ردمی از هویت بصری جدید خود در هند رونمایی کرد
ردمی که بهعنوان زیرمجموعه شیائومی در بازار هند شناخته میشود، پیش از رونمایی گوشی ردمی 15، هویت برند خود را دگرگون کرده است. در نامهای با عنوان «برای رویاپردازانی که باعث شدند ما رویاهای بزرگتری داشته باشیم»، این شرکت از تغییر در لوگو و انتخاب شعار جدید «Redmi is NOW THE NEW REDMI» خبر داد. لوگوی تازه در حروف بزرگ و با فونت سادهتر طراحی شده تا جسارت و اعتمادبهنفس بیشتر برند را به تصویر بکشد.
در بیانیه ردمی آمده است که کاربران یازده سال پیش این برند، افرادی که برای نخستین بار وارد دنیای گوشیهای هوشمند شدند، امروز «خوشبینانیاند که اگرچه دنیا را همانگونه که هست میبینند، اما به آنچه میتواند باشد نیز ایمان دارند». همین بلوغ و تکامل انتظارات سبب شده است که ردمی هویت خود را مطابق با خواستههای جدید مخاطبانش بازتعریف کند. ردمی میگوید قصد ندارد از گذشتهاش فاصله بگیرد، بلکه میخواهد به «برندی» بدل شود که کاربر امروز به آن نیاز دارد.
سودین ماتور، مدیر عملیاتی شیائومی هند، در توضیح این بازطراحی گفته است:
«ردمی همواره نماد تبدیل ناممکن به ممکن بوده و میلیونها نفر در هند، اولین گوشی هوشمندشان را با ما تجربه کردند. بازخورد و اعتماد این کاربران مسیر ما را شکل داده است. امروز آنها رشد کردهاند و ما نیز همراه آنها رشد کردهایم. هویت جدید ردمی ادای احترامی است به استقامت و پیشرفتی که هر روز در جامعه هند میبینیم.»
ماتور تاکید کرد که این تغییر بصری «فقط آغاز راه» است و ردمی در ادامه با محصولات و خدمات تازه، وعده محققکردن رویاهای بزرگتر کاربران را پی خواهد گرفت. با وجود رونمایی از هویت جدید، ردمی تاکید کرده که متعهد به حفظ ارزشهای اصلی برند و پشتیبانی از کاربران قدیمی خود است. دورنمای این تحول، رویکردی مشترک برای رشد همزمان شرکت و جامعه کاربران است؛ به این معنا که با بزرگتر شدن آرزوها و انتظارات مخاطبان، ردمی نیز بزرگتر شده و امکانات و عملکرد خود را ارتقا میدهد. این بازطراحی، زمینه را برای ارائه محصولات هوشمندتر، خدمات یکپارچه و تعامل نزدیکتر با کاربران فراهم میکند و نشان میدهد ردمی قصد دارد در مسیر همراهی با نیازهای جدید جامعه پیش برود.