بخش چند نفره بازی سگ های نگهبان: لژیون اوایل سال 2021 راه اندازی می شود

بازی سگ های نگهبان 3 / بازی Watch Dogs: Legion
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی Watch Dogs: Legion  یکی از مهمترین عناوین کمپانی بازی‌سازی Ubisoft است که در ماه آبان منتشر شد. در مقاله پیش رویتان قصد داریم جوانب مختلف بازی سگ های نگهبان: لژیون مانند داستان، تریلر و گیم پلی را مورد بررسی قرار دهیم.

بازی Watch Dogs: Legion یک بازی ویدیویی در ژانر اکشن ماجراجویی است که توسط استودیو بازی‌سازی Ubisoft Toronto در دست ساخت بوده و کمپانی یوبی‌سافت آن را منتشر کرد. این بازی سومین نسخه از سری بازی‌های سگ های نگهبان و دنباله بازی Watch Dogs 2 محسوب می‌شود. وقایع بازی Watch Dogs: Legion در نسخه‌ای خیالی از شهر لندن اتفاق می‌افتند که به شکل محیطی دنیای باز طراحی شده است. در مقاله‌ای که در پیش رو دارید قصد داریم به بررسی گیم پلی، تریلر،‌ داستان، تاریخ انتشار و جزئیات دیگر در رابطه با بازی Watch Dogs: Legion بپردازیم. پلتفرم های بازی سگ‌های نگهبان: لژیون نیز رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی استیشن 4 ، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس است. تاریخ انتشار بازی Watch Dogs Legion نیز آبان ماه 1399 بود.

سگ های نگهبان: لژیون / بازی Watch Dogs: Legion

 

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


گیم پلی بازی سگ های نگهبان 3


همانطور که اشاره کردیم، بازی سگ های نگهبان لژیون یک عنوان ویدیویی در سبک اکشن ماجراجویی محسوب می‌شود که از طریق زاویه سوم شخص (TPS) تجربه می‌شود. محیط بازی سگ های نگهبان لژیون یک محیط دنیای باز است و در واقع نسخه‌ای خیالی از شهر لندن محسوب می‌شود. شهر لندن در این بازی تحت نظارت قرار دارد.

سگهای نگهبان: لژیون / بازی Watch Dogs: Legion

آزادی‌های شخصی در این شهر در حالت بسیار محدودی قرار دارند و شهروندان به شکل مداوم تحت نظارت یک کمپانی امنیتی شخصی به نام آلبیون (Albion) هستند. بازیکنان در بازی Watch Dogs: Legion قادر هستند در محیط شهر به شکل پیاده، از طریق وسایل نقلیه و یا جابه‌جایی سریع (Fast-travelling) بوسیله ایستگاه‌های زیرزمینی نقل مکان کنند.

بر خلاف دیگر بازی‌های سری Watch Dogs که بر استفاده از یک قهرمان برای پیشبرد روند روایت تاکید داشتند، در گیم پلی واچ داگز لژیون قابلیت کنترل چندین کاراکتر مختلف گنجانده شده است. به هر کدام از این کاراکترها می‌توان طی ماموریتی منحصربه‌فرد دسترسی پیدا کرد. البته این مقوله به رابطه هر کاراکتر با گروه هکر DedSec نیز مرتبط است.

به عنوان مثال کاراکتری که گروه هکر به او کمک کند، شخصیت محبوب آن‌ها برای انجام ماموریت‌ها خواهد بود. از سوی دیگر کاراکتر دیگری که یکی از اعضای خانواده‌اش به شکل تصادفی توسط اعضای DedSec کشته شده باشد، احتمالا از بودن در گروه صرف نظر کرده و دعوت آن‌ها را رد کند.

بازی سگ های نگهبان / بازی Watch Dogs: Legion

هنگامی که یکی از کاراکترها به خدمت بازیکن بازی Watch Dogs: Legion گماشته می‌شود، در یکی از این سه کلاس قرار می‌گیرد: مبارزه (Combat)، مخفی‌کاری (Stealth) و هک (Hacking). هر کدام از این کلاس‌ها دارای ابزار مخصوص به خود و همچنین ویژگی ارتقا قابلیت‌ها هنگام انجام دادن فعالیت‌ها و ماموریت‌ها هستند.

علاوه براین هر کدام از کاراکترها دارای پیش‌زمینه مخصوص به خود نیز هست که تاثیر مستقیمی بر روی برخی از قابلیت‌های ویژه آن‌ها دارد. به عنوان مثال ممکن است یکی از شخصیت‌هایتان در بازی Watch Dogs: Legion مهارت خاصی در کار با درون‌ها (Drone) داشته باشد و شخصیت دیگری در مبارزات تن به تن باتجربه‌تر و کارآمدتر باشد.

تمامی کاراکترهای شما در بازی Watch Dogs: Legion هنگامی که کنترل نمی‌شوند، دارای زندگی‌های شخصی ویژه خود هستند. از دیگر امکانات شما در رابطه با کاراکترهای بازی Watch Dogs: Legion قابلیت شخصی‌سازی لباس و همچنین قابلیت استفاده از اسلحه‌های مهلک و غیرمهلک مختلف محسوب می‌شود.

بازی Watch Dogs Legion

شما به عنوان بازیکن در بازی Watch Dogs Legion دامنه گسترده‌ای از شخصیت‌های مختلف را می‌توانید به کنترل خود درآورید؛ اما در عین حال باید در نظر داشته باشید که هر کدام از این شخصیت‌ها می‌توانند در طی یک دوره از بازی به شکل کامل از میان بروند. از جمله ریسک‌هایی که شخصیت‌های شما را در این بازی تهدید می‌کند می‌توان به خطر مرگ هنگام انجام ماموریت‌ها برای گروه DedSec و رویارویی با سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر اشاره کرد.

در موقعیت‌های این‌چنینی که معمولا شخصیت‌هایتان شدیدا مجروح خواهند شد، می‌توانید انتخاب کنید که شخصیت‌هایتان به دشمنان خود تسلیم شوند و یا می‌توانید آن‌ها را از طریق یاران کمکی احیا کنید. البته گزینه مقاومت شخصیت و قبول کردن خطر مرگ و حذف شدن دائمی کاراکتر نیز در اختیار شماست.

در رابطه با گیم پلی بازی Watch Dogs: Legion آخرین موردی که قصد داریم به آن اشاره کنیم حالت Co-op بازی محسوب می‌شود. در این حالت بازیکنان می‌توانند به عضویت تیمی حداکثر چهارنفره درآیند و پیشرفت‌های خود را میان حالت‌های تک‌نفره (Single-player) و چندنفره (Multiplayer) تقسیم کنند.

 


تریلر بازی Watch Dogs: Legion


در این بخش می‌توانید تریلر بازی Watch Dogs: Legion را با زیرنویس فارسی از تیم پلازا مشاهده کنید و با محیط آن بیشتر آشنا شوید.

 


داستان بازی Watch Dogs: Legion


در این بخش به توضیح داستان بازی واچ داگز: لژیون می‌پردازیم.

بازی واچ داگز لژیون

وقایع بازی Watch Dogs: Legion در شهر لندن متعلق به آینده نزدیک اتفاق می‌افتند. سال‌ها از رویدادهای شهر سانفرانسیسکو در سال 2016 می‌گذرد. گروه‌های هکر مختلف گرد هم می‌آیند تا سیستم نظارتی شهر را از بین ببرند؛ سیستمی که توسط مقامات فاسد اداره می‌شود و از تکنولوژی ctOS برای جاسوسی در زندگی شخصی شهروندان استفاده می‌کند.

این در حالی است که استفاده از درون‌های امنیتی، وسایل نقلیه خودمختار و لوازم الکترونیک هوشمند در شهر افزایش یافته است و هکرها وظیفه دارند که حریم خصوصی و آزادی شهروندان را به آن‌ها بازگردانند.

 


سیستم مورد نیاز بازی Watch Dogs Legion


شرکت یوبی سافت سیستم مورد نیاز بازی سگ های نگهبان: لژیون را منتشر کرد. درواقع چند مدل سیستم مورد نیاز برای این بازی منتشر شده که از خروجی 1080 با تنظیمات پایین تا 4K و ری تریسینگ با تنظیمات بالا را در بر می‌گیرد.

بازی سگ های نگهبان: لژیون

حداقل سیستم مورد نیاز بازی واچ داگز لژیون | خروجی 1080p با تنظیمات پایین

سیستم عامل (OS): ویندوز 10 ورژن 64 بیت

پردازنده سیستم عامل (CPU): پردازنده Intel Core i5-4460 / AMD Ryzen 5 1400

رم: 8GB

کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 960 یا AMD Radeon R9 290X

حداقل فضای مورد نیاز برای نصب: 45 گیگابایت

سیستم مورد نیاز بازی سگ‌های نگهبان: لژیون | خروجی 1080p با تنظیمات بالا

سیستم عامل (OS): ویندوز 10 ورژن 64 بیت

پردازنده سیستم عامل (CPU): پردازنده Intel Core i7-4790 / AMD Ryzen 5 1600

رم: 8GB

کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1060 یا AMD Radeon RX 480

حداقل فضای مورد نیاز برای نصب: 45 گیگابایت

سیستم مورد نیاز بازی Watch Dogs Legion | خروجی 1440p با تنظیمات بالا

سیستم عامل (OS): ویندوز 10 ورژن 64 بیت

پردازنده سیستم عامل (CPU): پردازنده Intel Core i7-7700K / AMD Ryzen 5 2600

رم: 16GB

کارت گرافیک: NVIDIA GeForce RTX 2060S یا AMD Radeon RX 5700

حداقل فضای مورد نیاز برای نصب: 45 گیگابایت

بازی سگ های نگهبان جدید

سیستم مورد نیاز بازی واچ داگز 3 | خروجی 4K با تنظیمات الترا

سیستم عامل (OS): ویندوز 10 ورژن 64 بیت

پردازنده سیستم عامل (CPU): پردازنده Intel Core i7-9700K / AMD Ryzen 7 3700K

رم: 16GB

کارت گرافیک: NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti یا AMD Radeon VII

حداقل فضای مورد نیاز برای نصب: 45 گیگابایت + 20 برای نصب پک HD

سیستم مورد نیاز بازی سگ های نگهبان | خروجی 1080p / فعال سازی قابلیت ری تریسینگ / تنظیمات بالا

سیستم عامل (OS): ویندوز 10 ورژن 64 بیت

پردازنده سیستم عامل (CPU): پردازنده Intel Core i5-9600K / AMD Ryzen 5 3600

رم: 16GB

کارت گرافیک: NVIDIA GeForce RTX 2070

حداقل فضای مورد نیاز برای نصب: 45 گیگابایت

سیستم مورد نیاز بازی سگهای نگهبان: لژیون | خروجی 4K / فعال سازی قابلیت ری تریسینگ / تنظیمات الترا

سیستم عامل (OS): ویندوز 10 ورژن 64 بیت

پردازنده سیستم عامل (CPU): پردازنده Intel Core i7-9700K / AMD Ryzen 7 3700X

رم: 16GB

کارت گرافیک: NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti

حداقل فضای مورد نیاز برای نصب: 45 گیگابایت + 20 برای نصب پک HD

آخرین اخبار بازی سگ های نگهبان: لژیون

در این بخش به بررسی آخرین اخبار منتشر شده پیرامون بازی سگهای نگهبان: لژیون می‌پردازیم.

راه اندازی بخش چند نفره بازی سگ های نگهبان لژیون در سال 2021

بازی سگ‌های نگهبان: لژیون

Ubisoft در حال تمرکز بر روی بخش چند نفره در بازی سگهای نگهبان لژیون و هدف گذاری روی عرضه نسخه اولیه آن در سال 2021 است که چندین باگ بازی را به این بهانه برطرف کنند. بازی اکشن و مخفی کاری سگهای نگهبان لژیون که آبان ماه امسال منتشر شد، از طرف منتقدین واکنش های بسیار مثبتی دریافت کرد؛ مخصوصا اینکه در بازی می‌توانید از تمام شخصیت‌های NPC بازی به عنوان کاراکتر اصلی استفاده کنید. عبارت NPC مخفف کاراکتر غیر قابل بازی (non-player character) است که در هرجای داستان می‌توانید با آن‌ها رو به رو شوید.

یکی از نقدهایی که گیمرها به این بازی دارند، مربوط به باگ های فراوان آن است. ایراد دیگر بازی Watch Dogs:Legion در ارتقای بین نسلی است؛ گیمرها برای آپدیت بازی از کنسول پلی استین 4 و ایکس باکس وان به پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس با مشکلات زیادی رو به رو شدند. یوبی سافت نیز در حال تلاش است تا این نواقص را رفع کند اما متاسفانه هزینه زیادی برای آنها در بر داشته. یوبی سافت مجبور شده تا تیم سازنده را از روی بخش مولتی پلیر جدا کند تا تمام تمرکز روی رفع اشکالات بازی سگ های نگهبان جدید باشد؛ به همین دلیل، عرضه بخش چند نفره تا اوایل سال 2021 با تاخیر مواجه شده است.

اما در کنار رفع این نواقض، یوبی سافت بخش چند نفره را فراموش نکرده است. این شرکت قول داده که با انتشار آپدیت جدید، مشکلاتی مانند ذخیره سازی بازی که در کنسول Xbox Series X/S شایع شده را سریعا رفع کند. از ویژگی‌هایی که قرار است در بخش چند نفره استفاده شود می‌توان به قابلیت بازی کردن بصورت تیم 4 نفره، انجام مراحل مخصوص تاکتیکال، و اضافه شده مراحل PVP (بازیکن در برابر بازیکن) در ماد جدیدی به نام اسپایدر بات آرنا (Spiderbot Arena) اشاره کرد.

سیستم مورد نیاز بازی سگ های نگهبان: لژیون

با اینکه از دیدگاه منتقدین، بازی سگهای نگهبان: لژیون جزو عناوین خوب امسال محسوب می‌شود، اما فروش بازی، مخصوصا در بلک فرایدی، با کاهش شدیدی رو به رو شد. یکی از دلایل این افت فروش، زمانبندی اشتباه در عرضه آن است. با اینکه بازی Assassin’s Creed Valhalla با فروش و موفقیت تجاری بسیار خوبی مواجه شد، اما بازی سگ‌های نگهبان: لژیون نتوانست آنطور که باید، توجه گیمرها را جلب کند.

بطور کلی به نظر نمی رسد حالا زمان خوبی برای عرضه بازی های جهان باز باشد. به عنوان مثال بازی Cyberpunk 2077 تبدیل به یکی از پربحث‌ترین عناوین منتشر شده در طول سالیان سال شده و این قضیه آسیب شدیدی به اعتبار کمپانی CD Projekt Red وارد کرده، بطوری که حتی تیم سازنده نیز اعتراض خود را به مدیریت اعلام کرده‌اند و حالا سهام شرکت از زمان انتشار بازی تا این لحظه با کاهش 1.8 میلیارد دلاری رو به رو شده است. در مقایسه این بازی، باید بگوییم که بازی واچ داگز لژیون شرایط به مراتب بسیار بهتری داشته و گیمرها می‌توانند به بهبود این بازی، مخصوصا با راه افتادن بخش چند نفره، امیدوار باشند.

 


پروسه ساخت بازی Watch Dogs Legion


بازی Watch Dogs: Legion توسط کمپانی Ubisoft Toronto در دست ساخت است و کمپانی‌های دیگری نیز همچون Ubisoft Montreal، شرکت Ubisoft Paris، کمپانی Ubisoft Bucharest، شرکت Ubisoft Kiev و Ubisoft Reflections در پروسه ساخت این بازی همکاری دارند. کارگردان و سرپرست اصلی گروه کلینت هاکینگ (Clint Hocking) نام دارد که قبل از این در پروژه‌هایی همانند Far Cry و Far Cry 2 با کمپانی یوبی‌سافت همکاری داشت.

تاریخ انتشار بازی watch dogs legion

این عنوان در مراسم E3 2019 رونمایی شد و بسیاری از افراد، شهر لندن طراحی شده در بازی Watch Dogs: Legion را به وضعیت احتمالی شهر لندن در آینده در صورت جدایی آن از اتحادیه اروپا تشبیه کردند. انتخاب سازندگان در این رابطه موضوع بحث رسانه‌ها نیز شد؛ چراکه سوالات زیادی در رابطه با قرارداد برگزیت (Brexit) و شرایط لندن پس از آن مطرح است.

هاکینگ در رابطه با ایده تیم سازنده بازی Watch Dogs: Legion در این رابطه اذعان کرد که تیم سازنده‌شان یک و نیم سال قبل از رای‌گیری برگزیت در سال 2016 ایده‌پردازی مربوطه را انجام داده بودند. او همچنین گفت که ساختار بازی ذاتا معاهده برگزیت را نیز در بر می‌گیرد، اما قصد او و تیم پشتش بیشتر از آنکه زیر سوال بردن این معاهده و ذات آن باشد، نشان دادن المان‌هایی در دنیای کنونی است که دست به دست هم داده و سبب می‌شوند که قراردادهایی همانند برگزیت پدید آیند.

او در طی مصاحبه دیگری منظور خود را به شکل صریح‌تری بیان کرد و اذعان کرد که هدف قرار دادن عناصر مرتبط با دنیای واقعی همانند معاهده برگزیت، درگیر کردن بازیکنان با دنیای پیرامون خود در بازی است. او همچنین اعلام کرد که تیم سازنده بازی Watch Dogs: Legion قبل از اعمال این موارد در رابطه با نحوه پیاده کردن ایده‌های مربوطه به بازی، برنامه‌ریزی فکری قابل توجهی کرده است.


 نقدها و نمرات بازی Watch Dogs Legion


بازی Watch Dogs Legion پیش از عرضه، منتقدین زیادی داشت! عده زیادی اعتقاد داشتند که عدم وجود یک خط داستانی مشخص و یک پروتاگونیست واحد، به کیفیت محصول نهایی ضربه خواهد زد. این پیش‌بینی به‌نظر درست از آب درآمده و بسیاری از نقدهای منتشر شده از این بازی هم، این موضوع را تایید می‌کنند. در ادامه به بررسی بازی Watch Dogs Legion از دیدگاه منتقدین جهان خواهیم پرداخت.

زمان انتشار بازی watch dogs legion

Game Informer: نمره 9

ویزگی‌های مثبتی مثل طراحی مراحل فوق‌العاده، سیستم تیم ساختن، خط داستانی قوی و یک دنیای زیبا و چشم‌نواز را در یک پکیج در اختیار خواهید داشت! بازی Watch Dogs Legion بازی لذت‌بخشی است؛ چه قصد داشته باشید که در این بازی یک جاسوس آموزش‌دیده را کنترل کنید و چه قصد کنترل کردن یک مادربزرگ پیر را داشته باشید!

GameSpot: نمره 8

بازی Watch Dogs Legion یک بازی ضدفاشیست است. پایبندی بازی به این موضوع و همچنین اتفاقاتی که پایان بازی رخ می‌دهند، قابل تحسین‌اند. علاوه بر این، این بازی خلاقیت گیم پلی بخش‌های مربوط به هک را تقویت می‌کند. بازی Watch Dogs Legion در زمینه‌های مختلفی برای موفقیت تلاش می‌کند ولی همچنان مفهوم اتحاد و عدالت، بیش از هرچیزی در این بازی می‌درخشد.

IGN: نمره 8

استفاده پررنگ بازی Watch Dogs Legion از مکانیک‌های روگ‌لایک در یک جهان باز اکشن، خروجی جالبی داشته و باعث شده که دیدار با لندن به مراتب متفاوت‌تر و متنوع‌تر از دو نسخه قبلی این مجموعه باشد.

 

بطور کلی در این مقاله سعی کردیم تا به بررسی داستان، تریلر، سیستم مورد نیاز و  گیم پلی واچ داگز لژیون بپردازیم. همچنین سعی شد تا آخرین اخبار مرتبط با این بازی را نیز تحت پوشش قرار دهیم. تاریخ انتشار بازی واچ داگز 3 نیز آبان 1399 برای کنسول های نسل هشت و نسل 9 و رایانه های شخصی بود. نظر شما در رابطه بازی سگ های نگهبان: لژیون چیست؟ نظرات خود و انتظارات خود را نسبت به این بازی از قسمت کامنت‌های سایت با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
ارین
.
01 مهر 1399، 17:41
پاسخ
0
0
می گن بازی خوبیه ولی من یه گیم پلی شو دیدم افتضاح بودش ...
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402