ویژگی های کفش اسکیچرز اصل در بولگانو

کفش اسکیچرز
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اسکیچرز یک برند آمریکایی است که فعالیت خود را از سال 1992 در کالیفرنیا آغاز کرد و توسط دو متخصص ارتوپدی به نام‌های رابرت گرینبرگ و فرزندش مایکل تاسیس گردید. اسکیچرز در ابتدا فعالیت خود را با تولید بوت شروع کرد و در همان اوایل موفق شد تا رضایت مشتریان خود را کسب نماید. این برند به سرعت گام‌های ترقی را پیمود و امروزه اقدام به تولید در خطوط مختلفی مانند کفش‌های مخصوص پیاده‌روی، دوندگی و پوشاک ورزشی نموده است. این کمپانی در حال حاضر بیش از 900 نمایندگی در سراسر جهان دارد که بولگانو یکی از معتبر ترین عرضه کننده های این برند در ایران است. از جمله ویژگی های کفش اسکیچرز موجود در بولگانو میتوان به راحتی، سبکی و انعطاف‌پذیری اشاره کرد که عملکرد فوق العاده ای را از خود به ثبت رسانده و طرفداران زیادی از تمامی سنین جذب کرده است. این در حالی است که اغلب کفش‌های موجود در بازار به کمر و پا آسیب جدی وارد کرده و از طرفی شکل اولیه خود را نیز از دست می‌دهند. اما کمپانی اسکیچرز با ساخت کفش‌هایی که از حالت طبی برخوردار هستند، موفق شد تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کرده و به یک برند محبوب در سراسر جهان تبدیل شود. در این مطلب قصد داریم، ویژگی های کفش skechers را به شما ارائه کرده و تفاوت ویژگی های کفش اسکیچرز اصل و فیک را بررسی کنیم.

آشنایی با ویژگی کفش اسکیچرز Skechers

اسکیچرز با تولید کفش‌های طبی و راحت به عنوان برندی محبوب شناخته می‌شود. همچنین انواع مدل‌های این کفش گزینه مناسبی برای ورزش‌های مختلف هستند و در ایران طرفداران بسیاری دارند. این برند آمریکایی حدود 30 سال سابقه در زمینه تولید کفش داشته و در مدت زمان کوتاهی به یک برند مطرح تبدیل شده است.

اغلب کفش‌های برند مذکور از رویه‌ای نرم و پارچه‌ای برخوردار بوده و دارای کفی مموری فوم هستند. وجود زیره انعطاف‌پذیر در این محصول موجب افزایش قابلیت ارتجاعی آن شده و سبب می‌شود تا افراد بتوانند مسافت‌های طولانی را با راحتی بیشتری طی کنند. لازم به ذکر است که طراحی کفش‌های اسکیچرز در کالیفرنیا صورت گرفته و تولید آن در سه کشور ویتنام، کامبوج و همینطور چین انجام می‌شود.

رویه کفش اسکیچرز به سه دسته کلی چرم، تور و مش و رویه‌های مقاوم در برابر آب تقسیم می‌شوند. چرم طبیعی در رویه این کفش‌ها شکوه خاصی به این محصولات بخشیده و همچنین قابلیت تنفس‌پذیری را به این محصولات افزوده است. با این حال کفش‌های اسکیچرز با رویه چرم به دلیل انعطاف کمی که دارند برای فعالیت‌های بدنی گزینه مناسبی نخواهند بود.

نوع دیگری از رویه کفش‌های اسکیچرز با تور و مش تولید شده و با فراهم کردن امکان تردد هوای کافی، مانع تولید بوی نامطبوع در داخل کفش می‌شود. این رویه قابل انعطاف بوده و به راحتیِ پاها در زمان پیاده‌روی کمک می‌کند. این برند از تکنولوژی ESM برای افزایش استحکام کفش‌های خود نیز استفاده کرده است تا رویه کفش‌ها همیشه حالت اولیه خود را حفظ نمایند. البته اغلب کفش‌های اسکیچرز از رویه مش و پارچه بهره می‌برند، اما در سری‌های Nason Mark از چرم طبیعی استفاده شده است.

کمپانی اسکیچرز زیره‌هایی از جنس Rubber و EVA را برای محصولات خود به کار می‌برد و همین ویژگی منجر به سبکی و راحتی این کفش‌ها شده است. نوع دیگری از زیره که در کفش‌های اسکیچرز مورد استفاده قرار می‌گیرد، فلکس نام دارد که از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار است و موجب حفظ تعادل در افراد می‌شود. از طرفی انعطاف بالا و امکان جدا شدن قطعات این زیره باعث شده است تا آن را به گزینه مناسبی برای استفاده در باشگاه تبدیل نماید.

نکته: توجه داشته باشید ویژگی های کفش اسکیچرز که در بالا به آنها پرداختیم تنها شامل مدل های کفش اسکیچرز اصلی میباشد. پس اگر قصد خرید کفش اسکیچرز را دارید توصیه میکنیم از بولگانو خرید کنید چرا که تمامی محصولات این فروشگاه اورجینال و دارای ضمانت است.

کفش اسکیچرز اصل

انواع کفش های اسکیچرز و ویژگی های آنها

اسکیچرز سالانه انواع مختلفی از کفش را تولید و روانه بازار می‌کند. اغلب کفش‌های این برند برای فعالیت‌های ورزشی حرفه‌ای طراحی شده‌اند و مناسب دویدن و پیاده‌روی هستند. به علاوه این برند در تولید کفش‌هایی که برای استفاده روزانه مناسب‌اند نیز موفق عمل کرده است.

اسکیچرز در زمینه طراحی و تولید کفش‌های طبی به صورت تخصصی عمل کرده و توانسته از رقبای خود نیز سبقت بگیرد. بسیاری از پزشکان ارتوپدی کفش طبی اسکیچرز را برای بیماران خود تجویز می‌نمایند؛ زیرا این کفش از ویژگی‌هایی همچون راحتی، وزن سبک، طراحی استاندارد و انعطاف پذیری برخوردار هستند.

برند اسکیچرز با تولید کفش‌های متنوع در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف، موفق شده تا توجه تمامی سنین را به خود جلب نماید. درنتیجه جوانان و نوجوانان علاقه زیادی به مدل‌های مختلف این برند دارند.

یکی‌دیگر از انواع کفش‌هایی که توسط این برند تولید می‌شود، کفش‌های رانینگ می‌باشد. این کفش‌ها از رویه مناسب برای دویدن برخوردار بوده و بسیار راحت هستند. شما می‌توانید به راحتی از این کفش‌ها برای دویدن طولانی‌مدت استفاده نمایید.

کفش‌های سری Equalizer از تکنولوژی‌های روز دنیا بهره برده و در قیاس با مدل‌های دیگر قیمت بالاتری دارند. وجود فناوری airy foam در این کفش‌ها منجر به گردش هوای بهتر می‌شود.

معرفی پرفروش‌ترین مدل‌ های کفش اسکیچرز

در این بخش به معرفی پرفروش‌ترین مدل‌های کفش اسکیچرز می‌پردازیم.

کتانی ورزشی Skechers Go Walk 4

در صورتی که قصد دارید در هر شرایط آب‌وهوایی به پیاده‌روی بروید و از انجام این فعالیت لذت ببرید، کفش مذکور گزینه ایده‌آلی برای شما محسوب می‌شود. در رویه این کفش از مش قابل تنفس استفاده شده است که مانع تعریق پاها می‌شود. این کفش در 12 رنگ عرضه شده و از طراحی زیبایی برخوردار می‌باشد. علاوه بر تمامی این‌ها، زیره کتانی ورزشی Skechers Go Walk 4 از فناوری Goga Max بهره می‌برد که خاصیت جذب شوک بالایی دارد. لایه میانی این محصول پاسخگوی نیازهای شما در زمان پیاده‌روی می‌باشد و فناوری Go pilar در این مدل ثبات بیشتری را برای شما فراهم می‌نماید.

کفش اسکیچرز Skechers After Burn

پشتیبانی مناسب در این کفش باعث شده است تا گزینه مناسبی برای افراد دیابتی محسوب شود. رویه این کفش از چرم و الیاف مصنوعی بوده که منجر به دوام بیشتر این محصول شده است. قابلیت تنفس‌پذیری این کفش باعث شده است تا انتخاب خوبی برای دویدن و پیاده‌روی به شمار رود. وجود فناوری مموری فوم در این مدل امکان راه رفتن راحت را فراهم می‌کند.

کتانی زنانه اسکچرز مدل ​Skechers Breathe Easy

با خرید این مدل می‌توانید زیبایی و راحتی را در کنار هم تجربه کنید. کتانی Skechers Breathe Easy ضمن ایجاد شرایطی راحت، از طراحی زیبا و منحصربه‌فردی نیز برخوردار است. جنس رویه این محصول توری بوده و می‌تواند محافظ خوبی برای پاهای شما محسوب شود. به علاوه این رویه تهویه هوای مناسبی را در داخل کفش به وجود می‌آورد.

زیره این کفش به صورتی طراحی شده است تا جذب‌کننده شوک‌های وارده باشد. همچنین در این مدل نیز فناوری مموری فوم منجر به هدایت صحیح پا در زمان پیاده‌روی شده و به فرم گرفتن پاهای آسیب‌دیده کمک می‌کند. بولگانو انواع مدل‌های اسکیچرز اصل را با قیمتی مناسب عرضه می‌نماید.

خرید کفش اسکیچرز اصل

نحوه تشخیص کفش اسکیچرز اصل

تمامی کفش‌های اسکیچرز دارای کیفیت بالایی بوده و از ظاهر متفاوتی با نمونه تقلبی خود برخوردار هستند. از طرفی تولیدکنندگان نمونه فیک کفش اسکیچرز از مواد نامرغوب در ساخت محصولات خود استفاده کرده و به همین علت نیز این کفش‌ها را با قیمت پایین‌تری از قیمت اصلی به فروش می‌رسانند. شما می‌توانید با مشاهده قیمت اصلی کفش مورد نظر خود در سایت رسمی این برند، اقدام به خرید آن از فروشگاه‌های معتبری مانند بولگانو نمایید.

از دیگر روش‌های تشخیص کفش اسکیچرز اورجینال، توجه به بسته‌بندی آن می‌باشد. از آنجایی که این کمپانی از بهترین متریال برای ساخت کفش‌های خود بهره می‌برد، برای جلوگیری از آسیب کفش از بسته‌بندی‌های باکیفیت استفاده می‌کند. همچنین بر روی این بسته مشخصاتی مانند مدل کفش، شماره سریال، رنگ و همینطور کشور سازنده درج شده است.

کفش اسکیچرز اصل دارای دوخت ریز و منظمی بوده و این در حالی است که نمونه فیک آن دوخت ضعیفی دارد. دوام کفش‌های اورجینال این برند بسیار بالا بوده و امکان استفاده از آن‌ها برای سال‌های طولانی وجود دارد.

خرید کفش اسکیچرز اورجینال

امروزه خرید کفش یکی از دغدغه‌های رایج افراد محسوب می شود؛ زیرا انواع مختلفی از این محصول در بازار وجود دارد. در این میان انتخاب کفش از یک برند معتبر اهمیت زیادی خواهد داشت. اسکیچرز از برندهای محبوب در دنیا محسوب شده که با ارائه انواع کفش‌های مرغوب و تخصصی توانسته جایگاه‌ ویژه‌ای در بین سایر برندها پیدا کند. برای خرید کفش اسکیچرز اصل می‌توانید از طریق فروشگاه Bolgano اقدام نمایید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402