سارا رسولزاده با حضور در نمایش «هنوز زندهایم؛ داستان یک زلزله» بار دیگر روی صحنه تئاتر میرود. این اثر نمایشی به نویسندگی پویا مهدویزاده و کارگردانی حسین میرزامحمدی از نیمه دوم تیرماه در تماشاخانه ایرانشهر اجرا خواهد شد.
بر اساس اعلام منتشرشده، این نمایش به تهیهکنندگی علیرضا گیلوری، میلاد اسکندری و رضا فتحاللهیپور روی صحنه میرود. در خلاصه داستان این اثر آمده است: «داستان در فضای یک هتل سه ستاره روایت میشود که مدیر آن با وسواس شدید در تلاش است تا هرچه زودتر جایگاه ۵ ستاره را به دست آورد.»
بازیگران این نمایش به ترتیب ورود به صحنه شامل محسن قصابیان، سمیرا حسنپور، سارا رسولزاده، محمد موحدنیا، افشین حسنلو و بازیگر کودک ماهان محمودیمقدم هستند.
سارا رسولزاده پیش از این نیز در سال ۱۴۰۴ با نمایش «جغد» به کارگردانی سعید حسنلو در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته بود. او همچنین اواخر پاییز سال گذشته در نمایش «وقتی نبودنت شروع شد» به کارگردانی مهدی نیکعهد در شیراز ایفای نقش کرد؛ اجرایی که تا نیمه دیماه ادامه داشت.
دیگر اعضای گروه اجرایی نمایش «هنوز زندهایم؛ داستان یک زلزله» عبارتاند از: مریم پیوند حیدری بهعنوان مجری طرح، آکادمی آکتور در بخش تولید، هادی سلطانیفرد طراح صحنه، مرتضی نجفی طراح نور، سیامک احمدی طراح گریم، دینا یوسفپور طراح لباس، نوید آغاز مدیر تبلیغات و روابط عمومی، عرفان خالقی دستیار کارگردان و متین توکلی دستیار و برنامهریز.
این اثر نمایشی از ۱۹ تیر هر شب ساعت ۱۹ در تالار دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه میرود.
سارا رسولزاده در سالهای اخیر علاوه بر حضور در تئاتر، در آثاری چون «خون سرد» و «پردهنشین» نیز در مقام بازیگر مقابل دوربین رفته است.
