بهترین آژانس‌های تبلیغاتی چه خدماتی ارائه می‌دهند؟

بهترین آژانس‌های تبلیغاتی چه خدماتی ارائه می‌دهند؟
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

«بسته‌های شگفت‌انگیز، بسته‌های بوم‌وبوم، بسته‌های نامحدود، بسته‌های هورا و… و… و…».

این روزها کاربران تا حدی می‌دانند چه حجم ترافیکی به کارشان می‌آید و ایرانسل هم با توجه به مصرف هر مشتری می‌داند کدام بستۀ خود را به آن‌ها پیشنهاد بدهد. اما خدا نکند که با دنیای دیتای تلفن همراه آشنا نباشیم، آن‌وقت این لیست طویل از بسته‌های ترافیکی حسابی ما را سردرگم می‌کند.

وضعیت تبلیغات آنلاین هم دقیقاً به همین صورت شده است؛ آژانس‌های دیجیتال‌ مارکتینگ مختلف با طیف گسترده‌ای از تاکتیک‌ها، استراتژی‌ها و ابزارهای آنلاین. کدام آژانس و کدام خدمات برای تبلیغ به کار ما می‌‎آید؟ چیزی که ما را از این آشفتگی نجات می‌دهد این است که آژانس‌های دیجیتال‌ مارکتینگ و خدماتی را که ارائه می‌دهند، بشناسیم. ما هم در این مطلب قصد داریم آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

فهرست عناوین مطلب:

7 نوع از خدمات رایج آژانس‌های تبلیغاتی در ایران

در دنیای وسیع بازاریابی دیجیتال ابزارها و ترفندهای زیادی برای هدف‌ قراردادن مشتریان، جذب آن‌ها و ساخت رابطه‌ای عمیق با آن‌ها وجود دارد، تا جایی که هیچ‌گاه برای حل چالش‌ها و مشکلات خود درنمی‌مانیم. آژانس‌های تبلیغاتی خوب می‌دانند که در این دریای بزرگ چه راهکارهایی را پیشِ روی کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ بگذارند. برخی از محبوب‌ترین و مؤثرترین این استراتژی‌ها به‌صورت زیر هستند:

  • استراتژی سایت (طراحی، راه‌اندازی و پشتیبانی آن)

سایت حکم ویترین آنلاین فروشگاه و کسب‌وکار را دارد. طراحی، سرعت بارگذاری، سفر راحت مشتری در آن، تجربۀ خوب کاربری و قلاب‌های بجا و به‌موقع، همگی در جذب مخاطب و بازگشت دوبارۀ او به‌سمت شرکت تأثیر می‌گذارند. آژانس‌هایی که این نوع خدمات را ارائه می‌دهند به تمام اموری که اعتبار، سئو و جذابیت سایت را افزایش می‌دهند، آگاه هستند و آن را پیاده می‌کنند.

  • سئو (SEO)

وقتی کاربران جست‌وجوی آنلاین انجام می‌دهند، موتورهای جست‌وجو براساس الگوریتم‌های پیچیده‌ای تصمیم می‌گیرند که کدام محتوا را در صفحۀ نتایج به آن‌ها نشان دهند. در سئو، سایت یا محتوای خود را طوری بهینه‌سازی می‌کنیم که به چشم این موتورها بیایند و به جایگاه‌های بالا راه پیدا کنیم.

متخصان سئو به تمام نکات به‌روزی که در این مسیر به ما کمک می‌کنند مسلط هستند؛ چگونه از کلمات کلیدی، بک‌لینک‌ها یا لینک‌های داخلی استفاده کنند تا موتورهای جست‌وجو سایت را ببینند و رنک بالایی به آن اختصاص بدهند.

  • بازاریابی موتور جست‌وجو (SEM)

در SEM، موتورهای جست‌وجو تبلیغ یا لینک محتوای ما را در صفحۀ نتایج به کاربران نشان می‌دهند و به‌ ازای هر کلیک از کیف ‌پول ما هزینه کسر می‌کنند. در ایران تبلیغات گوگل محبوبیت زیادی در بین شرکت‌ها دارد؛ چون مردم اغلب از این موتور برای سرچ‌های خود استفاده می‌کنند.

  • بازاریابی و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

خدماتی که در حوزۀ شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌شوند به دو سبک هستند: در حالت اول بر این متمرکز می‌شوند که کیفیت و اینگیجمنت صفحات اجتماعی ما را افزایش دهند. تقویم محتوایی برای آن‌ها ترتیب می‌دهند و مطابق با آن برای این صفحات محتوا تولید می‌کنند.

در حالت دوم در صفحه و اکانت دیگر، شرکت و محصولات خود را تبلیغ می‌کنیم یا اینفلوئنسرمارکتینگ انجام می‌دهیم. گاهی تولید محتوای تبلیغ را هم خود آژانس انجام می‌دهد و گاهی هم آگهی ما را در کانال‌های درست به اجرا درمی‌آورند.

  • بازاریابی ایمیلی

ایمیل یکی از بهترین‌ راه‌ها برای یادآوری مداوم نام برند به مخاطب و تبدیل او به سرنخ است. ایمیل‌های شخصی‌سازی‌شده، ارسال‌های به‌موقع و پیشنهاد محصول‌های هدفمند همگی زمان‌بر و پیچیده هستند و می‌توان از مجموعه‌های متخصص در این زمینه راهنمایی گرفت.

  • بازاریابی ویدئویی

ساخت محتوای ویدئویی همیشه چالش‌برانگیز بوده است؛ از پیداکردن ایدۀ آن تا تولید و نشر ویدئو. به‌خصوص این روزها که با سبک‌های مختلفی از ویدئوها مثل موشن‌گرافیک‌ها روبه‌رو هستیم. برخی آژانس‌ها به‌طور اختصاصی در این حوزه فعالیت می‌کنند و صفرتاصدِ کمپین را خود به عهده می‌گیرند.

  • تبلیغات موبایلی

تبلیغات موبایلی به سبک‌های مختلفی اجرا می‌شود. به گوشی افراد پوش‌نوتیفیکیشن یا پیامک تبلیغی ارسال می‌کنند، در داخل اپلیکیشن‌ها بنر و ویدئوی تبلیغ را منتشر می‌کنند یا در بازی‌ها به ازای تماشای آگهی به کاربر امتیاز می‌دهند. برخی کسب‌وکارها هم مثل کرفس اپلیکیشن خود را دارند که در این صورت برای دریافت نصب، در مارکت‌هایی مثل کافه‌بازار به تبلیغ آن می‌پردازند.

تقسیم‌بندی آژانس‌های دیجیتال‌مارکتینگ براساس نوع خدمات

اگر با صنعت تبلیغات آشنایی کافی نداشته باشیم انتخاب یک آژانس همکار می‌تواند مسئله‌ساز شود. هریک از این مجموعه‌ها ممکن است فقط در یک یا چند نوع از خدمات معرفی‌شده در بخش قبل متخصص باشد و در همان بخش هم فقط راهکار ارائه کند؛ یکی روی سئو و گوگل‌ادز متمرکز است، یکی دیگر بر بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام و یکی دیگر بر ساخت تیزر ویدئویی. برخی از آژانس‌های تبلیغاتی هم صرفاً برای برندآفرینی و حل چالش‌های کسب‌وکارها به آن‌ها مشاوره می‌دهند.

در این بین، فقط آژانس‌های تبلیغاتی بزرگی مثل صباویژن فول‌سرویس هستند؛ به این معنا که خدمات کامل‌تری در سبد خود دارند. این مجموعه‌ها با ترکیب این خدمات و استراتژی‌های مختلف در طراحی و اجرای کمپین‌ها خلاقیت بیشتری به خرج می‌دهند و می‌توانند راهکارهای سفارشی و مؤثری روی میز شرکت‌ها بگذارند.

همکاری با این مجموعه‌ها هزینه‌های تبلیغات ما را کاهش می‌دهد، دردِسر کارکردن و یکپارچه‌شدن با تیم‌های مختلف را از ما دور می‌کند و از همه مهم‌تر، این اطمینان خاطر را به ما می‌دهد که جواب یا راه‌حلی از چشم‌ ما دور نمانده است.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 2 میلیارد دلار
    فیلم Ne Zha
    اکران: 14 فوریه 2025
  • 389 میلیون دلار
    فیلم Captain America: Brave New World
    اکران: 14 فوریه 2025
  • 125 میلیون دلار
    فیلم Dog Man
    اکران: 13 فوریه 2025
  • 113 میلیون دلار
    فیلم Bridget Jones: Mad About the Boy
    اکران: 13 فوریه 2025
  • 90 میلیون دلار
    فیلم Mickey 17
    اکران: 07 مارس 2025