30 راهکار برای رفع بی حوصلگی ؛ از آشپزی تا سفر به عجایب هفتگانه

راهکار برای رفع بی حوصلگی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

خیلی وقت‌ها به دلایل مختلفی مجبور هستیم در خانه بمانیم. اینجور مواقع غول بی‌حوصلگی سراغمان می‌آید و آرامشمان را برهم می‌زند. شما معمولا برای درمان بی حوصلگی چه می‌کنید؟ اگر راه حلی برای این مسئله ندارید، اشکالی ندارد. فقط کافیست با ما همراه باشید تا 30 راهکار برای رفع بی حوصلگی را به شما معرفی کنیم.

اگر عادت به خانه ماندن نداشته باشید در روزهای تعطیل یا روزهایی که به دلایل مختلف، از هوای بد گرفته تا ابتلا به بیماری، مجبور هستید در خانه بمانید، خیلی بهتان سخت خواهد گذشت. این سؤال که «برای رفع بی حوصلگی چه کنیم؟» این روزها به‌خودی‌خود تبدیل به یک چالش شده است؛ اما پاسخ آن آن‌قدر هم که فکر می‌کنید پیچیده نیست. زمانی بی حوصلگی به سراغ ما می‌آید که به خود می‌گوییم: «حالا برفرض که این کارها را انجام دادم، چه فایده؟ آخرش که چی؟». در جواب باید گفت که «آخرش حال خوب برای خودت و شاید بعداً برای دیگران است».

اگر دقت کرده باشید، تمام کارهایی که در زندگی انجام می‌دهیم برای داشتن حال خوب است. بنابراین این جمله نه‌تنها برای رفع بی حوصلگی، بلکه برای هر یک از قدم‌هایی که در زندگی برمی‌داریم کاربرد دارد. هنگامی‌که می‌خواهیم کارهایی برای رفع بی حوصلگی انجام دهیم و دنبال راه های رفع بی حوصلگی برای درس خواندن یا علت بی حوصلگی در انجام کارهای خانه می‌گردیم، طبیعی است که احساس تنبلی مانع این کار شود. ولی به خود یادآوری کنید که چه زمانی بی حوصلگی باعث شد حال بهتری داشته باشید که این بار دوم باشد؟ در این مقاله از پلازا به معرفی 30 راهکار برای رفع بی حوصلگی می‌پردازیم.

درمان بی حوصلگی

فهرست مطالب

19. بازی های فکری

بی حوصلگی چیست؟

برای رفع بی حوصلگی چه بخوریم

قبل از اینکه سراغ معرفی راهکار برای رفع بی حوصلگی برویم، بهتر است اول بی حوصلگی را تعریف کنیم. وقتی از یک کار راضی نیستیم یا علاقه‌ای به انجام آن نداریم، بی‌حوصلگی به سراغمان می‌آید. بی حوصلگی در شرایط مختلفی برای ما رخ می‌دهد. گاهی اوقات انرژی زیادی داریم اما چون کار جالبی وجود ندارد که انرژیمان را صرف آن کنیم، دچار بی‌حوصلگی می‌شویم. گاهی نیز می‌دانیم باید چه کار کنیم، می‌دانیم باید درس بخوانیم یا باید کارهای خانه را انجام بدهیم، اما ناتوانی در تمرکز بر روی آن کار، باعث می‌شود با حس بی حوصلگی مواجه شویم. جالب است بدانید که اکثر اوقات کودکان و نوجوانان از بی حوصلگی یا سر رفتن حوصله‌شان شکایت دارند؛ البته بزرگسالان نیز هر از چندگاه دچار بی حوصلگی می‌شوند.

بی حوصلگی یک نوع احساس تهی بودن و همچنین احساس خشم نسبت به آن است. وقتی بی حوصله باشید به اطرافتان کمتر اهمیت می‌دهید و علاقه کمتری به آن نشان می‌دهید. یک فرد دچار بی حوصلگی ممکن است احساساتی مانند بی‌تفاوتی، خستگی، اضطراب و دلهره را نیز تجربه کند.

اما علت بی حوصلگی و عصبی بودن چیست؟ آیا بی‌حوصلگی کاملا اتفاقی به سراغ ما می‌آید؟ باید بگوییم که عوامل مختلفی می‌توانند باعث بی‌حوصلگی شوند و در اکثر مواقع، بی‌حوصلگی اتفاقی نیست. در ادامه برخی از این عوامل را می‌بینید:

  • استراحت ناکافی و کمبود مواد مغذی بدن
  • نداشتن حق انتخاب یا کنترل بر فعالیت‌های روزمره
  • کمبود تفریحات متنوع و جذاب
  • درک نادرست نسبت به زمان
  • انجام کارهای تکراری و مشابه

30 راهکار برای رفع بی حوصلگی

حالا که درباره دلایل بی حوصلگی مردان و زنان بزرگسال صحبت کردیم، در این بخش چند راهکار برای رفع بی حوصلگی به شما معرفی می‌کنیم. در ادامه با 30 راهکار برای رفع بی حوصلگی آشنا خواهیم شد.

1. مرتب کردن فایل ها و عکس ها در تلفن و کامپیوتر

علت بی حوصلگی و عصبی بودن

می‌توان این مورد را یکی از سریع‌ترین و در دسترس‌ترین راه‌ها برای رفع بی حوصلگی دانست. پاک کردن و جابجایی عکس‌ها و فایل‌هایی که مدت‌هاست حافظه شما را اشغال کردند، نه تنها بلافاصله حال شما را بهتر می‌کند.

2. تماس تصویری با دوستان ؛ راهکار برای رفع بی حوصلگی

درمان بی حوصلگی و افسردگی

با دوستانتان تماس تصویری داشته باشید و با آن‌ها چالش‌های جذابی را شروع کنید. داشتن ارتباط با دوستانتان هم به رفع بی حوصلگی کمک می‌کند و هم احساس دلتنگی و دوری شما را تسکین می‌دهد.

3. ساخت ویدیوهای کوتاه از خود

مانند واینرها از خودتان فیلم‌های کوتاه و سرگرم‌کننده بسازید. لازم نیست که حتماً ویدیو‌هایتان را برای کسی ارسال کنید و یا کار عجیب و خطرناکی انجام دهید. روند ساخت ویدیو به رفع بی حوصلگی کمک می‌کند.

4. گوش دادن به پادکست و کتاب های صوتی

راه های رفع بی حوصلگی برای درس خواندن

این مورد فقط مختص کتاب‌خوان‌ها و یا علاقه‌مندان به نمایش‌های رادیویی نیست. اگر حوصله انجام هیچ کاری را ندارید، پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی بهترین گزینه برای شما خواهند بود. برای آشنایی با بهترین پادکست های ایرانی می‌توانید به این مقاله مراجعه کنید.

5. ثبت نام دوره های آنلاین ؛ یک راهکار برای رفع بی حوصلگی

علت بی حوصلگی در انجام کارهای خانه

یکی از راهکارهای رفع بی حوصلگی ثبت‌نام دوره‌های آنلاین است. یادگیری یک مهارت جدید راهی عالی برای درمان بی حوصلگی است که هم باعث می‌شود وقتتان را مفیدتر بگذرانید و هم ممکن است در آينده به کارتان بیاید. امروزه اغلب رشته‌ها (از روانشناسی تا کاشت و برداشت درختان) به صورت دوره‌های کوتاه‌مدت آنلاین در دسترس عموم هستند. شما می‌توانید با ثبت‌نام و صرف هزینه بسیار کم این دوره‌ها را بگذرانید و مدرک معتبر آن را نیز دریافت کنید. اگر هم نمی‌خواهید برای یادگیری این مهارت هزینه کنید، می‌توانید از ویدیوهای رایگانی که در پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب وجود دارند استفاده کنید.

6. انجام آزمون های خودشناسی

دلایل بی حوصلگی مردان

سایت‌های زیادی وجود دارند که انواع تست‌های خودشناسی را به رایگان یا در ازای پرداخت مبلغی کم در اختیار افراد می‌گذارند. شناخت خود یکی از مواردی است که هرگز ما را خسته نمی‌کند. کشف اطلاعات جدید درباره شخصیتمان و نوع رفتارمان می‌تواند علاوه بر مفید بودن، به رفع بی حوصلگی نیز کمک کند.

7. سفر مجازی به عجایب هفتگانه با گوگل مپ

درمان بی حوصلگی در زنان

یکی از بهترین نرم‌افزارها برای رفع بی حوصلگی گوگل مپ است. می‌توانید با آن به عجایب هفتگانه و مکان‌های مشهور یا حتی خیابان‌های معمولی شهرهای خارجی بروید و به صورت 360 درجه آنجا را تماشا کنید. اگر هم نمی‌دانید از کجا شروع کنید، می‌توانید از مقالات بخش گردشگری پلازا، مقصدی را برای گشت و گذار اینترنتی خود انتخاب کنید.

8. مشاهده فیلم های برتر جهان

علل افسردگی و بی حوصلگی

منظور از فیلم‌های برتر الزاماً هالیوود نیست، البته آن هم خوب است. ولی سعی کنید فهرست فیلم‌هایتان را از سراسر جهان مانند هند، آسیای شرقی، آفریقا، خاورمیانه، روسیه و غیره انتخاب کنید. دیدن فیلم‌هایی از کشورهای مختلف و آشنا شدن با فرهنگ آن‌ها بسیار لذت‌بخش است. برای انتخاب فیلم بعدیتان نیز کافیست به بخش فیلم و سریال پلازا بروید و از میان فیلم‌های متعددی که تا کنون معرفی کرده‌ایم، یکی را انتخاب کنید. به نظرتان حین تماشای فیلم برای رفع بی حوصلگی چه بخوریم؟ شما پاپ‌کورن را ترجیح می‌دهید یا چیپس، پفک یا تخمه را؟

9. جداسازی و اهدا وسایل اضافی به خیریه

راهکار برای رفع بی حوصلگی

اهدا کردن وسایل اضافی که دیگر به آن نیاز ندارید باعث ایجاد انرژی و احساس سرخوشی در شما می‌شود. همین امر به رفع بی حوصلگی در شما کمک می‌کند. وسایلی را که دیگر کاربردی نیستند مانند لیوان‌های ترک برداشته یا بشقاب‌های گوشه شکسته را از نو بازسازی کنید. به عنوان مثال می‌توانید با آن‌ها کاردستی درست کنید.

10. ساخت کاردستی هنری ؛ یک راهکار برای رفع بی حوصلگی

درمان بی حوصلگی

در حال حاضر آموزش انواع مختلفی از آن در اینترنت وجود دارد؛ نقاشی، اوریگامی، نمد، بافتنی، چرم و غیره. بگذارید خلاقیت هنرمند درونتان به رفع بی حوصلگی کمک کند.

11. تعمیر وسایل خراب خانه

برای رفع بی حوصلگی چه بخوریم

احتمال اینکه به دستگیره شل شده دستشویی و یا چکه کردن آب عادت کرده باشید بسیار بالا است. الان بهترین فرصت برای تعمیر این وسایل به حساب می‌آید.

12. آشپزی و پختن غذاهای جدید

علت بی حوصلگی و عصبی بودن

برای خودتان آشپزی کنید. حتماً لازم نیست که غذای سختی باشد؛ می‌توانید با غذاهای کم دردسر مانند کیک، کوکی، شیرینی، اسموتی و انواع دسر کارتان را شروع کنید. کیک پختن یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای پر کردن اوقات فراغت و رفع بی حوصلگی است. لازم به یادآوری است که همه کیک‌ها و شیرینی‌ها نیاز به فر ندارند، کافی است هنگام جستجوی طرز تهیه، عبارت «بدون فر» را نیز لحاظ کنید.

13. مرور خاطرات با پیدا کردن آلبوم های قدیمی

درمان بی حوصلگی و افسردگی

همه ما آلبوم‌های قدیمی داریم که زمان زیادی است آن‌ها را مرور نکرده‌ایم. با پیدا کردن آن‌ها می‌توانید زمان خاطره‌انگیزی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

14. تغییر دکوراسیون خانه ؛ یک راهکار برای رفع بی حوصلگی

راه های رفع بی حوصلگی برای درس خواندن

تغییر دکوراسیون خانه و یا اتاق می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. نقشه کشیدن برای طراحی مجدد می‌تواند به رفع بی حوصلگی کمک کند.

15. کاشت گیاه و مراقبت از آن

علت بی حوصلگی در انجام کارهای خانه

گیاهان خاصیت عجیبی در رفع بی حوصلگی و خستگی دارند. می‌توانید برای کاشت گیاهان از تخم یا بذر گیاهان موجود در خانه استفاده کنید؛ مانند گوجه، خیار، پیاز، سیر و غیره. دیدن رشد کردن این گیاهان یکی از بهترین تجربیاتتان خواهد بود. برای آشنایی با پروسه کاشت سبزی در خانه از این مقاله دیدن کنید.

16. رنگ کردن کتاب رنگ آمیزی

دلایل بی حوصلگی مردان

یکی دیگر از راه‌های رفع بی حوصلگی رنگ کردن کتاب‌های رنگ‌آمیزی است. در بازار کتاب‌های رنگ‌آمیزی هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان وجود دارد. اگر دسترسی به بازار نداشتید نیز می‌توانید عکس‌ها را به صورت آنلاین تهیه کنید و پرینت بگیرید.

17. نوشتن افکار و خاطرات ؛ یک راهکار برای رفع بی حوصلگی

درمان بی حوصلگی در زنان

گاهی افکار و خاطراتمان به اندازه‌ای زیاد می‌شوند که باعث می‌شوند احساس خستگی و بی حوصلگی کنیم. نوشتن افکار، خاطرات و یا حتی داستان به رفع بی حوصلگی در ما کمک می‌کند.

18. حل کردن جدول و یا ساخت پازل

علل افسردگی و بی حوصلگی

این امر نه‌تنها به رفع بی حوصلگی بلکه به پیش‌گیری از آلزایمر نیز کمک می‌کند. می‌توانید در حل کردن جدول و یا ساخت پازل از خانواده نیز کمک بگیرید. مطمئن باشید که استقبال می‌کنند. برای دانلود بهترین بازی های پازلی به این مطلب مراجعه کنید.

19. بازی های فکری

راهکار برای رفع بی حوصلگی

بازی‌های تخته‌ای مانند راز جنگل، مارپله، شطرنج، و باز‌ی‌های کارتی مانند اُونو علاوه بر خاطره‌انگیز بودن به رفع بی حوصلگی در شما و خانواده کمک می‌کنند. می‌توانید خلاقیت به خرج دهید و قوانین جدیدی برای بازی‌ها بگذارید. اگر به بازی‌های تخته‌ای علاقه دارید، می‌توانید به این مقاله هم سری بزنید و با انواع آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

20. خواندن کتاب ؛ یک راهکار برای رفع بی حوصلگی

درمان بی حوصلگی

اگر دسترسی به کتاب‌های فیزیکی ندارید، کتاب‌های الکترونی گزینه مناسبی هستند. پیدا کردن یک کتاب خوب و ساعت‌ها غرق شدن در آن بهترین راهکار برای رفع بی حوصلگی است. همچنین می‌توانید برای آشنایی با بهترین کتاب‌های دنیا به انتخاب پلازا، به این مقاله مراجعه کنید.

21. یادگیری زبان جدید

امروزه اپلیکیشن‌های زیادی با محوریت یادگیری زبان ایجاد شده است. لازم نیست که حتماً تمام مراحل آن را تمام و کمال انجام دهید، بلکه یادگرفتن چند کلمه کاربردی مانند «سلام»، «خداحافظ»، «تشکر»، «من کمک می‌خواهم» و غیره اکتفا می‌کند. برای دانلود بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان به این مطلب مراجعه کنید.

22. ورزش

برای رفع بی حوصلگی چه بخوریم

ازجمله کارهایی که می‌توان برای رفع بی حوصلگی انجام داد ورزش است. یوگا، پیلاتس و حرکات بدن‌سازی ورزش‌هایی هستند که می‌توانید در خانه انجام دهید. لازم نیست به یک‌باره یک ساعت ورزش کنید، بلکه انجام دادن حرکات ساده مانند حرکات کششی روی تخت و یا حرکت شنا بر دیوار در بهبود حال شما مؤثر است. برای دانلود بهترین برنامه‌های ورزش در خانه به این مقاله هم سری بزنید.

23. موسیقی

علت بی حوصلگی و عصبی بودن

برای تمام حالات انسان مانند خوشحالی، عصبانیت، ناراحتی، دلتنگی و حتی رفع بی حوصلگی نیز موسیقی وجود دارد. آهنگ بگذارید و کمی با آن خودتان را حرکت دهید. موسیقی زبان مشترک انسان‌هاست؛ پس از آن لذت ببرید.

24. مدیتیشن ؛ یک راهکار برای رفع بی حوصلگی

درمان بی حوصلگی و افسردگی

این بهترین گزینه برای افرادی است که می‌خواهند از جایشان تکان نخورند و همچنان حال خوبی داشته باشند. از دیرباز مدیتیشن یا مراقبه برای آوردن سطح آگاهی‌مان به زمان «اکنون و اینجا» کاربرد داشته است. اغلب زمانی دچار بی حوصلگی می‌شویم که غرق در فکر گذشته و یا آینده هستیم. با کمک مدیتیشن یا مراقبه علاوه بر منظم کردن افکارتان، باعث رفع بی حوصلگی در خودتان نیز می‌شوید.

25. رسیدگی به پوست و مو

راه های رفع بی حوصلگی برای درس خواندن

اگر فکر می‌کنید این فقط یک راه‌حل برای درمان بی حوصلگی در زنان است، سخت در اشتباهید. آقایان نیز می‌توانند از رسیدگی به پوست و موی خود حس خوبی پیدا کنند. کافیست یک ماسک صورت طبیعی یا حتی شیمیایی انتخاب کنید و با استفاده از آن، به پوستتان کمک کنید نفس بکشد و شاداب و سلامت به نظر برسد. یا اگر موهای آسیب‌دیده و خشکی دارید، می‌توانید یک ماسک آبرسان مو انتخاب کنید و با استفاده از آن، سلامت را به موهای خود برگردانید.

26. از نو چیدن کتاب ها

علت بی حوصلگی در انجام کارهای خانه

اگر اهل کتاب خواندن باشید و یک کتابخانه پر از کتاب داشته باشید، این راهکار درمان بی حوصلگی مخصوص شماست. گاهی اوقات مرتب کردن و چیدن دوباره کتاب‌ها می‌تواند ساعت‌ها طول بکشد و باعث شود کم کم بی‌حوصلگی را فراموش کنید. راه‌های مختلفی نیز برای چیدمان دوباره کتاب‌ها وجود دارد؛ می‌توانید آن‌ها را براساس رنگ، اندازه، موضوع یا حتی نام نویسنده یا ناشر کتاب مرتب کنید.

27. تحقیق درباره افراد مشهور ؛ یک راهکار برای رفع بی حوصلگی

دلایل بی حوصلگی مردان

به سراغ لیست افراد تأثیرگذار جهان بروید و داستان زندگی و دستاوردهای آن‌ها را بخوانید. سعی کنید با جست‌وجو در منابع مختلف، به خوبی با این شخصیت‌ها آشنا شوید. شاید آشنایی با سبک زندگی و طرز فکر آن‌ها، الهام‌بخش زندگی شما نیز باشد.

28. درست کردن یک پلی لیست جدید

درمان بی حوصلگی در زنان

کاری ساده‌تر از درست کردن یک پلی لیست وجود دارد؟ می‌توانید پلی لیستی از آهنگ‌های مورد علاقه یا آهنگ‌های مربوط به یک موضوع خاص درست کنید. اگر دوست داشتید، می‌توانید این پلی لیست را با دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید و به همراه یکدیگر از گوش دادن به آن لذت ببرید.

29. تهیه لیست ؛ یک راهکار برای رفع بی حوصلگی

علل افسردگی و بی حوصلگی

یک راهکار برای رفع بی حوصلگی و اضطراب، این است که کارهایی که باید انجام بدهیم یا چیزهایی که می‌خواهیم تهیه کنیم را لیست کنیم. با این کار درواقع به افکارمان سر و سامان می‌دهیم و حس بهتری پیدا می‌کنیم. فرقی ندارد چه لیستی می‌نویسید. می‌توانید اهدافتان را لیست کنید یا لباس‌هایی که برای فصل آینده نیاز دارید را در یک فهرست بنویسید. برخی از دیگر مسائل و مواردی که می‌توانید برایشان یک لیست درست کنید عبارتند از: وسایل مورد نیاز برای منزل، زبان‌ها یا مهارت‌هایی که دوست دارید یاد بگیرید، فیلم‌ها و سریال‌هایی که دوست دارید ببینید، جاهایی که دوست دارید سفر کنید و…

30. پرینت گرفتن این فهرست و عمل به آن

اگر قرار باشد از بین 30 راهکاری که در این مقاله ذکر شد بااهمیت‌ترین گزینه را انتخاب کنیم، قطعاً این گزینه خواهد بود. عمل کردن به توصیه‌هایی که می‌خوانیم خود مهم‌ترین گزینه برای رفع بی حوصلگی است. بنابراین این فهرست را پرینت گرفته یا به خاطر بسپارید و هنگام نیاز به آن عمل کنید.

کلام آخر

راهکار برای رفع بی حوصلگی

ممنون از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید. در این مقاله سعی کردیم به تعریف و معرفی علل افسردگی و بی حوصلگی بپردازیم و سپس راهکارهایی برای درمان بی حوصلگی و افسردگی ارائه بدهیم. نظر شما در این باره چیست؟ شما در مواقع بی حوصلگی چه کار می‌کنید؟ اگر تجربه یا دیدگاهی در‌ این باره دارید و یا مورد دیگری درباره راه های رفع بی حوصلگی می‌دانید که ما در این مقاله ذکر نکردیم، لطفاً در قسمت دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
محسن
.
29 تیر 1402، 15:45
پاسخ
0
0
عالی بود دستتون درد نکنه
avatar
کامیلیا
.
13 فروردین 1399، 18:01
پاسخ
0
1
عالی بود، ممنون ?
avatar
آلا مصطفوی
.
18 فروردین 1399، 03:42
پاسخ
0
0
@کامیلیا
سلام سپاس از شما که نظرتون رو به اشتراک گذاشتید
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402