چگونه سئو خارجی پیشرفته ای با مشاوره سئو داشته باشیم؟

چگونه سئو خارجی پیشرفته ای با مشاوره سئو داشته باشیم؟
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سئو به معنی بهینه کردن موتورهای جستجوی گوگل می باشد که باعث می شود رتبه سایت در گوگل بهتر شده و در رنک های ابتدایی صفحه جستجو به نمایش در آید و در نتیجه آن بازدید و استفاده از سایت نیز افزایش یابد.

فهرست عناوین مطلب:

انواع سئو سایت کدام اند؟

سئو و بهینه سازی سایت به دو بخش بسیار مهم تقسیم می شود. سئو داخلی (SEO onpage)  و سئو خارجی (SEO offpage)، در ادامه به شرح هر یک از این بخش ها پرداخته ایم. همراه ما باشید.

سئو داخلی

کلیه فعالیت هایی که داخل خود سایت برای بهبود رتبه بندی سایت و بالا بردن کیفیت آن انجام می شود سئو داخلی محسوب می شود. در سئو سایت داخلی به فعالیت هایی مثل پردازش و یا بررسی کدها، متاتگ های عنوان، کپشن (توضیحات)  و یا عکس و … می پردازند.

سئو خارجی

اگر بخواهیم به اختصار شرح دهیم، سئو خارجی به کلیه فعالیت هایی گفته می شود که در خارج از وب سایت انجام می شود. در ادامه بخش های مختلف سئو خارجی را نیز بررسی کرده ایم.

  1. سایت های شبکه های اجتماعی

امروزه دیگر شبکه های اجتماعی جز لاینفک زندگی هرکسی شده است و اکثر مردم عضو حداقل یکی از شبکه های اجتماعی می باشند. چهار شبکه اجتماعی که بیشتر تاثیر را در سئو خارجی دارند فیس بوک، توییتر، لینکدین و گوگل پلاس است. هر ورودی که از این شبکه های اجتماعی شما داشته باشید، امتیاز بالایی در گوگل دارد.

اگر به دنبال افزایش رتبه سایت خود در گوگل هستید، بهتر است که حتما در این 4 شبکه عضو شوید و فعالیت کنید. شبکه های اجتماعی بهترین و ارزانترین منبع تبلیغات آنلاین می باشند.

  1. بازاریابی محتوا

یکی از تکنیک های سئو خارجی، بازاریابی محتوا می باشد. بهترین راهی که می توان بازاریابی محتوا را در آن انجام داد، نوشتن نظر خود به همراه لینک اصلی سایت در بلاگ های دیگر سایت ها می باشد. این لینک توسط موتورهای جستجو مورد پیمایش قرار می گیرد و می تواند باعث افزایش رتبه سایت شما گردد. خرید رپورتاژ آگهی نیز در بخش بازاریابی محتوا جای می گیرد.

  1. بازاریابی فروم و انجمن ها

فروم آنلاینی که مرتبط با کسب و کار شما هستند را پیدا کنید و در آن ها فعالیت کنید. به سوالات پاسخ دهید و در پیام هایی که قرارداده شده است نظر بدهید.  این به شما کمک می کند که یک فرد متخصص شناخته شوید و باعث افزایش شهرت شما می گردد. در بعضی از فروم ها هم شما مجاز به قرار دادن لینک هستید که لینک ها توسط موتورهای جستجو پیمایش می گردد.

سئو و بهینه سازی سایت به دو بخش بسیار مهم تقسیم می شود. سئو داخلی (SEO on peag)  و سئو خارجی (SEO off peag)،

  1. ثبت نام در موتورهای جستجو

موتورهای جستجو همیشه سایت شما را مورد پیمایش قرار می دهند اما پیدا کردن سایت شما توسط آن ممکن است مدت زمانی به طول انجامد ( که به اصطلاح آن را ایندکس شدن می نامند.) اگر می خواهید که سایت شما سریعا توسط موتورهای جستجو ایندکس گردد، بهتر است که خودتان دستی این کار را انجام دهیم. ثبت نام در موتورهای جستجو مانند گوگل،یاهو یکی از تکنیک های سئو خارجی محسوب می شود نه سئوداخلی.

  1. ثبت نام در دایرکتوری ها

بعضی از متخصصان عقیده دارند که ثبت نام در دایرکتوری ها دیگر ارزشی ندارد اما در واقع در بهینه سازی سایت و افزایش رتبه الکسا تاثیر دارد. البته گرفتن بازخورد صحیح بستگی به انتخاب درست دایرکتوری دارد. اگر می خواهید که بهترین نتیجه را بگیرید، بهتر است که در دایرکتوری های مرتبط با کسب وکار خود فعالیت کنید.

  1. بوکمارک کردن

یکی از بهترین تکنیک های سئو خارجی برای افزایش رتبه سایت می باشد. برای اینکار کافی است که آخرین پست و صفحات ایجاد شده خود را در سایت های بوکمارک مانند ردیت و غیره قرار دهید. موتورهای جستجو به این نوع سایت ها علاقه بسیاری دارند و به هر لینک و مطلبی که داخل این سایت ها قرار داده می شود، امتیاز ویژه ای می دهند.

  1. لینک طعمه

لینک طعمه راه دیگری با بهبود رتبه سایت در سئو خارجی می باشد. فرض کنید که زمانی مجبور هستید  که مطالبی را از سایت های دیگر در محتوای خود قرار دهید. گوگل وقتی مطالب کپی شده را مشاهده کند سریعا آن را جریمه می کند. شما برای اینکه رعایت حق کپی را بکنید، بهتر است در قالب یک لینک منبع اصلی را معرفی کنید. وقتی شما منبع اصلی را معرفی کنید، این کار باعث افزایش محبوبیت سایت شما بین دیگران می گردد.

  1. به اشتراک گذاری عکس

اگر در سایت خود برای محصولات یا هر قسمتی دیگر از عکس استفاده می کنید، می توانید این عکس ها را در وب سایت های به اشتراک گذاری عکس مانند فلیکر، پیکاسا و غیره به اشتراک بگذارید. با این روش بقیه افراد می توانند عکس های شما را مشاهده کنند و زیر آن ها کامنت بگذارند و اگر عکسی نظر آن ها را به خود جلب کرد، با لینکی که شما قرار دادید، وارد سایت شما شوند.

  1. بازاریابی ویدئو

همانطور که می دانید در بازاریابی اینترنتی، تاثیر ویدئو و عکس، خیلی بیشتر از متن می باشد. سایت هایی وجود دارند که شما می توانید ویدئو های مربوط کسب و کار خود را در آن قرار دهید مانند آپارات و یوتیوب. همچنین شما می توانید لینک صفحه مربوط به ویدئو خود را در آن قرار دهید .

  1. بررسی و نقد کسب و کار

در خصوص بقیه کسب وکارها نقد و بررسی بنویسید یا از کاربران خود بخواهید که در خصوص کسب وکار شما نقد وبررسی بنویسند و آن را وب سایت یا شبکه های اجتماعی خود قرار دهند. بهترین منبع برای سئو خارجی و برندینگ کسب و کار است چونکه می تواند لینک های زیادی را به سایت شما هدایت کند و از طرفی طیف وسیعی از افراد را با شما آشنا نماید.

  1. لیست محلی

بسته به نوع کسب وکار شما، شما ممکن است لیست هایی از دایرکتوری های محلی پیدا کنید که برای کسب وکار شما مفید باشد. سایت هایی وجود دارند که می توانند به رشد کسب وکار شما به صورت محلی کمک بسیاری کنند. برای مثال سایت های رایگان اگهی که می توانند بسیار زیادی به شما در کسب وکار کنند چونکه در این سایت می توانید براساس موقعیت شهری خود، کسب وکار خود را جستجو کرده و پیدا کنید.

مشاوره سئو

همچنین گوگل امکاناتی را در نقشه خود قرار داده است که نزدیک ترین کسب و کار ها را براساس موقعیت جستجو کننده نشان می دهد. پس بهتر است که کسب وکار خود را در نقشه گوگل ثبت کنید.

  1. ثبت مقاله های نوشته شده

یکی از تکنیک های طلایی برای سئو خارجی، درج مقاله های جدید و نوشته شده توسط خودتان در وب سایت هایی مانند  ویرگول است. این تکنیک باعث می تواند باعث افزایش ترافیک سایت شما گردد.

  1. شبکه های فروش آنلاین

اگر شما دارای یک فروشگاه اینترنتی می باشد، برای افزایش سئو و فروش محصولات خود می توانید از شبکه های و سایت های فروش محصولات آنلاین کمک بگیرید. برای مثال یکی از سایت هایی که می توانید محصولات خود را در آن معرفی کنید، سایت ایمالز و ترب می باشد. در این سایت ها شما امکان قرار دادن لینک های مستقیم سایت خود را دارید که این می تواند یک نوع بک لینک برای سایت شما باشد.

  1. پاسخ به سوالات

یکی از تکنیک های سئو خارجی، پاسخ به سوالات پرسیده شده در وب سایت هایی مانند quara است. البته این تکنیک مانند شرکت در فروم ها می باشد که شما می توانید در آنجا سوال بپرسید یا پاسخ سوالی را بدهید. هر چه سوالات شما یا پاسخ تان تخصصی تر باشد، محبوبیت شما بیشتر می شود چونکه شما را به عنوان یک متخصص در این زمینه می شناسند.

کلام آخر

سئو یک مهارت است که می تواند ورودی وبسایت و در نهایت درآمد شما را به صورت چشمگیری افزایش دهد. مسلما تسلط به این مهارت برای همه امکان پذیر نیست بنابراین لازم است از یک مشاوره سئو اسماعیل سحاب برای بهبود و وبهینه سازی وبسایت خود کمک بگیرید. توصیه می کنیم برای مشاوره سئو وبسایت خود، از مجموعه تخصصی اسماعیل سحاب https://ismaeilsahab.ir/ کمک بگیرید تا علاوه بر رشد کاربران وبسایت، به درآمد بیشتری نیز دست یابید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 708 میلیون دلار
    No Time to Die
    اکران: 08 اکتبر 2021
  • 441 میلیون دلار
    Venom
    اکران: 01 اکتبر 2021
  • 352 میلیون دلار
    Dune
    اکران: 22 اکتبر 2021
  • 280 میلیون دلار
    Eternals
    اکران: 05 نوامبر 2021
  • 53 میلیون دلار
    Ron\'s Gone Wrong
    اکران: 22 اکتبر 2021
  • 22 میلیون دلار
    Clifford the Big Red Dog
    اکران: 10 نوامبر 2021
  • 22 میلیون دلار
    The French Dispatch
    اکران: 29 نوامبر 2021
  • 20.4 میلیارد تومان
    دینامیت
    اکران: 10 مهر 1400
  • 4.75 میلیارد تومان
    قهرمان
    اکران: 05 آبان 1400
  • 3.1 میلیارد تومان
    درخت گردو
    اکران: 10 اسفند 1400
  • 1.65 میلیارد تومان
    خورشید
    اکران: 27 اسفند 1400
  • 1.51 میلیارد تومان
    هفته‌ای یک بار آدم باش
    اکران: 27 اسفند 1400
  • 982 میلیون تومان
    تک خال
    اکران: 27 فروردین 1400
  • 564 میلیون تومان
    پوست
    اکران: 21 تیر 1400
  • 360 میلیون تومان
    شنای پروانه
    اکران: 04 مرداد 1400
plaza-ads