استراتژی موفق AMC و نتفلیکس یک همکاری برد-برد

تیم پلازا - انتشار: 21 شهریور 1404 12:38
ز.م مطالعه: 1 دقیقه
-

همکاری میان نتفلیکس و AMC که با هدف تبلیغاتی آغاز شده بود، به یک موفقیت بزرگ برای هر دو طرف تبدیل شده است. آمارها نشان می‌دهد که این قرارداد باعث رشد چند صد درصدی بینندگان سریال‌های AMC شده است.

قرارداد محتوایی میان نتفلیکس (Netflix) و شبکه‌های ای‌ام‌سی (AMC Networks) به یک نمونه موفق از استراتژی «پنجره تبلیغاتی» در دوران استریم تبدیل شده است. AMC اعلام کرد که پس از قرار گرفتن فصل‌های اولیه سریال‌هایش در نتفلیکس، شاهد رشد چشمگیری در جذب مخاطب برای فصل‌های جدید در پلتفرم خودش، AMC+، بوده است.

برای مثال، پس از حضور فصل اول «مردگان متحرک: شهر مرده» در نتفلیکس، تماشای فصل دوم آن در AMC+ نزدیک به ۱۰۰۰ درصد افزایش یافت. سریال «بادهای تاریک» (Dark Winds) نیز رشد مشابهی را تجربه کرد. از سوی دیگر، نتفلیکس نیز از این همکاری سود برده و سریال‌های AMC در این پلتفرم موفق به کسب ۲۱۰ میلیون بازدید جهانی شده‌اند.

این موفقیت متقابل باعث شده تا این دو شرکت قرارداد خود را گسترش دهند. بر این اساس، فصل‌های جدیدی از سریال‌های «مصاحبه با خون‌آشام» (Interview with the Vampire) و اسپین‌آف‌های «مردگان متحرک» به همراه چندین سریال دیگر به نتفلیکس اضافه خواهند شد.

منبع: Deadline

دیدگاه های کاربران
هیچ دیدگاهی موجود نیست