با توجه به میزان حساسیت بالای گوشی های تلفن همراه و سایر لوازم دیجیتال، لازم است تا از آنها به خوبی مراقبت شود. هر از چند گاهی نیز برای بررسی دقیق و همچنین درصورت نیاز، برای اعمال هرگونه تعمیرات و تغییراتی لازم است که این کالاها نزد متخصص و کارشناس مربوطه بررسی یا به اصطلاح چکاپ شوند تا بتوان کارایی بهتر و عمر طولانیتر آنها را تضمین کرد. با وجود مراقبت ها و دقت های لازم در جهت سالم نگه داشتن تمامی این دستگاه ها، گاهی حادثهای منجر به آسیب دیدن آنها میشود؛ برای مثال اگر گوشی تلفن همراه ما در اثر تصادف و یا سقوط از جیب یا کیف و یا برخورد با آب و سایر مواد دچار شکستگی شود یا آسیب ببیند، ضروری است که آن را نزد کارشناس و یا تعمیرکار متخصص و خبره در این زمینه ببریم تا قطعه یا قطعاتی از آن تعویض گردد و دوباره بتوانیم از آن دستگاه استفاده کنیم.
در این میان نیز ممکن است به دلیل نصب برنامه خطرناک و ویروسی، کلیک بر روی لینکهای نامعتبر، استفاده حداکثری از حافظه دستگاه، باگ های به روز رسانی و دلایل دیگر، گوشی تلفن همراه از نظر نرم افزاری و سیستمی آسیب ببیند و نیاز باشد تا متخصص و کارشناس تعمیرات تلفن همراه، این دستگاه را بررسی و درصورت نیاز ریست (بازگردانی به تنظیمات اولیه) نماید. از آنجایی که اعتماد به شخص تعمیرکار این دستگاهها سخت و پیدا کردن متخصص مربوطه به جهت اعمال هرگونه تعمیرات و تغییرات امری پیچیده و وقتگیر است، ما به شما پیشما را پیشنهاد میکنیم!
پیشما استارتاپی دانش بنیان و پیشرو در حوزه تکنولوژی است که در زمینه خرید، فروش و تعمیر گوشی های دسته دوم و سایر کالاهای دیجیتال فعالیت میکند. برای مثال یکی از خدمات این مجموعه به شما این است که کمک میکند تا با خیال راحت و بدون دردسر گوشی، تبلت و سایر لوازم دیجیتال آسیب دیده خود را تعمیر کنید و دوباره بتوانید از کارکرد صحیح و مناسب این کالاها مانند قبل لذت ببرید.
کارشناسان و متخصصان این مجموعه میتوانند با استفاده از اطلاعات به روز خود، روش های نوین و قطعات باکیفیت و درجه ۱، به سرعت و بدون اتلاف وقت و با ضمانت کامل یک ماهه گوشی تلفن همراه، تبلت و یا لپ تاپ شما را تعمیر کنند و به شما بازگردانند. همچنین امکان دریافت کالای دیجیتال شما جهت تعمیر درب منزل(درصورت حاد نبودن مشکل دستگاه تعمیری و سطحی بودن آن) و همچنین ارسال آن به نمایندگی پیشما(جهت بررسی دقیق تر و یا تعویض قطعات) نیز وجود دارد اما درصورت تمایل افراد متقاضی میتوانند شخصا دستگاه دیجیتال خود را به نمایندگی اصلی پیشما تحویل دهند.
از جمله خدمات ویژه مجموعه پیشما در زمینه تعمیر تلفن همراه و سایر لوازم دیجیتال میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
- تعمیر فوری درب منزل و یا آدرس ثبت شده در صورت حاد نبودن مشکل دستگاه تعمیری
- امکان ثبت درخواست جهت اعزام کارشناس به آدرس ثبت شده جهت بررسی و تعمیر و همچنین امکان مراجعه به نمایندگی پیشما جهت انجام پروسه تعمیرات
- ضمانت یک ماهه تعمیر کالای دیجیتال (ضمانت پس از تعمیر)
- تضمین اصالت و کیفیت قطعات استفاده شده برای تعمیر دستگاه
از آنجایی که انجام هر کاری پروسه و روند خاص خود را دارد و دارای چندین مرحله است، قصد داریم تا مراحل کامل این پروسه، از ثبت درخواست گرفته تا تحویل کالای تعمیر شده را برای شما در قسمت زیر شرح دهیم. تمامی این مراحل به صورت زیر است:
- ثبت مشخصات دستگاه دیجیتال (برای مثال گوشی تلفن همراه) و ثبت اطلاعات راجع به مشکل پیش آمده در بخش تعمیرات سایت
- بررسی درخواست فرد متقاضی توسط کارشناسان مربوطه در مجموعه پیشما
- تماس کارشناسان با صاحب دستگاه تعمیری جهت اعلام هزینه و توضیحات بیشتر
- اعزام کارشناس به محل آدرس ثبت شده و یا ارسال آدرس نمایندگی اصلی پیشما جهت مراجعه حضوری برای تعمیر دستگاه
در صورتی که نتوانستید بعلت مسائلی همچون عدم دسترسی به اینترنت و سایر مسائل دیگر درخواست خود را مبنی بر تعمیر دستگاه آسیب دیده در سایت پیشما ثبت کنید، میتوانید با شماره ۹۱۰۰۴۳۴۴-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارشناسان پیشما ثبت درخواست شما را انجام دهند.
سخن پایانی
همانطور که در متن فوق ذکر شد، حساسیت و آسیب پذیری دستگاه های دیجیتال بسیار بالاست و گاهی ممکن است قطعات مورد نیاز جهت تعمیر کالا به سختی پیدا شود و یا در منطقه مورد نظر موجود نباشد. گاهی نیز ممکن است از کیفیت و اصالت و مدل صحیح قطعات لازم جهت تعمیر دستگاه اطلاعی نداشته باشید و این موارد برای شما ایجاد نگرانی کنند؛ اما با پیشما دیگر جای نگرانی نیست!
در اینجا باید گفت که شما میتوانید با اطمینان خاطر و بدون دردسر و نگرانی گوشی تلفن همراه، تبلت و یا لپ تاپ خود را از طریق مجموعه پیشما و کارشناسان خبره آن تعمیر کنید و همچنان از ضمانت اصالت و کیفیت قطعات استفاده شده و بدون ریسک بودن مراحل طی شده جهت تعمیر کالای دیجیتال خود مطمئن باشید و بطور کلی گارانتی یک ماهه پس از تعمیر نیز میتواند مهر تاییدی بر این مسئله باشد؛ پس اگر دستگاه دیجیتال شما با مشکلی مواجه شد بدون نگرانی و استرس آن را به پیشما بسپارید.
سوالات متداول
۱. تعمیر دستگاه دیجیتال آسیب دیده چند روزه صورت میگیرد؟
روند تعمیرات دستگاه های دیجیتال توسط پیشما ظرف کمتر از ۱۲ ساعت و درصورت آسیب جدیتر دستگاه و الزام به تعویض قطعات، در کمتر از ۳۶ ساعت انجام میشود و دستگاه به شما تحویل داده میشود.
۲. آیا ضمانت ذکر شده در متن فوق، برای همه خدمات ممکن است؟
مجموعه پیشما برای خرید شما گارانتی ۲هفتهای رایگان و برای انجام هرگونه تعمیرات بر روی دستگاه آسیب دیده گارانتی یک ماهه رایگان را به شما ارائه میدهد.
۳. آیا امکان پرداخت هزینه بصورت قسطی وجود دارد؟
متاسفانه امکان پرداخت هزینه تعمیرات دستگاه بصورت قسطی وجود ندارد اما برای خرید از مجموعه پیشما در آینده این امکان فراهم میشود.
۴. آیا برای اعلام هزینه تعمیرات با من تماس گرفته میشود یا هزینه کل هنگام ثبت درخواست در سایت اعلام میشود؟
به دلیل تنوع بالای برندها و مدلهای کالاهای دیجیتال و با توجه به نوع و میزان آسیب دستگاه، جهت اعلام هزینه تعمیرات توسط کارشناسان مربوطه با شما تماس گرفته میشود و در طی مراحل ثبت درخواست در سایت، هزینهای به شما اعلام نمیشود.
درنهایت میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت پیشما مراجعه کنید و یا با شماره ۹۱۰۰۴۳۴۴-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.
