معرفی سریال عقرب عاشق | داستان، بازیگران و نمرات

سریال عقرب عاشق
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال عقرب عاشق یکی از جدیدترین ساخته‌های شبکه نمایش خانگی است که فعلاً پخش نشده است. تولید این سریال ایرانی در سال 1400 استارت خورد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی سریال عقرب عاشق، بپردازیم. همچنین در ادامه مقاله به داستان، هنرپیشگان و نقدهای این سریال جذاب و جدید ایرانی اشاره خواهیم داشت.

سریال عقرب عاشق یکی از جدیدترین آثار شبکه نمایش خانگی است که در سال 1400 به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده، شروع به تولید شد. تهیه‌کنندگی این سریال ایرانی را رضا محقق برعهده دارد. سریال عقرب عا‌شق نوشته حامد افضلی و امین محمودی می‌باشد. ژانر سریال عقرب عاشق، درام و علمی-تخیلی است. سریال عقرب عاشق، از رمانی به نام عقرب و پروانه اقتباس شده است. از جمله بازیگران نامدار و مشهوری که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند، می‌توان به آرمان درویش، حسین پاکدل، بهاره افشاری، متین ستوده، محمدرضا فروتن و … اشاره کرد.

در مورد تعداد قسمت‌های سریال عقرب عاشق نیز باید گفت که طبق اعلام قبلی این سریال در 20 قسمت پخش خواهد شد. مدت زمان پخش هر قسمت آن نیز در حدود 50 دقیقه می‌باشد. در رابطه با زمان پخش سریال عقرب عاشق نیز باید بگوییم که زمان پخش این سریال 12 تیر 1402 اعلام شده است. اکنون باید منتظر پخش این سریال جذاب و درام ایرانی باشیم. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی خلاصه داستان این سریال ایرانی بپردازیم.

فهرست مطالب:

داستان سریال عقرب عاشق

بررسی سریال عقرب عاشق

سریال عقرب عاشق جدیدترین ساخته نمایش خانگی ایران است. طبق آخرین اخبار، این سریال علمی-تخیلی از 12 تیرماه سال 1402 راس ساعت 9.30 از شبکه خانگی نماوا پخش خواهد شد. در بخش ابتدایی مقاله به معرفی و بررسی کامل سریال عقرب عاشق پرداختیم. در این بخش قصد داریم تا به خلاصه سریال عقرب عاشق اشاره کنیم. البته توجه داشته باشید، با توجه به اینکه سریال عقرب عا‌شق فعلاً پخش نشده است، خلاصه‌ای دقیق و جامع از داستان آن در دست نیست! تیم روابط عمومی سریال عقرب عاشق، تا کنون تنها چند سطر در باب خلاصه داستان این سریال منتشر کرده است. همانطور که اشاره کردیم این سریال، اقتباسی از رمانی به نام عقرب و پروانه است. مطالعه این رمان را به علاقه‌مندان این سریال پیشنهاد می‌کنیم.

داستان سریال عقرب عا‌شق در مورد پسری به نام بهداد است که در اثر اتفاقاتی می‌میرد. حالا او را به سردخانه منتقل می‌کنند تا مراسم خاک‌سپاری او را مهیا کنند. درست زمانی که همه‌چیز تمام شده به نظر می‌رسد، اتفاقی عجیب رخ می‌دهد؛ جسد بهداد ناپدید شده است. پس از مدتی، بهداد سالم و سرحال در خیابان‌های تهران دیده می‌شود! اما او حالت طبیعی ندارد. حالا بهداد خیابان‌های شهر را به دنبال خون می‌گردد، خونی برای عقرب…

به نظر شما چه اتفاقی افتاده است؟! آیا بهداد زنده است؟ بی‌شک باید منتظر پخش این سریال جدید ایرانی باشیم تا ببینیم سرانجام داستان بهداد چه خواهد شد.

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال عقرب عاشق

در بخش‌های بالایی مقاله به معرفی سریال عقرب عاشق پرداختیم. سپس خلاصه داستان این سریال ایرانی و جذاب را بررسی کردیم. در ادامه مقاله قصد داریم تا به معرفی هنرپیشه های سریال عقرب عا‌شق، بپردازیم و بیوگرافی کوتاهی از آنان را به شما عزیزان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

محمدرضا فروتن از بازیگران اصلی سریال عقرب عا‌شق

معرفی سریال عقرب عاشق

محمدرضا فروتن یکی از مشهورترین بازیگران سینمای ایران است که در 7 دی 1347 در شهر تهران چشم به جهان گشود. وی علاوه بر حرفه بازیگری، در زمینه صداپیشگی و خوانندگی نیز بسیار فعال است. محمدرضا فروتن کار خود در دنیای فیلم و سینما را با بازی در فیلم هدف در سال 1373 شروع کرد. اگرچه این فیلم‌های مرسدس و اعتراض بودند که او را به شهرت رساندند.

فیلم قرمز یکی دیگر از آثار موفق محمدرضا فروتن محسوب می‌شود که منجر به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای او شد. فیلم قرمزو دو زن در سال 1377، جزء موفق‌ترین آثار محمدرضا فروتن محسوب می‌شوند که این بازیگر مستعد و توانا را تبدیل به سوپراستار آن روزها کردند.

بهاره افشاری؛ بازیگر سریال عقرب عا‌‌شق

زمان پخش سریال عقرب عاشق

بهاره افشاری بازیگر نامدار سینمای ایران است.  او در 14 تیر 1363 متولد شده است. وی علاوه بر حرفه بازیگری، به طراحی لباس نیز مشغول است. بهاره افشاری آثار تئاتر و سینمای بسیاری در کارنامه خود دارد ولی شروع دوران حرفه‌ای او را می‌توان به فیلم ناف نسبت داد که در سال 1381 و به کارگردانی محمد شیروانی، تولید شد. اما نقطه عطف کارنامه هنری بهاره افشاری را می‌توان سریال او یک فرشته بود که در سال 1384 تولید شد، دانست. این سریال موجب شد تا دنیای سینما بیشتر با نام این بازیگر جوان آشنا شود و مسیر پیشرفت او هموارتر از پیش شود.

بهاره افشاری در سال 1389 موفق شد تا در سریال فاصله‌ها به ایفای نقش بپردازد؛ سریالی که او را به یک سوپراستار در سینمای ایران تبدیل کرد. در سال 1394 نیز شایعه‌ای مبنی بر ازدواج او با بنیامین بهادری، پخش شد که خیلی زود توسط این بازیگر جوان و توانا، کاملاً تکذیب شد. بهاره افشاری یکی از شخصیت‌های اصلی سریال عقرب عاشق را تشکیل می‌دهد.

آرمان درویش؛ بازیگر سریال ایرانی عقرب عا‌شق

تاریخ پخش سریال عقرب عاشق

آرمان درویش در تاریخ 29 مرداد ماه 1366 در الشتر لرستان متولد شده است. این بازیگر خوش‌آتیه را می‌توان از هنرپیشه‌های نسل جدید سینمای ایران دانست که تاکنون بسیار خوش درخشیده است. آرمان درویش در رشته‌های کارگردانی و ادبیات نمایشی در دانشگاه سوره تحصیل کرده است. وی همچنین کلاس‌های بازیگری امین تارخ را نیز گذرانده است. آرمان درویش نیز مانند سایر بازیگران، سختی‌های بسیاری را برای ورود به این عرصه، تحمل کرده است. اما آغاز دوران حرفه‌ای آرمان درویش از فیلم سینمایی چهارشنبه کلید خورد. فیلمی که در سال 1394 و به کارگردانی سروش محمدزاده، ساخته شد. پس از آن آرمان درویش در آثار متعددی مانند پشت دیوار سکوت و کمدی انسانی به ایفای نقش پرداخته است.

متین ستوده؛ بازیگر سریال عقرب عا‌‌شق

بازیگران سریال عقرب عاشق

متین السادات ستوده با نام هنری متین ستوده در 23 اردیبهشت 1364 در خرم آباد چشم به جهان گشود. وی به عنوان بازیگر در تئاتر، سینما و تلویزیون بسیار فعال است. او به عنوان بازیگر در آثار سینمایی بسیاری حضور داشته است. البته باید اشاره کنیم که بیشترین فعالیت او در سریال‌های تلویزیونی بوده است که از جمله محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به لیسانسه‌ها اشاره کرد. از جمله آثار متین ستوده می‌توان به خانه دیگری، سه کام حبس و زرد اشاره کرد.

حسین پاکدل؛ از هنرپیشه‌های سریال ایرانی عقر‌ب عا‌شق

هنرپیشه های سریال عقرب عاشق

حسین پاکدل، نویسنده، نمایش‌نامه‌نویس، مجری، تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگر ایرانی است. او در سال 1338 و در شهر اصفهان متولد شده است. همچنین او مدیریت شبکه صدا و سیما و مدیریت تئاترشهر را در کارنامه کاری خود دارد. حسین پاکدل جزء فعال‌ترین چهره‌های دنیای سینما و برنامه‌سازی ایران محسوب می‌شود. وی مدیر چندین دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بوده است. جالب است بدانید که حسین پاکدل برادر مهدی پاکدل، بازیگر و مدل محبوب ایرانی، است. حسین پاکدل در آثار سینمایی بسیاری حضور داشته است که از جمله موفق‌ترین آن‌ها می‌توان به مجموعه نمایش خانگی مانکن، لانتوری، خوب بد جلف و سریال از یاد رفته‌ها اشاره کرد.

نقد و نمرات سریال عقرب عا‌شق

نقد سریال عقرب عاشق

تا به این قسمت از مقاله به معرفی و بررسی سریال عقرب عاشق، پرداختیم. در این قسمت از مقاله به بررسی نمرات سریال عقرب عاشق خواهیم پرداخت. نمراتی که از کاربران و بینندگان در سراسر جهان دریافت کرده است. در ادامه متن با ما همراه باشید تا به بررسی و نقد سریال عقرب عاشق نیز بپردازیم.

سریال عقرب عا‌شق فعلاً پخش نشده است اما مدت زمان کوتاهی تا شروع پخش آن باقی است. همانطور که اشاره کردیم، اولین قسمت این سریال ایرانی در 12 تیر ماه 1402 و راس ساعت 9.30 از نماوا، پخش خواهد شد. با توجه به کارنامه موفق و قدرتمند کارگردان و تهیه‌کننده سریال عقرب عاشق، می‌توان انتظار یک سریال جذاب و دیدنی را داشت. البته باید توجه داشته باشیم که این سریال ایرانی از یک ژانر جدید و متفاوت برخوردار است. ژانری که آثار کمی در سینمای ایران‌ در این ژانر تولید شده است. با توجه به اینکه این سریال ایرانی فعلاً پخش نشده است، نمرات و نقدهایی از سوی کاربران، بینندگان و منتقدان دریافت نکرده است.

همچنین بخوانید :

سخن پایانی

داستان سریال عقرب عاشق

در این مقاله از پلازا به معرفی سریال عقرب عاشق پرداختیم. سپس به خلاصه داستان، هنرپیشگان، نمرات و تاریخ پخش سریال عقرب عاشق اشاره کردیم. همچنین به بسیاری از سوالات شما از قبیل سریال عقرب عاشق چند قسمت است؟سریال عقرب عاشق کی پخش میشود؟ پاسخ دادیم. در پایان نیز نقدهای این سریال درام و علمی-تخیلی را مرور کردیم و به تیزر سریال عقرب عاشق اشاره کردیم.

سریال عقرب عا‌شق با ژانر علمی-تخیلی خود، یکی از موردانتظارترین آثار سینمای ایران است. از این رو دوست‌داران و عاشقان دنیای فیلم و سریال منتظر پخش این سریال ایرانی هستند. از سوی دیگر حضور بازیگران مشهور و نامداری همچون محمدرضا فروتن، آرمان درویش، بهاره افشاری و … بر محبوبیت این سریال ایرانی افزوده است. آیا شما نیز منتظر پخش سریال عقرب عاشق هستید؟! به نظر شما این سریال در ژانر خود موفق خواهد بود؟!

سریال ایرانی عقرب عاشق با داستان متفاوت و جالب خود و هنرپیشه‌های مشهور و توانایی که دارد، به آسانی می‌تواند شما را مجذوب خود کند. تنها چند روز باید منتظر ماند تا به تماشای این سریال ایرانی جذاب نشست. اگر شما نیز هنوز سریال عقرب عاشق را تماشا نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر نسبت به دانلود سریال عقرب عاشق اقدام کنید تا از تماشای این سریال درام و تخیلی ایرانی جا نمانید! بسیار ممنون که در طول این مقاله با ما همراه بودید. اگر نظر یا نقدی در مورد سریال جذاب و علمی-تخیلی عقرب عاشق دارید آن را در قسمت دیدگاه‌ها با دیگر اعضای خانواده پلازا در میان بگذارید تا به تکمیل هرچه بهتر این مقاله کمک کرده باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402