بازیگران و شخصیت های سریال پیکی بلایندرز ؛ معرفی شخصیت های واقعی و هنرپیشگان

شخصیت های اصلی پیکی بلایندرز
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

هدف این مقاله آشنایی با شخصیت های پیکی بلایندرز در واقعیت و همچنین معرفی بازیگران سریال پیکی بلایندرز است. اگر شما هم از علاقمندان به این سریال هستید، با ما همراه باشید.

سریال Peaky Blinders یک سریال انگلیسی در ژانر درام، تاریخی و جنایی است که امروزه طرفداران بسیاری دارد. پخش سریال پیکی بلایندرز، اثری از استیون نایت (Steven Knight)، از سال 2013 در شبکه BBC Two آغاز شد. تاکنون 5 فصل از این سریال منتشر شده و استیون نایت قول ساخت فصل 6 و 7 سریال را نیز داده است. سریال پیکی بلایندرز حول محور خانواده گنگستری شلبی، به رهبری توماس شلبی، روایت می‌شود. این خانواده اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20 در شهر بیرمنگام انگلستان زندگی می‌کردند. برخی از شخصیت های پیکی بلایندرز براساس شخصیت‌های واقعی شکل گرفته‌اند و برخی دیگر نیز زاییده تخیل نویسندگان و سازندگان سریال هستند.

بازیگران پیکی بلایندرز فصل 1

اگر دوست دارید با بازیگران سریال پیکی بلایندرز آشنا شوید و یا اگر علاقمندید شخصیت های واقعی سریال پیکی بلایندرز را بشناسید در این مقاله از پلازا با ما همراه باشید. ما پیش از این در دو مقاله «بررسی سریال پیکی بلایندرز» و «دانلود فصل پنجم سریال پیکی بلایندرز» با این سریال آشنا شده‌ایم. این مقاله به آشنایی با شخصیتهای Peaky Blinders اختصاص دارد.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

تاریخچه گروه پیکی بلایندرز در واقعیت

پیکی بلایندرز نام یک باند خیابانی در بیرمنگام انگلستان بود. این گروه که عمدتا از جوانان افسارگسیخته تشکیل شده بود، فعالیت خود را از اواخر دهه 1890 آغاز کردند. این جوانان برخاسته از طبقه کارگر جامعه بودند و از طریق دزدی، خشونت، اخاذی، شرط بندی‌های غیرقانونی و قمار به قدرت رسیدند. شخصیت های واقعی پیکی بلایندرز امضای خاصی در لباس پوشیدن خود داشتند. لباس‌های آنها شامل کت دست‌دوز و برازنده، پالتو با یقه جداشونده، جلیقه دکمه‌دار، روسری ابریشمی، شلوار دمپا گشاد، چکمه چرم و کلاه پشمی تخت می‌شد.

شخصیتهای Peaky Blinders

تسلط این گروه بر بیرمنگام با شکست دادن باند Sloggers در سال 1890 آغاز شد. باند پیکی بلایندرز نزدیک به 20 سال کنترل امور را در دست داشت تا اینکه در سال 1910، باند بزرگتری به نام باند پسران بیرمنگام به رهبری بیلی کیمبر بر آنان غلبه کردند. گرچه باند پیکی بلایندرز کاملا قلع و قمع شدند، اما نام آنها باقی ماند. از آن زمان به بعد در بیرمنگام، نام پیکی بلایندرز به باندهای خیابانی اطلاق می‌شود.

کارل چین (Carl Chinn)، مورخ بیرمنگام، معتقد است نام پیکی بلایندرز اشاره به ظرافت‌های البسه این باند دارد. او می‌گوید:

کلمه «پیکی» در آن زمان برای اشاره به هرگونه کلاه تخت استفاده می‌شده است. کلمه «بلایندر» نیز کلمه‌ای عامیانه در بیرمنگام برای توصیف هر فرد و شخصی است که لباس‌های ظریف و تمیز دارد.

شخصیت های واقعی پیکی بلایندرز

یکی از نکاتی که لازم است بدانید این است که سریال در مورد سن شخصیت‌های گروه دقت چندانی ندارد. شخصیت های پیکی بلایندرز در واقعیت جوانان 18 تا 20 ساله بودند. جوانترین عضو گروه نیز 13 سال داشت. البته استثنائاتی نیز وجود داشت. برای مثال توماس گیلبرت (Thomas Gilbert) بیش از 20 سال داشت و از بقیه اعضا بزرگتر بود.

یکی از قدرتمندترین شخصیت های واقعی پیکی بلایندرز توماس گیلبرت بود که به نام کوین مونی (Kevin Mooney) شناخته می‌شد. گرچه شخصیت توماس شلبی در واقعیت وجود ندارد، اما کاراکتر وی در فیلم تا حدی با الهام از شخصیت توماس گیلبرت شکل گرفته است.

شخصیت های واقعی پیکی بلایندرز

اسامی شخصیت های پیکی بلایندرز در واقعیت به شرح زیر است (ما تنها نام اعضای اصلی باند را می‌دانیم):

  • دیوید تیلور (David Taylor): او در 13 سالگی به جرم حمل سلاح گرم دستگیر شد.
  • ارنست هاینز (Ernest Haynes): ارنست در سال 1904 به جرم ورود غیرقانونی و دزدی از یک خانه دستگیر شد.
  • هری فاولز (Harry Fowles): هری، مشهور به هری بی‌بی فیس، در 19 سالگی به جرم دزدیدن دوچرخه دستگیر شد.
  • استیون مک‌نیکل (Stephen McNickle): استیون نیز در سال 1904 به جرم دزدیدن دوچرخه دستگیر شد.

بسیاری از اعضای گروه پیکی بلایندرز، از جمله هنری لایتفود (Henry Lightfood)، بعدها در جنگ جهانی اول عضو ارتش انگلستان شدند.

شخصیت های واقعی سریال پیکی بلایندرز

گرچه بسیاری از شخصیت های پیکی بلایندرز زاده تخیل نویسندگان هستند، اما برخی از آنان نیز براساس یک شخصیت واقعی تاریخی شکل گرفته‌اند.

شخصیت های اصلی پیکی بلایندرز

  • وینستون چرچیل (Winston Churchill): وینستون چرچیل، نخست‌وزیر مقتدر و مشهور انگلیسی است. البته وینستون چرچیل هیچگاه با اعضای باند پیکی بلایندرز ملاقات نکرد.
  • بیلی کیمبر (Billy Kimber): ویلیام بیلی کیمبر، متولد 1882، رئیس باند بزرگ پسران بیرمنگام بود. برای چندین سال، او رئیس بزرگترین باند جرایم سازمان یافته در انگلستان بود. بیلی در سال 1942 پس از یک بیماری طولانی و سخت درگذشت.
  • داربی سابینی (Darby Sabini): چارلز داربی سابینی، با نام اصلی اتاویا هندلی، رئیس یک گروه مافیایی در لندن بود. داربی در سال 1888 از پدری ایتالیایی و مادری انگلیسی متولد شد. وی در سال 1950 در 62 سالگی درگذشت.
احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
معرفی و دانلود سریال Succession (وراثت) ؛ داستان، بازیگران ...
الهه بیات14 اردیبهشت 1402 21:30
thumbnail
دانلود سریال بزرگ شده توسط گرگ ها + تریلر، داستان، ...
زینب عظیمی02 تیر 1401 21:30
thumbnail
دانلود سریال لوکی (Loki) با زیرنویس فارسی + تریلر، بازیگران ...
بیتا هدایت پور29 خرداد 1400 10:30
thumbnail
دانلود سریال Band of Brothers ؛ برنده جایزه امی و گلدن گلوب
زینب عظیمی29 مهر 1399 14:00
  • جسی ادن (Jessie Eden): جسی ادن (تولد: 1902، فوت: 1986) یکی از برجسته‌ترین رهبران اتحادیه کارگردان و فعال کمونیست بود. او اعتصابات و جنبش‌های فراوانی را رهبری می‌کرد که از مهم‌ترین آنها می‌توانیم اعتصاب 50000 زن خانه‌دار در سال 1939 و اعتصاب 10000 کارگر زن کارخانه در سال 1931 را نام ببریم.
  • سر اسوالد موزلی (Sir Oswald Mosley): اسوالد موزلی یک سیاستمدار بریتانیایی بود که در دهه 1920 عضو پارلمان و بعدها در دهه 1930 رهبر اتحادیه فاشیست‌های انگلیس شد. او در سال 1896 چشم به جهان گشود و 84 سال عمر کرد.
  • برلیانت چانگ (Brilliant Chang): برلیانت چانگ، مشهور به بیلی با نام اصلی چان نان، متولد 1886 در چین بود. او فردی تحصیلکرده بود که به چندین زبان سخن می‌گفت. چانگ در جوانی به انگلستان مهاجرت کرد. او یک رستوران‌دار و دلال مواد مخدر بود که مطبوعات انگلستان به او لقب «سلطان مواد مخدر لندن» را داده بودند.

شخصیت های سریال پیکی بلایندرز

سریال پیکی بلایندرز چندین شخصیت اصلی دارد که در همه 5 فصل سریال حضور داشته‌اند. در کنار آنها بی‌شمار نقش‌های فرعی و مکمل داریم که ممکن است در یک یا چند فصل حضور داشته باشند. اسم شخصیت های سریال پیکی بلایندرز اکثرا زاییده تخیل نویسنده است. در چند مورد نام شخصیت های پیکی بلایندرز برگرفته از واقعیت است: مانند بیلی کیمبر و داربی سابینی.

بازیگران زن سریال پیکی بلایندرز

احتمالا شما هم به این نکته توجه کرده‌اید که بازیگران زن سریال پیکی بلایندرز نقش‌های کلیدی و بسیار مهمی در سریال و در باند پیکی بلایندرز دارند. این امر ممکن است اندکی دور از واقعیت به نظر برسد؛ چرا که به هرحال داستان ما سال‌ها پیش از برگزاری جنبش‌های آزادی‌خواهی زنان را به تصویر کشیده است. مورخ انگلیسی، پروفسور کارل چین، چنین استدلال می‌کند که زنان قوی ممکن است در تاریخ پیکی بلایندرز نقشی اساسی داشته باشند. او خصوصا به این نکته اشاره می‌کند که مادرانی قدرتمند، مانند پالی، نقش اساسی در تربیت مردانی همچون تامی و آرتور شلبی داشته‌اند.

ابتدا مروری بر بیوگرافی کلیدی‌ترین بازیگران سریال پیکی بلایندرز داریم. سپس در چند قسمت جداگانه شخصیتهای Peaky Blinders و بازیگران هر فصل را معرفی می‌کنیم.

کیلین مورفی در نقش توماس شلبی

بازیگران سریال پیکی بلایندرز

یکی از شخصیت های پیکی بلایندرز که نمود تاریخی در واقعیت ندارد، شخصیت اصلی سریال یعنی توماس شلبی است. البته برخی معتقدند این شخصیت تا حدودی براساس شخصیت توماس گیلبرت، یکی از شخصیت های واقعی پیکی بلایندرز، شکل گرفته است. ولی در هیچ یک از مستندات تاریخی نامی از توماس شلبی به میان نیامده است.

این شخصیت ویژگی‌های جذاب بسیاری دارد، از شخصیت کاریزماتیک وی گرفته تا سیگار کشیدن تامی در پیکی بلایندرز. سیگار کشیدن تامی شلبی توجهات (و حتی تحسین‌های) بسیاری را در پی داشت. تخمین زده می‌شود او تاکنون حدود 6000 نخ سیگار کشیده است. اگر از طرفداران این سریال هستید و دوست دارید به تقلید از تامی سیگار بکشید، در نظر داشته باشید که تمامی سیگارهای او گیاهی و فاقد نیکوتین و تنباکو است.

اسم شخصیت های پیکی بلایندرز

کیلین مورفی (Cillian Murphy) بازیگر توانای ایرلندی، متولد 25 می 1976 (4 خرداد 1355) است. او حرفه خود را با خوانندگی، نوازندگی پیانو و ترانه‌سرایی در گروه The Sons of Mr. Green Genes آغاز کرد. کیلین بازیگری را از اوایل دهه 1990 با تئاتر و فیلم‌های کوتاه و مستقل شروع کرد. او تاکنون در چند فیلم به کارگردانی کریستوفر نولان (Christopher Nolan)، از جمله سه‌گانه The Dark Knight، فیلم Inception و فیلم Dunkirk بازی کرده است. جدیدترین فیلم او فیلم A Quiet Place II محصول سال 2021 است. نقش توماس شلبی تاکنون 3 نامزدی و 2 برد برای او به ارمغان آورده است.

هلن مک کروری در نقش الیزابت پالی گری

شخصیت های سریال پیکی بلایندرز

یکی دیگر از شخصیتهای Peaky Blinders که تاثیر بسیاری بر داستان دارد، شخصیت الیزابت پالی گری است. الیزابت، عمه تامی و خزانه‌دار خانواده و از شخصیت های اصلی پیکی بلایندرز است. نقش او را هلن مک‌کروری (Helen McCrory) بازیگر انگلیسی بازی می‌کند. هلن متولد 17 آگوست 1968 برابر با 26 مرداد 1347 در لندن بود. او پس از فارغ‌التحصیلی از مرکز درام لندن، بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. مک‌کروری را در نقش نارسیسا مالفوی در 3 قسمت آخر مجموعه هری پاتر، نقش اما در فیلم Fearless (2017) و نقش کاترین در فیلم MotherFatherSon (2019) دیده‌ایم. هلن در 16 آوریل 2021 (27 فروردین 1400) بر اثر ابتلا به سرطان درگذشت. او در زمان مرگ تنها 52 سال داشت.

پاول اندرسون در نقش آرتور شلبی

اسم شخصیت های سریال پیکی بلایندرز

آرتور شلبی نیز یکی از مهمترین شخصیت های پیکی بلایندرز است. او بزرگترین فرزند خانواده شلبی و برادر تامی است. پاول اندرسون (Paul Anderson) بازیگر 43 انگلیسی نقش آرتور را بازی می‌کند. از جدیدترین آثار این بازیگر می‌توانیم به فیلم Hostiles (2017)، فیلم Robin Hood (2018) و فیلم Nightmare Alley که در دست تولید است، اشاره کنیم.

دیگر بازیگران سریال پیکی بلایندرز که در هر 5 فصل حضور دارند را در فهرست زیر می‌بینید:

  • سوفی راندل (Sophie Rundle) در نقش آدا تورن، تک خواهر برادران شلبی
  • ند دنهی (Ned Dennehy) در نقش چارلی استرانگ، صاحب قایق و به نوعی دایی تامی
  • بنجامین زفانیاه (Benjamin Zephaniah) در نقش یرمیاه جرمی، مبلغ و دوست باند

بازیگران پیکی بلایندرز فصل 1

یکی از شخصیتهای Peaky Blinders که نقش مهمی در فصل اول و فصل دوم سریال دارد، شخصیت کارآگاه چستر کمپبل است. سم نیل (Sam Neil) بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده نیوزیلندی نقش چستر کمپبل را بازی می‌کند. احتمالا او را از مینی‌سریال Merlin (1998) و سریال The Tudors (2007) به یاد می‌آورید. چستر کمپبل یک کارآگاه ایرلندی است که از سوی وینستون چرچیل برای مبارزه با جرائم خیابانی به بیرمنگام فرستاده می‌شود. فین شلبی، جوان‌ترین فرزند خانواده شلبی نیز در 5 فصل سریال حضور دارد. نقش فین را در فصل اول، آلفی ایوانز-میس (Alfie Evans-Meese) بازی می‌کند.

شخصیت های واقعی سریال پیکی بلایندرز

با شخصیت های پیکی بلایندرز در فصل اول در فهرست زیر آشنا می‌شوید:

  • جو کول (Joh Cole) در نقش جانی شلبی
  • آنابل والیس (Annabelle Wallis) در نقش گریس شلبی، همسر اول تامی شلبی و مادر چارلز
  • اندی نیمن (Andy Nyman) در نقش وینستون چرچیل، نخست‌وزیر انگلستان
  • چارلی کرید-مایلز (Charlie Creed-Miles) در نقش بیلی کیمبر
  • ایدو گلدبرگ (Iddo Goldberg) در نقش فردی ورن، کمونیستی که در جنگ جهانی اول جنگیده، همسر آدا تورن
  • تامی فلاناگان (Tommy Flanagan) در نقش آرتور شلبی بزرگ، پدر تامی و برادر پالی

بازیگران فصل دوم پیکی بلایندرز

علاوه بر شخصیت های پیکی بلایندرز که در فصل اول آنها را دیدیم، بازیگرانی در فصل دوم سریال به این پروژه پیوستند. از فصل دوم سریال هری کیرتون (Harry Kirton) جایگزین آلفی اوانز-مسی شد و بازی در نقش فین شلبی را برعهده گرفت. نقش وینستون چرچیل نیز در فصل دوم سریال به ریچارد مک‌کیب (Richard McCabe) سپرده شد. بازیگرانی چون ناتاشا اوکیفی (Natasha O’Keeffe) و پکی لی (Packy Lee) که در فصل اول نقش فرعی داشتند، از فصل دوم به بعد تبدیل به یکی از مهم‌ترین شخصیتهای Peaky Blinders شدند.

نام شخصیت های پیکی بلایندرز

اسم شخصیت های پیکی بلایندرز و بازیگر آن نقش‌ها در فصل دوم را در فهرست زیر مشاهده می‌کنید:

  • ریچارد مک‌کیب (Richard McCabe) در نقش وینستون چرچیل
  • ناتاشا اوکیف (Natasha O’Keeffe) در نقش لیزی شلبی
  • پکی لی (Packy Lee) در نقش جانی داگز
  • تام هاردی (Tom Hardy) در نقش آلفرد الفی سالامونز
  • فین کول (Fine Cole) در نقش مایکل گری
  • شارلوت رایلی (Charlotte Riley) در نقش می فیتز چارلتون
  • نوآ تیلور (Noah Taylor) در نقش داربی سبینی

بازیگران فصل سه پیکی بلایندرز

گریس، یکی از مهم‌ترین شخصیت های پیکی بلایندرز است. او به طرز زیبایی مکمل تام شلبی است و با او ازدواج می‌کند. مرگ گریس در پیکی بلایندرز در فصل سوم رخ می‌دهد و یکی از احساسی‌ترین و تأثیرگذارترین صحنه‌های سریال است. در فهرست زیر با دیگر بازیگران سریال پیکی بلایندرز در فصل سوم آشنا می‌شوید.

مرگ گریس در پیکی بلایندرز

همچنین بخوانید :
  • جورج گویتر (Georgr Gwyther) در نقش کارل ترون
  • پدی کانسیداین (Paddy Considine) در نقش پدر جان هیوز
  • الکساندر سیدینگ (Alexander Sidding) در نقش روبن الیور
  • گیتی جانسن (Gaite Jansen) در نقش دوشس بزرگ تاتیانا پتروانا
  • فرانک لانگتون سامی (Frank Longton Sami) در نقش ریو شلبی
  • دینا کورزون (Dina Korzun) در نقش دوشس بزرگ ایزابلا

بازیگرانی چون جو کول، هری کیرتون، ناتاشا اوکیف، پکی لی، تام هاردی و فین کول نیز در این فصل حضور دارند.

بازیگران فصل ۴ پیکی بلایندرز

جسی ادن (Jessie Eden) یکی از شخصیت های واقعی سریال پیکی بلایندرز است که از فصل چهارم به سریال اضافه می‌شود. نام بازیگران و شخصیت های پیکی بلایندرز که از فصل چهارم به سریال پیوستند را در فهرست زیر می‌بینید:

اسامی شخصیت های پیکی بلایندرز

  • ایان پک (Ian Peck) در نقش کرلی
  • کیت فیلیپس (Kate Phillips) در نقش لیندا شلبی
  • آیدان گیلن (Aidan Gillen) در نقش آبراما گلد
  • چارلی مورفی (Charlie Murphy) در نقش جسی ادن
  • جک روان (Jack Rowan) در نقش بانی گلد
  • آدرین برودی (Adrien Brody) در نقش لوکا چانگرتا

بازیگران پیکی بلایندرز فصل 5

در فصل پنجم شخصیتهای Peaky Blinders بیشتر شده و 7 بازیگر جدید به عنوان شخصیت‌های اصلی به سریال می‌پیوندند. در فهرست زیر نام بازیگران فصل ۵ پیکی بلایندرز را مشاهده می‌کنید:

شخصیت های اصلی پیکی بلایندرز

همچنین بخوانید :
  • داریل مک‌کورمک (Daryl McCormack) در نقش عیسی مسیح
  • کینگزلی بن-عدیر (Kingsley Ben-Adir) در نقش کلنل بن یانگر
  • سم کلفلین (Sam Claflin) در نقش سر اسوالد موسلی
  • آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy) در نقش جینا گری
  • برایان گلیسون (Brian Gleeson) در نقش جیمی مککاورن
  • کاسمو جارویس (Cosmo Jarvis) در نقش بارنی
  • اندرو کوجی (Andrew Koji) در نقش برلیانت چانگ

بازیگران پیکی بلایندرز فصل ۶

بازیگران پیکی بلایندرز فصل ۶

طبق قولی که استیون نایت داده بود، ساخت فصل ششم سریال پیکی بلایندرز آغاز شده، گرچه هنوز اخبار موثقی در مورد تاریخ پخش آن منتشر نشده است. اسامی بازیگران فصل جدید پیکی بلایندرز نیز منتشر نشده، اما انتظار می‌رود در این فصل چهره‌های آشنای زیادی ببینیم. تا به اینجا می‌دانیم سم کلفلین با نقش اسوالد به سریال بازمی‌گردد. کیلین مورفی و پاول اندرسون به ترتیب در نقش تامی شلبی و آرتور شلبی نیز در فصل ششم سریال حضور دارند. ناتاشا اوکلیف را نیز بار دیگر در نقش لیزی می‌بینیم، اما چارلی مورفی در فصل ششم حضور ندارد.

انتظار می‌رود نقش آنیا تیلور-جوی در فصل ششم تبدیل به یکی از نقش‌های اصلی سریال شود؛ چرا که سازندگان خبر داده‌اند در این فصل با جینا و خانواده‌اش بیشتر آشنا می‌شویم. برخی شایعات از حضور جولیا رابرتز (Julia Roberts) و روآن اتکینسون (Rowan Atkinson) به عنوان بازیگران جدید پیکی بلایندرز خبر می‌دهند. پس از فوت هلن مک‌کروری که از مهم‌ترین شخصیتهای Peaky Blinders بود، هنوز مشخص نشده که آیا او پیش از مرگ صحنه‌های فصل ششم را بازی کرده بود یا خیر. آیا این شخصیت حذف می‌شود یا بازیگر دیگری جانشین هلن خواهد شد؟

کلام آخر

در این مقاله با شخصیت های پیکی بلایندرز آشنا شدیم. در مورد تاریخچه گروه پیکی بلایندرز خواندیم، با بازیگران و شخصیت های واقعی پیکی بلایندرز آشنا شدیم و مروری بر بیوگرافی بازیگران اصلی داشتیم. نظر شما در مورد این سریال جنایی و مهیج چیست؟ به کدام یک از شخصیتهای Peaky Blinders بیشتر علاقه دارید؟ نظر شما در مورد بازی بازیگران سریال پیکی بلایندرز چیست؟ لطفا نظرات خود را از طریق بخش نظرات در پایین صفحه با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
حمید تهرانی
.
21 فروردین 1402، 18:36
پاسخ
0
0
واقعا ممنون دمتون گرم من سریال زیاد دیدم البته فیلم سلیقه ایه ولی رودستش سریاا نیونده البته بریکینگ بد هم سلطانیه برا خودش الانم که دارم اینو مینویسم آهنگهای نقابداران و دادم گوش میکنم خلاصه دمه همه تون گرم
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402