راهنمای خرید دوچرخه ثابت (خانگی و حرفه ای) + قیمت در بازار ایران

راهنمای خرید دوچرخه ثابت (خانگی و حرفه ای) + قیمت در بازار ایران
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

دوچرخه‌های ثابت یکی از بهترین دستگاه‌ها برای ورزش کردن در خانه هستند. در این مقاله، راهنمای خرید دوچرخه ثابت حرفه ای یا خانگی را می‌خوانید. بهترین دوچرخه های ثابت کدامند؟

دوچرخه‌های ثابت ورزشی برای دهه‌ها در بازار وجود داشته‌اند. دوچرخه‌های ثابت، جایگزین خوبی برای باشگاه‌های ورزشی برای کم کردن وزن هستند. همه ما تبلیغات آن‌ها را در همه جا دیده‌ایم، اما از آن جایی که مدل‌ها و انواع مختلفی از این دوچرخه‌ها در بازار وجود دارند، انتخاب یکی از آن‌ها کار ساده‌ای نیست. در این مقاله، راهنمای خرید دوچرخه ثابت خانگی را می‌توانید مطالعه کنید.

معمولا مدل‌های ارزانتر دوچرخه‌های ثابت، دارای ویژگی‌های اساسی مثل تنظیم کننده مقاومت برای تمرین و گزینه‌های برنامه ریزی هستند. مدل‌های میان رده، صدای کمتری تولید می‌کنند و محکم‌تر به نظر می‌رسند. مدل‌های بالاتر دارای ویژگی‌های پیشرفته‌تر هستند؛ مثل برنامه‌های تمرینی، رایانه دقیق‌تر، پروفایل کاربر، چندین سطح مقاومت و گارانتی طولانی‌تر.

در ادامه راهنمای خرید دوچرخه ثابت، نکاتی که هنگام خرید دوچرخه ثابت باید بدانید را می‌خوانید. با استفاده از راهنمایی در مورد خرید دوچرخه ثابت، نکات مهم آن را در نظر بگیرید. بهترین دوچرخه های ثابت از کدام برندها هستند؟ همراه پلازا باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

نکاتی که هنگام خرید دوچرخه ثابت باید به آنها توجه کنید

در ادامه با راهنمایی خرید دوچرخه ثابت همراه شما هستیم و به نکاتی می‌پردازیم که قبل از خرید این محصولات باید بدانید.

چقدر به پیشرفته بودن دوچرخه ثابت خود نیاز دارید؟

بهترین دوچرخه های ثابت

قبل از خرید دوچرخه ثابت ورزشی، باید اهداف ورزشی خود را در نظر بگیرید. به این فکر کنید که چقدر می‌خواهید از دوچرخه خود استفاده کنید و به چه اندازه به خود فشار خواهید آورد. در بعضی مواقع، افراد توانایی‌های خود را بیش از حد فرض می‌کنند و گران ترین دوچرخه ثابت اسپینینگ را خریداری می‌کنند. ولی در نهایت متوجه می‌شوند که نمی‌توانند از تمام پتانسیل‌های این دوچرخه ثابت استفاده کنند.

وقتی موفق شدید که توانایی واقعی و میزان استفاده واقعی از دوچرخه خود را ارزیابی کنید، می‌توانید به آسانی با خرید دوچرخه مناسب، به اهداف ورزشی خود دست پیدا کنید.

ویژگی های ضروری دوچرخه ثابت

خرید دوچرخه ثابت

صرف نظر از این که چه مقدار می‌خواهید هزینه کنید یا این که به چه مدلی علاقمند هستید، باید به دنبال دو ویژگی اساسی در دوچرخه‌های ثابت بگردید. اول این که باید به دنبال دوچرخه ثابتی باشید که سطوح مقاومت متفاوتی داشته باشد. ویژگی دوم این است که دوچرخه باید صندلی راحتی داشته باشد، به دلیل این که قرار است ساعت‌ها روی آن سپری کنید. به علاوه صندلی آن برای راحتی بیشتر شما، باید درجه بندی داشته باشد.

با این حال، اگر بنا به دلایلی می‌خواهید دوچرخه‌ای بخرید که صندلی عالی‌ای ندارد، می‌توانید یک پوشش صندلی با بالشتک اضافی تهیه کنید. همچنین صرف نظر از بودجه، راحتی باید در اولویت شما باشد. پدال‌ها باید به اندازه کافی پهن باشند و نوعی بند نیز داشته باشند تا اطمینان حاصل کنید که هنگام رکاب زدن، پای شما از روی پدال سر نمی‌خورد. کامپیوتر داخلی، باید اطلاعات اولیه مانند سرعت، زمان و تعداد کالری‌های سوزانده شده را نشان دهد. همچنین، ضربان قلب نیز فاکتور مهمی است که نیاز به دانستن آن دارید. اگر این فاکتور را ندارد، می‌توانید یک مانیتور جداگانه تهیه کنید.

لوازم جانبی

بهترین دوچرخه ثابت برای لاغری

اگر در انتخاب چند دوچرخه ثابت اطمینان کافی ندارید، به دنبال لوازم جانبی باشید که آن‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند. برای مثال، بعضی از دوچرخه‌های ثابت دارای فن‌های داخلی هستند که علاوه بر مقاومت هوا، به خنک شدن شما کمک می‌کنند. اگر هنگام تمرین به موسیقی گوش می‌دهید، بعضی از دوچرخه‌ها، دارای سیستم صوتی داخلی هستند که به شما کمک می‌کند آهنگ‌ها را با صدای بلند گوش دهید.

ویژگی دیگری که ممکن است برای شما مهم باشد، نگهدارنده بطری آب است. این ویژگی ممکن است زیاد چشمگیر نباشد، اما دوچرخه‌ای که این ویژگی را دارد قطعا به شما کمک می‌کند؛ زیرا برای نوشیدن آب مجبور نیستید تمرین خود را قطع کنید. ویژگی دیگری که ممکن است بخواهید، نگهدارنده مجله است که در بعضی از دوچرخه‌ها تعبیه شده است.

بررسی محدودیت وزن و مقایسه آن با وزن دوچرخه ثابت

بهترین دوچرخه های ثابت

پایداری یکی از مهمترین اصول و جنبه‌های ورزش است؛ زیرا آخرین چیزی که می‌خواهید، آسیب دیدن هنگام ورزش کردن است. اگر دوچرخه لرزان است، خرید آن را فراموش کنید. اگر آنلاین خریداری می‌کنید، برای بررسی ثبات دوچرخه، وزن آن را بررسی کنید.

هر چقدر وزن دوچرخه بیشتر باشد، ثبات آن نیز بیشتر است. برای دوچرخه‌های سنگین، باید چرخ‌های حمل و نقل در نظر گرفته شده باشد. در غیر این صورت، جابجایی آن برای شما دشوار می‌شود. نکته آخر این که مطمئن شوید وزن دوچرخه از حداکثر استاندارد بیشتر نباشد. در غیر این صورت ایمنی خود را به خطر می‌اندازید.

سر و صدا

بهترین دوچرخه ثابت برای لاغری

این برای بیشتر مردم، مسئله‌ای نیست، اما باید توجه داشته باشید که بر اساس مقاومت دوچرخه‌ها، بعضی از آن‌ها ساکت‌تر از بقیه هستند. دوچرخه‌های ثابت دارای فن، سر و صدای زیادی دارند؛ زیرا دارای مقاومت هوا هستند. در این دوچرخه‌ها هرچه بیشتر پدال بزنید، سر و صدا بیشتر می‌شود. بیشتر این دوچرخه‌ها سر و صدای زیادی ندارند، اما برای مثال اگر می‌خواهید به موسیقی گوش دهید یا حین ورزش تلویزیون تماشا کنید، این صدا ممکن است شما را آزار دهد.

ایمنی

بهترین مارک دوچرخه ثابت

اگر در خانه‌ای همراه با کودکان زندگی می‌کنید، باید به نحوه ساخت دوچرخه نیز توجه کنید. آمار نشان می‌دهد که سالانه هزاران کودک به دلیل استفاده از وسایل ورزشی آسیب می‌بینند. برای جلوگیری از این امر، اطمینان حاصل کنید که زنجیر و چرخ دنده‌های دوچرخه، به طور کامل پوشانده شده‌اند. بنابراین کودکان نمی‌توانند با دست زدن به آن‌ها، به خود آسیب بزنند.

مواردی که گفته شد، نکات مهمی بود که هنگام خرید دوچرخه ثابت باید به آن‌ها توجه کنید. قبل از خرید، نحوه استفاده خود را در نظر بگیرید و بر اساس آن، انتخاب خود را انجام دهید. این دوچرخه‌ها انواع مختلفی دارند و برای استفاده انواع ورزشکاران ساخته شده‌اند. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که به نحوه استفاده خود توجه کافی نشان دهید.

در ادامه راهنمای خرید دوچرخه ثابت، پرفروش ترین و بهترین دوچرخه های ثابت را برای آسان کردن انتخاب شما، بررسی خواهیم کرد.

بهترین دوچرخه های ثابت در بازار ایران

در ادامه به معرفی بهترین دوچرخه ثابت ساخت ایران و بهترین مدل‌های موجود در بازار ایران می‌پردازیم. اگر قصد خرید دوچرخه ثابت و الپتیکال دارید در این بخش همراه ما باشید.

دوچرخه ثابت آذیموس مدل AZ-8317

خرید دوچرخه ثابت حرفه ای / قیمت دوچرخه ثابت azimuth fitness

ابعاد: 140 در 58 در 72 سانتی متر | وزن: 19 کیلوگرم | حداکثر تحمل وزن: 100 کیلوگرم | صفحه نمایش: دارد، نمایش کالری، زمان، مسافت، ضربان قلب | نوع عملکرد: مگنتی پیشرفته حرفه‌ای و سنگین | تنظیم سطح مقاومت: 8 حالت دستی | برنامه شخصی سازی: ندارد | تنظیم زین: 4 حالت | قیمت: حدود 6 میلیون تومان

دوچرخه آذیموس مدل AZ-8317 از نوع دوچرخه‌های خانگی و یکی از بهترین مارک دوچرخه ثابت است. خرید دوچرخه ثابت مگنتی برای افراد تا 100 کیلوگرم وزن مناسب است. صفحه نمایش این مدل، اطلاعاتی مثل زمان، کالری مصرف شده و ضربان قلب را نمایش می‌دهد که دانستن آن‌ها برای شما ضروری است. نوع عملکرد آن نیز مگنتی پیشرفته است که باعث می‌شود حرکت این دوچرخه بسیار حرفه‌ای باشد. این دستگاه برنامه شخصی سازی ندارد، ولی شما می‌توانید برنامه خود را به صورت دستی وارد کنید. این مدل پرفروش ترین مدل دوچرخه ثابت است.

دوچرخه ثابت کراس فیتنس مدل Track 3

راهنمای خرید دوچرخه ثابت خانگی

ابعاد: 120 در 30 در 14 سانتی متر | وزن: 50 کیلوگرم | حداکثر تحمل وزن: 110 کیلوگرم | صفحه نمایش: دارد، نمایش کالری، زمان، سرعت، مسافت، ضربان قلب | نوع عملکرد: مگنتی | تنظیم سطح مقاومت: 8 حالت | برنامه شخصی سازی: دارد | تعداد برنامه: 16 | قیمت: حدود 7 میلیون تومان

دوچرخه کراس فیتنس مدل Track 3 دارای کیفیت بالایی است و برای استفاده افراد با وزن کمتر از 110 کیلوگرم مناسب است. این دوچرخه بهترین دوچرخه ثابت برای لاغری است. این دوچرخه دارای ابعاد کوچکی است و با این ابعاد کوچک می‌تواند وزن زیادی را تحمل کند. برای جابجا کردن این دستگاه، چرخ‌هایی وجود دارد که حمل آن را آسان‌تر می‌کند. همچنین قابلیت تنظیم مقاومت را دارد که در 8 درجه مختلف می‌تواند قرار گیرد. این دستگاه با توجه به قابلیت‌ها و قیمت آن، بسیار به صرفه است و برای استفاده خانگی و ورزش در خانه مناسب است.

دوچرخه ثابت EMH FITNESS مدل 5010

راهنمای خرید دوچرخه ثابت خانگی

ابعاد: 120 در 75 در 50 سانتی متر | وزن: 30 کیلوگرم | حداکثر تحمل وزن: 120 کیلوگرم | صفحه نمایش: دارد، نمایش کالری، زمان، سرعت، مسافت، ضربان قلب | نوع عملکرد: مگنتی | تنظیم سطح مقاومت: 8 حالت دستی | برنامه شخصی سازی: ندارد | قیمت: حدود 6 میلیون تومان

دوچرخه EMH FITNESS مدل 5010 یک دوچرخه ثابت خانگی است که برای ورزش افرادی که بیشتر اوقات در خانه هستند، مناسب است. این دوچرخه تا 120 کیلوگرم وزن را می‌تواند تحمل کند. تغییرات مقاومت در 8 حالت به صورت دستی تنظیم می‌شوند. کیفیت مقاومت این دستگاه نیز به طور قابل توجهی بالا است. صفحه نمایش آن اطلاعات مورد نیاز شما نظیر میزان کالری مصرف شده، سرعت، زمان و ضربان قلب شما را نمایش می‌دهد. این دستگاه دارای زین دو حالته نیز هست. اگر به دنبال خرید این دوچرخه‌ها هستید، این مدل می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد.

دوچرخه ثابت کراس فیتنس مدل ERUN 100

دوچرخه ثابت ساخت ایران

ابعاد: 140 در 116 در 56 سانتی متر | وزن: 34 کیلوگرم | حداکثر تحمل وزن: 150 کیلوگرم | صفحه نمایش: دارد، نمایش کالری، زمان، سرعت، مسافت، دور در دقیقه و ضربان قلب | تنظیم سطح مقاومت: 16 حالت مقاومت | برنامه شخصی سازی: ندارد | قیمت: حدود 11 میلیون تومان

همچنین بخوانید :

دوچرخه کراس فیتنس مدل ERUN 100 یکی از پرفروش‌ترین و بهترین دوچرخه های ثابت است. این دوچرخه تا 150 کیلوگرم وزن را می‌تواند تحمل کند. شما می‌توانید زین این دوچرخه را در 4 حالت مختلف تنظیم کنید. همچنین زین آن دارای صندلی طبی و حرفه‌ای است که راحتی را به شما عرضه می‌کند. این دستگاه قدرتمند، دارای 16 سطح مقاومت است که می‌توانید آن‌ها را تنظیم کنید. صفحه نمایش این مدل، همه چیزی که می‌خواهید در مورد تمرین خود بدانید را نمایش می‌دهد؛ مثل کالری مصرف شده، زمان، سرعت، دور در دقیقه و ضربان قلب. این محصول یکی از قدرتمندترین دوچرخه‌ها است.

دوچرخه ثابت اسپینینگ مدل GX 9027

دوچرخه ثابت اسپینینگ مدل GX 9027

ابعاد: 137 در 131 در 54 سانتی متر | وزن: 50 کیلوگرم | حداکثر تحمل وزن: 125 کیلوگرم | صفحه نمایش: دارد، نمایش کالری، زمان، سرعت، مسافت و ضربان قلب | تنظیم سطح مقاومت: 16 حالت مقاومت | برنامه شخصی سازی: دارد | قیمت: حدود 16 میلیون تومان

دوچرخه اسپینینگ مدل GX 9027 یکی دیگر از پرفروش ترین دوچرخه های ثابت اسپینینگ است. این مدل قابلیت تنظیم مقاومت در 16 سطح مختلف را دارا است. همچنین صفحه نمایش آن اطلاعاتی مثل کالری مصرف شده، زمان تمرین، سرعت رکاب زدن و ضربان قلب شما را به نمایش می‌گذارد. این مدل همچنین دارای برنامه شخصی سازی نیز هست. این دوچرخه برای افراد تا 125 کیلوگرم مناسب است و برای کم کردن وزن و ورزش در خانه کارایی بالایی دارد. این دستگاه علاوه بر استفاده در خانه، در باشگاه‌ها نیز می‌تواند استفاده شود.

دوچرخه ثابت تایتان فیتنس مدل A1100G

خرید دوچرخه ثابت و الپتیکال

ابعاد: 144 در 123 در 65 سانتی متر | وزن: 70 کیلوگرم | حداکثر تحمل وزن: 150 کیلوگرم | صفحه نمایش: دارد، نمایش کالری، سرعت، زمان، مسافت، ضربان قلب و برنامه | تنظیم سطح مقاومت: 16 حالت مقاومت | برنامه شخصی سازی: دارد | قیمت: حدود 33 میلیون تومان

دوچرخه تایتان فیتنس مدل A1100G یکی از بهترین دوچرخه های ثابت حرفه ای است که در 16 حالت مختلف مقاومت تنظیم می‌شود. این دوچرخه دارای سنسورهای ضربان قلب نیز هست که اطلاعات آن را روی صفحه نمایش نشان می‌دهد. این دستگاه پیشرفته هم در باشگاه‌ها نصب می‌شود و هم برای استفاده‌های خانگی مناسب است. ساختار آن قوی و زیبا و مدرن است و همچنین استفاده از آن راحت و ساده است. به دلیل ساختار ارگونومیک آن، هیچ آسیبی به ستون فقرات شما وارد نمی‌شود. این دستگاه یکی از بهترین دوچرخه های ثابت است.

سخن پایانی

به طور کلی دوچرخه‌های ثابت برای چربی سوزی مفیدند و در طولانی مدت استفاده از آن‌ها، سطح استرس شما کاهش می‌یابد. این دوچرخه‌ها، در بین بقیه دستگاه‌های هوازی، فضای کمتری اشغال می‌کنند و کوچک هستند. همچنین با توجه به کارایی این دستگاه‌ها، قیمت مناسبی نیز دارند. اگر به دنبال کم کردن وزن خود در خانه هستید، این محصولات، دستگاه‌های بسیار مقرون به صرفه‌ای هستند. با استفاده از مقاله راهنمای خرید دوچرخه ثابت که خواندید، می‌توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402