راهنمای خرید کیبورد تبلت + بهترین کیبوردهای تبلت در بازار ایران

بهترین کیبوردهای تبلت
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

شما می‌توانید با استفاده از راهنمای خرید کیبورد تبلت و انتخاب یک کیبورد تبلت از بین بهترین کیبوردهای تبلت، تبلت خود را به یک لپ تاپ تبدیل کنید.

سوالی که برای بسیاری از مردم پیش می‌آید این است که آیا می‌توانند تبلت خود را با اضافه کردن یک کیبورد، به لپ تاپ تبدیل کنند؟ پاسخ به این سوال مثبت است. اگر کیبورد خوبی انتخاب کنید، می‌توانید تبلت خود را به یک لپ تاپ تبدیل کنید. در ظاهر، شما از مزایای تبلت به همراه کیبورد، به عنوان یک لپ تاپ بهره‌مند می‌شوید، اما این کار مشکلاتی نیز دارد.

در حالی که بعضی مدل‌های سطح بالا مانند مایکروسافت Surface Book وجود دارند، مدل‌های ارزان قیمت‌تر دست کم گرفته می‌شوند. همچنین وزن نیز مشکل دیگری است. با استفاده از تبلت به همراه کیبورد، باید وزن یک لپ تاپ کامل را تحمل کنید.

همچنین بخوانید :

تبلت‌های هیبریدی، دارای صفحه کلید جدا شونده سبک هستند و استفاده از آن‌ها به عنوان لپ تاپ ساده‌تر است. اما اندازه آن‌ها همچنان یک مشکل است. یک صفحه نمایش بزرگ در تبلت‌ها، خیلی کوچکتر از صفحه نمایش یک لپ تاپ است. بنابراین تبلت‌های هیبریدی، می‌توانند چیزی بین تبلت و لپ تاپ باشند.

اگر قصد دارید که از تبلت خود به عنوان لپ تاپ استفاده کنید، راه دیگری نیز وجود دارد. شما می‌توانید یک کیبورد مخصوص تبلت برای خود خریداری کنید. صفحه کلیدهای مجازی برای نوشتن پیام‌های کوتاه مناسب هستند، اما اگر بخواهید متن‌های طولانی بنویسید، کیبورد مجازی ایده‌آل نیست. یک کیبورد تبلت، کمی ضخامت و وزن به تبلت شما اضافه می‌کند، اما می‌تواند نوشتن متن را برای شما راحت‌تر کند. با این کار، تبلت 10 اینچی یا بزرگ‌تر را به یک لپ تاپ تبدیل می‌کنید. در این مقاله از پلازا، راهنمای خرید کیبورد تبلت و بهترین کیبوردهای تبلت را خواهید خواند.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

نکاتی که قبل از خرید کیبورد تبلت باید بدانید

کیبوردهای تبلت به دو دسته اساسی تقسیم می‌شوند که قبل از خرید باید به کمک راهنمای خرید کیبورد تبلت، آن‌ها را بشناسید و بهترین کیبورد های تبلت را شناسایی کنید.

کیبورد کاور تبلت

خرید کیبورد تبلت

شاید راحت ترین نوع کیبوردهای تبلت، نوع کیبورد کاور باشد. برخی از آن‌ها شبیه کاورهای معمولی هستند که به صورت مغناطیسی به تبلت متصل می‌شوند و لولای آن تقریبا مانند یک لپ تاپ است. یک مثال خوب، کیبورد مایکروسافت Type Cover برای تبلت Surface Pro است.

یک مشکل در طراحی این کیبوردها این است که وزن تبلت و کیبورد هماهنگ نیست و در بعضی شرایط تبلت به عقب سقوط می‌کند. برای حل این مشکل پایه‌هایی طراحی شده که تبلت را نگه دارد تا از افتادن آن جلوگیری کند.

موارد دیگر، کیبوردهایی هستند که به سبک Folio طراحی شده‌اند که کیبورد در سطح داخلی کاور تعبیه شده است. مثال آن می‎تواند کیبورد هوشمند اپل برای آیپد و آیپد پرو باشد. مثالی دیگر می‌تواند کیبورد Ultrathin Keyboard Folio برای سامسونگ گلکسی تب 4 باشد.

این سبک به طور کلی در استفاده، پایدار است اما قابلیت تنظیم ندارد یا تنظیم کردن آن بسیار محدود می‌شود. اگر نسبتاً قد بلند هستید یا صندلی مناسبی ندارید، این نوع کیبورد می‌تواند مشکل ساز شود. اما مواردی مانند کیبورد Targus Versavu برای آیپد ایر وجود دارد که دارای قابلیت تنظیم زاویه صفحه است.

برخی از کیبوردهای تبلت نیز وجود دارد که به جای لولا، وقتی به آن نیاز ندارید بسته می‌شود. این می‌تواند استفاده از آن را راحت کند. همچنین حمل و نقل و تنظیم کردن آن‌ها نیز راحت‌تر است. از طرف دیگر، برخی طراحی‌ها مانند Logitech Ultrathin برای آیپد ایر 2 اجازه می‌دهد تا صفحه نمایش متناسب با کاربر تنظیم شود.

کیبوردهای تبلت مستقل

راهنمای خرید کیبورد تبلت

نوع دیگری از کیبوردهای تبلت، کیبوردهای تبلت مستقل هستند. بزرگترین مزیت آن‌ها این است که با هر تبلتی کار خواهند کرد. برای این نوع کیبورد می‌توانیم کیبورد چند دستگاهی Logitech که برای کار کردن با دستگاه‌های اندروید، iOS، ویندوز و حتی OS X طراحی شده است را مثال بزنیم.

ویژگی منفی این نوع کیبوردهای تبلت، این است که یک وسیله اضافی برای حمل و نقل هستند. اما با این حال، این نوع کیبوردها بسیار عالی هستند و جزو بهترین کیبوردهای تبلت برای استفاده محسوب می‌شوند.

دنبال چه نوع کیبوردی برای تبلت بگردیم؟

کیبورد مخصوص تبلت

هر کدام از صفحه کلیدها را که خریداری کنید، برخی ملاحظات کلی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اول از همه، شما کیبوردی را برای تبلت خود خریداری می‌کنید، زیرا با کیبورد لمسی تبلت راحت نیستید. بنابراین توصیه می‌شود که قبل از خرید، محصول را امتحان کنید تا راحت بودن آن را بسنجید.

جدا از این که کلیدها زیر دست شما چگونه حس می‌شوند، باید اندازه و فاصله کلیدها را نیز در نظر بگیرید. هر چه این کیبوردها بیشتر شبیه کیبورد لپ تاپ یا کامپیوتر شما باشند، راحتی بیشتری خواهید داشت.

یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید کیبوردهای تبلت باید به آن توجه کنید، این است که کیبورد چگونه کار می‌کند. بیشتر کیبوردهای تبلت، باتری داخلی به همراه شارژر USB میکرو دارند. البته بعضی موارد استثنا مثل کیبورد هوشمند اپل وجود دارد که قدرت خود را از آیپد می‌گیرد.

توجه داشته باشید که صداها و نورهای پس زمینه در کیبوردهای تبلت، شارژ زیادی مصرف می‌کنند و در یک بار شارژ، انرژی بیشتری مصرف می‌شود. پس اگر عمر باتری برایتان مهم است، از این نوع کیبوردها دوری کنید.

اتصال به تبلت

کیبورد برای تبلت

مسئله دیگری که وجود دارد این است که کیبورد چگونه به تبلت متصل می‌شود (از نظر کارکرد و نه از نظر فیزیکی). رابط بلوتوث رایج ترین رابط کیبوردهای تبلت است. همچنین مدت‌ها است که مشکل جفت نشدن بلوتوث حل شده است. بنابراین در استفاده از کیبوردهای تبلت بلوتوثی به مشکل بر نخواهید خورد. با این حال، در بعضی از این کیبوردها، کمی ظرافت اضافی نیاز است.

برای مثال کیبورد چند دستگاهی Logitech این مشکل را با وصل شدن همزمان به سه دستگاه و سوییچ بین دستگاه‌ها با یک لمس، حل می‌کند. همچنین کیبوردهایی مثل کیبورد هوشمند اپل نیز وجود دارد که هم به صورت الکتریکی و هم به صورت مکانیکی به تبلت متصل می‌شود و نیازی به جفت شدن از طریق بلوتوث نیست.

بهترین کیبوردهای تبلت در بازار ایران

در این قسمت از مقاله بهترین کیبوردهای تبلت را می‌توانید مشاهده کنید.

کیبورد تبلت مایکروسافت مدل Type Cover With FingerPrint ID مناسب برای تبلت مایکروسافت Surface Pro

بهترین کیبورد های تبلت

ابعاد: 295 در 217 در 5 میلی متر | وزن: 310 گرم | طریقه اتصال: مغناطیسی | مناسب برای تبلت سرفیس پرو 7، سرفیس پرو 6، سرفیس پرو 2017، سرفیس پرو 4، سرفیس پرو 3 | دارای سنسور شتاب سنج و حسگر تشخیص اثر انگشت | قیمت: حدود 4 میلیون و 700 هزار تومان

همچنین بخوانید :

کیبورد تبلت مایکروسافت مدل Type Cover With FingerPrint ID یکی از بهترین کیبوردهای تبلت است. این کیبورد دارای حسگر اثر انگشت است که باعث می‌شود امنیت تبلت خود را چند برابر کنید. به علاوه، کلیدهای استاندارد دارد که راحتی را برای شما تضمین می‌کند. همچنین این کیبورد دارای نور پس زمینه LED نیز هست. این کیبورد از طریق آهنربا به تبلت شما متصل می‌شود و دارای یک لبه آهنربایی برای اتصال به تبلت و ایجاد زاویه برای راحتی بیشتر شما است. اگر از تبلت‌های مایکروسافت سرفیس استفاده می‌کنید، این کیبورد یکی از بهترین کیبوردهای تبلت موجود در بازار است که می‌توانید خریداری کنید.

کیبورد اپل مدل Smart مناسب برای آی پد پرو 10.5 اینچی

بهترین صفحه کلید برای تبلت

ابعاد: 10.3 در 7.6 در 0.55 اینچ | وزن: 453 گرم | طریقه اتصال: از طریق کانکتور هوشمند آیپد پرو | مناسب برای آیپد پرو 10.5 اینچی | قیمت: حدود 3 میلیون و 200 هزار تومان

کیبورد اپل مدل Smart مناسب برای آی پد پرو 10.5 اینچی یکی از بهترین صفحه کلید برای تبلت است که نیاز به بلوتوث و کابلی ندارد. این کیبورد نیازی به شارژر نیز ندارد. با استفاده از این کیبورد، از صفحه نمایش آیپد پرو نیز محافظت می‌کنید. این محصول دارای 64 کلید است که به صورت استاندارد چیده شده‌اند و برای استفاده شما راحت هستند. همچنین بین کلیدها از جنسی است که در برابر آب و لکه مقاوم است. این کیبورد از طریق پین‌های روی سطح آیپد به آن متصل می‌شود. کیبورد Smart تنها برای استفاده با آیپد پرو 10.5 اینچی مناسب است و جزو محبوب ترین و بهترین کیبوردهای تبلت برای آیپد پرو است.

کیف کلاسوری کیبورد دار اپل مدل Smart Keyboard Folio مناسب برای تبلت اپل iPad Pro 12.9 inch

بهترین مدل های کیبورد تبلت

ابعاد: 11.35 در 8.85 در 0.9 اینچ | وزن: 798 گرم | طریقه اتصال: مغناطیسی | مناسب برای تبلت اپل آی پد پرو 12.9 اینچی (3rd and 4th generation) | قیمت: حدود 6 میلیون و 600 هزار تومان

کیبورد هوشمند Folio یکی از بهترین کیبوردهای تبلت موجود است که برای تبلت اپل آی پد پرو 12.9 اینچی مناسب است. این صفحه کلید نیاز به باتری و شارژر ندارد و به راحتی به صورت مغناطیسی به آیپد شما متصل می‌شود. پوشش این کیبورد بسیار نرم و همچنین با دوام است. این پوشش از تبلت شما محافظت می‌کند و اجازه آسیب رسیدن به آن را نمی‌دهد. این محصول یک تجربه عالی را در تایپ برای شما به ارمغان می‌آورد. اندازه این کیبورد نیز بسیار مناسب است و جزو بهترین کیبوردهای تبلت برای آیپد است که می‌توانید تهیه کنید.

کیبورد اسپارین مناسب برای تبلت اپل مدل C03

بهترین مدلهای کیبورد انواع تبلت

ابعاد: 11.34 در 4.96 در 1.06 اینچ | وزن: 289 گرم | طریقه اتصال: بلوتوث | مناسب برای تبلت‌های اپل  آیپد نسل 8،  آیپد ایر 4، آیپد پرو 12.9،  آیپد نسل 7،  آیپد 9.7، آیپد ایر، آیپد ایر 2، آیپد مینی 1 و 2 و 3 و 4، آیپد 2 و 3 و 4، سری گوشی‌های آیفون | قیمت: حدود 2 میلیون و 600 هزار تومان

همچنین بخوانید :

کیبورد اسپارین با طراحی ارگونومیک، یکی از پرفروش ترین و بهترین کیبوردهای تبلت است که با برخی از تبلت‌های کمپانی آیفون همانطور که قبل‌تر ذکر شد، سازگار است. همچنین ابعاد آن کوچک است و وزن کمی دارد. بنابراین حمل و نقل آن بسیار راحت است. این کیبورد با استفاده از باتری کار می‌کند و عمر باتری آن نیز بسیار خوب است. با یک بار شارژ می‌تواند تا سی روز دوام بیاورد. طراحی کلیدهای این کیبورد نیز بسیار زیبا است. همچنین این کلیدها بدون سر و صدا هستند. کلیدهای Function نیز در این کیبورد وجود دارند.

این کیبورد بلوتوث مخصوص تبلت می‌تواند سریع و آسان به تبلت یا تلفن همراه شما متصل شود. برد مفید این کیبورد 10 متر است که استفاده از آن را برای شما راحت می‌کند. این کیبورد یکی از بهترین کیبوردهای تبلت بلوتوثی برای استفاده شما است.

کیبورد مایکروسافت مناسب برای تبلت سرفیس پرو مدل Signature Type Cover

کیبورد تبلت مایکروسافت

ابعاد: 295 در 217 در 5 میلی متر | وزن: 310 گرم | طریقه اتصال: مغناطیسی | سازگار با تبلت‌های سرفیس پرو، سرفیس پرو 4، سرفیس پرو 3 و سرفیس پرو 6 | قیمت: حدود 4 میلیون و 800 هزار تومان

کیبورد مایکروسافت مناسب برای تبلت سرفیس پرو مدل Signature Type Cover، یکی از بهترین مدل های کیبورد تبلت شرکت مایکروسافت است. این کیبورد از طریق لبه مغناطیسی به تبلت شما متصل می‌شود. همچنین برای راحتی بیشتر شما، زاویه مناسب ایجاد می‌کند. این کیبورد از جنس آلکانترا است که نرم و مخملی است. همچنین این کیبورد بسیار نازک است که برای حمل آسان است. عمر باتری این کیبورد نیز حدود 13.5 ساعت است و عملکرد عالی دارد که جزو بهترین مدلهای کیبورد انواع تبلت محسوب می‌شود.

سخن پایانی

در آخر، به یاد داشته باشید که خرید کیبوردهای تبلت همیشه گزینه ارزانی نیست. اگر به لپ تاپ نیاز دارید، یک لپ تاپ خریداری کنید. اما اگر شما روش کار تبلت و کار کردن با آن را دوست دارید، می‌توانید با استفاده از راهنمای خرید کیبورد تبلت، یکی از بهترین کیبوردهای تبلت را انتخاب کرده و خریداری کنید. امیدواریم نهایت استفاده را از مقاله راهنمای خرید کیبورد تبلت برده باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402