لیست بهترین ارزهای دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری + لیست 2023

لیست بهترین ارزهای دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری + لیست 2023
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

امروزه حوزه ارزهای دیجیتال محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کرده است و همه افراد حتی آنهایی که سرمایه زیادی ندارند می‌خواهند از این بازار سود ببرند. با توجه به اینکه ارزان ترین ارزهای دیجیتال می‌توانند فرصت خوبی برای کسب سود برای این افراد فراهم کنند، بسیاری از افراد به دنبال شناخت این ارزهای دیجیتال و استفاده از فرصت‌های سرمایه گذاری در آنها هستند.

فرصت‌های سرمایه گذاری و همراهی با رشد یک ارز دیجیتال از قیمت‌های پایین یکی از بهترین موقعیت‌هایی است که برای سرمایه گذاران اتفاق می‌افتد. همانطور که بیت کوین پس از گذشت 12 سال از فعالیت خود توانسته است قیمت خود را نسبت به سال اول فعالیت خود چندین ده هزار برابر افزایش دهد، همچنان ارزهای دیجیتال دیگری نیز در بین ارزان ترین ارزهای دیجیتال وجود دارند که شاهد رشد خیره کننده آنها هستیم.

پتانسیل بالای موجود در بازار ارزهای دیجیتال، افراد زیادی را به این حوزه جذب کرده و بحث این بازار را نیز در هر فضایی داغ کرده است. در حال حاضر عناوین جدیدترین بازار جهان و تا حدودی سودآورترین بازار مالی دنیا به بازار ارزهای دیجیتال اختصاص یافته و همین امر سرعت رشد و توسعه این صنعت را افزایش داده است.

فهرست مطالب

برای شناسایی یک ارز دیجیتال خوب چه معیارهایی لازم است؟

لیست بهترین ارزهای دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری + لیست 2023

برای شناسایی ارزهای دیجیتال بالقوه، باید چندین مؤلفه را به دقت بررسی کنیم. در ادامه این نکات را به شما معرفی می‌کنیم:

امنیت ارز دیجیتال

اگر می‌خواهید یک ارز دیجیتال با رشد بالا پیدا کنید، بهتر است ابتدا امنیت آن را مورد بررسی قرار دهید. امنیت مهمترین مؤلفه برای شناخت بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری است. زمانی که یک ارز دیجیتال از امنیت خوبی برخوردار باشد، امکان نفوذ به آن تا حد امکان پایین خواهد بود و خطری برای کاربرانش ایجاد نخواهد کرد.

ارزهایی که امنیت خوبی ندارند ممکن است با تبلیغات زیاد و پمپ‌های غیر منطقی سعی در جذب سرمایه گذاران زیادی داشته باشند. شما نباید فریب این بازی روانی را بخورید. امنیت یک پروژه خوب توسط توسعه دهندگان آن در شبکه‌های اجتماعی و یا در وب سایت خود مجموعه معرفی می‌شود و به صورت شفاف قابل تحقیق است.

پشتیبانی از ارز دیجیتال

دومین نکته برای شناخت ارز خوب توجه به حمایت آن است. در حال حاضر ارزهای زیادی در بازار وجود دارند که بدون حمایت خاصی توانسته‌اند رشد کرده و به قیمت بالایی برسند. توجه داشته باشید که سقوط این ارزها به اندازه رشد آنها غیرمنطقی و سریع خواهد بود. حمایت یعنی ارزی که به دنبالش هستید باید پشتوانه مطمئنی برای سرمایه شما داشته باشد.

به عنوان مثال پشتیبانی ارز تتر دلار آمریکا است که حمایت بسیار قوی محسوب می‌شود. همه ارزها ممکن است این روش را اجرا نکنند. اما به هر حال باید از پشتیبانی آن مطمئن شوید.

برنامه و اهداف ارز دیجیتال

هر ارز دیجیتال با توجه به پلتفرم خود باید برنامه خاصی برای آینده خود داشته باشد. بسیاری از ارزها آینده خاصی را برای خود متصور نیستند و حتی اگر چیزی در ذهن داشته باشند، هرگز اجرایی نخواهد شد.

به عنوان مثال، اتریوم ارزی است که افق روشنی دارد و طبق یک برنامه از پیش تعیین شده به جلو حرکت می‌کند. در حالی که برخی از ارزهای دیجیتال کاملاً بر خلاف این رویه عمل می‌کنند و وجود آنها به خریداران فعلی آنها بستگی دارد.

نکته مهم برای خرید ارز دیجیتال و سرمایه گذاری روی آن

اگر می‌خواهید بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری را بشناسید و روی آن سرمایه گذاری کنید، باید دست از اقدامات هیجانی بردارید. اینکه یک ارز در کمتر از یک ماه توانسته رشد فوق العاده‌ای داشته باشد، نباید شما را متقاعد کند که روی آن سرمایه گذاری کنید.

تمام اجزای ذکر شده را بررسی کنید و سپس تصمیم به سرمایه گذاری بگیرید. دلیل و منطق مهم‌ترین عناصر سرمایه گذاری در ارز دیجیتال است.

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری برای چه کسی مناسب است؟

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای خرید احتمالا برای همه مناسب است، اما برای کسانی که قدرت خرید زیادی ندارند مناسب‌تر خواهد بود. برای درک این موضوع با یک مثال ساده شما را همراهی می‌کنیم.

قیمت بیت کوین در حال حاضر حدود ۲۹۰۰۰ دلار معامله می‌شود. همه ما با پتانسیل رشد بیت کوین آشنا هستیم و می‌دانیم که این ارز دیجیتال آینده روشنی دارد. بنابراین، سرمایه گذاری در آن قابل اعتمادتر خواهد بود. اما با فرض اینکه قیمت بیت کوین به 100000 دلار در هر واحد برسد یا حتی بیت کوین قیمتی معادل 1 میلیون دلار در هر واحد را تجربه کند، برای سرمایه‌گذارهای فردی که بیت کوین می‌خرند به ترتیب شاهد رشد تقریباً 2 برابری و 20 برابری خواهیم بود.

این رشد را با ارز دیجیتال ارزان قیمت 0.00001 دلار مقایسه کنید. چنین ارز دیجیتالی تنها با رسیدن به قیمت 1 دلار می‌تواند سرمایه سرمایه گذاران را 100000 برابر کند. به همین دلیل است که انتخاب بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری می‌تواند یک فرصت ایده آل برای معامله گران مشتاق باشد. چنین فرصت‌هایی بیشتر برای کسانی مناسب است که با سرمایه‌های اندک به دنبال کسب سود قابل توجه هستند.

لیست بهترین ارزهای دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری + لیست 2023

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال ارزان و خطرات آن

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری، اگرچه جذابیت‌های زیادی دارد، اما ریسک‌هایی نیز به همراه خواهد داشت. انتخاب نادرست و عدم توجه به ویژگی‌های یک ارز دیجیتال خوب باعث می‌شود که این روند به شرایط کاملا معکوس برای معامله گر منجر شده و باعث از دست رفتن سرمایه او شود. نکات زیادی باید در نظر گرفته شود تا بتوانید یک ارز دیجیتال ارزان و امیدوارکننده را انتخاب کنید. انتخاب یک ارز اشتباه می‌تواند خطرات زیر را به همراه داشته باشد:

  • زیان تا از دست دادن تمام سرمایه اولیه
  • سود اما عدم توانایی در برداشت سرمایه
  • سود با امکان برداشت سرمایه با کارمزد بسیار بالا

می‌بینید که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال با قیمت‌های پایین و پایین آنقدرها هم کم ریسک نیست. تصور کنید احتمال شکست بیت کوین در برابر شیبا اینو چقدر است؟ کاملاً واضح است که امید به رشد سرمایه چند برابر با خرید ارز دیجیتال ارزان و امیدوارکننده آنقدرها هم کم ریسک نیست و می‌تواند تمام سرمایه معامله گران را از بین ببرد. واضح است که خرید چنین ارزهای دیجیتالی بسیار خطرناکتر از ارزهای دیجیتال شناخته شده است. بنابراین توصیه می‌کنیم در این مورد نهایت دقت را داشته باشید. رعایت نکات زیر می‌تواند شما را از خطرات بسیار بالا در امان نگه دارد:

  • هرگز سرمایه زیادی را روی این ارزهای دیجیتال قرار ندهید و این بار در مدیریت سرمایه خود بسیار مراقب باشید.
  • از خرید این ارزهای دیجیتال با کل سرمایه خودداری کنید.
  • مطمئن شوید که یک هدف قیمتی برای خود تعیین کرده و در زمان مناسب با سود کافی از آنها خارج شوید.
  • سعی کنید بلافاصله پس از رسیدن به سود کافی، وجوه خود را به ارزهای دیجیتال امیدوارکننده و قدرتمندتر منتقل کنید.
  • در انتخاب ارز ریسک زیادی نکنید و جنبه‌های احتیاط را در نظر بگیرید.

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال ارزان و امیدوار کننده و مزایای آن

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال ارزان و امیدوار کننده مزایای خاص خود را دارد. اتفاقاً به دلیل همین مزیت‌ها است که افراد زیادی به دنبال ورود سرمایه خود به این بازار هستند. از مهمترین مزایای سرمایه گذاری در این نوع ارزهای دیجیتال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدون نیاز به سرمایه زیاد
  • امکان دستیابی به سود صدها برابر
  • امکان رشد مالی برای افراد با سرمایه کم
  • تحلیل فنی یا بنیادی ارز دیجیتال

امید به میلیاردر شدن در آینده چیزی است که باعث می‌شود بسیاری از معامله گران وارد بازار ارزهای دیجیتال شوند. روش‌های سرمایه گذاری در ارز دیجیتال هر کدام این امید را برای کاربران زنده می‌کند. بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری نیز می‌تواند یکی از این ایده‌ها و روش‌ها باشد. اما فراموش نکنید که نباید در تله بیفتید.

آیا هر ارز دیجیتال ارزانی برای خرید و سرمایه گذاری مناسب است؟

بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری باید دارای ویژگی‌ها و شرایط خاصی باشد. ویژگی اصلی این ارزهای دیجیتال ارزان بودن آنهاست. توجه داشته باشید که در این مقاله بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری را معرفی نمی‌کنیم، بلکه بهترین ارزهای ارزان قیمت را معرفی می‌کنیم. در بین ارزهای ارزان می‌توان اقلامی را نیز یافت که نسبت قیمت بالاتری دارند و سرمایه گذاری روی آنها ریسک کمتری خواهد داشت. کاملاً واضح است که خرید هر ارز دیجیتال با قیمت ارزان نمی‌تواند انتخاب خوبی برای یک معامله گر باشد. بسیاری از کاربران بر این باورند که همه ارزهای دیجیتال روزی سود قابل توجهی را نصیب معامله گران خواهند کرد، اما این تصور چندان درست نیست.

چگونه بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری را بشناسیم؟

انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری و خرید باید تحت تاثیر عوامل مهمی باشد. برای اینکه در انتخاب این ارزها بهتر عمل کنید، لازم است مراحل زیر را به دقت دنبال کنید:

  • بهتر است با تحلیل بنیادی ارز دیجیتال شروع کنیم.
  • سپس نوبت به بررسی شرایط آن در بازار می‌رسد.
  • تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال مورد نظر را نباید فراموش کنید.
  • نکته مهم در انتخاب این ارزها حجم معاملات آنهاست. ارزهای دیجیتال با حجم تراکنش کم را از لیست خود حذف کنید. این نوع ارزهای دیجیتال حتی اگر رشد قابل توجهی داشته باشند، ممکن است باز هم سودآور باشند. سعی کنید ارزهای دیجیتالی را پیدا کنید که بتوانید بفروشید.
  • تعداد سکه‌های در گردش و تعداد کل سکه‌های موجود آن ارز دیجیتال نیز نکته مهمی در این انتخاب است.
  • حتما به پروژه و کاربردهای ارز دیجیتال مورد نظر توجه کنید.
  • سرمایه گذاران و شرکت‌های حامی نیز در این انتخاب بسیار مهم خواهند بود.

حتی بررسی همه این عوامل نمی‌تواند موفقیت شما را در انتخاب بهترین ارز دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری تضمین کند. با این حال، این موارد و بررسی آنها احتمال خطر را برای شما به حداقل می‌رساند و باعث می‌شود نگران از دست دادن سرمایه گرانبهای خود نباشید.

آیا ارز دیجیتال ارزان و امیدوار کننده‌ای داریم؟

آیا ارز دیجیتال ارزان و امیدوار کننده‌ای داریم یا خیر؟ بسیاری از معامله گران برجسته جهانی وجوه خود را بر روی چندین ارز معروف مانند بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و غیره قرار داده‌اند و از افزودن آلت کوین‌های دیگر به سبد سرمایه گذاری خود اجتناب می‌کنند. دلیل این افراد نیز کاملاً روشن و منطقی است. بنابراین نمی‌توان آنها را مقصر دانست. با این حال، برخی از ارزهای دیجیتال وجود دارند که با وجود قیمت پایین، آینده خوبی دارند.

بهترین ارزهای دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در سال 2023

این روزها ارزهای دیجیتال همه جا هستند. آنچه زمانی سرمایه گذاری «حاشیه ای» بود، اکنون در کانون توجه مطبوعات مالی قرار دارد. حتی شبکه‌های مالی مانند CNBC هر روز در مورد بیت کوین صحبت می‌کنند و قیمت فعلی را روی صفحه نمایش می‌دهند. حتی سرمایه گذاران عادی نیز به خوبی از بیت کوین و حرکت ارزهای دیجیتال آگاه هستند. با این حال، بیت کوین تنها ارز دیجیتال موجود نیست، گزینه‌های زیادی وجود دارد. بهترین ارزهای دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری در سال 2023 به شرح زیر هستند:

لیست بهترین ارزهای دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری + لیست 2023

قیمت پایین ارز ریپل (XRP)

ریپل یک ارز دیجیتال منبع باز است که از یک بلاک چین به نام XRP Ledger استفاده می‌کند. XRP Ledger توسط ریپل، یک شرکت بلاک چین سازمانی که تراکنش‌های جهانی را تسهیل می‌کند، توسعه یافته است. توکن XRP برای پرداخت‌ها ساخته شده است و می‌تواند تراکنش‌ها را سریع تر، ایمن تر و ارزان تر از زیرساخت استاندارد پرداخت جهانی کند.

ریپل در حال حاضر درگیر شکایتی شده که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تنظیم شده است. طبق گفته FXStreet، ریپل 200 میلیون دلار سهام سری C را از یکی از سرمایه گذاران خود بازخرید کرد، چیزی که تحلیلگران می‌گویند حرکتی برای تقویت پیشنهاد خود قبل از IPO است. انتظار می‌رود که ریپل پس از حل و فصل شکایت SEC، IPO خود را اعلام کند. همچنان می‌توانید ریپل را با قیمت بسیار پایینی خریداری کنید.

ارز دیجیتال ارزان و آینده دار دوج کوین (DOGE)

Dogecoin به عنوان یک الگوی رفتاری ایجاد شد، اما برای کسانی که از آن سود برده‌اند کاملاً جدی شده است. این memecoin مطمئناً یک ارز دیجیتال ارزان قیمت است. قیمت فعلی این ارز دیجیتال نسبت به چند ماه پیش که دوج به کمترین قیمت خود در 11 ماه گذشته بود، اندکی افزایش یافته است.

برخلاف بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر که عملکرد واقعی دارند و پروژه‌های جدی هستند، Dogecoin به عنوان شوخی بیت کوین ایجاد شد. سال گذشته، قیمت Dogecoin بر اساس تبلیغات تبلیغاتی در تابلوهای پیام و توییت‌های ایلان ماسک به شدت افزایش یافت. این همان حدس و گمان است که باعث شد GameStop در یک هفته در سال 2021 بیش از 400 درصد رشد کند. البته، این موضوع احتمالاً برای کسانی که سود واقعی داشتند و همچنان به دنبال ارزهای دیجیتال «ارزان» هستند، اهمیتی ندارد. در دسامبر 2021، ماسک توییت کرد که “تسلا برخی از اقلام را برای خرید با دوج در دسترس قرار می‌دهد و خواهیم دید که چگونه پیش می‌رود.”

با این حال، Dogecoin در چند ماه گذشته به شدت تحت تاثیر فروش ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. اینکه آیا افزایش قیمت می‌تواند ادامه یابد یا خیر، باید دید که چه می‌شود.

ارز دیجیتال ارزان قیمت چین لینک (LINK)

به گفته کوین بیس، Chainlink یکی دیگر از توکن‌های اتریوم است که شبکه اوراکل غیرمتمرکز Chainlink را نیرو می‌دهد. این شبکه برای اتصال ایمن به منابع داده خارجی، APIها و سیستم‌های پرداخت استفاده می‌شود.

ChainLink خود را اینگونه توصیف می‌کند که داده‌های دنیای واقعی و محاسبات خارج از زنجیره را قادر می‌سازد تا قابلیت‌های قراردادهای هوشمند را گسترش دهد و در عین حال جنبه‌های مثبت فناوری بلاک چین، یعنی تضمین امنیت و قابلیت اطمینان آن را حفظ کند. قیمت چین لینک به صورت منطقی در حال حرکت است و یکی از بهترین ارزهای دیجیتال ارزان برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

رمز ارز قیمت مناسب یونی سواپ (UNI)

UniSwap به عنوان یک بازیگر اصلی در میان صرافی‌های غیرمتمرکز، تجارت توکن‌های مالی غیرمتمرکز را بین دارندگان توکن خودکار می‌کند و به هر کسی که ارز رمزنگاری شده UNI را در اختیار دارد، این امکان را می‌دهد تا برای هر جفت توکن یک استخر نقدینگی ایجاد کند.

به گزارش یو.اس نیوز، اگرچه UniSwap بسیار ناپایدار است، اما این مزیت را دارد که نقش مهمی در صرافی‌های غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال ایفا کند.

کاردانو (ADA) و قیمت مناسب آن برای سرمایه گذاری

Cardano یکی از ارزان ترین ارزهای دیجیتال در بازار است. به گفته کوین بیس، کاردانو یک پلتفرم بلاک چین است که بر اساس پروتکل اجماع اثبات سهام به نام Ouroboros ساخته شده که می‌تواند تراکنش‌ها را بدون کارمزد بالا تایید کند. زبان برنامه نویسی Haskell برای توسعه کاردانو استفاده می‌شود.

نماد کاردانو، ADA، از ریاضیدان قرن نوزدهم، آدا لاولیس می‌آید. به گفته توسعه دهندگان، Ouroboros به شبکه Cardano اجازه می‌دهد تا غیرمتمرکز باشد و توانایی مقیاس بندی برای نیازهای جهانی را بدون به خطر انداختن امنیت فراهم می‌کند.

کاردانو تا اینجای کار رکورد چشمگیری داشته است. طبق گفته InvestorPlace، بیش از 20 میلیون تراکنش را بدون توقف پردازش کرده و اخیراً ADACash را راه اندازی کرده است، یک توکن پاداش که در کمتر از یک ماه 10000 کاربر به دست آورد. پروژه‌های آینده شامل بازار توکن NFT و مبادله برای تراکنش‌های DeFi است.

طبق گفته ZyCrypto، از 9 آوریل، نزدیک به 1000 پروژه بر روی بلاک چین کاردانو ساخته شده است. به گفته InvestorPlace، ارتقای آتی به نام Hydra باید به طور چشمگیری فیدهای پردازش را افزایش دهد که می‌تواند قیمت را افزایش دهد.

ارز دیجیتال پالیگان (MATIC) گزینه ای ارزان برای سرمایه گذاری

Polygon یک برنامه غیرمتمرکز است که بر روی شبکه اتریوم به عنوان راهی برای تبدیل اتریوم به یک سیستم چند زنجیره‌ای ساخته شده است. با پشتیبانی صرافی‌های ارز دیجیتال کوین‌بیس و بایننس، Polygon می‌تواند راه‌حلی باشد که توسعه‌دهندگان برای استقرار برنامه‌های غیرمتمرکز سریع‌تر، کارآمدتر و با هزینه کمتر نیاز دارند و ارز MATIC را به عنوان توکن لایه دوم در نظر می‌گیرد، یعنی یک توکن ساخته شده بر روی یک بلاک چین موجود.

به گزارش یو اس نیوز، ممکن است نشانه خوبی برای Polygon باشد که ارز دیجیتال MATIC در اوایل دسامبر 2021 انعطاف پذیری نشان داد و 21 درصد افزایش یافت در حالی که سایر ارزهای دیجیتال کاهش یافتند. از آن زمان در بحبوحه رقابت اصلاح شد، اما تحلیلگران می‌گویند Polygon توسط یک تیم قوی و فناوری صدا پشتیبانی می‌شود و MATIC را به سرمایه گذاری بلندمدت خوبی تبدیل می‌کند.

ارز دیجیتال استلار (XLM)

Stellar شبکه پرداخت خود را دارد و از لومن به عنوان ارز خود در آن شبکه استفاده می‌کند. در حالی که هر کسی می‌تواند از این شبکه استفاده کند، می‌توان از آن برای اتصال موسسات مالی که تراکنش‌های بزرگ را انجام می‌دهند نیز استفاده کرد. در شبکه استلار، برخلاف شبکه‌های بلاک چین سنتی یا حتی رقیب، می‌توان این نوع تراکنش‌ها را تقریباً فوری و بدون هزینه انجام داد.

قیمت توکن‌های استلار در سال (2021) بسیار نوسان بوده است، اما تحلیلگران صنعت انتظار دارند که قیمت XLM در سال 2022 افزایش قابل توجهی داشته باشد. توکن XLM پس از کاهش قیمت ارز دیجیتال که در پایان دسامبر 2021 اعمال شد، دوباره فعال می‌شود. و ابتدای سال 2022. این توکن در دو ماه گذشته تقریباً 14 درصد افزایش یافته است. به گفته InvestorPlace، با مشاهده قیمت بیت کوین می‌توانید ببینید که XLM به کجا می‌رود، این دو ارز دیجیتال اغلب در یک جهت حرکت می‌کنند.

لیست بهترین ارزهای دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری + لیست 2023

رمز ارز قیمت پایین سند باکس (SAND)

Sandbox یک متاورس مبتنی بر بلاک چین است. یک بازی مجازی که از مدل «بازی برای پول» استفاده می‌کند و به کاربران امکان ایجاد، خرید، فروش و جمع آوری دارایی‌های دیجیتال را می‌دهد. Pixowl این بازی را در سال 2011 ساخت تا بلاک چین را به بازی‌های اصلی معرفی کند. سرمایه گذاران این شبکه عبارتند از Atari، Helix و CryptoKitties.

ارز دیجیتال متاورسی دسنترالند (MANA)

ارز مانا توکن MANA یک بازی واقعیت مجازی مبتنی بر بلاک چین اتریوم به نام Decentraland است. Securities.io دسنترالند را به عنوان یک دنیای مجازی سه بعدی توصیف می‌کند که در آن کاربران زمین را برای توسعه و کسب درآمد از آن، خرید کالاها و خدمات و بازدید از سایر املاک خریداری می‌کنند. این پروژه ارز دیجیتال با سرمایه 3.96 میلیارد دلاری بازی کودکانه نیست.

ترون  (TRX) ارز دیجیتالی ارزان و مناسب برای سرمایه گذاری

Tron یکی از پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال در جهان و از سال 2017 به بازار عرضه شده است. اگر به دنبال ارز دیجیتال ارزان و پایدار با نوسانات تقریبا کم هستید، Tron یک گزینه عالی است. این سیستم عامل مبتنی بر بلاک چین می‌تواند قراردادهای هوشمندی را اجرا کند که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) ایجاد کنند.

هدف اصلی ترون این است که مصرف کنندگان و ارائه دهندگان محتوا را برای تراکنش‌های همتا به همتا گرد هم بیاورد. در سال 2018، خرید BitTorrent، یک سرویس اشتراک فایل توسط این شرکت، گام مهمی در راستای این هدف بود. این پلتفرم می‌تواند 2000 تراکنش در ثانیه را انجام دهد. به این ترتیب، Tron اکنون از نظر عملکرد با پردازنده‌های اصلی پرداخت مانند PayPal برابری می‌کند.

چیلیز (CHZ) کریپتو کارنسی

Chiliz یک پروژه رمزنگاری سرگرمی و ورزشی است. توکن دیجیتال آن در سال 2018 راه اندازی شد. Socios یک پلت فرم تعامل با طرفداران است که با برخی از بزرگترین تیم‌های ورزشی در جهان کار می‌کند. Chiliz ارز دیجیتال رسمی پلتفرم Socios و همچنین یک صرافی اختصاصی است.

در نتیجه، طرفداران ممکن است توکن‌ها و حق رای را از تیم‌های مورد علاقه خود در Socios خریداری کنند. طرفدارانی که این توکن‌ها را خریداری می‌کنند می‌توانند بر تیم‌های ورزشی مورد علاقه خود تأثیر بگذارند. برای مثال، یک تیم ممکن است به دارندگان توکن اجازه دهد تا در مورد طرح پیراهن‌هایی که می‌پوشند رای دهند.

ارز دیجیتال ارزان قیمت رن (REN)

رن در سال 2017 توسط متخصصان فناوری اطلاعات و ارزهای دیجیتال راه اندازی شد. رن یک توکن پروتکل باز اتریوم است که به هر توکن ارز دیجیتال اجازه می‌دهد از طریق بلاک چین منتقل شود و آزادی تراکنش را برای کاربران ایجاد کند. همچنین به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد تا توکن‌های ایجاد شده در سایر بلاک چین‌ها را در برنامه‌های خود ادغام کنند.

هدف این پروژه این است که به مردم عادی در سراسر جهان امکان پرداخت امن، سریع و خصوصی را بدهد. ویژگی اصلی که رن را از سایر ارزهای دیجیتال متمایز می‌کند، الگوریتم Ryo Currency بوده که یک نرم افزار رمزگذاری قدرتمند است.

انکر  (ANKR)

Ankr یک توکن ERC-20 است که در سپتامبر 2018 در شبکه اتریوم راه اندازی شد. Ankr یک پلت فرم محاسبات ابری مستقل است که حتی با خدمات وب آمازون (AWS) و سایر ارائه دهندگان مشابه رقابت می‌کند. این شبکه به شرکت‌های رایانش ابری اجازه می‌دهد ماشین‌هایی را که قبلاً استفاده نشده‌اند اجاره کنند.

در ازای توکن‌های ANKR، شرکت‌های رایانش ابری ممکن است از قدرت پردازش خود بهتر استفاده کنند. استفاده از دارایی‌های کم استفاده نیز راه بسیار خوبی برای کمک به محیط زیست است.  Ankr همچنین دارای ابزارهای چند زنجیره‌ای و معماری گره‌های توزیع شده در سطح جهانی است. این بدان معناست که می‌تواند با چندین بلاک چین کار کند.

لیست بهترین ارزهای دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری + لیست 2023

ارز دیجیتال وی چین (VET)

اگر واقعا به دنبال یک ارز دیجیتال ارزان هستید، شاید VeChain گزینه خوبی برای شما باشد. VeChain، ارز بلاک چین با نام قابل توجه VeChain Thor، برای انتقال ارزش در سراسر شبکه استفاده می‌شود. بلاک چین VeChain Thor به طور خاص برای مدیریت زنجیره‌های تامین و فرآیندهای تجاری از طریق استفاده از فناوری دفتر کل توزیع شده طراحی شده است.

 EOS

EOS یک رقیب برای اتریوم در نظر گرفته می‌شود، اما به نظر می‌رسد هر دو در دنیای رمزارز همزیستی دارند. توکن EOS روی بلاک چین EOSIO است. مانند بسیاری از رقبای خود، بلاک چین EOSIO برای تسهیل تراکنش‌های بزرگ با سرعت و امنیت بالا طراحی شده است. به گفته توسعه دهندگان، این پلتفرم سریع و مقیاس پذیر، بسیار قابل تنظیم، توسعه دهنده پسند و متمرکز بر امنیت است. EOS  یکی از ارزان ترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری است.

پولکادات (DOT)

پولکادات یکی از جالب‌ترین نام‌های ارزهای دیجیتال را دارد و به عنوان یک رمز در شبکه پولکادات عمل می‌کند. به گفته توسعه دهندگان، توکن DOT سه هدف اصلی را دنبال می‌کند: ایجاد حاکمیت برای شبکه، راه اندازی شبکه و ایجاد پاراچین‌ها با اتصال توکن‌های DOT. Polkadata اگرچه این ممکن است برای سرمایه‌گذارانی که با این رشته آشنا نیستند مانند یک زبان خارجی به نظر برسد، سود 1300 درصدی در توکن پولکادوت از آگوست 2020 چیزی است که همه می‌توانند آن را درک کنند.

ALGO

Algorand یکی از امیدوارکننده‌ترین ارزهای دیجیتال ارزان قیمت برای خرید در سال ۲۰۲۳ است. Algorand که در سال 2018 راه اندازی شد، به دلیل فناوری بلاک چین فوق سریع و همه کاره خود از رشد ثابتی برخوردار بوده است. الگوراند اکوسیستم وسیعی دارد و ارزش بازار آن 2 میلیارد دلار است.

ارز دیجیتال ALGO یکی از بهترین ارزهای دیجیتال زیر 1 دلار برای خرید در سال 2022 است. زیرا هدف آن افزایش کاربرد و تقاضا برای توکن‌ها خواهد بود. این پروژه در اوایل سال 2022 آغاز شد، زمانی که بنیاد Algorand یک کمک مالی 10 میلیون دلاری برای توسعه یک پل EVM و 20 میلیون دلار دیگر برای تقویت اجرای Algorand از قراردادهای هوشمند مبتنی بر اتریوم و dApps اعلام کرد.

این امر باعث ایجاد دید زیادی برای الگوراند شده و حتی به آن کمک کرده تا چندین همکاری با برندهای داخلی و خارجی داشته باشد. با این حال، تاثیرگذارترین مورد برای سال 2022 در می‌2022 بود، زمانی که فیفا پلتفرم بلاک چین خود Algorand را رسمی کرد.

لیست بهترین ارزهای دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری + لیست 2023

چقدر می‌توان روی افزایش قیمت ارزهای زرد حساب کرد؟

یکی از رایج ترین روش‌های سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال و خرید ارزهای ارزان قیمت، خرید میم کوین است. بسیاری از کاربران با خرید این دسته از ارزهای دیجیتال به دنبال دستیابی به سود قابل توجه در میان مدت هستند. اما چقدر باید روی افزایش قیمت ارزهای زرد یا میم سکه حساب کنیم؟

واقعیت این است که اگر بخواهیم شرایط این دسته از ارزهای دیجیتال در بازار را از منظر تاریخی بررسی کنیم، در طول تاریخچه بازار ارزهای دیجیتال شرایط خوبی برای آنها ایجاد نشده است. اگرچه چندین ارز زرد مختلف در سال‌های گذشته بازار ارزهای دیجیتال به سطوح قابل توجهی رسیده‌اند و سود زیادی نصیب سرمایه گذاران خود کرده‌اند، اما اگر بخواهیم تمام میم کوین‌های موجود در بازار را بررسی کنیم، به راحتی می‌توان نتیجه گرفت که این ارزها ارزهای دیجیتال درصد بسیار کمی از کل ممکوین‌های موجود در بازار هستند.

بنابراین باید انتظار داشته باشید که تمام میم کوین‌ها در بازار رشد قابل توجهی داشته باشند و شاهد افزایش قیمت قابل توجهی در آنها باشید. با این حال، این دسته از ارزهای ارز دیجیتال نیز شرایط خاص خود را دارند و می‌توان با سرمایه گذاری روی آن‌ها به سود قابل توجهی دست یافت. اگر اخبار و اطلاعات تمامی ارزهای زرد را در رسانه‌های مرتبط با ارز دیجیتال دنبال کنید و به دنبال بهترین گزینه برای خود باشید، این احتمال وجود دارد که یکی از ارزهای زرد آینده بازار را خریداری کنید.

عوامل تاثیرگذار بر رشد ارزهای زرد در بازار چیست؟

یکی از اصلی ترین و مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر رشد ارزهای زرد در بازار، فعالیت برخی نهنگ‌ها و سرمایه گذاران بزرگ است. سرمایه گذاران بزرگ با ایجاد تبلیغات بر روی ارزهای ارز دیجیتال مورد نظر خود سرمایه گذاری کرده تا شانس جمعی را برای خرید آنها فراهم کنند و از این طریق بسترهای لازم برای رشد نجومی خود را فراهم خواهند کرد. با این ترفند یک ارز زرد با قیمت بسیار ناچیز در بازه زمانی یکی دو ساله راه‌های زیادی را طی کرده و سود قابل توجهی برای این دسته از سرمایه گذاران به همراه دارد.

با پیگیری این اطلاعات و اخبار می‌توانید بهترین میم کوین‌های موجود در بازار را انتخاب کنید تا در نهایت بتوانید با سرمایه گذاری بر روی ارزهای زرد به درآمد قابل توجهی برسید. البته شایان ذکر است که رسیدن به چنین شرایطی نیازمند بررسی‌های زیادی است و در صورت عدم صبر و تحمل کافی برای این بررسی، امکان دستیابی به موفقیت برای شما کاهش می‌یابد.

لیست بهترین ارزهای دیجیتال ارزان برای سرمایه گذاری + لیست 2023

 کدام ارز های دیجیتال ارزان را نخریم؟

در بازار ارزهای دیجیتال، برخی از رمزارزها بیش از 1000 درصد رشد را تجربه کرده‌اند. سوال این است که از بین این 8400 ارز رمزنگاری شده، کدام یک برای سرمایه گذاری مناسب هستند و کدام یک ارزش خرید ندارند؟

4 معیار اصلی وجود دارد که برای موفقیت در سرمایه گذاری باید به آنها توجه کنیم. این 4 پارامتر عبارتند از:

بررسی وایت پیپر یا همان کاغذ سفید

کاغذ سفید گزارش کاملی از عملکرد یک طرح یا پروژه و مشکلی است که آن را حل می‌کند. در واقع، کاغذ سفید یک ارز رمزنگاری شده را بیان می‌کند، مشکل چیست؟ و آن ارز چه راه حلی برای حل این مشکل ارائه می‌دهد؟ به این ترتیب می‌توانید با چشم انداز و آینده آن ارز دیجیتال آشنا شوید و درک شرایط آن برای شما آسان خواهد بود. ما ارزهای دیجیتالی را در لیست ارزهای دیجیتال برتر خود قرار داده‌ایم که دارای کاغذهای سفید جذاب هستند.

برای بررسی کاغذ سفید هر ارز، کافی است در مرورگر خود جستجو کنید، به عنوان مثال، کاغذ سفید اتریوم. وایت پیپر اکثر ارزهای دیجیتال به فارسی ترجمه شده است. اما اگر چیزی پیدا نشد، به زبان انگلیسی جستجو کنید.

ارزش بازار ارز دیجیتال

در coinmarketcap.com، ارزهای دیجیتال بر اساس بالاترین ارزش بازار و کمترین ارزش بازار رتبه بندی می‌شوند. هر چه ارزش بازار یک ارز بیشتر باشد، توافق و تمرکز روی آن ارز بیشتر است. احتمالاً بسیاری از نگرانی‌ها و ضعف‌هایی که در سایر ارزهای دیجیتال وجود نخواهد داشت، در آن ارز وجود ندارد. crypto compare سایت دیگری است که در این زمینه قابل استفاده است.

شاخص BTC.D

BTC.D یا شاخص تسلط بیت کوین نشان دهنده نفوذ و تسلط بیت کوین است. این شاخص شرایط بازار بیت کوین را با بازار سایر ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد و نموداری است که بر اساس دانش تحلیل تکنیکال نمودار قابل تحلیل خواهد بود. اگر این نمودار روند صعودی را در آینده نشان دهد، به این معنی است که بیت کوین در آینده بیشتر از سایر ارزها رشد خواهد کرد. در نتیجه، سرمایه گذاری در بیت کوین انتخاب بهتری نسبت به سایر ارزهای دیجیتال است.

برعکس، اگر بر اساس این نمودار روند نزولی را پیش بینی کنیم، به این معنی است که خرید آلت کوین (ارز به جز بیت کوین) گزینه‌های بهتری برای سرمایه گذاری است. برای مشاهده شاخص BTC.D می‌توانید به tradeview.com مراجعه کنید.

تجزیه و تحلیل نمودار بیت کوین

بیت کوین رهبر بازار ارزهای دیجیتال است. تجربه نشان داده است که اگر بیت کوین دچار افت شود، سیگنال خروج از بازار را می‌دهد. یعنی اگر بیت کوین سقوط کند، آلت کوین‌ها بسیار بدتر سقوط خواهند کرد.

جمع بندی در مورد بهترین ارزهای سال ۲۰۲۳ برای سرمایه گذاری

در این مقاله به بررسی بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری پرداختیم. مولفه‌های زیادی وجود دارد که باید هنگام خرید ارز دیجیتال در نظر بگیرید. امنیت، پشتیبانی و برنامه‌های آتی پروژه از مهمترین این مولفه‌ها هستند. حرص و آز و خرید احساسی ضرر بزرگی برای شما خواهد داشت. به دنیای ارز دیجیتال به چشم یک بازار سرمایه نگاه کنید نه یک کازینو بزرگ.

ارزهایی که در این مقاله به شما معرفی شده‌اند، همگی جزو ارزهای برتر بازار هستند؛ اما این نکته دلیلی بر تایید یا رد آنها نیست و باید خودتان در مورد آنها تحقیق کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402