معرفی محصولات هیجان انگیز برای ایمن سازی ورودی پارکینگ و مغازه ها

معرفی محصولات هیجان انگیز برای ایمن سازی ورودی پارکینگ و مغازه ها
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

جک برقی و کرکره برقی درواقع یک وسیله الکترونیکی است که باعث باز و بسته شدن درب ورودی به صورت اتوماتیک خواهد شد. جک درب پارکینگ در بازار با نام های جک ورودی، جک برقی درب، جک ریموتی و درب ریموت کنترلی نیز شناخته می شود. هنگامی که زمان تعویض درب گاراژ یا پارکینگ شما فرا می رسد، نه تنها مسئولیت انتخاب درب جدید با ویژگی ها برتر و تکنولوژی های مدرن را بر عهده خواهید داشت، بلکه باید عملکرد درب جدید خود را با درب بازکن به روز شده بهینه کنید. با جدیدترین پیشرفت‌های صنعت، طیف گسترده‌ای از مدل‌های درب بازکن در سبک های مختلف موجود است  که صاحبان خانه‌ها و ساختمان های تجاری می توانند انواع آن را انتخاب نمایند.

معرفی محصولات هیجان انگیز برای ایمن سازی ورودی پارکینگ و مغازه ها

در چند سال گذشته، جک کنترلی ، کرکره برقی و راهبند بازویی برای بسیاری از صاحبان مراکز تجاری و خانه ها محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. به طور سنتی استفاده از جک درب پارکینگ، در ساختمان های تجاری رایج تر است، اما این روزها جک درب بازکن دارای عملکرد بهبود یافته و ویژگی های کارآمد برای استفاده در ساختمان های مسکونی نیز هستند.

فهرست عناوین مطلب:

نگهداری جک پارکینگی در زمستان

هوای سرد باعث می شود روغن هیدرولیک در جک درب پارکینگ غلیظ تر و پمپاژ آن سخت‌تر شود در نتیجه موتور توان بیشتری برای باز و بسته شدن در به کار می کشد و کل سیستم کندتر کار می کند. از این رو می توانیم به خوبی درک کنیم کاهش دمای هوا چگونه می تواند برر کیفیت عملکرد جک درب پارکنیگ شما تاثیر بگذارد.

با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان و سرما در کشور ما و تغییرات اقلیمی، بحث حفاظت از درب های اتوماتیک در پارکینگ سوال اصلی بسیاری از صاحبین کسب و کارها است. کاهش دمای زمستانه بر روی روغن جک و درب اتوماتیک ایستگاه منزل یا محل کار شما موثر است. شما به راحتی می توانید با اعمال نکات بسیار ساده و در عین حال بسیار مهم از جک درب پارکنیگ محافظت کرده و از آسیب به قسمت های مختلف آن جلوگیری کنید. از این رو در ادامه مواردی را که باید در زمستان برای نگهداری از جک های اتوماتیک درب پارکینگ باید رعایت کنید را آورده ایم. همراه ما باشید.

  1. پارامترهای سرعت درب را به درستی تنظیم کنید

جک های پارکینگی توسط شرکت های مختلفی ساخته می شوند که دارای محدوده سرعت و قدرت خاصی برای حرکت صحیح درب بدون فشار آوردن به جک هستند هنگام اعمال تنظیمات، مقادیر توصیه شده از طرف کارخانه سازنده جک درب پارکینگ باید به درستی رعایت شود تا جک نیز به خوبی کار کند.

۲. مارک جک پارکینگ خوب انتخاب کنید و به کیفیت آن توجه کنید

برندهای مختلف جک پارکنیگ در بازار ایران موجود است. جک پارکینگی هرچه برند معتبرترین باشد، کیفیت بهتری داشته و عمر آن بیشتر خواهد بود و خرابی و آسیب کمتری نیز در زمستان نسبت به برندهای معمولی دارد.

در صورت استفاده از جک های باید برندهای معمولی برای درب پارکینگ پرتردد، علاوه بر کاهش عمر جک پارکینگی، امکان خرابی دائمی جک را نیز وجود خواهد داشت.

نگهداری جک پارکینگی در زمستان

  1. جک پارکینگ را مرتب خود را تمیز نگه دارید

قبل از فرارسیدن فصل سرد سال؛ برای تمیز کردن جک پارکینگ اقدام کنید. برای این کار از شیلنگ آب استفاده نکنید، زیرا جک پارکینگ دارای قطعه الکترونیکی است به همین دلیل درصورت تماس با آب و رطوبت می تواند آسیب جدی ببیند.

  1. روغن کاری بازوهای جک پارکینگی را فراموش نکنید

همانطور که گفتیم در زمستان روغن موجود در پمپ های جک به سختی پمپاژ می شود. توصیه می شود روغنی که داخل جک و قطعات آن مانند گیربکس، شفت و … وجود دارد به صورت دوره ای و مداوم روغن کاری شوند تا به موتور فشار زیادی برای به حرکت در آوردن بازوها وارد نشود.  همچنین روغن کاری لولای درب نیز برای روان تر باز و بسته شدن درب توصیه می شود.

  1. از ورود حشرات به جعبه کنترل جک درب پارکینگ جلوگیری کنید.

در واقع ورود حشرات و یا هرگونه موجود زنده کوچک به مدار کنترل باعث ایجاد اختلال و اتصال در مدار الکترونیکی و آسیب به آن  شود که در نتیجه باعث از کار افتادن مدار کنترل می شود. توصیه می کنیم از واشرهای پلاستیکی برای عایق بندی پوشش جعبه در برابر نفوذ آب باران و ورود حشرات به جعبه مدار کنترل استفاده کنید.

انواع ریموت کنترل جک درب پارکینگ

انواع ریموت کنترل جک برقی و کرکره برقی به دو دسته تقسیم می شوند:

  • ریموت کنترل از نوع مادون قرمز
  • ریموت کنتر رادیویی

ریموت کنترل در واقع وسیله ای است که می توانند باز و بسته شدن درب پارکینگ  را از راه دور کنترل نمایند. بنابراین برای باز کردن درب پارکینگ نیازی به پپاده شدن از خودرو نیست. درب اتوماتیک با فشردن دکمه روی ریموت کنترل و ارسال سیگنال به کنترل پنل دستگاه باز و یا بسته خواهد شد.

ریموت کنترل از نوع مادون قرمز با ارسال امواج مادون قرمز به دستگاه باز و بسته شدن درب را کنترل می کنند. اما نوع رادیویی را آن امواج رادیویی را به دریافت کننده سیگنال جک درب پارکینگ ارسال خواهند کرد. تفاوت این دو نوع کنترل در بردی است که امواج آن ها می توانند به دریافت کننده سیگنال جک برسد. از این رو امواج رادیویی می توانند طول مسافت بیشتری را نسبت به امواج مادون قرمز به مرکز کنترل جک درب پارکینگ ایمن سازه طی کنند. بنابراین هنگامی که شما یه ریموت کنترل از نوع رادیویی را دریافت می کنید می توانید از مسافت بیشتری درب پارکنیگ خود را باز و یا بسته نمایید.

انواع ریموت کنترل جک درب پارکینگ

انواع جک اتوماتیک درب کرکره ای پارکینگی

جک برقی و کرکره برقی ایمن سازی یکی از پرکاربردترین انواع جک هیدورلیک پارکینگ ها محسوب می شود. قفل جک اتوماتیک درب کرکره برقی  پارکینگی در انواع مختلف در دسترس هستند که شامل موارد زیر است.

  • قفل برقی کله گاوی
  • قبل برقی کلونی

این نوع از جک ها معمولا برای ورودی منازل مسکونی و مغازه ها و پارکینگ ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.  این نوع از جک ها به راحتی قابل نصب هستند و از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردارند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402