بتلفیلد ۶ از اسکینهای عجیب کال آو دیوتی دوری میکند
توسعهدهندگان بازی «بتلفیلد ۶» به طرفداران اطمینان دادند که اسکینهای درون این بازی، برخلاف رویه اخیر «کال آو دیوتی»، واقعگرایانه و منطبق بر دنیای بازی خواهند بود.
یک رویکرد واقعگرایانه
در حالی که طرفداران منتظر عرضه بازی «بتلفیلد ۶» (Battlefield 6) در تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر) هستند، توسعهدهندگان استودیوی دایس (DICE) درباره فلسفه طراحی اسکینها و آیتمهای تزئینی این بازی صحبت کردهاند. آلکسیا کریستوفی، تهیهکننده دایس، تأکید کرد که اگرچه آنها میخواهند بازیکنان بتوانند خود را با «اسکینهای باحال» ابراز کنند، اما برای تیمشان بسیار مهم است که «همه چیز حس واقعگرایانه داشته باشد».
تضاد با رقیب اصلی
این رویکرد در تضاد مستقیم با مسیر اخیر مجموعه «کال آو دیوتی» (Call of Duty) قرار دارد. این مجموعه با افزودن اسکینهای عجیب و نامرتبطی مانند شخصیتهای «لاکپشتهای نینجا» و «بیویس و باتهد»، با انتقاد شدید طرفدارانی مواجه شده که معتقدند این اسکینها حس غوطهوری در یک شوتر نظامی را از بین میبرند.
توسعهدهندگان «بتلفیلد» افزودند که طراحی اسکینها به سیستم کلاسبندی بازی نیز مرتبط خواهد بود تا تفاوتهای بصری بین کلاسها حفظ شود. با این حال، آنها اشاره کردند که این قوانین ممکن است در آینده تغییر کنند، تا زمانی که تغییرات جدید «با دنیای بازی سازگار باشند».
طرفداران میتوانند از تاریخ ۷ آگوست (۱۶ مرداد) در نسخه بتای عمومی این بازی، این رویکرد را از نزدیک مشاهده کنند.
منبع: Game Rant