بهترین اپلیکیشن های کالری شمار اندروید و iOS + لینک دانلود

بهترین برنامه کالری شمار
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

استفاده از بهترین برنامه کالری شمار یکی از آسان‌ترین و برترین شیوه های اندازه‌گیری میزان کالری مصرفی به وسیله گوشی‌های هوشمند است. در ادامه همراه پلازا باشید تا با چند نمونه از این اپلیکیشن های کاربردی آشنا شویم.

استفاده از بهترین برنامه کالری شمار، یکی از ساده‌ترین شیوه‌ها برای شمارش و کنترل میزان کالری مصرفی روزانه شما است. شمارش کالری به صورت تقریبی کمی دشوار است و ممکن است نتوانید میزان دقیق کالری برخی مواد غذایی را محاسبه کنید. کنترل میزان کالری دریافتی برای کاهش وزن و تناسب اندام، امری بسیار ضروری و حائز اهمیت است. اگر نتوانید میزان کالری مواد غذایی که مصرف می‌کنید را اندازه بگیرید، مسلما نمی‌توانید به وزن ایده‌آل و دلخواه خود برسید. با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

بهترین برنامه های کالری شمار رایگان

خوشبختانه برنامه‌های بسیاری برای شمارش کالری وجود دارند که به سادگی می‌توانند به شما در کنترل میزان کالری مصرفی‌تان کمک کنند. این برنامه‌ها دارای قابلیت‌های بسیاری هستند و می‌توانند در کنترل و کاهش وزن به شما کمک کنند. در ادامه این مقاله چندین اپلیکیشن کالری شمار را برای سیستم عامل اندروید و iOS به همراه لینک دانلود آن‌ها به شما معرفی می‌کنیم. با استفاده از این برنامه‌های کاربردی به راحتی می‌توانید میزان کالری مصرفی روزانه خود را کنترل و محاسبه کنید.

1. اپلیکیشن کالری شمار MyFitnessPal؛ برنامه کالری شمار ورزشی

بهترین برنامه کالری شمار رایگان / بهترین برنامه های کالری شمار

مشاوران و متخصصان تغذیه و تناسب اندام، MyFitnessPal را به عنوان بهترین کالری شمار رایگان معرفی کرده‌اند. این برنامه یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های شمارش کالری برای گوشی‌های اندروید و آیفون است. با نصب این اپلیکیشن می‌توانید به راحتی وزن خود را کنترل کنید و هر غذایی را به صورت دستی یا با اسکن بارکد وارد این برنامه کنید.

نرم افزار شمارش کالری MyFitnessPal می‌تواند با بیش از 50 برنامه و خدمات دیگر همگام شود. این برنامه شامل میلیون‌ها غذای مختلف است و با استفاده از آن می‌توانید از میزان کالری غذای خود مطلع شوید. این اپلیکیشن همچنین از iMessage گوشی‌های آیفون نیز برای ارسال اطلاعات مربوط به غذاها پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، نمودار وزنی و میزان پیشرفت شما را در کاهش و کنترل وزنتان نیز نشان می‌دهد. شمارش کلی کالری غذاها در برنامه MyFitnessPal رایگان است، اما برای دریافت ویژگی‌های پیشرفته‌تر مانند داشبورد تغذیه‌ای و رژیم‌های غذایی باید در این برنامه عضویت داشته باشید که هزینه آن ماهیانه 9.99 دلار است.

2. برنامه کالری شمار MyNetDiary؛ برنامه کالری شمار کودکان و بزرگسالان

بهترین برنامه کالری شمار رایگان / برنامه کالری شمار رایگان برای ایفون

برنامه اندازه گیری کالری MyNetDiary یک برنامه زیبا محسوب می‌شود که دارای رابط کاربری ساده و جذاب است. این برنامه کالری شمار دارای آیکون‌های کاربردی و ساده در پایگاه اطلاعات مواد غذایی و داشبورد رنگی است که کلیه اطلاعات کالری اخیر شما را در یک جا ذخیره می‌کند و به حساب کاربری نیز احتیاجی ندارد.

فهرست کالری غذایی برنامه كالري شمارش خارجی براي ايفون و اندروید MyNetDiary شامل بیش از 600000 غذا و نوشیدنی است و هر زمان که در دستگاه‌های iOS یا اندروید موجود نباشد، می‌توانید از این برنامه به صورت رایگان در وب‌سایت MyNetDiary استفاده کنید. این اپلیکیشن بر روی اپل واچ نیز قابل استفاده است. برای استفاده از برخی قابلیت‌های دیگر برنامه MyNetDiary باید مبلغ 8.99 دلار را به صورت ماهانه پرداخت کنید؛ اما ویژگی‌های کلی آن به صورت رایگان در دسترس است.

3. برنامه Simple Diet Diary

برنامه کالری شمار Simple Diet Diary - دقیق ترین کالری شمار رایگان برای ایفون

برنامه کالری شمار Simple Diet Diary یک برنامه رایگان برای کاربران گوشی‌های اندروید است که طرفداران بسیاری دارد. این برنامه به شما در کاهش وزن، حفظ وزن یا افزایش وزن از طریق شمارش کالری کمک می‌کند و همچنین برای برخی بیماران خاص (به عنوان مثال برای مبتلایان به دیابت) نکات تغذیه‌ای دارد و برای بدنسازان نیز بسیار مفید است. رابط کاربری دقیق ترین کالری شمار رایگان برای ایفون Simple Diet Diary بسیار ساده است و به راحتی می‌توانید بدون نیاز به اینترنت با آن کار کنید.

4. برنامه کالری شمار Cronometer

بهترین برنامه های کالری شمار / بهترین برنامه کالری شمار رایگان

برنامه کالری شمار Cronometer که با نام CRON O Meter نیز شناخته می‌شود، یک برنامه کالری شمار رایگان برای ایفون و اندروید است که تمرکز زیادی بر ارائه داده‌های جمع‌آوری شده با استفاده از نمودارها و نمادها دارد تا بتواند میزان کالری و نکات تغذیه‌ای را به صورت ساده و قابل فهم به کاربران ارائه دهد.

در صفحه اصلی اپلیکیشن محاسبه کالری Cronometer سه دایره را مشاهده می‌کنید که هر کدام از آن‌ها میزان کالری مصرف شده، پیشرفت در رسیدن به میزان کالری هدف و کالری سوزانده شده را نشان می‌دهد. در پایین صفحه این نرم افزار شمارش کالری نیز گزینه دایره‌ای شکل دیگری وجود دارد که به شما امکان می‌دهد غذاهای دیگری را به این برنامه اضافه کنید.

5. برنامه کالری شمار !Lose It؛ برترین اپلیکیشن کالری شمار

بهترین برنامه کالری شمار رایگان / بهترین برنامه های کالری شمار

به طور کلی گزینه بعدی که می‌توانید به‌عنوان بهترین کالری شمار رایگان درنظر داشته باشید، !Lose It است که یک برنامه عالی برای رژیم غذایی و برنامه کاهش وزن است و چندین روش ساده را برای شمارش کالری در اختیار کاربران برنامه قرار می‌دهد. اپلیکیشن !Lose It دارای یک بانک اطلاعاتی مواد غذایی است که میزان کالری بیش از هفت میلیون محصول غذایی از غذاهای بسته بندی شده تا وعده‌های غذایی رستوران‌ها را ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید دستورالعمل‌های خود را در این برنامه اضافه کنید و میزان کالری آن‌ها را نیز در برنامه !Lose It وارد کنید. این اپلیکیشن همچنین گزارش‌های هفتگی و ماهانه‌ای را از میزان کالری مصرفی و نمودارهایی را برای نشان دادن روند کاهش وزنتان به شما ارائه می‌دهد. با استفاده از قابلیت‌های این برنامه می‌توانید میزان کالری مصرفی خود را کنترل کرده و به وزن دلخواهتان برسید.

6. برنامه کالری شمار رایگان ControlMyWeight

بهترین برنامه کالری شمار رایگان / بهترین برنامه های کالری شمار

برنامه کالری شمار ControlMyWeight یکی از برترین اپلیکیشن های کالری شمار برای کاربران iOS است. با استفاده از این اپلیکیشن محاسبه کالری به راحتی می‌توانید میزان کالری غذاهای خود را محاسبه کنید. رابط کاربری برنامه ControlMyWeight بسیار ساده و جذاب است. این برنامه علاوه بر شمارش میزان کالری انواع غذاها، نکات تغذیه‌ای و رژیم‌های غذایی را برای کاهش و کنترل وزن در اختیار شما قرار می‌دهد.

شما می‌توانید تنظیمات این نرم افزار شمارش کالری را به گونه‌ای قرار دهید تا در طول روز نوتیفیکیشن‌هایی را برایتان ارسال کند و به شما یادآوری کند که چه مقدار کربوهیدرات، چربی و قند مصرف کرده‌اید. با استفاده از این قابلیت می‌توانید وزن خود را کنترل کنید.

  • دانلود برنامه ControlMyWeight برای: iOS

7. برنامه کالری شمار FatSecret

بهترین برنامه کالری شمار رایگان / بهترین برنامه های کالری شمار

برنامه اندازه گیری کالری FatSecret یکی دیگر از برترین اپلیکیشن های کالری شمار است. این برنامه کالری شمار بسیار ساده اما کاربردی است و با استفاده از آن می‌توانید میزان کالری هزاران ماده غذایی مختلف، تمرینات ورزشی گوناگون، نمودارهای کاهش وزن و دستورالعمل‌های موثری را برای کنترل وزن خود دریافت کنید.

این اپلیکیشن محاسبه کالری همچنین دارای قابلیت تشخیص غذا و محاسبه سریع‌تر میزان کالری آن است. برنامه FatSecret دارای تقویم رژیم غذایی برای نمایش میزان کالری مصرفی و سوزانده شده نیز هست که این ویژگی می‌تواند به شما در کاهش وزن، کمک بسیاری کند.

8. اپلیکیشن کالری شمار Lifesum؛ بهترین برنامه کالری شمار اندروید و آیفون

بهترین برنامه کالری شمار رایگان / بهترین برنامه های کالری شمار

برنامه کالری شمار روزانه Lifesum، نیز یکی از برنامه‌های محبوب و پرطرفدار در میان کاربران اندروید و iOS است. این برنامه دارای رابط کاربری ساده است و قابلیت‌های فراوانی از جمله شمارش کالری غذاهای مختلف، برنامه رژیم غذایی و نکات تغذیه‌ای مختلف را دارد. اپلیکیشن Lifesum دارای یک بانک اطلاعاتی جامع است که از میلیون‌ها غذا و نوشیدنی مختلف پشتیبانی می‌کند و همچنین کالری رژیم غذایی کتو را نیز محاسبه می‌کند. این برنامه برای کاهش وزن بسیار مفید است و رژیم‌های غذایی عالی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

همچنین بخوانید :

برنامه اندازه گیری کالری Lifesum به شما گزارش‌های روزانه می‌دهد و به نحوه عملکرد شما در طول رژیم غذایی و میزان کالری مصرفی‌تان امتیاز می‌دهد. بنابراین با خواندن و تحلیل این گزارش‌ها می‌توانید میزان موفقیت خود را ارزیابی کنید. این برنامه همچنین دستورالعمل‌های پخت غذاهای کم کالری و سالم را نیز به کاربران خود ارائه می‌دهد.

9. برنامه محاسبه کالری کرفس؛ بهترین برنامه کالری شمار رایگان فارسی

بهترین برنامه های کالری شمار / بهترین برنامه کالری شمار رایگان

اپلیکیشن کرفس هم یکی از برنامه‌های سلامت دیجیتال ایرانی است و می‌توان آن را به عنوان بهترین برنامه کالری شمار رایگان فارسی معرفی کرد. این اپ به عنوان بهترین برنامه کالری شمار ایرانی برای موبایل به شما کمک می‌کند به وزن دلخواه خود برسید و سبک زندگی سالمی را دنبال کنید. بعضی از امکانات این نرم افزار شمارش کالری گوشی با غذاهای ایرانی عبارتند از رسیدن به هدف وزنی ایده آل، دنبال کردن مسیر پیشرفت، تشکیل گروه با دوستان، تمرین کردن برنامه‌های ورزشی، پیوستن به چالش‌های کرفس، دسترسی به دستورهای غذایی سالم، استفاده از مجموعه غذاهای ایرانی، مشاهده تعداد قدم‌های روزانه و ثبت آب مصرفی روزانه.

10. برنامه کالری شمار زیره؛ از بهترین برنامه های کالری شمار فارسی

بهترین برنامه کالری شمار رایگان / برنامه کالری شمار روزانه

برنامه محاسبه کالری روزانه با مواد غذایی ایرانی زیره یکی از بهترین برنامه های کالری شمار ایرانی برای اندروید است. این برنامه با استفاده از اطلاعات دریافتی از کاربر و محاسبه شاخص توده بدنی، با توجه به فعالیت و سن، به کاربر برنامه غذایی می‌دهد. زیره، کالری انواع مواد غذایی را محاسبه کرده و با توجه به آن برنامه غذایی ارائه می‌دهد. امکانات این برنامه عبارتند از معرفی خوراکی‌ها برای جایگزینی براساس ذائقه فرد، ارائه نمودار برای تغییرات وزنی، آشنایی با غذاهای پرکالری و کم کالری، مشاهده حرکات صحیح ورزشی و شکل انجامشان، ارائه ویژگی‌ها و ارزش غذایی هر خوراکی، تحلیل و محسابه شاخص توده بدنی.

11 Calorie Counter – Calowise؛ برنامه محاسبه میزان کالری دریافتی روزانه

اپلیکیشن کالری شمار

این برنامه کالری شمار برای ایفون رایگان است و همچنین برای اندروید هم منتشر شده است. با استفاده از آن می‌توانید علاوه بر کالری، به تغذیه، کاهش وزن و اهداف سلامتی دیگر هم برسید. برنامه دارای بانک داده گسترده‌ای از انواع غذاها با تعداد کالری آن‌ها است. همچنین می‌تواند ورزش‌ها و همچنین تعداد قدم‌های شما را هم ثبت کند.

می‌توانید از طریق برنامه، بارکد مواد غذایی مختلف را هم اسکن کنید و تمام غذاهایی که مصرف کرده‌اید را در برنامه ثبت کنید. از دیگر قابلیت‌های برنامه امکان پیشنهاد دادن غذاهای ساده و سالم براساس سلیقه و همچنین هدفی که برای کالری خود مشخص کرده‌اید است.

  • دانلود اپلیکیشن Calorie Counter – Calowise برای: اندروید | iOS

12. Calorie Counter – Asken Diet؛ از برترین اپلیکیشن های کالری شمار

بهترین برنامه کالری شمار رایگان فارسی

نرم افزار محاسبه کالری مواد غذایی Calorie Counter، یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها کالری‌شمار برای اندروید و iOS است. این برنامه دارای ابزارهای مختلفی برای شمارش کالری و همچنین وزن، میزان آب و دیگر موارد تغذیه‌ای است و می‌تواند براساس عادات غذایی شما، برای بهبود سلامت بدن و سیستم گوارش، توصیه‌های شخصی‌سازی شده برایتان ارسال کند.

با استفاده از این برنامه می‌توانید غذاهایی که صرف کرده‌اید را ثبت کنید و بارکد آن‌ها را هم اسکن کنید. همچنین می‌توانید به تعداد کالری‌های سوزانده شده در یک روز و همچنین کالری‌های اضافه شده هم دسترسی پیدا کنید.

  • دانلود اپلیکیشن Calorie Counter – Asken Diet برای: اندروید | iOS

13. Omo: Fitness & Weight Loss

بهترین برنامه کالری شمار رایگان فارسی

از دیگر گزینه‌هایی که می‌توان از آن به‌عنوان بهترین برنامه کالری شمار رایگان برای ایفون و اندروید یاد کرد، اپلیکیشن Omo است. این برنامه البته تنها یک برنامه کالری‌شمار نیست و یک برنامه سلامتی و همچنین کاهش وزن به‌حساب می‌آید. از طریق آن می‌توانید به ورزش‌های شخصی‌سازی شده و همچنین راهنماهای ویدیویی برای انواع حرکات ورزشی دسترسی پیدا کرده و در کنار آن به قابلیت‌هایی مثل شمارش کالری، ثبت میزان چربی، ویتامین و شکر مصرف شده و توصیه‌های تغذیه‌ای هم دسترسی پیدا کنید.

  • دانلود اپلیکیشن Omo: Fitness & Weight Loss برای: اندروید | iOS

14. کالری شمار استپ فیت

بهترین برنامه کالری شمار رایگان فارسی

یکی دیگر از بهترین برنامه های کالری شمار ایرانی، برنامه استپ فیت است. این برنامه یک مشاور تغذیه‌ای است و می‌تواند کالری دریافتی و روزانه شما را محاسبه و نمایش دهد. همچنین با استفاده از آن می‌توانید رژیم لاغری دریافت کنید و با یک مشاوره تغذیه هم به‌صورت رایگان در ارتباط باشید.

همچنین از طریق این برنامه می‌توانید به وضعیت روزانه خود از طریق یک نمودار دسترسی پیدا و از جزییاتی مثل میزان کالری وعده‌های مختلف غذایی هم باخبر شوید. از دیگر قابلیت‌های برنامه می‌توان به ارائه دستور پخت غذهای رژیمی در کنار ارزش غذایی آن‌ها و ارائه نمودار برای سنجش میزان پیشرفت، طی بازه‌های زمانی مختلف اشاره کرد.

  • دانلود اپلیکیشن استپ فیت برای: اندروید

15. کالری شمار هوشمند؛ از برترین اپلیکیشن های کالری شمار

برنامه کالری شمار رایگان

اپلیکیشن کالری شمار هوشمند، یک برنامه ایرانی و رایگان برای ثبت تعداد کالری‌های مصرفی است. این برنامه امکانات خیلی زیادی ندارد اما با یک ویژگی بسیار کاربردی همراه شده و آن هم امکان عکس‌برداری از غذاها و دریافت میزان کالری آن‌ها در برنامه است. البته شما باید میزان غذای مصرفی خود را نیز مشخص کنید. برنامه همچنین میزان کالری پیشنهادی را نیز به‌شما نشان خواهد داد.

  • دانلود اپلیکیشن کالری شمار هوشمند برای: اندروید

16. مانکن

برنامه کالری شمار

برنامه کالری شمار مانکن با بیش از 500 هزار دانلود در گوگل‌پلی، یکی از برنامه‌های شاخص برای سلامتی و همچنین شمارش کالری است. برنامه رابط کاربری جذاب و مدرنی دارد و می‌تواند غذای شما را آنالیز کرده و میزان چربی، پروتئین و کربوهیدرات آن را مشخص کند. همچنین دارای شاخص سلامتی است که از طریق آن می‌توانید به نمودار وزن و آمارهای تناسب اندام خود دسترسی پیدا کنید.

در برنامه مانکن می‌توانید به انواع غذاهای مختلف دسترسی داشته و میزان کالری و چربی یا پروتئین هرکدام از آن‌ها را مشاهده کنید. برنامه همچنین دارای یک دستیار ورزش است که با آن می‌توانید انواع ورزش‌ها را با تصاویر آموزشی انجام داده و حتی اپلیکیشن‌های سلامتی دیگر مثل سامسونگ Health را هم به برنامه متصل کنید.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
معرفی بهترین مچ بند ها و ساعت های هوشمند سامسونگ
تیم پلازا18 آبان 1402 10:30
thumbnail
معرفی بهترین هدست و هندزفری بلوتوث های ورزشی موجود ...
رقیه رنجبری07 آبان 1401 19:30

سوالات متداول

1. برترین اپلیکیشن کالری شمار با غذاهای ایرانی کدام است؟

اپلیکیشن محاسبه کالری کرفس و زیره از برترین گزینه‌های ایرانی برای شمارش کالری با غذاهای ایرانی بشمار می‌روند.

2. بهترین برنامه كالري شمار فارسي براي iOS کدام است؟

اپلیکیشن کرفس و زیره، بهترین نرم افزار شمارش کالری برای آیفون محسوب می‌شوند. البته این برنامه‌ها در اپ‌استور قابل دانلود نیستند و باید آن‌ها را از مارکت‌های ایرانی دانلود کنید.

جمع بندی

ما در این مقاله چندین نمونه از بهترین برنامه های کالری شمار رایگان را معرفی کردیم. با استفاده از این برنامه‌ها می‌توانید میزان کالری غذاهای مختلف را محاسبه کنید. برنامه‌های معرفی شده در این فهرست علاوه بر قابلیت شمارش کالری غذاها، ویژگی‌های دیگری از جمله ارائه نکات تغذیه‌ای، حرکات ورزشی، رژیم‌های غذایی و دستور پخت غذاهای مختلف را نیز دارند. نظر شما در مورد این برنامه‌ها چیست؟ اگر پیشنهادات دیگری برای دانلود برنامه های کالری شمار دارید، حتما آن‌ها را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران12 دیدگاه
avatar
تینا راد
.
12 اردیبهشت 1402، 11:15
پاسخ
0
0
ممنونم از مطلب خوبتون. من از اپلیکیشن lose it استفاده می‌کردم که خیلی اپ خوبی بود. البته روی غذاهای ایرانی یکم دیتابیس ضعیف بود. اخیرا از برنامه‌ی کالتیویتا استفاده می‌کنم که هم رایگانه و هم غذاهای ایرانی داره. گیمیفیکیشن و چالش داره و باهاش ۷ کیلو لاغر کردم. پیشنهاد می‌کنم واقعا.
avatar
مونا
.
04 شهریور 1401، 19:57
پاسخ
0
1
به راحتی میتونم بگم هرکدوم از این برنامه ها از بهترین ها هستن هرکدوم نسبت به خواسته شما متفاوته اما‌ اون هایی که برای من خیلی مفید بوده برنامه My Fitness Pal که بهترین قابلیتش این بود که غذاهای زیادی رو داشت مشکل بیشتر این برنامه ها همینه که خیلی از غذاهای ایرانی توی لیست غذاهاش نیست اما این برنامه از غذاهای همه ملل ها پشتیبانی می‌کنه یا برنامه Simple Diet Diary که آفلاین هست هرجایی میتونید ازش استفاده کنید یکی دیگه از خوبی هایی هم که داره در کنار کالری شمار بودنش خیلی نکته های تغذیه و بدن سازی بهت میگه که واقعا مفیده
avatar
ارسلان طالبی
.
05 شهریور 1401، 10:24
پاسخ
0
0
@مونا
کلا یه مچ بند هوشمند بگیرید و خیال خودتون رو راحت کنیدو اصلا نمیدونم اینا واقعا ارقام درستی نشون میدن یا نه
avatar
samane.a
.
03 شهریور 1401، 22:48
پاسخ
0
0
پایبند بودن به استفاده از برنامه های کلری شمار خیلی کار سختیه اما استفاده ازشون بهتون این اجازه رو میده که کنترل بیشتری روی خورد و خوراکتون داشته باشید و بیشتر برای سالم بودن و مناسب بودنش تلاش کنید. هر چند به نظرم برای کسایی ه خیلی هم سفت و سخت دنبال شمردن کالری غذاشون نیستن و اینکار براشون اولویت نیست هم استفاده ی دوره از ای از این اپلیکشن ها یک تصور کلی در رابطه با میزان ارزش غذایی مواد خوراکی و میزان کالریشون ایجاد میکنه که خوبه هر کسی باهاش آشنایی داشته باشه.
avatar
مهلا
.
02 شهریور 1401، 20:25
پاسخ
0
0
اپلیکیشن های کالری شمار خیلی کاربردی و خوبن هم واسه رژیم و هم به صورت عادی بخوایم بدونیم روزانه چقدر کالری مفید یا مضر دریافت میکنیم، به استفاده از این اپلیکیشن ها به راحتی و با برنامه ریزی میتونیم وزن اضافه یا کم کنیم ،من از اپلیکیشن کالری شمار کرفس استفاده کردم و کارکردش خیلی راحته و همه چیزش فارسیه، که دنبال اپلیکیشن راحت هستین پیشنهاد میکنم واسه من که کاربردی و دقیق هم بود، بقیه اپلیکیشن های کالری شمار هم که اینجا معرفی شد به نظرم خوب بود هر کسی با توجه به انتظارش از برنامه میتونه دانلود کنه،
avatar
دامون
.
01 شهریور 1401، 19:53
پاسخ
0
0
افرادی که اراده بالایی داشته باشن، می تونن با استفاده از این اپلیکیشن اونم به شکل دقیق، و وارد کردن اطلاعات صحیح، میزان کالری مصرفی شون رو در بیارن و بعد برای ورزش ازش استفاده کنن. اپ هایی مثل control my weight به نظرم به نسبت بقیه اپ های کالری شمار برترن، اونم ب خاطر رژیم های قضایی هست که با توجه به میزان کالری مصرفی شما برای به دست آوردن و یا از دست دادن وزن بهتون پیشنهاد می کنه. رژیم های پیشنهادی این اپلیکیشن، همینجوری روی هوا نیست و تقریبا میشه گفت که خیلی دقیقه.
نمایش 5 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402