معرفی سریال گل برفی (Snowdrop 2021)

سریال Snowdrop 2021
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال گل برفی یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های تلوزیونی کره‌جنوبی است. کره‌جنوبی پس از موفقیت در سریال محبوب و پرطرفدار اسکویید گیم (Squid Game)، تصمیم گرفت که سریال تلوزیونی همچون گل برفی را بسازد. سریال کره ای گل برفی با بازیگران سرشناس توانست امتیاز 8.1 را از آی ام دی بی را کسب کند. با ما همراه باشید تا با سریال Snowdrop 2021 آشنا شویم.

سریال اسنودراپ با بازیگرانی همچون جونگ هه این و کیم جیسو که محبوبیت بسیاری دارند، توانست یکی از بهترین سریال‌های کره‌جنوبی شود. این سریال در ژانر‌های جنایی، تاریخی و کمدی سیاه ساخته شده‌است که طرفداران خود را در سرتاسر دنیا دارد. سریال کره ای گل برفی تا حدودی براساس واقعیت ساخته شده‌است و همین باعث می‌شود که صحنه‌ها برای بیننده، واقعی جلوه دهد. سازندگان علی‌رغم مشکلاتی که برای ساخت سریال گل برفی داشت، توانستند این سریال را فیلم‌برداری کنند و در این مسیر موفق شوند.

در ویدئوی زیر می‌توانید تیزر سریال کره ای گل برفی را تماشا کنید

فهرست مطالب

معرفی سریال کره ای گل برفی

سریال گل برفی / سریال کره ای گل برفی

سریال کره ای گل برفی را جو هیون تاک (jo Hyun tak) ساخته که یکی از شناخته‌شده‌ترین کارگردان‌های کره‌جنوبی در زمینه درام است. جو هیون تاک در پنجاه و پنجمین دوره جوایز هنری Baeksang، به‌عنوان بهترین کارگردان در ساختن سریال‌های درام انتخاب شد. نویسندگی سریال کره ای گل برفی توسط یو هیون می (Yoo Hyun Mi) انجام شده‌است. او اینگونه عنوان کرد که فیلم‌نامه این سریال به مدت 12 سال طول کشید تا به پایان برسد. جالب است بدانید، جو هیون تاک و یو هیون می در سریال Sky Castle محصول سال 2018 نیز یک همکاری فوق‌العاده داشته‌اند.

در سریال کره ای اسنودراپ ۲۰۲۱، بازیگرانی ایفای نقش کردند که باعث شد این سریال جزء پربیننده‌ترین سریال‌های کره‌ای قرار بگیرد. سریال کره ای گل برفی با بازی جیسو (Kim Jisoo) که یکی از اعضا گروه بلک‌پینک (Blackpink) می‌باشد، محبوبیت بسیاری کسب کرد. حتما با گروه خوانندگی بلک‌پینک آشنا هستید که در سرتاسر دنیا مانند گروه خوانندگی بی‌تی‌اس (BTS) طرفداران بی‌شماری دارد. جونگ هه این (Jung Hae In) که یکی از نقش‌های اصلی سریال Snowdrop 2021  را برعهده دارد، درمقابل کیم جیسو ایفای نقش می‌کند. همبازی فوق‌العاده این دو بازیگر باعث محبوبیت این سریال در سرتاسر دنیا شد. بهتر است بدانید که متاسفانه یکی از بازیگران این سریال به‌نام کیم می سو (Kim Mi Soo) بعد از اتمام فیلم‌برداری در 5 ژانویه 2022 در سن 29 سالگی از دنیا می‌رود.

بررسی سریال کره ای اسنودراپ

سریال تلوزیونی همچون گل برفی، بی‌شک یکی از جذاب‌ترین سریال‌های کره‌جنوبی محسوب می‌شود، اما با این حال سریال کره ای گل برفی قبل از انتشارش مورد انتقاد قرارگرفت و نظرات درباره سریال اسنودراپ خوب نبود. متاسفانه داستان این سریال قبل از ساخته شدن به‌بیرون درز پیدا کرد و باعث اختلافاتی میان مردم شد. این درام متاسفانه یک فضای سیاسی را دربر دارد و درباره مردی‌است که از زندان سیاسی کره‌شمالی فرار کرده‌است که همین باعث نارضایتی بسیاری از مردم شد. در یک دوره زمانی یعنی از 26 مارس تا 25 آوریل، حدود 226,078 امضا در جهت توقف ساخت سریال Snowdrop 2021 جمع‌آوری شد و به دست کاخ آبی رسید. در 14 مه، کاخ آبی به طور رسمی اعلام کرد که قصد توقف این سریال را ندارد و نمی‌خواهد آزادی بیان را بگیرد و پس از انتظاری طولانی بالاخره زمان پخش سریال گل برفی کره ای تاریخ 18 دسامبر 2021 اعلام شد. تعداد قسمت های سریال گل برفی کره ای نیز 16 اپیزود است.

نمرات سریال کره ای گل برفی در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 8.1 از 10 و در سایت مای دراما لیست 8.4 از 10 نمره است.

داستان سریال گل برفی

تعداد قسمت های سریال گل برفی کره ای / زمان پخش سریال گل برفی کره ای

در خلاصه سریال گل برفی آمده است که: اتفاقاتی که در سریال Snowdrop 2021 می‌افتد از سال 1987 شروع می‌شود. در این سال کره‌جنوبی روز‌های سیاسی خود را می‌گذراند که با اعتراضات شدیدی در این سال روبه‌رو هستیم. مردم خواهان رژیمی هستند که رهبر را خودشان انتخاب کنند و یک رای‌گیری عادلانه را برگزار کنند. در همین حین جونگ هه این در نقش ایم سو هو (Im soo ho) که به‌تازگی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده است، با بدنی خون‌آلود توسط جیسو در نقش یونگ رو (Young ro) در دانشگاه پیدا می‌شود. یونگ رو تصمیم می‌گیرد که ایم سو هو را در خوابگاه دخترانه مخفی نگه‌دارد. به مرور زمان یونگ رو می‌فهمد که سو هو آن‌چیزی که نشان می‌دهد نیست، اما با این حال یک رابطه عاشقانه بین آن‌ها ایجاد می‌شود. سریال Snowdrop 2021 دارای ژانر سیاسی، عاشقانه و جنایی است که با کمدی سیاه و تلخ ادغام شده‌است.

اگر برای دانلود سریال کره ای گل برفی مشتاق هستید، می‌توانید آن‌را با زیرنویس فارسی چسبیده دانلود کنید.

بازیگران سریال گل برفی

در ادامه با معرفی هنرپیشه‌های گل برفی با ما همراه باشید.

Jung Hae-In (جونگ هه این)

سریال گل برفی / سریال کره ای گل برفی / هنرپیشه‌های گل برفی

  • تاریخ تولد: 1 آوریل 1988 مصادف با 12 فروردین 1367
  • محل تولد: کره‌جنوبی، سئول
  • شغل: بازیگر
  • قد: 178 سانتی‌متر

جونگ هه این، ملقب به پسر شیر نسبت به همکاران خود در حرفه بازیگری، دیرتر شروع به کار کرد. او از سال 2014 با بازی در سریال عروس قرن، حرفه بازیگری را آغاز کرد. جونگ هه این در رشته پخش رادیو و تلوزیون از دانشگاه پیونگ تاک فارغ‌التحصیل شد. او در 14 سریال و 11 فیلم ایفای نقش کرد. برخی از سریال‌های او مانند D.P 2021، A Piece of your mind 2020، One Spring Night 2019 و Prison Playbook می‌باشند. جالب است بدانید او قبل از بازیگری در عرصه مدلینگ کار می‌کرد. جونگ هه این در یک مصاحبه‌ای اعتراف کرد که استعداد چاقی دارد و حتی قبل از کنکور، چاق بود اما بعد از آن بسیار وزن کم کرد و در موزیک ویدیو‌هایی مانند AOA Black به‌عنوان مدل ایفای نقش کرد. در سال 2017، او با بازی در سریال عاشقانه و فانتزی، در حالی‌که خوابیدی، طرفداران بسیاری کسب کرد. جونگ هه این پس از بازی در سریال گل برفی در نقش ایم سوهو به محبوبیتی بیشتر از همیشه دست یافت.

Kim Ji-Soo (کیم جیسو)

داستان سریال کره ای گل برفی / نمرات سریال کره ای گل برفی

  • تاریخ تولد: 3 ژانویه 1995 مصادف با 13 دی 1373
  • محل تولد: کره‌جنوبی، گونپو
  • شغل: بازیگر، خواننده، رقاص، مدل
  • قد: 162 سانتی‌متر

جیسو از سال 2011 به عنوان کارآموز به YG Entertainment پیوست و کار خود را آغاز کرد. او در سال 2015 در درام The Producers ایفای نقش کرد. جیسو خوانندگی را به صورت حرفه‌ای از 8 آگوست 2016 با پیوستن به گروه Blackpink آغاز کرد. او اولین آلبوم خود را به همرا جنی، رز و لیزا به نام Square One  منتشر کرد. جالب است بدانید جیسو، قدیمی‌ترین عضو گروه بلک پینک می‌باشد. او در کمال تعجب از خرید کردن متنفر است زیرا در حین خرید کردن گیج می‌شود و نمی‌داند که چه‌چیز را باید بخرد. بنفش، رنگ مورد علاقه جیسو است. او در پنج سریال ایفای نقش کرده است که می‌توان به سریال‌هایی مانند، YG Future Strategy Office 2018 و Temporary Idols 2017 اشاره کرد. جیسو با بازی در سریال Arthdal Chronicles، استعداد بازیگری خود را به‌رخ کشید و همین باعث شد که او نقش اصلی سریال کره ای گل برفی یعنی یونگ رو را برعهده بگیرد.

Yoo in-Na (یو این نا)

سریال گل برفی / سریال کره ای گل برفی

  • تاریخ تولد: 5 ژوئن 1982 مصادف با 15 خرداد 1361
  • محل تولد: کره‌جنوبی، سونگنام
  • شغل: بازیگر
  • قد: 165 سانتی‌متر

یو این نا در سن 16 سالگی، سال 1998 به عنوان خواننده در یک آژانس سرگرمی مشغول به‌کار شد. او در سال 2006 تصمیم گرفت که بازیگری را امتحان کند. تلاش‌های او باعث شد که در یک سریال کمدی به نام High Kick Through the Roof محصول سال 2009 ایفای نقش کند. این نا در این سریال بسیار خوش درخشید و موجب محبوبیت او در بین مردم شد. او علاوه بر بازیگری، دی‌جی نیز بود که این جز بالاترین امتیاز‌های او محسوب می‌شود. این نا دوبار با لی‌ دونگ ووک  در سریال‌های Touch your Heart و Goblin کار کرده‌است. او در 16 سریال و 8 فیلم ایفای نقش کرده‌است که می‌توان به سریال‌هایی مانند، The Spies who loved me 2020، One more happy ending و The Secret Message اشاره کرد. این نا در سریال تلوزیونی همچون گل برفی به عنوان کانگ چونگ یا ایفای نقش کرده است.

Kim Hye-Yoon ( کیم هی یون)

بازیگران سریال گل برفی / خلاصه سریال گل برفی

  • تاریخ تولد: 10 نوامبر 1996 مصادف با 20 آبان 1375
  • محل تولد: کره‌جنوبی، سونگنام
  • شغل: بازیگر، مدل
  • قد: 160 سانتی‌متر

کیم هی یون از گروه فیلم در دانشگاه Konkuk فارغ‌التحصیل شد. او از بچگی آرزو داشت که بازیگر شود و به‌همین دلیل در دبیرستان به تحصیل در آکادمی بازیگری مشغول شد. اولین فعالیت رسمی او در سال 2013 با فیلم Samsaengi بود. جالب است بدانید هی یون بسیار باهوش است و توانست چندین بورسیه از دانشگاه را بگیرد. او بیش‌از 15 سریال و 7 فیلم را بازی کرده‌است که می توان به سریال‌هایی مانند، The Doctors 2016، Cinderella with Four Knights 2016، Tunnel 2017 و Come and Hung me 2018 اشاره کرد. کیم هی یون به تازگی در سریال تلوزیونی همچون گل برفی به عنوان Kye Boom Ok ایفای نقش کرده‌است.

Jang Seung Jo (جانگ سونگ جو)

سریال گل برفی / سریال کره ای گل برفی

  • تاریخ تولد: 13 دسامبر 1981 مصادف با
  • محل تولد: کره جنوبی
  • شغل: بازیگر
  • قد: 179 سانتی‌متر

جانگ سونگ جو از سال 2014 در آثار بسیاری به عنوان نقش مکمل حضور داشته است. او بیشتر با بازی در سریال Money Flower 2017 ، سریال Familiar Wife 2018 ، سریال Encounter  2018 ، سریال Chocolate 2019 و سریال The Good Detective 2020 شناخته می‌شود. در سال 2014 تایید شد که جانگ سونگ جو به مدت دو سال با لینا، عضو The Grace قرار ملاقات داشته است. آنها از زمان موزیکال “وسوسه گرگ ها” با یکدیگر ملاقات کرده بودند. این دو نفر در 22 نوامبر 2014 در یک عروسی خصوصی ازدواج کردند. در سپتامبر 2018 صاحب فرزند اول خود، یک پسر و در 31 دسامبر 2021 صاحب فرزند دوم خود، یک دختر شدند.

Kim Min Gyu (کیم مین گیو)

سریال گل برفی / سریال کره ای گل برفی

  • تاریخ تولد: 25 دسامبر 1994
  • محل تولد: کره جنوبی
  • شغل: بازیگر، مدل، خواننده، مجری
  • قد: 183 سانتی متر

کیم مین گو بازیگر و مدل کره جنوبی تحت قرارداد با کمپانی Happy Tribe Entertainment است. او در دوران دبستان و پس از تماشای ارباب حلقه ها آرزوی بازیگر شدن را داشت. مین گیو فعالیت بازیگری خود را در سال 2013 با ایفای یک نقش کوچک در سریال “Monstar” آغاز کرد. اوبرای اولین نقش اصلی حرفه‌ای خود را در سریال تاریخی “ملکه: عشق و جنگ” در سال 2019 به دست آورد و در آثار دیگری مانند سریال Backstreet Rookie 2020 ، سریال Business Proposal 2022 و سریال The Heavenly Idol 2023 نیز حضور دارد.

Yoon Se Ah (یون سه آه) در سریال گل برفی

سریال گل برفی / سریال کره ای گل برفی / هنرپیشه‌های گل برفی

  • تاریخ تولد: 2 ژانویه 1978
  • محل تولد: کره جنوبی، دائه گو
  • شغل: بازیگر
  • قد: 165 سانتی متر

یون سه آه یکی دیگر از بازیگران سریال گل برفی است. او بیشتر برای نقش‌هایش در درام‌های تلویزیونی City Hall 2009 ، Wife Returns 2009 و سریال A Gentleman’s Dignity 2012 شناخته می‌شود. یون سه آه در کنار کانگ جولین بازیگر و مدل کره ای-فرانسوی-کانادایی برای فصل 4 نمایش We Got Married به عنوان پارتنر قرار گرفت. فردی خیر است که بارها به جوامع بین‌المللی بخاطر حوادث مختلف کمک های نقدی بزرگی کرده و در درام های دیگری مانند سریال The Road: Tragedy of One 2021 ، سریال Melting Me Softly 2019 و Sky Castle 2018 نیز بازی کرده است.

Jung Yoo Jin (جونگ یو جین)

سریال گل برفی / سریال کره ای گل برفی / هنرپیشه‌های گل برفی

  • تاریخ تولد: 19 فوریه 1989
  • محل تولد: کره جنوبی
  • شغل: مدل، بازیگر
  • قد: 172 سانتی متر

جونگ یو جین یک مدل و هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او مدل مد برای برندهایی مانند لویی ویتون، فندی، شنل، مارک جاکوبز و DKNY بود. او همچنین برای مجلات Vogue، Marie Claire و Cosmopolitan مدل بوده است. او در دانشگاه دانگدوک تحصیل کرده است. زمانی که یوجین دانش آموزی در مقطع راهنمایی بود، به عنوان یک مدل خیابانی انتخاب شد. از آنجایی که او در زمینه مدلینگ فعال بودمجبور شد برای 2 سال مرخصی گرفت تا به دانشگاه برود. پس از فارغ التحصیلی، او کار خود را از سر گرفت. این بازیگر در عناوین دیگری مانند سریال Remarriage & Desires 2022، سریال Catch the Ghost 2019، سریال Romance Is a Bonus Book 2019 و سریال Something in the Rain  2018 نیز نقش‌آفرینی کرده است.

Park sung woong  (پارک سونگ وونگ) در سریال گل برفی

نظرات درباره سریال اسنودراپ / نقد سریال گل برفی

  • تاریخ تولد: 9 ژانویه 1973
  • محل تولد: کره جنوبی، چونگجو
  • شغل: بازیگر
  • قد: 187 سانتی متر

پارک سونگ وونگ اولین بازی خود را در سال 1997 در فیلم کمدی گانگستری “شماره 3” انجام داد. از سال 2002 در درام های بسیاری به عنوان بازیگر فرعی بازی کرد تا اینکه در سریال King of Baking, Kim Takgu  2010 درخشید و کم کم پس از چند نقش مکمل توانست به بازیگری درجه یک با نقش‌های اصلی به یادماندنی و تاثیر گذار تبدیل شود. پارک سونگ وونگ در سال 2008 با هنرپیشه شین یون جونگ ازدواج کرد. آنها در حین فیلمبرداری سریال “افسانه” با هم آشنا شدند، که در آن در نقش افرادی که عاشق هم بودند بازی کرده بودند. این دو یک پسر به نام پارک سانگ وو دارند. از آثار اخیر این بازیگر می‌توانیم به سریال The Killing Vote  2023 ، سریال Rugal  2020 و سریال When the Devil Calls Your Name  2019 اشاره کنیم.

کلام پایانی

با معرفی و نقد سریال گل برفی همراهتان بودیم. اگر هنوز این درام دیدنی و زیبا را ندیده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که سریال کره ای گل برفی را در لیست تماشای خود قرار دهید. اگر از این مقاله خوشتان آمد، حتما نظرات خود را با ما در میان بگذارید و درباره سریال با ما و دیگر همراهان پلازا صحبت کنید.

سوالات متداول

سریال کره ای گل برفی چند قسمت است؟

سریال گل برفی در 16 قسمت، 1 ساعت و 10 دقیقه‌ای ساخته شده است.

سریال کره ای گل برفی کی پخش می شود؟

سریال گل برفی از 18 دسامبر 2021 تا 30 ژانویه 2022 هر شنبه و یکشنبه در ساعت 22:30 دقیقه در شبکه جی تی بی اس پخش شد. این سریال در دیزنی پلاس نیز قابل مشاهده است.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402