راهنمای خرید کادو ولنتاین ؛ برای ولنتاین چی بخریم؟

خرید هدیه ولنتاین / خرید کادو ولنتاین / بهترین کادو ولنتاین / بهترین هدیه ولنتاین / ایده کادو ولنتاین
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از دغدغه‌های افرادی که کسی را برای دوست داشتن دارند، خریدن هدیه ولنتاین است. معمولا سوال برای ولنتاین چی بخریم برای پسر و دختر در آستانه این روز پرسیده می‌شود. به همین جهت در این مقاله راهنمای خرید کادو برای ولنتاین برای شما قرار دادیم.

برای ولنتاین چی بخریم برای دختر و پسر؟ این سوالی است که در آستانه روز ولنتاین زیاد می‌شنویم. 14 فوریه به عنوان روز ولنتاین نام گذاری شده است. این روز که قدمتی دیرینه دارد، اکنون فقط نمادی برای ابراز علاقه زوج‌ها به یکدیگر و رد و بدل کردن یادگاری است. جهان به سرعت در حال پیشرفت است و فرهنگ‌ها نیز با یکدیگر ادغام می‌شوند. حال ولنتاین نه درمیان مسیحیان بلکه در کل جهان شهرت دارد و خریدن کادو برای آن نیز به شدت کار دشواری به نظر می‌رسد.

خریدن کادو در مناسبت‌های مختلف، آداب و رسوم خاص خود را دارد. ولنتاین نیز یک سری هدیه‌های متداول مانند قلب پارچه‌ای، خرس‌های کوچک قرمز رنگ، کارت پستال، گل و شکلات‌های قلبی دارد. اما امروزه مضاف بر چیزهایی که‌ گفتیم، زوج‌ها سعی می‌کنند تا هدیه دیگری نیز تهییه کنند. برخی دیگر نیز تشریفات ولنتاین را کنار می‌گذارند و به دنبال هدیه‌ای خاص برای این روز هستند. اگر سوال شما نیز  ولنتاین چی بخریم برای پسر و دختر است، با ادامه این مقاله پلازا و راهنمای خرید کادو برای ولنتاین همراه ما باشید.

فهرست مطالب

مروری بر تاریخچه ولنتاین

روز ولنتاین که با عنوان روز سنت ولنتاین نیز شناخته می‌شود، در روز 14 فوریه مصادف با 25 بهمن هر سال در بخش‌های مختلفی از جهان گرامی داشته می‌شود. این روز که ابتدا در تقویم قدیسین دین مسیحیت برای بزرگداشت یک یا دو قدیس به نام والنتینوس به عنوان روزی مقدس انتخاب شده بود، امروزه در بسیاری از نقاط دنیا به عنوان روزی برای پاسداشت عشق شناخته می‌شود. براساس افسانه‌ها، سنت ولنتاین قدیسی بود که برای سربازانی که حق ازدواج نداشتند مراسم عروسی برگزار می‌کرد و به مسیحیانی که تحت تعقیب امپراتوری روم بودند پناه می‌داد.

این روز ابتدا در قرن چهاردهم و زمانی که سنت عشق شهسوارانه به شکل گسترده‌ای رواج پیدا کرده بود در حلقه اطرافیان جفری چاسر به عنوان روز عشق شناخته شد. در ادامه در قرن هجدهم در انگلستان نیز زوج‌ها با ارسال گل، هدایا و یا کارت‌های تبریک به یکدیگر ابراز علاقه می‌کردند. روز ولنتاین تا به امروز نیز همچنان به عنوان روز عشق شناخته شده و جشن گرفته می‌شود.

معرفی هدیه‌ های ثابت روز ولنتاین

کادو ولنتاین چی بخریم؟

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، یک سری هدیه ثابت برای ولنتاین وجود دارد. در میان این هدایا 3 هدیه قدمتی دیرینه دارند: گل، کارت پستال و شکلات! حال فلسفه هرکدام از این هدایا چیست؟ در ادامه به آن‌ اشاره می‌کنیم.

1. خریدن گل | راهنمای خرید کادو برای ولنتاین

حتی اگر چیزی به ذهنتان نرسید و یا وقتی برای خرید هدیه ولنتاین ندارید، گل بخرید. گل زیباست، انسان را به وجد می‌آورد و نشانگر عشق است. خریدن گل، از قرن 17 میلادی مرسوم شد. در واقع هر گلی، گل مخصوص ولنتاین نیست و در اصل باید گل رز قرمز باشد. اما امروزه سنت‌ها نیز تغییر کرده‌اند. گل رز قرمز مورد علاقه ونوس، الهه عشق بود و به همین دلیل رسم کادوی ولنتاین شد. این گل نماد احساسات قوی و عشق است و جواب سوال برای ولنتاین چی بخریم برای دختر را نیز می‌دهد.

2. دادن کارت پستال | راهنمای خرید کادو برای ولنتاین

هدیه بعدی که می‌تواند جواب سوال برای ولنتاین چی بخریم برای پسر را می‌دهد، کارت پستال است. کارت پستال‌ها در واقع به منظور تبریک مناسبت‌های مختلف ساخته شده‌اند که ولنتاین نیز یکی از این مناسبت‌ها است. اما قدمت نوشتن کارت پستال به سال 1415 میلادی برمی‌گردد. زمانی که همسر یکی از دوک‌های انگلیس در روز ولنتاین زندانی شد، دوک نامه‌ای به او نوشت که محتوی آن شعری برای همسرش بود. در قرن 16 نوشتن کارت مرسوم و در قرن 19 نیز فرستادن آن امکان پذیر شد. امروزه پس از کریسمس، خرید بیشترین تعداد کارت پستال مربوط به روز ولنتاین است. همچنین نوشتن کارت پستال می‌تواند فقط عاشقانه نباشد و یک کادو ولنتاین برای رفیق نیز محسوب شود.

3. خرید شکلات | راهنمای خرید کادو برای ولنتاین

کمتر کسی پیدا می‌شود که شکلات دوست نداشته باشد. تا قبل از قرن 17 شکلات‌ها به شکل امروزی خود وجود نداشتند و بعد از اینکه استفاده از کاکائو مرسوم شد، شکلات نیز به دلیل پرطرفدار بودن، یک کادو ولنتاین عاشقانه محبوب شد. شکلات قلبی نیز نخستین بار به دست اولیور چیس (Oliver Chase)، سازنده دستگاهی برای قرص گلو، ساخته شد. او پس از فهمیدن میزان محبوبیت شکلات، کاربرد آن را تغییر داد. بازهم می‌توان گفت شکلات جواب سوال برای ولنتاین چی بخریم برای دختر و پسر است.

چند نکته کوچک برای انتخاب هدیه ولنتاین

کادو ولنتاین عاشقانه

در ادامه مقاله راهنمای خرید کادو برای ولنتاین باید چند ایده کوچک برای انتخاب یک کادوی ولنتاین مناسب به شما بدهیم تا کمکتان کند. اصولا فلسفه کادو دادن صرفا یادآوری و قدردانی از وجود فرد است. پس خودتان را برای خریدن یک کادو ولنتاین لاکچری به زحمت نیاندازید. قرار نیست با خریدن کادو از حد توان خود پا فراتر بگذارید و زندگی را بر خود سخت کنید. ابتدا به نیازها و سخنان فرد مقابل خود به خوبی گوش دهید و سپس ذوق و استعداد خود را به کار بگیرید. آن وقت می‌توانید انتخاب مناسبی داشته باشید و درگیر برای ولنتاین چه کادویی بخریم نباشید.

پس از اینکه از نیاز اطرافیان خود آگاه شدید، به سراغ پرورش خلاقیت خود در زمینه خرید بروید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. کادو به منزله یادگاری برای افراد است پس طوری انتخاب کنید که وقتی فرد هدیه شما را می‌بیند به یاد شما بیافتد و لبخندی بر لبانش بنشیند.

پیشنهاد و ایده کادو ولنتاین

امروزه وسایل الکترونیکی و لوازم جانبی محبوبیت فراوانی پیدا کرده‌اند و به درد اکثر افراد جامعه می‌خورند. پس اگر به دنبال این هستید که کادو ولنتاین چی بخریم؟ بد نیست نگاهی به لیست زیر بیاندازید.

1. راهنمای خرید کادو برای ولنتاین | هدست بلوتوث جی بی ال مدل MH6

هدیه ولنتاین

کمتر کسی است که علاقه‌ای به گوش دادن به موسیقی با هدست نداشته باشد. هدست بلوتوث هویت یک انتخاب مناسب در راهنمای خرید هدیه پسرانه روز عشق است. بدنه این هدست از جنس پلاستیک و فلز ساخته شده است. نکته جالب توجه در مورد این هدست این است که این دستگاه به دو صورت بی‌سیم و باسیم به دستگاه مورد نظر شما متصل می‌شود.

با هر بار شارژ یکی دو ساعته هدست بلوتوث جی بی ال مدل MH6 می توانید آن را به مدت 3 تا 4 ساعت برای پخش مداوم به کار ببرید. دکمه های نصب شده روی هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل MH6، علاوه بر کنترل موزیک برای قطع و وصل کردن تماس تلفنی نیز به کار می روند.

هدست بلوتوث جی بی ال مدل MH6 / برای ولنتاین چی بخریم برای پسر

هدست بلوتوث جی بی ال مدل MH6JBL MH6 Bluetooth Headset

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث

2. معرفی کادو ارزان ولنتاین برای دختر: پاوربانک هوکو مدل B12E

انتخاب کادو دخترانه برای ولنتاین / برای ولنتاین چی بخریم برای دختر

این دستگاه، یک پاوربانک دخترانه و فانتزی است که از پورت تایپ سی و پاور دلیوری (USB PD) بهره می برد. بدنه این دستگاه با داشتن طرح قلب های رنگارنگ، عبارت “بهترین هدیه ولنتاین” را فریاد می زند! وجود فناوری فست شارژ پاور بانک TSCO TP 836 به شما امکان می دهد گوشی موبایل خود را با کمک آن، تنها ظرف نیم ساعت از پنچری کامل به شارژ 100 درصد برسانید. قیمت شارژر همراه تسکو مدل TP 836 در فروشگاه اینترنتی پلازا با تخفیف هایی عالی و استثنایی همراه است و خریدی مقرون به صرفه برای شما رقم خواهد زد.

پاوربانک تسکو مدل TP 836 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک تسکو مدل TP 836 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتTSCO TP 836 10000mAh Power Bank

وزن189 گرم
شدت جریان خروجی1.5 آمپر,2.0 آمپر,3.0 آمپر
قابلیت شارژ سریعدارد,شارژ فوق سریع Power Delivery

3. راهنمای خرید هدیه ولنتاین برای آقایان: ساعت هوشمند مدل HW22 Pro

ساعت هوشمند مدل HW22 Pro بدون شک یک هدیه مناسب برای روز عشق برای آقایانی است که به ظاهر شیک و همچنین تناسب اندام خود اهمیت ویژه ای می دهند. این ساعت با امکانات سلامت و ورزشی مناسب یک همراه عالی برای ساعاتی است که مشغول دویدن و یا انجام حرکات ورزشی هستید. امکاناتی مانند سنجش ضربان قلب ، ژیروسکوپ ، شتاب سنج ، فشارسنج ، اکسیژن خون با خرید ساعت هوشمند مدل HW22 Pro در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

ساعت هوشمند مدل HW22 Pro / راهنمای خرید کادو برای ولنتاین

ساعت هوشمند مدل HW22 ProHW22 Pro Smart Watch

نوع صفحه نمایشIPS
اتصالبلوتوث 4.0
ظرفیت باتری200 میلی آمپر ساعت

4. راهنمای خرید کادو ولنتاین برای دختر: ساعت هوشمند مدل Watch 6

خرید کادو ولنتاین برای دختر / ایده کادو ولنتاین

ساعت هوشمند مدل Watch 6 با صفحه ظریف و بندهای سیلیکونی و مقاوم خود مناسب مچ دختر خانم هایی است که طرفدار استایل اسپرت هستند. علاوه بر آن بدنه فلزی از جنس آلومینیوم ظاهری بسیار شیک به ساعت هوشمند مدل Watch 6 بخشیده است. امکاناتی همچون حسگر ضربان قلب، فشار خون، گام شمار و… می تواند در ساعت هوشمند مدل Watch 6 آن را به یک همراه عالی برای سلامت شما بدل کرده است.

ساعت هوشمند مدل Watch 6

ساعت هوشمند مدل Watch 6Watch 6 Smart Watch

نوع صفحه نمایشIPS
اتصالبلوتوث

5. راهنمای خرید کادو ولنتاین برای پسر: ساعت هوشمند مدل HW22 Pro

هدیه روز عشق برای مردها / ایده کادو ولنتاین

ساعت های هوشمند این روزها بسیار پرطرفدار هستند. این گجت هوشمند برازنده مچ آقایان است. طراحان در این گجت های پوشیدنی تنها به نمایش زمان اکتفا نکرده اند، قابلیت هایی چون نمایش نام و شماره تماس گیرنده ، نمایش پیام متنی ، اعلان ، پایش وضعیت خواب ، هشدار تحرک ، روشن شدن صفحه نمایش با تكان دادن دست در ساعت هوشمند مدل HW22 Pro از آن یک پکیج کامل و یک همراه عالی ساخته است. همچنین ورزش هایی مانند پیاده روی و دویدن ، والیبال ، بسکتبال ، بدمینتون ، دوچرخه سواری نیز بر روی این ساعت برای دوستداران ورزش تعبیه شده است.

6. راهنمای خرید هدیه روز عشق: هدست بلوتوث آوی مدل T12P

هدیه روز عشق / کادو ولنتاین لاکچری

هدست بیسیم هدیه مورد علاقه عاشقان موسیقی است. مطمئنا هندزفری مدل T12P همان هدیه مورد علاقه هر دوستدار موسیقی است. کیفیت صدای بسیار عالی، قدرت باتری بالا برای گوش دادن به مدت طولانی، طراحی ارگونومیک برای قرار گیری راحت تر در گوش و اتصال سریع و بدون دردسر به دستگاه شما با بلوتوث از ویژگی هایی است که هندزفری مدل T12P آوی را به یک هدیه خاص تبدیل کرده است.

هدست بلوتوث آوی مدل T12P

هدست بلوتوث آوی مدل T12PAwei T12P Bluetooth Headset

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث

7. پیشنهادی کادو مردانه ولنتاین: هدست بلوتوث تسکو مدل TH 5362

کادوی ولنتاین برای پسرها / برای ولنتاین چه کادویی بخریم

دسته بازی گوشی تسکو یک کادو ولنتاین برای آقایان و کسانی است که وقت زیادی را به بازی با گوشی خود می‌گذرانند. این دسته بازی به شکل بلوتوث و بی‌سیم به گوشی متصل می‌شود و پس از اتصال، 15 دکمه در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این دسته دارای یک باتری با ظرفیت 300 میلی‌آمپر است که با کمک یک کابل Micro USB شارژ می‌شود. این دسته بازی با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS نیز سازگاری دارد و می‌توانید بدون نگرانی آن را به گوشی خود متصل کنید.

دسته بازی گوشی بلوتوث تسکو مدل TG 155W

دسته بازی گوشی بلوتوث تسکو مدل TG 155WTSCO TG 155W Bluetooth Mobile Game Controller

نوع اتصالبی سیم
نوع رابطبلوتوث
برد مفید8 متر

8. ایده خرید کادو ولنتاین: هدست بلوتوث تسکو مدل TH 5362

هدیه روز عشق برای مردها / کادو ولنتاین برای رفیق

چه چیزی بهتر از یک هندزفری بلوتوث درجه یک و با کیفیت عالی به عنوان هدیه؟ هدست بلوتوث تسکو مدل TH 5362 به عنوان یک گزینه عالی پیش روی شماست.
به نظر می رسد تسکو در ساخت هندزفری حلزونی و TWS به درجه استادی رسیده باشد. چون منوی محصولات این شرکت پر از مدل های مختلف است! با خرید هندزفری بلوتوثی TSCO TH 5362 TWS می توانید سیم و کابل را به طور کامل از معادله تجربه شنیداری خود حذف کنید!

این دستگاه به همراه یک داک شارژ کارامد عرضه می شود. وجود نمایشگر درصد شارژ داک و نشانگر شارژ گوشی ها، استفاده از این دستگاه را بسیار آسان می کند. در بخش پشتی گوشی های این هدست، یک بخش لمسی وجود دارد که امکان تنظیم حجم صدا، جلو و عقب بردن آهنگ، پخش و توقف موزیک و پاسخگویی به تماس تلفنی را میسر می سازد. علاوه بر این، LED های قرمز و آبی نصب شده در پشت این دستگاه، وضعیت شارژ و اتصال آن ها را به شما گزارش می دهند. قیمت هدفون بلوتوث تسکو مدل TH 5362 در فروشگاه اینترنتی پلازا بسیار مناسب و ارزان است. بنابراین توصیه می کنیم قبل از ناموجود شدن این هدست جذاب و ارزشمند، آن را برای خود یا عزیزانتان سفارش دهید!

هدست بلوتوث تسکو مدل TH 5362

هدست بلوتوث تسکو مدل TH 5362TSCO TH 5362 Bluetooth Headset

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث

9. هدیه روز عشق: پاپ سوکت کلاسیک طرح قلب های سفید

هدیه مناسب روز عشق به دختر / کادو ولنتاین برای رفیق

اگر می خواهید گوشی موبایل خود را به یک اکسسوری جذاب و کاربردی مجهز کنید، خرید پاپ سوکت فانتزی دخترانه طرح قلب های سفید را به شما پیشنهاد می کنیم.

این وسیله کوچک، با استفاده از چسب دو طرفه به پشت گوشی شما متصل می شود. پس از آن می توانید آن را در وضعیت خوابیده، نیمه برجسته و بیرون آمده تنظیم کنید تا مطابق با نیازتان باشد. بنابراین به شما توصیه می کنیم قبل از آنکه این اکسسوری دوست داشتنی در فروشگاه پلازا ناموجود شود، آن را برای هدیه به دوستانتان خریداری کنید.

پاپ سوکت کلاسیک طرح قلب های سفید

پاپ سوکت کلاسیک طرح قلب های سفیدWhite hearts classic Popsocket

نحوه اتصالچسب دو طرفه

کلام آخر

در این مقاله راهنمای خرید کادو برای ولنتاین را برای شما قرار دادیم و در ادامه نیز پیشنهادهایی به شما شد که ممکن است برایتان مفید باشد. هر مناسبی و خریدن هدیه بدین منظور ساخته شده تا قلب‌های انسان‌ها را به هم نزدیک کند و بهانه‌ای برای شادی و دلخوشی‌های هرچند کوچک باشد. پس با انتخاب‌های سخت، این روزها را به کام خود تلخ نکنید، دارایی هر انسانی در قلب اوست. امیدواریم جواب سوال برای ولنتاین چی بخریم برای دختر و پسر را گرفته باشید، از همراهی شما متشکریم.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402