با زیباترین بازیگران زن ایرانی آشنا شوید

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

زیباترین بازیگران زن ایرانی که می‌شناسید کدام هنرپیشه‌ها هستند؟ ایران کشوری اصیل با نژادهای مختلف است که زنان زیبای زیادی نیز دارد. در این مقاله به سراغ معرفی خوشگلترین بازیگران زن ایرانمی‌رویم.

ایرانیان از نژاد آریایی‌ها هستند و طی سال‌ها نژادهای مختلفی در این کشور پدید آمدند که هرکدام زیبایی خاص خود را دارند. از نژاد گیلک گرفته، تا کورد، ترک، لر و… هرکدام ویژگی‌هایی در چهره دارند که آنها را منحصر به فرد می‌کند. البته باید تاکید کنیم که زیبایی یک امر سلیقه‌ای است و هرکس نظر متفاوتی درباره اینکه تعریف او از زیبایی چیست دارد.

زیباترین زنان بازیگر ایران کم نیستند. زیرا اولین فاکتوری که معمولا برای هنرپیشگی ارجحیت دارد، زیبایی ظاهری است. این امر در زنان که معمولا سنبل زیبایی یک جامعه هستند، حساس‌تر می‌شود. در ادامه این مقاله پلازا با لیست زیباترین بازیگران زن ایرانی همراه شما هستیم.

فهرست مطالب:

زیباترین بازیگران زن ایرانی

در فهرست زیر با 25 نفر از خوشگلترین بازیگران زن ایران آشنا خواهید شد.

توجه: فهرست زیر جنبه مقایسه‌ای ندارد!

1. نیکی کریمی

زیباترین زنان بازیگر ایران / قشنگ ترین هنرپیشه های زن ایرانی

نیکی کریمی از قشنگ ترین خانم های بازیگر ایرانی است که در 19 آبان سال 1350 متولد شد. او را یکی از تاثیرگذارترین بازیگران پس از سال 1357 می‌نامند که قدم‌های موثری در مسیر بازیگری خود برداشت. این هنرپیشه با فیلم وسوسه کار خود را در سینما شروع کرد و از معروف‌ترین آثار او باید به عروس، بوی پیراهن یوسف، دو زن و آتابای اشاره کنیم. چشمان زیبای این بازیگر و اجزای صورت متناسبش از بهترین ویژگی‌های ظاهری او هستند.

همچنین بخوانید :

2. الناز شاکردوست ؛ از زیباترین بازیگران زن ایرانی

خوشگلترین بازیگران زن ایران / خوشگل ترین دختر ایران

الناز شاکردوست متولد 7 تیر 1363، جزو زیباترین بازیگر زن ایرانی از نظر مردم است که در زمان ورود خود به حوزه بازیگری توجه‌های زیادی را به خود جلب کرد. او با فیلم اینجا… آخر دنیا و در سال 1382 وارد حوزه بازیگری شد و با باد در علفزار می‌پیچد توجه‌ها را به خود جلب کرد. از معروف‌ترین آثار این هنرپیشه باید به شبی که ماه کامل شد و ابلق اشاره کنیم. خانم شاکردوست صورتی زیبا و همراه با اجزای متناسب دارد. همچنین چشمان خوشرنگ و درخشان او بسیار جلب توجه می‌کند.

3. لیلا حاتمی

زیباترین بازیگران زن ایرانی / بازیگران زن ایرانی همراه اسم

لیلا حاتمی از جمله زیباترین هنرمندان زن ایرانی است که در 9 مهر سال 1351 به دنیا آمد. او از سال 1362 و فیلم کمال‌الملک وارد سینما شد و از آثار معروفش می‌توان به لیلا، شیدا، آب و آتش، بی‌پولی، جدایی نادر از سیمین و رگ خواب اشاره کنیم. خانم حاتمی تا کنون افتخارات زیادی در حوزه بازیگری کسب کرده است. زیبایی لیلا حاتمی یک زیبایی کاملا شرقی است. او صورتی استخوانی و شیک دارد، همچنین اجزای صورت این بازیگر نیز تناسب خوبی دارند.

4. مهتاب کرامتی ؛ از زیباترین بازیگران زن ایرانی

قشنگ ترین بازیگر زن ایرانی / بازیگران ایرانی زن

مهتاب کرامتی در 25 مهر 1349 به دنیا آمد و از خوشگلترین بازیگران زن ایران است که چهره‌ای خاص و دلربا دارد. این هنرپیشه از سال 1376 با سریال مردان آنجلس وارد دنیای بازیگری شد و توانست توجه‌ها را به خود جلب کند. خانم کرامتی در آثار معروفی همچون خاک سرخ، بیست، زندگی خصوصی آقا و خانم میم، فرزند چهارم، ماجان و جاده قدیم حضور پیدا کرده‌اند. چشمان زیبای این قشنگ ترین بازیگر زن ایرانی بسیار جلب توجه می‌کند. همچنین چهره او با بینی کشیده که کاملا طبیعی است، کاملا دوست داشتنی به نظر می‌رسد.

5. ترانه علیدوستی

خوشگل ترین بازیگر زن ایرانی کیست / خوشگل ترین بازیگر ایرانی

ترانه علیدوستی متولد 22 دی 1362 است. او با اولین فیلم خود، من ترانه 15 سال دارم، در سال 1380 توجه‌ها را به خود جلب کرد و صاحب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر شد. خانم علیدوستی در آثار معروفی همچون شهر زیبا، درباره الی، فروشنده و برادران لیلا حضور داشته و سریال شهرزاد او بسیار محبوب است. خانم علیدوستی چهره‌ای ساده، شیک و جذاب دارد که لبخند او بیشتر از همه چیز در صورتش جلب توجه می‌کند.

6. پریناز ایزدیار ؛ از زیباترین بازیگران زن ایرانی

خوشگل ترین بازیگران زن ایرانی جدید / خوشگل ترین بازیگر ایرانی

پریناز ایزدیار از قشنگ ترین دختران بازیگر ایرانی، در 8 شهریور سال 1364 به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1386 و فیلم یک مرد، یک شهر شروع کرد. خانم ایزدیار سپس با سریال زمانه به شهرت رسید و از آثار معروف دیگر او باید به ویلایی‌ها، متری شیش و نیم، لتیان و ملاقات خصوصی اشاره کنیم. همچنین سریال جیران او بسیار مورد توجه قرار گرفت. خانم ایزدیار از زیباترین زنان بازیگر ایران چشمانی درشت و مشکی رنگ دارد که در چهره استخوانی‌اش خودنمایی می‌کند. همچنین رنگ پوست این بازیگر نیز بسیار خوشرنگ است.

7. افسانه پاکرو

خوشگل ترین بازیگران زن ایرانی همراه اسم / زیباترین بازیگران زن ایرانی

بدون شک افسانه پاکرو از خوشگلترین بازیگران خانم ایرانی است که می‌توانید ببینید. او در 4 اردیبهشت 1362 به دنیا آمد و با بازیگری در فیلم رویای خیس به شهرت رسید. خانم پاکرو چهره کاملا معصومانه و دلربایی دارد. مطمئنا چشمان درشت شفاف او را به راحتی نمی‌توانید فراموش کنید.

8. طناز طباطبایی ؛ از زیباترین بازیگران زن ایرانی

زیباترین بازیگران زن ایرانی از نظر خارجی ها / زنان زیبای ایرانی

طناز طباطبایی از خوشگلترین بازیگران زن ایران در 20 اردیبهشت 1362 به دنیا آمد و با فیلم‌های دیشب باباتو دیدم آیدا و سریال میوه ممنوعه نخست دیده شد. او تاکنون آثار معروفی همچون شنای پروانه، بی‌رویا و سریال یاغی در کارنامه هنری خود دارد. خانم طباطبایی به نسبت اندام و چهره درشت‌تری نسبت به مد امروز دارد اما این ویژگی‌ها هم او را متفاوت می‌کنند و هم باعث زیبایی‌اش می‌شوند. چشمان درشت مشکی از ویژگی‌های اصلی چهره اوست.

9. الناز حبیبی

زیباترین بازیگر زن ایرانی از نظر مردم / قشنگ ترین هنرپیشه های زن ایرانی

در ادامه لیست خوشگل ترین بازیگران زن ایرانی همراه اسم به الناز حبیبی اشاره می‌کنیم. این بازیگر متولد 21 مرداد 1367 است که کار خود را از سال 1386 شروع کرد و با سریال دردسرهای عظیم به شهرت رسید. خانم حبیبی چهره ظریف و چشمان بسیار زیبایی دارد. همچنین برخی از افراد او را بسیار به بازیگر خارجی امیلیا کلارک (Emilia Clarke) شبیه می‌دانند.

10. سحر دولتشاهی ؛ از زیباترین بازیگران زن ایرانی

قشنگ ترین دختران بازیگر ایرانی / خوشگل ترین دختر ایران

سحر دولتشاهی جزو جذاب ترین بازیگران زن ایرانی است که در 16 مهر 1358 به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1380 و تئاتر شروع کرد. خانم دولتشاهی با فیلم چهارشنبه‌سوری به سینما پا گذاشت و تا کنون صاحب افتخارات زیادی شده است. این هنرپیشه از زیباترین زنان بازیگر ایران چهره پر و زیبا به همراه چشمان درشتی دارد.

11. هدیه تهرانی

خوشگلترین بازیگران خانم ایرانی / بازیگران ایرانی زن

هدیه تهرانی از زیباترین بازیگران زن ایرانی است که در 4 تیر 1351 به دنیا آمد. خانم تهرانی بازیگری از سال 75 و فیلم سلطان شروع کرد. این بازیگر در دهه‌های 70 و 80 جزو سوپراستارهای قدرتمند ایران بود. این هنرپیشه چهره بسیار شیک و جذابی در جوانی داشت و اکنون نیز به گفته خودش ترجیح می‌دهد روند پیری را به صورت طبیعی طی کند. او هنوز هم زیبا و جذاب است.

12. لیلا اوتادی ؛ از زیباترین بازیگران زن ایرانی

جذاب ترین بازیگران زن ایرانی / خوشگل ترین بازیگر ایرانی

لیلا اوتادی بی‌شک یکی از خوشگلترین بازیگران زن ایران است که در 14 مرداد 1362 به دنیا آمد. خانم اوتادی بازیگری را از سال 1381 و فیلم چشمان سیاه شروع کرد. او به گفته بسیاری از کاربران شباهت عجیبی به بازیگر معروف اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) دارد. چشمان زیبا و چهره تو دل برو از ویژگی‌های ظاهری این بازیگر است.

13. نازنین بیاتی

زیباترین هنرمندان زن ایرانی / خوشگل ترین دختر ایران

نازنین بیاتی از  جمله زیباترین زنان بازیگر ایران است که در 15 دی 1368 به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1391 و فیلم دربند شروع کرد. از جمله آثار معروف او باید به سریال گلشیفته اشاره کنیم. خانم بیاتی به بیبی فیس بودن (داشتن صورت کمتر از سن اصلی) معروف هستند و چهره جوان و نمکینی دارند.

14. ترلان پروانه ؛ از زیباترین بازیگران زن ایرانی

قشنگ ترین خانم های بازیگر ایرانی / خوشگل ترین بازیگر ایرانی

ترلان پروانه یکی از زیباترین بازیگران زن ایرانی از نظر خارجی ها است که در 18 تیر 1377 متولد شد. او بازیگری را از کودکی شروع کرد و آهوی پیشونی سفید معروف‌ترین اثر این بازیگر است. خانم پروانه همیشه با انتقاداتی درباره انجام عمل‌های زیبایی روبه‌رو می‌شود اما تا جایی که می‌بینیم چهره این بازیگر از کودکی نیز زیبا  بود و چشم‌های کشیده او بیشتر بخاطر طرز آرایش کردنش هستند. نام او از نظر سایت TC Candler در فهرست 100 زن زیبای جهان قرار گرفت.

15. هستی مهدوی

زیباترین بازیگران دختر ایرانی / خوشگل ترین دختر ایران

هستی مهدوی متولد 21 آذر 1370 است و بازیگری از سال 1389 و فیلم سوت پایان شروع کرد. خانم مهدوی چهره خاص و جذابی دارد که کاملا طبیعی به نظر می‌رسد. این بازیگر نیز بیبی فیس است و اجزای صورتش از تناسب برخوردار هستند.

16. بهاره کیان افشار ؛ از زیباترین بازیگران زن ایرانی

خوشگلترین بازیگران زن ایران / خوشگل ترین دختر ایران

بهاره کیان افشار در 10 اردیبهشت 1362 به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1385 و سریال کلاه پهلوی شروع کرد. این بازیگر صورت ساده و چشمان درشت و زیبایی دارد که در صورتش خودنمایی می‌کند. این هنرپیشه در سایت سرگرمی FillGap جزو 10 زن مسلمان زیبای جهان قرار گرفت.

17. زیبا کرمعلی

زیباترین بازیگران زن ایرانی / خوشگل ترین دختر ایران

زیبا کرمعلی از زیباترین بازیگران دختر ایرانی است که در 14 آذر سال 1375 متولد شد. این هنرپیشه با فیلم لاتاری توانست شهرت زیادی کسب کند. البته نکته بعدی درباره خانم کرمعلی زیبایی کم‌نظیر اوست. این هنرپیشه چشمان مشکی و درشت، صورت گرد و همچنین چهره جوان‌تر از سن خود دارد.

18. پردیس احمدیه ؛ از زیباترین بازیگران زن ایرانی

قشنگ ترین بازیگر زن ایرانی / خوشگل ترین دختر ایران

پردیس احمدیه متولد 8 تیر 1371، از جمله خوشگلترین بازیگران زن ایران است که این روزها عجیب در مقام بازیگری می‌درخشد. او بازیگری را از سال 1386 و فیلم مقلد شیطان شروع کرد و در آثاری همچون لاک قرمز، تومان، مجبوریم و پوست شیر درخشید. خانم احمدیه ریز نقش است و به همین دلیل صورتی استخوانی و کوچک دارد که چشمان درشت قهوه‌ای رنگش در آن خودنمایی می‌کند. این ویژگی‌ها باعث شده تا صورتی عروسکی و جذاب داشته باشد.

19. الهه حصاری

زیباترین بازیگران زن ایرانی از نظر خارجی ها / زیباترین بازیگران زن ایرانی

الهه حصاری متولد 18 مرداد 1369 است. او بازیگری را از سال 1387 و فیلم تاکسی نارنجی شروع کرد. بازی در سریال ممنوعه باعث دیده شدن خانم حصاری شد. اگر قرار بود یک باربی با چهره ایرانی و شرقی ساخته شود، الهام گرفتن از خانم حصاری گزینه خوبی بود‌. چشمان درشت مشکی و مژه‌های بلند جای گرفته در صورتی ظریف از جمله فاکتورهای زیبایی او هستند.

20. الناز ملک ؛ از زیباترین زنان بازیگر ایران

خوشگل ترین بازیگران زن ایرانی جدید / خوشگل ترین دختر ایران

الناز ملک یکی از خوشگل ترین بازیگران زن ایرانی جدید است که در 19 آذر 1374 به دنیا آمد. خانم ملک با سریال سقوط سجاد پهلوان‌زاده وارد دنیای بازیگری شد و در فصل دوم زخم کاری: بازگشت نیز حضور خواهد داشت. این بازیگر چشمان خوش‌رنگ با گوشه‌های افتاده دارد و می‌خواهد نشان دهد که برای داشتن چهره‌ای زیبا حتما نباید قیافه‌ای ظریف و استخوانی داشت.

21. بهنوش طباطبایی

زنان زیبای ایرانی

بهنوش طباطبایی از قشنگ ترین هنرپیشه های زن ایرانی محسوب می‌شود که در 27 اردیبهشت 1360 به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1377 با مجموعه تلویزیونی یونس آغاز کرد و سپس با نقش تارا در سریال پرطرفدار پیله‌های پرواز توانست به خوبی دیده شود. خانم طباطبایی چهره‌ای عروسکی و زیبا دارد. البته در طی مدت‌ اخیر همیشه از تغییرات زیبایی او بحث بود و مخاطبان معتقدند که خانم بازیگر به سمت انجام خدمات زیبایی رفته‌اند. به هر حال اگر چنین چیزی صحت نیز داشته باشد، از زیبایی خانم بازیگر نکاسته و به صورت طبیعی انجام گرفته است. از این رو نام بهنوش طباطبایی را در لیست زیباترین بازیگران زن ایرانی قرار می‌دهیم.

22. هانیه توسلی

خوشگل ترین بازیگر ایرانی

در ادامه فهرست بازیگران زن ایرانی همراه اسم باید به هانیه توسلی نیز اشاره کنیم. خانم توسلی در 14 خرداد سال 1358 متولد شد. او در سال 1379 بت سریال غریبه وارد تلویزیون شد و نقش هستی خانم بازیگر در سریال میوه ممنوعه او را به شهرت رساند. این بازیگر چه در سینما و چه تلویزیون تا کنون آثار گوناگون و موفقی بازی کرده است. هانیه توسلی از زمان شروع بازیگری تا کنون یکی از چهره‌های خاص و جذاب را میان بازیگران داشته است که اکثر اعضای صورت او کاملا طبیعی هستند. چهره ایشان تناسب خوبی دارد و مهمتر از همه لبخند زیبایی دارند. به طور حتم او در بین زنان زیبای ایرانی قرار می‌گیرد.

23. میترا رفیع

زیباترین بازیگران زن ایرانی

میترا رفیع نیز در فهرست خوشگل ترین دختر ایران حرفی برای گفتن دارد. او متولد 12 آذر 1373 است و نخستین بار با فیلم کلمبوس پا به عرصه بازیگری گذاشت. دو سریال بی‌همگان و گیلدخت باعث شناخت خانم رفیع بین مخاطبان شدند. او چهره‌ای ملیح و پر دارد که اجزای صورتش تناسب خوبی باهم دارند. پوست مهتابی خانم رفیع که از سلامت برخوردار است، مورد بعدی برای تایید زیبایی او محسوب می‌شود‌.‌ بنابراین این بازیگر را نیز در لیست بازیگران ایرانی زن زیبا قرار می‌دهیم.

24. دیبا زاهدی

خوشگل ترین دختر ایران

دیبا زاهدی نام بعدی فهرست زیباترین بازیگران زن ایرانی است. او در 7 آذر ماه 1368 متولد شد و بازیگری را نخست با فیلم پنج ستاره آغاز کرد و شهرتش به سریال‌های نهنگ آبی و بوم و بانو برمی‌گردد. این بازیگر از آن دسته خانوم‌هایی است که چهره ظریفش بسیار مورد پسند قرار می‌گیرد. اجزای چهره خانم زاهدی در کنارهم چهره‌ای دلنشین را خلق کرده‌اند.

25. سوگل خلیق ؛ از زیباترین بازیگران زن ایرانی

بازیگران ایرانی زن

سوگل خلیق در 16 آبان 1368 به دنیا آمد و در سال 1393 با فیلم دو وارد دنیای بازیگری شد. خانم خلیق سرانجام توانست با مجموعه تلویزیونی دلدار به شهرت برسد. نکته جالب درباره چهره سوکل خلیق این است که او کاملا طبیعی به نظر می‌رسد. این طبیعی بودن به او چهره‌ای دلنشین بخشیده که در نگاه مخاطب پسندیده می‌شود. به علاوه او قیافه بسیار شیکی دارد و از این رو جز فهرست خوشگل ترین بازیگر ایرانی است.

26. متین ستوده

خوشگلترین بازیگران زن ایران

متین ستوده از خوشگلترین بازیگران زن ایران است که در 22 اردیبهشت سال 1364 به دنیا آمد. او نخستین بار در سال 1374 با سریال این خانه دور است وارد دنیای بازیگری شد اما با نقش نگین در سه دونگ، سه دونگ و بعد از آن نقش ترانه در لیسانسه‌ها به شهرت رسید‌. خانم ستوده چهره طبیعی و ساده‌ای دارد. اجزای صورت این بازیگر هماهنگ هستند و جذابیت خاصی به ظاهر او می‌دهند. به علاوه قد بلند متین ستوده باعث جذابیت استایل او می‌شود و بر زیبایی‌اش می‌افزاید.

27. شبنم قلی خانی

زیباترین بازیگران زن ایرانی

شبنم‌ قلی خانی جز زیباترین زنان بازیگر ایران محسوب می‌شود که در 19 آبان 1356 متولد شد. او بازیگری را از سال 1376 با تئاتر آنتیگونه شروع کرد و سپس با فیلم سینمایی مریم مقدس به شهرت رسید. این بازیگر در دهه 80 ایفاگر نقش‌‌های زیادی در تلویزیون ایران بود و اکثرا کاراکتر دخترهای خوب و معصوم به او محول می‌شد. شبنم قلی خانی بسیار خوش استایل است و اکنون که در چهارمین دهه عمر خود نیز زندگی می‌کند، به علت داشتن اندام لاغر و پوست خوب، جوان‌تر از سن خود به نظر می‌رسد. این بازیگر چهره شاداب و ساده‌ای دارد که اجزای صورت او باهم همخوانی دارند.

28. مریم مومن ؛ از زیباترین بازیگران زن ایرانی

زیباترین زنان بازیگر ایران

مریم مومن بازیگر جوان ایرانی، در 6 مرداد 1377 چشم به جهان گشود‌. شروع کار بازیگری او، با سریال بانوی عمارت و نقش فخرالزمان شالچی بود. این بازیگر چهره دلنشین و ساده‌ای دارد که طراوت خاصی را به بیننده نشان می‌دهد. مریم مومن چهره‌ای پخته‌تر از سن خود دارد که زیبایی او را بیشتر جا افتاده نشان می‌دهد. به علاوه قد متناسب و استایل زیبای این بازیگر بر جذابیتش می‌افزاید.

29. شیلا خداداد

زیباترین بازیگران زن ایرانی

شیلا خداد از زیباترین زنان بازیگر ایران است که در 14 آبان 1359 متولد شد. او بازیگری را از سال 1378 با فیلم اعتراض شروع کرد و سپس در سال 1381 با نقش سیتا در مسافری از هند به شهرت زیادی رسید. شیلا خداد چهره جذابی دارد که صورت استخوانی‌اش او را از سایر بازیگران هم نسل خود متمایز می‌کند. اگرچه این بازیگر عمل زیبایی بینی انجام داده است اما پیش از این عمل نیز از زیبایی طبیعی بهره می‌برد.

30. نیوشا ضیغمی

زیباترین زنان بازیگر ایران

نیوشا ضیغمی نیز در فهرست خوشگلترین بازیگران زن ایران قرار می‌گیرد. او در 18 تیر 1359 متولد شد. خانم ضیغمی در سال 1382 با نقش رعنا در سریال در چشم باد بازیگری را آغاز کرد و برای دو فیلم شوریده و حس پنهان نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شد. نیوشا ضیغمی چهره طبیعی، معصوم و زیبایی داشت اما در طی سال‌های اخیر با انجام جراحی‌های زیبایی متعدد با چهره طبیعی خود فاصله گرفته است‌. به هر حال این هنرپیشه هنوز هم جز بازیگران زن زیبا محسوب می‌شود.

کلام آخر

در این مقاله به اینکه خوشگلترین بازیگران زن ایران چه کسانی هستند؟ پرداختیم و سعی کردیم بازیگران زیبایی که در سینما و تلویزیون ایران حضور دارند را برای شما نام ببریم. البته باید اشاره کنیم که زیبایی اصلی در درون انسان‌هاست، در مقام یک انسان شایسته نیست که صرفا با ظاهرش معرفی شود و لیست بالا فقط یک معرفی ساده و کلی بود‌. به نظر شما چه نام‌های دیگری می‌توانند در این لیست قرار گیرند؟ شما فکر می‌کنید زیباترین زنان بازیگر ایران چه کسانی هستند؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید. از همراهی شما متشکریم.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران11 دیدگاه
avatar
سدید یعقوبی
.
18 فروردین 1403، 04:48
پاسخ
1
0
همشون خوشگلن و نازن
avatar
.
27 آذر 1402، 18:58
پاسخ
0
2
با سلام و عرض ادب چرا خدا بیامرز زهره فکور صبور تو این لیست نیست اونم کنار خانم هدیه تهرانی و طناز طباطبایی جزو 5 بازیگر زیبای ایران بود روحش شاد
avatar
سعید آقا
.
04 آذر 1402، 01:11
پاسخ
2
2
از کلشون 7 تاشون خوب بودن
avatar
خلیفه فتاح
.
28 مهر 1402، 23:51
پاسخ
6
3
اونقدر زیبا نمونده به این خزه ها میگید زیبا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
avatar
ویدا
.
11 مهر 1402، 01:05
پاسخ
7
3
در زیبایی چهره، سوای زیبایی هر جزئ، تناسب اعضا یکی از نکات مهم هست. نداشتن ایراد خاص در اجزا نکته بعدی. پوست صاف و شاید پوست روشن و فرم صورت. ولی مهمتر از اینها، 2مورد وجود دارد.یکی گل هست. یکی نگاه هست. زیبایی چشم به بزرگی و رنگ چشم یا حتی حالت چشم نیست. نگاه خیلی خیلی مهم هست. اکثر بازیگرانی که گفتید خیلی زیبا نیستند. از جمله مهتاب کرامتی، طناز طباطبایی. بهنوش طباطبایی خیلی زیباتر هست. و مهنازافشار جذابترین چهره رو دارند
نمایش 5 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402