ثبت 11 هزار شکایت از خدمات اپراتورهای فناوری اطلاعات و ارتباطات

طاهره غلامیان - انتشار: 24 آبان 1396 16:30
ز.م مطالعه: 2 دقیقه
-

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ثبت بیش از ۱۱ هزار شکایت از سرویس ها و خدمات اپراتور های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در ۳ ماهه دوم سال خبر داد.

مجید حقی معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از بررسی عملکرد دارندگان پروانه شبکه ارتباطات سیار و فناوری اطلاعات بر اساس وضعیت رسیدگی و پاسخگوئی به شکایات ثبت شده از سوی مشترکان در سامانه ۱۹۵ ، خبر داد.

وی گفت: به منظور شفاف‌سازی، ارائه خدمات بهتر، ارتقای سطح کیفیت و پشتیبانی خدمات از سوی دارندگان پروانه و افزایش رضایت مشترکان، تعداد شکایات و وضعیت رسیدگی به آنها از سوی دارندگان پروانه ارتباطات سیار و فناوری اطلاعات در بازه زمانی سه ماهه دوم سال ۹۶ در سامانه ۱۹۵، بررسی شده است.

وی افزود: در سه ماهه دوم سال ۹۶، تعداد ۴ هزار و ۶۳۷ شکایت در حوزه سرویس های ارتباطی ثبت شده که از این تعداد به ۴ هزار و ۱۲۲ شکایت (بالغ بر ۸۹درصد) رسیدگی و پاسخ لازم به مشترک ارائه شده است. در حوزه سرویسهای فناوری اطلاعات تعداد ۶ هزار و ۷۲۴ شکایت ثبت شده که از این تعداد به ۶ هزار و ۶۷۵ شکایت (حدود ۹۹درصد) رسیدگی و پاسخ داده شده است.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری تصریح کرد: وضعیت رسیدگی و پاسخگوئی به شکایت دارندگان پروانه ارتباطات سیار در سال ۹۶ به صورت فصلی بررسی و اطلاع‌رسانی می‌شود.

میزان شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۵ و وضعیت رسیدگی به آنها از سوی سه اپراتور ارتباطی همراه اول، ایرانسل، رایتل و ۱۲ اپراتور حوزه فناوری اطلاعات از اینجا قابل مشاهده است.

 

 

دیدگاه های کاربران
سمیرا اکرامیپنج‌شنبه 25 آبان 1396 ساعت 19:37
0
0

تعجبی هم نداره، واقعا خدماتشون افتضاحه