5 تکنیک‌های موثر تبلیغاتی در زمان بحران که برندهای بزرگ نمی‌خواهند بدانید

تکنیک های موثر تبلیغات ایران امروز
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

امروزه موضوع تکنیک‌های موثر تبلیغاتی یکی از پربحث‌ترین موضوع‌ها است که در سراسر جهان در رابطه با آن تحقیقات انجام می‌دهند. برخلاف تصورات بعضی از مردم، بازاریابی کار دشوار و سختی نمی‌باشد. لازم است افراد با تکنیک‌ها و راهکارهای کاربردی آن آشنا باشند. امروزه ممکن است کسب و کارهای مختلف با مشکلات و بحران‌های جدی روبرو شوند. در این مواقع صاحبان کسب و کار باید این مشکلات را نادیده نگیرند و با استفاده از دانش مدیریت بحران، با این مشکلات روبرو شوند. در هر زمان و مکانی کسب و کارهای مختلف ممکن است با بحران‌های مختلف روبرو شوند. بنابراین افراد باید با تکنیک‌های موثر تبلیغاتی در زمان بحران آشنا باشند. در ادامه متن جدیدترین و موثرترین تکنیک‌های تبلیغاتی را بیان می‌کنیم؛ لذا ما را همراهی کنید.

1. استفاده از سررسید 1402 به عنوان هدایای تبلیغاتی

یکی از تکنیک‌های موثر تبلیغاتی، استفاده از هدایای تبلیغاتی است. در واقع تأثیرگذارترین و بهترین روش تبلیغاتی در زمان بحران، استفاده از کادو های تبلیغاتی است. هدیه تبلیغاتی باعث دائمی شدن مشتری‌های شما می‌شود. منظور از هدیه تبلیغاتی، بسته‌هایی است که معمولاً فروشنده‌ها آن‌ها را به مشتریان خود هدیه می‌دهند. لازم به ذکر است که این هدیه‌ها بسیار باارزش هستند و معمولاً گران قیمت نیستند. استفاده از هدایای تبلیغاتی بعد از خرید، موجب ایجاد حس خوب در مشتری‌ها می‌شود و باعث برگرداندن دوباره مشتری در سری‌های بعد می‌شود. معمولاً همگی برندهای بزرگ و معتبر جهان از این استراتژی موفق بازاریابی استفاده می‌کنند. استفاده از این روش در مدت زمان‌های طولانی باعث جذب مشتری و فروش چند برابر محصولات شما می‌شود.

معمولاً هر برند از هدایای مختلفی برای مشتریان خود استفاده می‌کند. تقویم رومیزی و سررسید 1402 یکی از بهترین و رایج‌ترین هدایای تبلیغاتی است. به شما توصیه می‌کنیم که حتماً برای جذب مشتریان خود از این روش استفاده کنید. ایران امروز یکی از بزرگ‌ترین و بهترین فروشگاه‌های ایران در زمینه چاپ تقویم رومیزی و سررسید 1402 است. اگر شما هم می‌خواهید از تقویم و سررسید به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید، همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را به بهترین شیوه راهنمایی کنند.

2. پخش کردن بروشورهای تبلیغاتی

یکی دیگر از تکنیک‌های موثر تبلیغاتی، پخش کردن بروشورهای تبلیغاتی است. به شما توصیه می‌کنیم که حتماً خودتان در اطراف محل کسب و کارتان بروشورهای تبلیغاتی را پخش کنید. این کار موجب معرفی کسب و کار شما به مردم اطرافتان می‌شود. همچنین توجه داشته باشید که شما می‌توانید در زمان پخش کردن آن‌ها با مردم به صورت حضوری ارتباط برقرار کنید و توضیحات بیشتری را در رابطه با کسب و کار خود به آن‌ها ارائه دهید. باوجوداینکه این روش تبلیغاتی قدیمی است، اما هنوز در معرفی و فروش محصولات بسیار موثر است.

3. حضور فعالانه در شبکه‌های اجتماعی؛ یکی دیگر از تکنیک‌های موثر تبلیغاتی

یکی از جدیدترین و موثرترین تکنیک‌های تبلیغاتی در زمان بحران، حضور فعالانه در شبکه‌های اجتماعی است. شما می‌توانید در هر زمان و مکانی از این روش تبلیغاتی استفاده کنید و هیچ مانعی برای شما وجود ندارد. شما می‌توانید با ایجاد محتواهای فراگیر در شبکه‌های اجتماعی در مدت زمان کوتاهی معروف شوید و فروش خود را افزایش دهید. به شما توصیه می‌کنیم که در کنار هر کدام از این روش‌های تبلیغاتی حتماً از چاپ تقویم رومیزی و سررسید 1402 به عنوان هدیه استفاده کنید.

4. تابلو های تبلیغاتی

یکی دیگر از تکنیک‌های موثر تبلیغاتی، استفاده از تابلو های تبلیغاتی است. از گذشته تا به امروز از این روش تبلیغاتی موثر استفاده شده است. این تابلو های تبلیغاتی معمولاً چندین سال مورد استفاده قرار می‌گیرند، بنابراین از شرکت‌های باتجربه و حرفه‌ای برای تولید این تابلو ها کمک بگیرید. اگرچه این روش تبلیغاتی به اندازه هدایای تبلیغاتی موثر نمی‌باشد، اما جزو بهترین روش‌های تبلیغاتی محسوب می‌شود. اگر در رابطه با هر کدام از این روش‌های تبلیغاتی به راهنمایی نیاز دارید، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را به بهترین روش راهنمایی کنند.

5. استفاده از ایمیل

یکی دیگر از تکنیک‌های موثر تبلیغاتی، استفاده از ایمیل است. شما می‌توانید با استفاده از ایمیل با مشتریان خود به صورت مداوم ارتباط برقرار کنید. به شما توصیه می‌کنیم که حتماً محصولات، تخفیف‌ها، پیشنهادهای ویژه و … خود را از طریق ایمیل به مردم معرفی کنید. این روش باعث چند برابر شدن مشتری‌های شما می‌شود.

پاراگراف 30 آرون گروپس
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران4 دیدگاه
avatar
محمدی
.
07 بهمن 1401، 17:21
پاسخ
0
0
از جمله مهم ترین اهداف در کسب و کار بعد از جذب مشتری، حفظ آن ها است. برای حفظ مشتری شما باید درگیری و وفاداری ایجاد کنید. برای این منظور می توانید در شبکه های اجتماعی تولید محتوا کنید، می توانید برای مشتری ها ایمیل های هدفمند بفرستید و آن ها را به خرید دوباره تشویق کنید و برایشان امتیازاتی در نظر بگیرید. همچنین می توانید از هدایای تبلیغاتی مانند چاپ سررسید و تقویم رومیزی استفاده کنید. با این راه شما در ذهن مخاطب باقی می مانید و وفاداری زیادی ایجاد می کنید. با چاپ تقویم می توانید یک هدیه ارزان ولی جذاب به مشتری بدهید.
avatar
پورمخبر
.
07 بهمن 1401، 17:18
پاسخ
0
0
در دنیای امروز کسب و کار ها و بازاریابی همواره در حال تغییر است. در نتیجه تبلیغات به عنوان یکی از ارکان بازاریابی هم در حال تغییر است و استفاده از روش تبلیغاتی موثر تبدیل به یک چالش بزرگ شده است. با این حال خبر خوب این است که روش هایی در تبلیغ وجود دارد که با وجود تغییرات همچنان محبوب مانده اند. از جمله این روش ها می توان به استفاده از سررسید و تقویم رومیزی 1402 اشاره کرد. ایران یکی از کشورهای با بیشترین میزان چاپ تقویم رومیزی است که این آمار به خوبی نشان دهنده محبوبیت و پربازده بودن این روش تبلیغات در کشورمان است.
avatar
مریم رضایی
.
07 بهمن 1401، 17:15
پاسخ
0
0
شما می توانید برای جذب مشتری و شناسایی برندتان از تبلیغات استفاده کنید. تبلیغات انواع مختلفی دارد که از جمله آنها می توان به تولید محتوا در شبکه های اجتماعی اشاره کرد. از جمله دیگر تبلیغات در فضای آنلاین می توان به استفاده از وبسایت و کمپین های ایمیلی اشاره کرد. در کنار این روش ها می توان از روش های سنتی ولی پر بازده هم استفاده کرد. از جمله مهم ترین روش ها می توان به چاپ بروشور و همچنین استفاده از سررسید 1402 به عنوان هدیه تبلیغاتی اشاره کرد. با استفاده از این روش ها می توانید بحران در کسب و کار را به خوبی پشت سر بگذارید.
avatar
salimi
.
07 بهمن 1401، 17:13
پاسخ
0
0
امروزه رقابت زیادی بین کسب و کارها در تبلیغات وجود دارد. با گسترش روش های تبلیغ در دنیای امروز، انتخاب یک روش موثر تبلیغاتی تبدیل به چالش مهمی شده است. در این بین روش هایی برای تبلیغ وجود دارد که همواره بیشترین بازدهی را داشته اند. از جمله این روش ها می توان به استفاده از کادو های تبلیغاتی اشاره کرد. استفاده از کادو های تبلیغاتی مانند تقویم رومیزی می تواند احساس خوبی در مشتری ایجاد کند و مشتری جذب شده را برای شما حفظ کند. شما با این کار با یک هزینه کم برای مشتری یک ارزش ایجاد می کنید.
جدول فروش فیلم ها
  • 77.5 میلیارد تومان
    انفرادی
    اکران: 07 اردیبهشت 1401
  • 42.1 میلیارد تومان
    سگ بند
    اکران: 25 اسفند 1401
  • 23.3 میلیارد تومان
    بخارست
    اکران: 24 آبان 1401
  • 22.1 میلیارد تومان
    علف زار
    اکران: 28 اردیبهشت 1401
  • 21.5 میلیارد تومان
    تی تی
    اکران: 15 تیر 1401
  • 21.1 میلیارد تومان
    پسر دلفینی
    اکران: 02 شهریور 1401
  • 20.3 میلیارد تومان
    ابلق
    اکران: 26 مرداد 1401
  • 19.3 میلیارد تومان
    دوزیست
    اکران: 20 مرداد 1401
  • 13.9 میلیارد تومان
    لوپتو
    اکران: 01 مهر 1401
  • 12.5 میلیارد تومان
    موقعیت مهدی
    اکران: 18 اسفند 1400