معرفی بازی Madden NFL 21 ؛ تریلر، گیم پلی و تاریخ انتشار

معرفی بازی Madden NFL 21
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

الکترونیک آرتز با رونمایی از سری جدید بازی Madden NFL 21 که یک شبیه‌سازی بسیار واقع گرایانه از بازی راگبی (فوتبال آمریکایی) است، باز می‌گردد. با بررسی بازی Madden NFL 21 همراه ما باشید.

بازی Madden NFL 21 از سری بازی‌های پرطرفدار Madden و همچنین از محبوب‌ترین بازی‌های ورزشی و پرفروش شرکت بازی سازی EA به حساب می‌آید. دیگر چیزی به انتشار این بازی برای پلتفرم‌های PC (بازیکنان استیم و اوریجینز)، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان باقی نمانده است. همچنین قرار است بازی ان اف ال در آینده برای کنسول های بازی نسل بعدی، یعنی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس نیز در دسترس قرار گیرد. عکس بازیکن معروف تیم راگبی Baltimore Ravens، لامار جکسون (Lamar Jackson) نیز به عنوان عکس جلد این نسخه از بازی استفاده شده است. در این مقاله از پلازا با ما همراه باشید تا بیشتر با این بازی آشنا شوید.

تریلر بازی Madden NFL 21

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


تاریخ انتشار بازی Madden NFL 21


بررسی بازی Madden NFL 21

طبق جدیدترین اخبار شرکت الکترونیک آرتز، بازی Madden NFL 21 در تاریخ 28 آگوست 2020 (7 شهریور 1399) برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و کامپیوتر (بازیکنان استیم و اوریجینز) منتشر خواهد شد.

طبق روال همیشگی انتشار بازی‌های EA، اگر نسخه اولتیمیت اودیشن یا چمپیونز اودیشن را خریداری کرده باشید، دسترسی اولیه سه روز زودتر از این تاریخ یعنی در 25 آگوست، با نسخه ویژه بازی به نام نسخه MVP و دو نسخه استاندارد و لوکس در دسترس شما قرار خواهد گرفت تا با ویژگی‌های آن و گیم پلی بازی Madden NFL 21 به طور کامل آشنا شوید. طبق برنامه ریزی‌های سازندگان بازی، دسترسی بر روی پلتفرم‌های نسل نهمی یعنی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس بازی ان اف ال در تعطیلات سال 2020 امکان پذیر شده و در زمستان 2020 برای گوگل استادیا نیز آماده خواهد شد.

 


تریلر بازی Madden NFL 21


همان‌طور که در تریلر 8K بازی نشان داده شد، در این بازی ورزشی شبیه ساز فوتبال آمریکایی روی نورپردازی، صداگذاری، صدای تشویق تماشاچیان و حرکت دوربین در سری جدید بازی مانور زیادی داده شده است. همچنین این تریلر طرفداران بازی را با گرافیک و گیم پلی آن بیشتر آشنا کرده است.

EA پس از انتشار تریلر بازی Madden NFL 21 به طرفداران بازی گفت که می‌توانند انتظارات بالایی از این عنوان داشته باشند. مثلا آب و هوای متنوع‌تر، ارتباط واقعی‌تر و احساسی‌تر بین تماشاچیان و بازیکنان، رفتارهای طبیعی‌تر اعضای تیم راگبی و حرکات دوربین در استادیوم بازی با پوشش بهتر، باعث می‌شوند بازی Madden NFL 21 از بهترین بازی‌های ورزشی منتشر شده تاکنون باشد. در ویدیوی زیر می‌توانید تریلر بازی Madden NFL 21 را تماشا کنید.

 


گیم پلی بازی Madden NFL 21


گیم پلی بازی Madden NFL 21 حالتی داستانی دارد. شما داستان بازیکن مورد علاقه خود را از دوران دبیرستان شروع می‌کنید و به او کمک می‌کنید تا با پیشروی در بازی و رو به رو شدن با چالش‌های مختلف و گذراندن ماجراهای زیاد، به تیم ملی راگبی راه پیدا کند و تبدیل به یک ستاره فوتبال آمریکایی شود.

بازی با امکان توانایی ساخت استادیوم خود از طریق ایجاد کلکسیون، لباس‌های مخصوص یا ایجاد احساس منحصر به فرد بین بازیکنانی که قبلا هم‌تیمی بوده‌اند می‌تواند به ایجاد تجربه‌ای همه جانبه‌تر کمک کند. انگار دارید بازی را از دید یک مستندساز و یا زندگینامه نویس ورزشکاران حرفه‌ای دنبال می‌کنید. در ویدیوی زیر می‌توانید با گیم پلی بازی ان اف ال بیشتر آشنا شوید.

 


اخبار و آنچه از بازی ان اف ال انتظار داریم


الکترونیک آرتز وعده داده است که بازیکنان ایکس باکس سری ایکس، سطح جدیدی از گیم پلی، گرافیک و هیجان را با این بازی شبیه ساز فوتبال آمریکایی، یعنی Madden NFL 21 تجربه خواهند کرد و این عنوان بر روی کنسول‌های نسل نهمی به لطف سخت افزارهای بهینه‌تر، زمان بارگذاری بازی کوتاه‌تری دارد و عملکرد آن بسیار سریع‌تر و بهتر خواهد بود.

قابلیت اسمارت دلیوری نیز برای این بازی در ایکس باکس وان تهیه شده است و خریداران این بازی می‌توانند بازی را در ایکس باکس سری ایکس نیز به صورت رایگان و بدون نیاز به خرید مجدد، داشته باشند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که این امر در صورت خرید نسخه فیزیکی بازی برایتان میسر نخواهد بود.

تاریخ عرضه بازی Madden NFL 21

بیایید به سراغ تجزیه و تحلیل ویژگی‌های جامع بازی Madden NFL 21 برویم تا ببینید امسال دقیقاً چه چیزی در این بازی حرفه‌ای و بسیار واقع گرایانه ارائه می‌شود. مکانیزم‌های بازی بهبودهای زیادی پیدا کرده است. مهارت‌های جدید، حرکات و ترفندهای جالبی را به کارنامه تهاجمی بازیکنان تیم شما اضافه می‌کند؛ اگرچه EA باید مراقب باشد که بازی ان اف ال را به یک بازی آرکید تبدیل نکند. خوشبختانه، حالت دفاعی با سه نوع مقابله مختلف به‌روزرسانی می‌شود: مبتنی بر مکان، مبتنی بر خرابی و آسیب و مقابله با شیرجه بهتر در مقابل بازیکن تیم حریف.

EA اعلام کرده است که هوش مصنوعی یا AI پیشرفته‌تری در این بازی راگبی نسبت به نسخه‌های قبلی بکار گرفته شده است که باعث می‌شود بازیکنان باهوش‌تر، خلاق‌تر و سریع‌تر باشند و بسیار طبیعی‌تر از همیشه به نظر برسند. دوربین‌هایی که بازی را در استادیوم برای شما به نمایش می‌گذارند نیز با زوایای جدید و مختلف، حس بسیار واقعی‌تری برای طرفداران این بازی ایجاد خواهند کرد و استادیوم بازی باشکوه‌تر از همیشه به نظر خواهد رسید و تسلط و دید بسیار بهتری بر روی بازی و بازیکنان تیم خود و حریف خواهید داشت.

برای هرچه بهتر شدن بازی، اطلاعات و داده‌های ورزشکاران واقعی بازی فوتبال آمریکایی به موتور انیمیشنی بازی Madden NFL 21 داده شده است تا حرکات بازیکنان در حین بازی، پرتاب توپ، تغییر جهت یافتن، تغییر شتاب و سرعت گرفتن کاملا واقعی به نظر برسد. مکانیک‌های دفاع و حمله بازطراحی شده‌اند و 50 سوپر استار بازی هرکدام با توانایی‌های خاص خود شما را شگفت زده خواهند کرد.

بازی ان اف ال

Madden Ultimate Team در این 10 سال اخیر، در بازی خود بسیار موفق عمل کرده و هنوز هم بهترین است. تعداد برنامه‌ها، چالش‌ها، حالت‌های بازی و رویدادهای فصلی مختلف درون بازی باعث می‌شود تا بازیکنان بیشتر و بیشتر درگیر ماجراهای این بازی شوند. در نسخه جدید بازی، یعنی Madden NFL 21 رویدادها و جشن‌های بیشتری نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

همان‌طور که می‌دانید بازیکنان مدن ان اف ال فقط می‌توانند در مقابل تیم بازیکنانی که از همان سخت افزار استفاده می‌کنند بازی کنند و صحبتی از ایجاد تغییر برای امکان بازی با تیم‌های راگبی در سخت افزارهای مختلف نشده است.

در این بازی مکانیسمی به نام Live Playbooks ارائه می‌شود که در آن بین مسابقات و رویدادهای واقعی دنیای فوتبال و مسابقات مجازی داخل بازی هماهنگی ایجاد می‌کند. به این معنی که اگر در دنیای واقعی بین تیم‌های لیگ آمریکا مسابقات مهمی در حال رخ دادن باشد، EA این مسابقات را در داخل بازی هم ایجاد می‌کند.

مانند سری‌های قبلی بازی Madden NFL، حالت X-factor نیز برای 50 سوپراستار بازی وجود دارد و در طول بازی و در حین کسب امتیاز کافی برای ارتقاء بازیکنانی که برای تیم رویایی خود انتخاب کرده‌اید، می‌توانید از این استعدادها و توانایی‌های ویژه برای پیشبرد بازی تیم خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و در سطح بین‌المللی تبدیل به برترین تیم فوتبال آمریکایی همراه با بهترین ستاره‌های راگبی شوید.

تاریخ انتشار بازی Madden NFL 21

آیا شما هم از طرفداران بازی های ورزشی الکترونیک آرتز هستید و این بازی را امتحان کرده‌اید؟ نظرات خود را درباره بازی Madden NFL 21 با ما در میان بگذارید. ممنونیم که با پلازا همراه بودید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402