5 تکنیک‌های موثر تبلیغاتی در زمان بحران که برندهای بزرگ نمی‌خواهند بدانید

تکنیک های موثر تبلیغات ایران امروز
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

امروزه موضوع تکنیک‌های موثر تبلیغاتی یکی از پربحث‌ترین موضوع‌ها است که در سراسر جهان در رابطه با آن تحقیقات انجام می‌دهند. برخلاف تصورات بعضی از مردم، بازاریابی کار دشوار و سختی نمی‌باشد. لازم است افراد با تکنیک‌ها و راهکارهای کاربردی آن آشنا باشند. امروزه ممکن است کسب و کارهای مختلف با مشکلات و بحران‌های جدی روبرو شوند. در این مواقع صاحبان کسب و کار باید این مشکلات را نادیده نگیرند و با استفاده از دانش مدیریت بحران، با این مشکلات روبرو شوند. در هر زمان و مکانی کسب و کارهای مختلف ممکن است با بحران‌های مختلف روبرو شوند. بنابراین افراد باید با تکنیک‌های موثر تبلیغاتی در زمان بحران آشنا باشند. در ادامه متن جدیدترین و موثرترین تکنیک‌های تبلیغاتی را بیان می‌کنیم؛ لذا ما را همراهی کنید.

1. استفاده از سررسید 1402 به عنوان هدایای تبلیغاتی

یکی از تکنیک‌های موثر تبلیغاتی، استفاده از هدایای تبلیغاتی است. در واقع تأثیرگذارترین و بهترین روش تبلیغاتی در زمان بحران، استفاده از کادو های تبلیغاتی است. هدیه تبلیغاتی باعث دائمی شدن مشتری‌های شما می‌شود. منظور از هدیه تبلیغاتی، بسته‌هایی است که معمولاً فروشنده‌ها آن‌ها را به مشتریان خود هدیه می‌دهند. لازم به ذکر است که این هدیه‌ها بسیار باارزش هستند و معمولاً گران قیمت نیستند. استفاده از هدایای تبلیغاتی بعد از خرید، موجب ایجاد حس خوب در مشتری‌ها می‌شود و باعث برگرداندن دوباره مشتری در سری‌های بعد می‌شود. معمولاً همگی برندهای بزرگ و معتبر جهان از این استراتژی موفق بازاریابی استفاده می‌کنند. استفاده از این روش در مدت زمان‌های طولانی باعث جذب مشتری و فروش چند برابر محصولات شما می‌شود.

معمولاً هر برند از هدایای مختلفی برای مشتریان خود استفاده می‌کند. تقویم رومیزی و سررسید 1402 یکی از بهترین و رایج‌ترین هدایای تبلیغاتی است. به شما توصیه می‌کنیم که حتماً برای جذب مشتریان خود از این روش استفاده کنید. ایران امروز یکی از بزرگ‌ترین و بهترین فروشگاه‌های ایران در زمینه چاپ تقویم رومیزی و سررسید 1402 است. اگر شما هم می‌خواهید از تقویم و سررسید به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید، همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را به بهترین شیوه راهنمایی کنند.

2. پخش کردن بروشورهای تبلیغاتی

یکی دیگر از تکنیک‌های موثر تبلیغاتی، پخش کردن بروشورهای تبلیغاتی است. به شما توصیه می‌کنیم که حتماً خودتان در اطراف محل کسب و کارتان بروشورهای تبلیغاتی را پخش کنید. این کار موجب معرفی کسب و کار شما به مردم اطرافتان می‌شود. همچنین توجه داشته باشید که شما می‌توانید در زمان پخش کردن آن‌ها با مردم به صورت حضوری ارتباط برقرار کنید و توضیحات بیشتری را در رابطه با کسب و کار خود به آن‌ها ارائه دهید. باوجوداینکه این روش تبلیغاتی قدیمی است، اما هنوز در معرفی و فروش محصولات بسیار موثر است.

3. حضور فعالانه در شبکه‌های اجتماعی؛ یکی دیگر از تکنیک‌های موثر تبلیغاتی

یکی از جدیدترین و موثرترین تکنیک‌های تبلیغاتی در زمان بحران، حضور فعالانه در شبکه‌های اجتماعی است. شما می‌توانید در هر زمان و مکانی از این روش تبلیغاتی استفاده کنید و هیچ مانعی برای شما وجود ندارد. شما می‌توانید با ایجاد محتواهای فراگیر در شبکه‌های اجتماعی در مدت زمان کوتاهی معروف شوید و فروش خود را افزایش دهید. به شما توصیه می‌کنیم که در کنار هر کدام از این روش‌های تبلیغاتی حتماً از چاپ تقویم رومیزی و سررسید 1402 به عنوان هدیه استفاده کنید.

4. تابلو های تبلیغاتی

یکی دیگر از تکنیک‌های موثر تبلیغاتی، استفاده از تابلو های تبلیغاتی است. از گذشته تا به امروز از این روش تبلیغاتی موثر استفاده شده است. این تابلو های تبلیغاتی معمولاً چندین سال مورد استفاده قرار می‌گیرند، بنابراین از شرکت‌های باتجربه و حرفه‌ای برای تولید این تابلو ها کمک بگیرید. اگرچه این روش تبلیغاتی به اندازه هدایای تبلیغاتی موثر نمی‌باشد، اما جزو بهترین روش‌های تبلیغاتی محسوب می‌شود. اگر در رابطه با هر کدام از این روش‌های تبلیغاتی به راهنمایی نیاز دارید، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را به بهترین روش راهنمایی کنند.

5. استفاده از ایمیل

یکی دیگر از تکنیک‌های موثر تبلیغاتی، استفاده از ایمیل است. شما می‌توانید با استفاده از ایمیل با مشتریان خود به صورت مداوم ارتباط برقرار کنید. به شما توصیه می‌کنیم که حتماً محصولات، تخفیف‌ها، پیشنهادهای ویژه و … خود را از طریق ایمیل به مردم معرفی کنید. این روش باعث چند برابر شدن مشتری‌های شما می‌شود.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران5 دیدگاه
avatar
armin
.
28 شهریور 1402، 13:17
پاسخ
0
0
مقاله ای که مطالعه کردم، درباره پنج تکنیک تبلیغاتی موثر در زمان بحران است. نویسنده با استفاده از مثال های واقعی و داده های آماری، نشان می دهد که چگونه می توان با خلاقیت و انعطاف پذیری، بهترین راه ها را برای ارتباط با مخاطبان و افزایش فروش پیدا کرد. نکات مهم و جالبی که در این مقاله آمده است، عبارتند از:-استفاده از رسانه های دیجیتال و شبکه های اجتماعی برای ایجاد تعامل و اعتماد با مشتریان -تغییر پیام تبلیغاتی بر اساس نیازها و احساسات مخاطبان در شرایط بحران -ارائه محصولات و خدمات جدید یا بهبود یافته که به حل مشکلات مشتریان کمک کنند -استفاده از تخفیف ها، هدایا، پاداش ها و امتیازات برای جذب و حفظ مشتریان -حمایت از جامعه و مسئولیت اجتماعی در زمان بحران به نظر من، این مقاله یک منبع خوب و کاربردی برای کسانی است که در زمینه تبلیغات فعالیت می کنند یا قصد دارند تبلیغات خود را به روز کنند. نوشتار ساده و روان، دلایل قانع کننده و نمونه های جذاب، باعث می شود که خواننده به راحتی مطالب را درک کند و به آن علاقه مند شود.برای تبلیغات خود، من پیشنهاد می کنم که از سررسید 1403 و تقویم رومیزی 1403 استفاده کنید. سررسید و تقویم رومیزی ، نوعی سررسید تبلیغاتی و تقویم تبلیغاتی هستند که با طرح های زیبا و جذاب، نام و لوگوی شرکت شما را به نمایش می گذارند. شما می توانید با خرید سررسید 1403 و تقویم رومیزی ، به صورت ارزان و با کیفیت بالا، سفارش خود را ثبت کنید. سپس، با چاپ تقویم رومیزی و چاپ سررسید 1403، محصولات آماده شده را در اختیار دارید. با این کار، شما می توانید:-حضور دائم خود را در فضای کار و منزل مشتریان خود داشته باشید -نام و برند خود را به صورت گسترده و مداوم تبلیغ کنید -ارزش و احترام خود را به مشتریان خود نشان دهید -از مشتریان خود تشکر کنید و رابطه خوبی با آنها برقرار کنید بنابراین، من معتقدم که سررسید 1403 و تقویم رومیزی 1403، یکی از بهترین راه های تبلیغاتی در زمان بحران هستند که می توانند به شما کمک کنند تا بازار خود را گسترش دهید و فروش خود را افزایش دهید.
avatar
محمدی
.
07 بهمن 1401، 17:21
پاسخ
0
0
از جمله مهم ترین اهداف در کسب و کار بعد از جذب مشتری، حفظ آن ها است. برای حفظ مشتری شما باید درگیری و وفاداری ایجاد کنید. برای این منظور می توانید در شبکه های اجتماعی تولید محتوا کنید، می توانید برای مشتری ها ایمیل های هدفمند بفرستید و آن ها را به خرید دوباره تشویق کنید و برایشان امتیازاتی در نظر بگیرید. همچنین می توانید از هدایای تبلیغاتی مانند چاپ سررسید و تقویم رومیزی استفاده کنید. با این راه شما در ذهن مخاطب باقی می مانید و وفاداری زیادی ایجاد می کنید. با چاپ تقویم می توانید یک هدیه ارزان ولی جذاب به مشتری بدهید.
avatar
پورمخبر
.
07 بهمن 1401، 17:18
پاسخ
0
0
در دنیای امروز کسب و کار ها و بازاریابی همواره در حال تغییر است. در نتیجه تبلیغات به عنوان یکی از ارکان بازاریابی هم در حال تغییر است و استفاده از روش تبلیغاتی موثر تبدیل به یک چالش بزرگ شده است. با این حال خبر خوب این است که روش هایی در تبلیغ وجود دارد که با وجود تغییرات همچنان محبوب مانده اند. از جمله این روش ها می توان به استفاده از سررسید و تقویم رومیزی 1402 اشاره کرد. ایران یکی از کشورهای با بیشترین میزان چاپ تقویم رومیزی است که این آمار به خوبی نشان دهنده محبوبیت و پربازده بودن این روش تبلیغات در کشورمان است.
avatar
مریم رضایی
.
07 بهمن 1401، 17:15
پاسخ
0
0
شما می توانید برای جذب مشتری و شناسایی برندتان از تبلیغات استفاده کنید. تبلیغات انواع مختلفی دارد که از جمله آنها می توان به تولید محتوا در شبکه های اجتماعی اشاره کرد. از جمله دیگر تبلیغات در فضای آنلاین می توان به استفاده از وبسایت و کمپین های ایمیلی اشاره کرد. در کنار این روش ها می توان از روش های سنتی ولی پر بازده هم استفاده کرد. از جمله مهم ترین روش ها می توان به چاپ بروشور و همچنین استفاده از سررسید 1402 به عنوان هدیه تبلیغاتی اشاره کرد. با استفاده از این روش ها می توانید بحران در کسب و کار را به خوبی پشت سر بگذارید.
avatar
salimi
.
07 بهمن 1401، 17:13
پاسخ
0
0
امروزه رقابت زیادی بین کسب و کارها در تبلیغات وجود دارد. با گسترش روش های تبلیغ در دنیای امروز، انتخاب یک روش موثر تبلیغاتی تبدیل به چالش مهمی شده است. در این بین روش هایی برای تبلیغ وجود دارد که همواره بیشترین بازدهی را داشته اند. از جمله این روش ها می توان به استفاده از کادو های تبلیغاتی اشاره کرد. استفاده از کادو های تبلیغاتی مانند تقویم رومیزی می تواند احساس خوبی در مشتری ایجاد کند و مشتری جذب شده را برای شما حفظ کند. شما با این کار با یک هزینه کم برای مشتری یک ارزش ایجاد می کنید.
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402