دنیای قطعات موبایل سامسونگ را در شیراز پکن ببینید

قطعات موبایل سامسونگ
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

گوشی های سامسونگ از پرمصرف ترین گوشی های حال حاضر در بازار ایران هستند. گوشی های نسل نو با قابلیت های جدید قطعات بیشتری نسبت به زمان قدیم دارند و همینطور مشکلاتی به همراه خواهند داشت. قطعات موبایل سامسونگ در بازار بیشترین خواهان را دارند. این قطعات اکثرا شامل ال سی دی، تاچ ال سی دی، باتری، اسپیکر و شیشه ی دوربین است که بیشترین آسیب را می بینند. اما از کجا باید این قطعات را تهیه کرد؟ قطعات موبایل سامسونگ را باید از مراکز معتبر تهیه کرد؛ چرا که ممکن است با تهیه قطعات بی اصالت و نامرغوب علاوه بر ضرر مالی، گوشی شما هم آسیب ببیند. شیراز پکن با نزدیک به دو دهه تجربه در زمینه قطعات موبایل به شکل حرفه ای و تخصصی به مردم خدمات رسانی می کند. در ادامه این مطلب به انواع قطعات موبایل سامسونگ و همینطور شیوه خرید قطعات اصل در قطعات موبایل شیراز پکن می پردازیم.

فهرست عناوین مطلب:

بررسی قطعات موبایل سامسونگ

بررسی قطعات موبایل سامسونگ

تلفن‌های همراه ساختار پیچیده‌ای دارند. سخت افزار این وسایل الکترونیکی از تراشه‌ها و قطعات ساده و پیچیده‌ای تشکیل شده‌ است. گوشی‌های موبایل سامسونگ از بهترین و معروف‌ترین گوشی‌های تلفن همراه موجود در بازار هستند. در این مقاله درباره‌ی قطعات گوشی موبایل سامسونگ صحبت می‌کنیم و عملکرد هر یک را به اختصار توضیح می‌دهیم.

قطعات روی برد گوشی موبایل سامسونگ

سخت‌افزار پیچیده‌ای موبایل نیازمند نیازمند ظرافت و دقت بیشتری در تعمیر گوشی است. در موبایل‌های سامسونگ قطعات سخت افزاری روی بردها نصب می‌شوند. برد‌ها قطعات موبایل سامسونگ را به سه قسمت اصلی تقسیم می‌کنند. هر بخش‌ از این بردها یک بلوک‌ نامیده می‌شود. بلوک‌های تشکیل دهنده‌ی برد‌های سامسونگ شامل بلوک Radio Frequency، بلوک Analog Frequencyو بلوک Base Bandاست. هر بلوک وظیفه منحصر به فردی دارد و قطعات مختلفی روی آن نصب می‌شود.

  • قطعات موبایل سامسونگ در بلوک RF: قطعات گوشی موبایل سامسونگ متصل به برد RF در قسمت فوقانی تلفن همراه قرار می‌گیرند. وظیفه‌ی این بلوک دریافت فرکانس‌های GSM از دکل‌های BTS مخابراتی است. قطعات موبایل سامسونگ در این بلوک پس از دریافت فرکانس‌های GSM، اطلاعات موجود در آن‌ها را تفکیک می‌کنند و هر کدام را به قسمت مربوط به آن در موبایل می‌فرستند. یکی از ابزارهای موجود در برد RF آنتن است که وظیفه‌ی دریافت فرکانس‌ها از دکل‌های BTS را بر عهده دارد و سوئیچ آنتن که وضعیت تلفن همراه سامسونگ را بین حالت‌های فرستنده و گیرنده تغییر می‌دهد. فیلترهای SAW یکی دیگر از بخش هاست که فیلترینگ نویز‌ها را انجام می دهد. این فیلتر‌ها اجازه نمی‌دهند فرکانس‌هایی به جز فرکانس‌های GSM به گوشی سامسونگ وارد شوند. قطعه بعدی VCO است که فرکانس‌هایی از طول موج مختلف را به یکدیگر تبدیل می‌کند.
  • قطعات گوشی موبایل سامسونگ در بلوک AF: قطعات سخت افزاری مثل بلندگو، میکروفن و آی سی صوت را شامل می‌شود. این قطعات گوشی موبایل سامسونگ همیشه جزو بهترین‌های موجود در بازار هستند. اطلاعات در تلفن همراه از بلوک RF به سمت بلوک AF منتقل می‌شوند.آی سی Audio یا صوت عمل تبدیل دیتای دیجیتال به آنالوگ و تبدیل دیتای آنالوگ به دیجیتال را انجام می‌دهد. میکروفن هم قطعه دیگری است که در واقع دریافت کننده‌ی صدای افراد در تلفن همراه است.
  • قطعات گوشی موبایل سامسونگ در بلوک base band: برخی از قطعات گوشی موبایل سامسونگ مانند MCU , واحد UI و شارژینگ و منبع تغذیه روی این بلوک قرار دارند. قطعات گوشی موبایل سامسونگی که به بلوک Base band مربوط هستند، غالبا در قسمت میانی برد گوشی و رو به پایین قرار دارند. این قطعات گوشی موبایل سامسونگ را در ادامه نام برده‌ایم. آی سی CPUوظیفه‌ی پردازش اطلاعات را بر عهده دارد. کلیه‌ی قطعات موبایل سامسونگ با CPU در ارتباط هستند. آی سی پاور ولتاژ لازم برای قسمت های مختلف تلفن همراه را که فراهم می کند، آی سی شارژ وظیفه‌ی شارژ باتری تلفن همراه را برعهده دارد، آی سی بلوتوث وظیفه‌ی دریافت و ارسال امواج Bluetooth را برعهده دارد و آی سی‌های حافظه‌ای در تلفن‌های همراه که سه نوع دارد. آی سی RAM، آی سی FLASH و آی E2PROM. اولین مورد یک حافظه کوتاه مدت و موقت است. دومین مورد بر خلاف RAM یک حافظه‌ی بلند مدت است و در واقع حافظه‌ی اصلی تلفن همراه است. آخرین مورد هم حافظه ی بلند مدتی است که کار حفظ اطلاعات جانبی مثل موزیک، فیلم و … را برعهده دارد.

تشخیص باتری اصل از تقلبی؛ قطعه پر استفاده در تعمیرات موبایل سامسونگ

تشخیص باتری اصل از تقلبی؛ قطعه پر استفاده در تعمیرات موبایل سامسونگ

برای تشخیص باتری اصل از تقلبی حتما جعبه باتری باید جنس خوبی داشته باشد و طوری طراحی شده باشد که از باتری به‌خوبی محافظت کند. به نوشته‌های روی جعبه توجه کنید که چاپ یک دست و طبیعی‌ داشته باشند. همین طور کیفیت متریال به کار رفته در ساخت جعبه را هم کنترل کنید. تاریخ تولیدی که روی خودِ باتری نوشته شده باید با تاریخی که روی جعبه درج شده همخوانی داشته باشد و همینطور  برچسب دور باتری‌های لیتیومی یونی هم یکی از شناسه‌هاست. برچسب باید دور تا دور باتری و بدون هیچ گونه درز و برآمدگی‌ای چسبیده باشد و رنگ این برچسب‌ها ترکیبی از نقره‌ای و سیاه است. به طور کلی پیشنهاد می شود حتما از مراکز معتبر خرید کنید تا جنس سالم تحویل شما داده شود.

خرید قطعات موبایل اصل از شیراز پکن

خرید قطعات موبایل همیشه نیازمند وجود یک متخصص و کاربلد بود تا از مشکلاتی که بعد از خرید جنس بی اصالت ممکن است هنگام خرید در بازار اتفاق بیفتد جلوگیری شود. شیراز پکن با وجود کالاهای با کیفیت و همینطور وجود وب سایت آسان ترین راه خرید قطعات موبایل سامسونگ است که تضمین خریدی به صرفه و با اطمینان را به شما خواهد داد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402