم ترسناک Lost Souls محصول سال 2000، فیلم درام کمدی Sassy Pants محصول سال 2012، فیلم زندگینامه‌ای Sully محصول سال 2016، فیلم کمدی Being Frank محصول سال 2018 و فیلم کمدی Land of Dreams محصول سال 2021 اشاره کنیم.

آرون پال در نقش جسی پینکمن

بازیگران سریال بریکینگ بد - آرون پال در نقش جسی پینکمن

آرون پال (Aaron Paul) بازیگر و تهیه کننده آمریکایی متولد 27 آگوست 1979 برابر با 5 شهریور 1358 است که بیشتر به خاطر بازی در سریال برکینگ بد شناخته می‌شود و به خاطر آن جوایز زیادی نیز گرفته است؛ از جمله 3 جایزه امی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در یک سریال درام. او یکی از دو بازیگری است که تا کنون 3 بار این جایزه را گرفته است.

پال بازیگری را با حضور در موزیک ویدیوها، نقش‌های کوتاه در تلویزیون و سینما شروع کرد. برخی از آثار او عبارتند از سریال درام Big Love، فیلم اکشن Need for Speed محصول سال 2014، تریلر Eye in the Sky محصول سال 2015، فیلم اکشن کمدی Central Intelligence محصول سال 2016، سریال درام The Path و سریال Westworld.

دین نوریس در نقش هنک شریدر

تریلر سریال بریکینگ بد - دین نوریس در نقش هنک شریدر

دین نوریس (Dean Norris) بازیگر آمریکایی متولد 8 آوریل 1963 برابر با 19 فروردین 1342 است. وی بیشتر به خاطر بازی در سریال Breaking Bad شناخته می‌شود. دین نوریس همچنین در سریال‌های Under the Dome و Claws بازی کرده است. او در طول دوره کاری‌اش در حدود 50 فیلم و بیشتر از 100 برنامه تلویزیونی بازی کرده است.

برخی از دیگر آثار او عبارتند از فیلم اکشن Lethal Weapon 2 محصول سال 1989، فیلم اکشن Hard to Kill محصول سال 1990، فیلم علمی تخیلی Terminator 2: Judgment Day محصول سال 1991، تریلر حقوقی The Firm محصول سال 1993، فیلم نظامی Starship Troopers محصول سال 1997، فیلم ترسناک The Cell محصول سال 2000، فیلم جاده‌ای Little Miss Sunshine محصول سال 2006، مینی سریال Sons of Liberty و فیلم درام The Book of Henry محصول سال 2017.

جانکارلو اسپوزیتو در نقش گاس

تریلر سریال Breaking Bad - جانکارلو اسپوزیتو در نقش گاس

جانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito) بازیگر آمریکایی متولد 26 آوریل 1958 برابر با 6 اردیبهشت 1337 است. وی بیشتر به خاطر بازی در سریال‌های Breaking Bad و Better Call Saul شناخته می‌شود.

برخی از دیگر آثار اسپوزیتو عبارتند از سریال فانتزی Once Upon a Time، سریال درام کمدی Dear White People، سریال علمی تخیلی The Mandalorian، سریال درام Godfather of Harlem، فیلم درام کمدی School Daze محصول سال 1988، فیلم زندگینامه‌ای Malcolm X محصول سال 1992، فیلم نئو-نوآر The Usual Suspects محصول سال 1995، فیلم درام کمدی Last Holiday محصول سال 2006، فیلم درام Rabbit Hole محصول سال 2010، فیلم ماجراجویی The Jungle Book محصول سال 2016 و فیلم موزیکال Stargirl محصول سال 2020.

برخی از دیگر بازیگران بریکینگ بد عبارتند از:

  • بتسی براندت (Betsy Brandt) در نقش ماری شریدر
  • آرجی میته (RJ Mitte) در نقش والتر وایت جونیور
  • باب ادنکیرک (Bob Odenkirk) در نقش ساول گودمن
  • جاناتان بنکس (Jonathan Banks) در نقش مایک اهرمانترات
  • لورا فریزر (Laura Fraser) در نقش لیدیا رودریت-کوایل
  • جسی پلمونس (Jesse Plemons) در نقش تاد آلکوییست
  • استیون مایکل کوئیزادا (Steven Michael Quezada) در نقش استیون گومی گومز
  • مت جونز (Matt Jones) در نقش برندون بجر میهو
  • چارلز بیکر (Charles Baker) در نقش اسکینی پیت

نمرات منتقدین به سریال Breaking Bad

همواره از سریال Breaking Bad به عنوان یکی از بهترین سریال‌های تاریخ تلویزیون نام برده می‌شود. منتقدان و مخاطبان استقبال زیادی از این مجموعه کردند و هنوز که هنوز است، در مورد این سریال بحث و گفتگوهای زیادی انجام می‌شود. امتیاز IMDb سریال 9.4 از 10 است (به عنوان بهترین سریال IMDB ) و 96 درصد از کاربران گوگل آن را پسندیده‌اند. در راتن تومیتوز نیز 96 درصد از نقدها مثبت ارزیابی شده‌اند. همچنین در متاکریتیک 98 نقد و میانگین امتیاز 87 از 100 برای سریال بریکینگ بد ثبت شده است. از این 98 نقد، 94 نقد مثبت و 4 نقد متوسط هستند. در ادامه مروری بر نمرات منتقدین خواهیم داشت.

Entertainment Weekly / کن تاکر: 83

فصل اول: سریال Breaking Bad نومیدی و سرگردانی را ترکیب کرده تا محصولی متغیر و با ارزش بسازد.

The Hollywood Reporter / بری گرون: 80

فصل اول: باید به گیلیگان به خاطر قسمت اول احترام بگذاریم و قدردانش باشیم؛ قسمتی که اکثر آن به صورت فلش بک است و همین نیز آن را پر از تعلیق و غافلگیرکننده کرده است.

Slant Magazine / مایکل مورای: 88

فصل دوم: سریال بریکینگ بد زمانی که به فرهنگ مصرف مواد مخدر در خیابان می‌پردازد، بیشتر از همیشه سرگرم کننده است.

The Boston Globe / متیو گیلبرت: 80

فصل دوم: سریال بریکینگ بد به عنوان یک داستان بی شرمانه و جسورانه درباره مردی در حال مرگ با حساسیت شمایل نگارانه و طعنه آمیزی همچون کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino)، درست کار می‌کند.

TV Guide Magazine / مت روش: 90

فصل سوم: بحران‌ها نمی‌توانستند بیشتر از این باشند و درام سریال نمی‌توانست از این قانع‌کننده‌تر باشد. سریال Breaking Bad بدتر و بهتر از همیشه برگشت.

نقد سریال Breaking Bad

Chicago Sun-Times / پیج وایزر: 88

فصل سوم: برای سلیقه من، سردی سریال کمی سنگدلانه است، اما باید دید سیاه و تلخ سریال را تحسین کنید.

New York Daily News / دیوید هینکلی: 80

فصل چهارم: همانند سریال The Sopranos، اینجا هم برکینگ بد نکات دقیق و ظریف و درام را از جهان در معرض خطرش به دست می‌آورد و در این پروسه مدارهای موازی کنجکاوی برانگیز و پریشان کننده‌ای با این جهانی که در آن زندگی می‌کنیم را پیشنهاد می‌کند.

Slant Magazine / برایان هولکام: 100

فصل چهارم: سریالی که در آن بازیگران و شخصیت‌ها به بهترین شکل توسط سازنده‌ای که دقیقا مسیرش را می‌داند، با هم یکی شده‌اند.

Variety / برایان لاوری: 100

فصل چهارم: چه طعنه آمیز به نظر برسد و چه در خور و شایسته، به عنوان سریالی که درباره تولید شیشه است، برکینگ بد یکی از اعتیادآورترین سریال‌های تلویزیون محسوب می‌شود.

The New Yorker / امیلی ناسباوم: 100

فصل پنجم: سریال Breaking Bad گونه‌ای رادیکال از برنامه‌های تلویزیونی و نوعی عجیب از مجموعه‌هایی است که حتما باید ببینید. سریالی که به طور همزمان موجب وحشت و اشتیاق در شما می‌شود.

New York Daily News / دیوید هینکلی: 100

فصل پنجم: این یکی از بهترین 16 ساعت‌های تاریخ تلویزیون است.

حقایق سریال بریکینگ بد

در ادامه با حقایق جالب و رازهای سریال بریکینگ بد همراه شما خواهیم بود.

  • در ابتدا شخصیت جسی پینکمن فقط برای حضور در 9 قسمت نوشته شده بود. در طول سریال وینس گیلیگان تحت تاثیر هنرنمایی آرون پال در نقش جسی قرار گرفت و تصمیم گرفت حضور این شخصیت را بیشتر کند.

سریال آمریکایی Breaking Bad

  • آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) بعد از اینکه در طول 2 هفته کل سریال را تماشا کرد، نامه‌ای برای برایان کرانستون نوشت و هنرنمایی او و همبازی‌هایش را تحسین کرد. او این سریال را با یک تراژدی بزرگ یونانی یا شکسپیری مقایسه کرد.
  • آرجی میته، بازیگر نقش والت جونیور، واقعا به فلج مغزی مبتلاست، اما وضعیت او خیلی ملایم‌تر از این شخصیت است. وی برای بازی در این نقش باید یاد می‌گرفت با عصا راه برود و صحبت کردنش را آرام‌تر کند.
  • ستارگان سریال Breaking Bad چندان مشهور نبودند و با توجه به این موضوع، طرفداران زیادی از موفقیت سریال غافلگیر شدند. وینس گیلیگان در این باره گفته بود که این موضوع کاملا تعمدی بوده و سعی داشته تا از بازیگران کمتر شناخته شده استفاده کند.
  • این تصمیم وینس گیلیگان بود که سریال را در فصل پنجم به پایان برساند؛ چراکه نمی‌خواست همانند سریال‌های بسیار دیگری با طولانی‌تر کردن مجموعه، کیفیت آن را پایین بیاورد.
  • برایان کرانستون روی انگشت حلقه‌اش یک تتوی برکینگ بد دارد.
  • در یک مصاحبه وینس گیلیگان تایید کرد که نویسندگان معتقد بودند که کوتاه‌تر کردن فصل اول، به نفع سریال خواهد بود. او تصمیم داشت تا در قسمت پایانی این فصل وجهی شیطانی از والت را به تصویر بکشد، اما این اعتراضات در نهایت منجر به این شد که ما رفته رفته شاهد تحول کاراکتر باشیم.
  • والتر در ابتدا قرار بود 40 ساله باشد، اما دست‌اندرکاران شبکه AMC معتقد بودند که 40 سالگی برای یک بحران میانسالگی خیلی سن کمی است و درخواست کردند که این کاراکتر 50 ساله باشد.

حقایق سریال بریکینگ بد

  • کمپانی‌های سونی و AMC در ابتدا به خاطر نقش‌های کمدی قبلی برایان کرانستون شک داشتند که او را برای این نقش انتخاب کنند. آنها برای این نقش جان کیوسک (John Cusack) و متیو برودریک (Matthew Broderick) را در نظر داشتند که هر دو این نقش را رد کردند و در نتیجه وینس گیلیگان توانست کرانستون را برای این کاراکتر انتخاب کند.
  • شخصیت گاس در ابتدا قرار بود فقط در 3 یا 4 قسمت حضور داشته باشد. زمانی که از جانکارلو اسپوزیتو خواستند تا در 7 قسمت از فصل سوم نیز بازی کند، او این پیشنهاد را رد کرد؛ مگراینکه امکان حضورش در قسمت‌های بیشتری را فراهم می‌کردند. در نهایت او در 11 قسمت از فصل سوم بازی کرد.
  • سریال بریکینگ بد در اصل قرار بود در کالیفرنیا ساخته شود، اما به دلایل مالی و بازپرداخت مالیات، لوکیشن را تغییر دادند.
  • در ابتدای هر قسمت می‌توانیم فرمول شیمی C10H15N، عدد 149.24 و کلمه Meth را قبل از ظاهر شدن اسم سریال ببینیم. C10H15N فرمول شیمی مت‌آمفتامین است که وزن مولکولی آن برابر با 149.24 می‌باشد.
  • قبل از شروع سریال، نامه‌های زیادی برای AMC فرستاده شد و بینندگان نگران بودند که این سریال جهان مربوط به شیشه را دلربا و پرزرق و برق نشان بدهد. اما زمانی که سریال شروع شد، سیل دریافت چنین نامه‌هایی متوقف شد.
  • اسم مستعار والتر وایت، یعنی هایزنبرگ، از یک فیزیکدان آلمانی به نام ورنر هایزنبرگ (Werner Heisenberg) گرفته شده که اصل عدم قطعیت را مطرح ساخته است.
  • شخصیت گاس در ابتدا قرار بود نامش کایزر شوزه باشد (ارجاع به فیلم The Usual Suspects). شوزه قرار بود در انتهای فصل اول وارد داستان شود، اما به دلیل کوتاه‌تر شدن این فصل، این اتفاق نیفتاد. جانکارلو اسپوزیتو، بازیگر نقش گاس نیز در فیلم The Usual Suspects بازی کرده بود.

حقایق سریال Breaking Bad

کلام آخر

در این مقاله از پلازا معرفی کاملی از سریال بریکینگ بد داشتیم و به همه جوانب آن پرداختیم. آیا شما از طرفداران این سریال هستید؟ نظرات خودتان را درباره سریال Breaking Bad با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
ناشناس
.
03 اردیبهشت 1402، 17:54
پاسخ
0
0
داداش شیشه اش فک کنم خاص باید بوده باشه چون خود شیشه متعلق به 1893 اختراعش تو ... همش یاد آهنگ سحر می افتادم
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402