خرید ربات اینستاگرام
امروزه میزان استفاده عموم از اینستاگرام روز به روز در حال افزایش است. چه کاربری که عکسهای شخصی خود را در اکانتش منتشر می کند و چه کاربرانی که در پی گسترش و رونق کسب و کار خود و افزایش فروش محصولاتشان از طریق این شبکه اجتماعی هستند.
از زمان پیدایش و به وجود آمدن و پیشرفت اینستاگرام، افزایش فالوور از چالش های مهم و عمده کاربران آن بوده است. این که با چه ترفندها و روشهایی می توانند در مدت زمان کوتاهی تعداد فالوورهای خود را افزایش داده و نسبت به اکانت دوستان و آشنایان و اکانت های دیگر موجود در اینستاگرام از نظر تعداد فالوور سبقت بگیرند.
براساس همین دغدغه و برای پاسخگویی به آن، نرم افزارها و ایده های بسیاری طراحی شده و بوجود آمدند. یکی از راه های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام، افزایش فالوور از طریق ربات اینستاگرام است.
ربات اینستاگرام چیست؟
ربات اینستاگرام ، رباتی است که روزانه تمامی کارهایی ازقبیل:لایک کردن،کامنت گذاشتن،انتشار پست و … را بدون ذره ای معطلی برای شما انجام میدهد
در واقع مهمترین کار ربات اینستاگرام بالا بردن فعالیت اکانت اینستاگرام شماست که این امر در نهایت منجر به افزایش بازدید اکانت و پست های شما می شود. وظایفی که ربات های اینستاگرامی قادر به انجام آنها هستند متغیرند. برای قابل فهم تر شدن مسئله فرض بگیریم که شما یک کارمند استخدام کرده اید که به صورت 24 ساعته فعالیتهای تعیین شده از طرف شما را انجام دهد. که با انجام این فعالیت ها موجب افزایش و بالا رفتن فعالیت اکانت شما میشود. و علاوه بر اینکه فالوورهای واقعی و هدفمند به اکانت شما جذب می شوند بلکه با بکاربردن ربات اینستاگرام، بازدید، لایک و مهم تر از آن میزان بازدید پست های شما افزایش چشمگیری می یابد و چندین برابر می شود.
یک ربات اینستاگرامی زمانبندی شده و هدفمند، همه فعالیتهای اصلی و پایه ای اینستاگرام مانند لایک، فالو، آنفالو، کامنت، فرستادن دایرکت و ریپلای کردن استوری را انجام میدهد. مقصود از فالوورهای جذب شده هدفمند این است که به عنوان مثال شما میخواهید ربات اینستاگرام، فالوورهایی را جذب اکانت شما بکند که منحصر به شهر یا مکان خاصی باشند مثلا ساکن تهران باشند یا تمایل دارید که فالوورهای جذب شده شما متعلق به شغل بخصوصی باشند و یا بسیاری از هدفمندسازی های دیگری که ربات اینستاگرام قابلیت اعمال آنها را در اختیار شما گذاشته است، برخوردار شوید.
فعالیت های ربات اینستاگرام عبارتنداز:
- ارسال لایک و فالو
- ارسال کامنت و دایرکت
- حذف فالوور فیک
- ریپلای استوری
- ارسال پست زمانبندی شده
- تکرار پست
- جذب فالوور هدفمند
- مدیریت کامنت و دایرکت
بعد از تعاریف گفته شده به این سوال میرسیم که چرا باید از ربات اینستاگرام استفاده کنیم؟
مسلما داشتن فعالیت مستمر و پیوسته در اینستاگرام و معرفی محصولات و خدمات در آن، کاری سخت و زمانبر است. اما با خرید ربات اینستاگرام کار شما راحت تر خواهد شد. شما با استفاده از ربات اینستاگرام می توانید به صورت خودکار و بدون نیاز به صرف وقت از طرف خودتان، یک سری فعالیت ازقبیل: لایک کردن،انتشار پست زمانبندی شده،کامنت گذاری و… که سبب افزایش فالوور پیج شما می شود را انجام دهید.
لایک اینستاگرام
لایک به معنی دوست داشتن و یا پسندیدن است درواقع زمانی که شما یک پست را در اینستاگرام لایک میکنید علاقهی خود را نسبت به آن پست از طریق عمل لایک کردن نشان میدهید. معمولا زمانی که ما کاری را که آنها دوست دارند و یا باب میلشان باشد انجام بدهیم از این عبارت استفاده میکنند. پس با این تعاریف دریافتیم عمل لایک کردن پستهای اینستاگرامی واکنش علاقهی ما نسبت به محتوا و مفهوم پست به اشتراک گذاشته شده است.
اهمیت لایک اینستاگرام چیست؟
یکی از قابلیت های جذاب اینستاگرام، قابلیت لایک کردن است. زمانی که فردی تصمیم میگیرد صفحهی اینستاگرامی را فالو کند، قبل از هر چیزی به سراغ پستهایی که درون آن پیج به اشتراک گذاشته شده میرود و اولین نکتهای که توجه کاربر را به سوی خود جلب میکند تعداد لایکهایی است که پستهای آن پیج خورده باشد. گاهی اوقات پیش میآید درصورت پایین بودن تعداد لایک پستهای آن، از فالو کردن پیج مورد نظرصرف نظر کند. همین امر دغدغهی بسیار مهمی را برای مدیران به ارمغان آورده است، به طوری که آنان به خرید لایک ارزان روی آوردهاند. تا از این طریق بتوانند گامی موثرتر در جهت تحقق اهداف خود بردارند.
حال ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که خرید لایک ارزان چه تاثیری بر روی کسب و کارها دارد؟
شما با اقدام به خرید لایک ارزان برای پیجتان، پستهای خود را صاحب تعداد بالایی لایک میکنید که همین عامل به اصلی ترین بهانه برای تمایل کاربران برای دنبال کردن پیج اینستاگرامی شما خواهد شد. این اتفاق به ظاهر ساده، کمک شگفتآوری به شما در رونق گرفتن کسب و کارهایتان میکند و باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما می شود. زیرا با زیاد شدن فالوورهایتان محصولاتتان در عرض مدت کوتاهی به جمع کثیری از افراد جامعه معرفی خواهد شد.
خرید فالوور
کلمه فالوور را میتوان یکی از رقابتی ترین اصطلاحات اینستاگرام دانست. این کلمه در زبان انگلیسی به معنای دنبال کننده است. حال این کلمه در شبکه اجتماعی اینستاگرام از همین مفهوم گرفته شده است. ما در اینستاگرام به افرادی که صفحهای را دنبال میکنند؛ فالوور میگوییم.
از آنجایی که ما در کشور ایران زندگی میکنیم پس نیازی به خرید لایک و خرید فالوور غیر ایرانی نخواهیم داشت. ما به عنوان یک کسب و کار فعال در کشور ایران باید تمام تمرکز و هدف خود را روی مخاطبانی قرار دهیم که در ایران زندگی میکنند؛ چرا که این مخاطبان به احتمال زیاد جزو مشتریان بالقوه ما هستند.
چرا خرید فالوور اینستاگرام مهم است؟
از آنجا که هر چه تعداد فالوورهای یک پیج بیشتر باشد، احتمال بازدید از ویدیوها، لایک تصاویر و مشاهده پروفایل آنها توسط کاربران نیز افزایش مییابد و از آنجا که این روزها اکثر کسب و کارها برای معرفی خدمات و محصولات خود و افزایش فروش از اینستاگرام استفاده میکنند، جذب مخاطب و بازدید کننده یا همان فالوور از اهمیت بالایی برخوردار شده است و در همین راستا این افراد برای جذب مخاطب خود روشهای مختلفی به کار میبرند. به همین دلیل خرید فالوور اینستاگرام یکی از اولین روشهای این گونه پیجها میباشد تا از این طریق بتوانند هر چه سریعتر تعداد فالوورهای خود را افزایش دهند.
و به این ترتیب، زمانی که تعداد دنبال کنندگان یک پیج افزایش یابد، تعداد بازدید آنها بالا رفته و این امر باعث بیشتر شناخته شدن برند آنها میشود زیرا میدانند که قابلیتهای مختلفی که در اینستا ارائه میشود، آنقدر مهم است که نمیتوان از آن برای پیشرفت کسب و کار و ایجاد محبوبیت چشم پوشید.از جمله این قابلیتها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
استفاده افراد زیادی از آن و همه گیری آن، امکان درآمدزایی مستقیم و افزایش ارتباط با درج استوری، امکان ایجاد ارتباط نزدیک با مشتریان و امکان جذب مشتری و مراقبت از رقبا، دارای نرخ تعامل بالا و ارتباط بیشتر با دوستان و آشنایان، امکان شرایط ساخت برند و انتخاب گزینههای تبلیغاتی مختلف و امکان رشد کسب و کار.
تبلیغات انبوه در واتساپ:
از زمانی که دستور فیلتر شدن تلگرام در ایران صادر شد، تعداد نسبتا زیادی از کاربران ایرانی تلگرام،به پیام رسان واتساپ روی آورند.
با توجه به این موضوع کاربران واتساپ افزایش یافت و درنتیجه این پیامرسان به فضایی مناسب برای تبلیغات و بازاریابی تبدیل شد.
با اینکه ارسال پیام از طریق واتساپ رایگان است و دیگر نگرانی بابت گرفتن پنل پیامک و هزینه های ارسال پیامک ندارید، اما محدودیتهای آن شاید برخی را دلسرد یا منصرف از این کار بکند.
اما واتساپ برای اینکه امکان تبلیغ در این برنامه را در انحصار خودش نگه دارد قوانینی دارد که محدودیت هایی برای بازاریابی در واتساپ ایجاد می کند و این برای راحتی کاربرانش هست اما به دلیل ارتباط مستقیم و موثر با مشتری بهترین گزینه و راه حل است!
کاربرد واتساپ برای مشاغل چیست ؟
تبلیغات انبوه در واتساپ برای تمامی مشاغل میتواند گزینه بسیار مناسبی باشد زیرا هزینه های تبلیغات به شدت کاهش پیدا کرده و بازدهی و نرخ بازگشت سرمایه خیلی خوبی به دنبال دارد.
در ادامه به چند مورد از کاربردهای واتساپ برای مشاغل میپردازیم.
تبلیغات : در واتساپ میتوان به صورت انبوه تبلیغات انجام داد و با مشتری مستقیما وارد تعامل شد.
بازاریابی : در واتساپ میتوان مخاطبان بیشتری را مورد هدف قرار گرفت و کسب و کار خود را گسترش داد ..
اطلاع رسانی : از این ابزار میتوان برای اطلاع رسانی محصولات یا خدمات استفاده کرد و این تجربه خوبی را به کاربر می دهد.
فروش : در واتساپ به راحتی می توان انواع محصولات و خدمات خود را به فروش رساند.
برندسازی : همان طور که میدانید برند سازی پایه و اساس کسب و کار است. با این ابزار می توان مرحله آگاهی از برند را به راحتی و در کمترین هزینه انجام داد.
همچنین میتوان کاربران و مخاطبان را از وجود محصولات و خدمات خود آگاه کرد.
آموزش : با استفاده از تبلیغات انبوه در واتساپ می توان به کاربران موردی از محصولات یا خدمات خود را آموزش داد. این کار به کاربران کمک بسیاری میکند و در برند سازی بسیار موثر است.
بهترین روش برای تبلیغات در واتساپ چیست ؟
بهترین روش برای تبلیغات در پیام رسانی همچون واتساپ این است که مستقیما آگهی (تبلیغات) خود را به چت خصوصی افراد بفرستید.
زیراهر فرد به پیامهای چت خصوصی خود، بسیار بیشتر از پیامهای ارسال شده در گروه اهمیت میدهد.
اما با این وجود تبلیغات در اینستاگرام بیشتر از تلگرام و واتساپ انجام می شود و این شبکه مجازی بسیار در بین افراد محبوب است.
یکی از عیب های تلگرام فیلتر بودن است که کمی شما را به دردسر خواهد انداخت.
به خاطر داشته باشید متن پیام شما نه تنها باید گیرنده را به بازدید از سایت یا صفحه شما تشویق کند بلکه باید مانع او از ریپورت کردن شما شود.
