معرفی و راهنمای خرید بهترین کامپیوتر های اداری

بهترین کامپیوتر های اداری
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

کامپیوتر اداری به کامپیوترهایی گفته می‌شود که برای انجام وظایف اداری، مدیریتی و اطلاعاتی در سازمان‌ها، دفاتر، شرکت‌ها، موسسات و سایرمحیط‌های کاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. انتخاب بهترین کامپیوتر های اداری برای اجرای صحیح امور مورد نظر بدون لگ و با کیفیت بالا اهمیت زیادی دارد؛ همچنین برخی از ادارات یا شرکت‌ها نیاز به تهیه‌ی چندین سیستم به طور همزمان دارند که انتخاب صحیح قطعات برای کاهش قیمت تمام شده، اهمیت دوچندانی خواهد داشت.

کامپیوترها هنوز هم برای مصارف اداری و شرکتی، نسبت به سیستم‌های All in one، به خاطر تعمیر و ارتقای ساده‌تر، اولویت دارند. این نوع کامپیوترها معمولاً قابلیت‌ها و نرم‌افزارهایی دارند که ابزاری مفید برای انجام کارهای مدیریتی و اطلاع رسانی، حسابداری، ایجاد و ویرایش اسناد، ارتباطات داخلی و خارجی و برنامه‌ریزی است. در واقع Office Work PC فرآیندهای اداری و مدیریتی را تسهیل کرده و با ابزارهایی که در اختیار کاربر می‌گذارند؛ موجب افزایش کارایی، دقت و سرعت در انجام وظایف مختلف در محیط‌های کاری می‌شوند. در ادامه به معرفی کامپیوتر های اداری و راهنمای خرید و بهترین سیستم های کامپیوتر پرداخته‌ایم. با پلازا همراه شوید.

فهرست مطالب

انتخاب بهترین کامپیوتر های اداری

از ویژگی‌های کامپیوتر مناسب اداری می‌توان به پشتیبان‌گیری، تنظیمات امنیتی، مدیریت دسترسی ها، ایجاد گزارشات تحلیلی، ایجاد ارتباط با دستگاه‌های دیگر مثل اسکنرها و پرینترها اشاره کرد. بهترین کامپیوتر های اداری با مشخصات منحصر به فرد از جمله پردازنده قوی، حافظه بالا، قابلیت اجرای برنامه‌های متنوع به شما این امکان را می‌دهند که در انجام کارهای روزمره، فعالیت‌های تریدینگ، توسعه نرم‌افزار و ساخت موزیک به بهترین شکل عمل کنید. کامپیوترهای اداری بهره‌وری را افزایش داده و با استفاده از این نوع کامپیوترها می‌توانید با سرعت و قدرت، اهداف کاری خود را دنبال کنید.

معرفی کامپیوتر های اداری

برای انتخاب یک کامپیوتر قدرتمند ضروری است که ابتدا کاربری خود را مشخص نماید و بر اساس نیازها و انتظارات خود نسبت به خرید کامپیوتر اقدام نمایید. بر اساس نوع کاربری می‌توانید مشخص کنید که روی کدام قطعات بیشتر هزینه کنید و کدام قطعات کم اهمیت‌تر یا حتی بی اهمیت هستند. مثلا ویژگی‌های کامپیوتر مناسب ادرای داشتن یک پردازنده قوی و حجم بالای حافظه رم است، ولی کارت گرافیک این نوع کامپیوتر‌ها می‌تواند در حد گرفتن خروجی تصویر باشد. برای انتخاب بهترین کامپیوتر های اداری بودجه تعیین کننده‌ترین عامل است.

مسلم است که یک کامپیوتر قدرتمند از عهده هرکاربری بر می‌آید؛ اما خرید بهترین قطعات کامپیوتر بازار برای اغلب افراد دشوار است. بنابراین باید یک بودجه معقول و منطقی را برای خرید کامپیوتر اختصاص بدهیم. سپس بهترین قطعات را با همان بودجه برای کامپیوتر مدنظرمان خریداری کنیم. در غیر این صورت کارایی مطلوبی را دریافت نخواهیم کرد. لازم به ذکر است که همه قطعات کامپیوتر به یک اندازه برای استفاده‌های مختلف اهمیت و تأثیر یکسانی ندارند. بنابراین برای داشتن کارایی و سرعت بالا، ضروری است بودجه‌تان را به شکل مناسب و دقیقاً متناسب با انتظاراتتان صرف خرید قطعات مختلف کامپیوتر کنید. در ادامه به بررسی ویژگی‌های کامپیوتر مناسب ادرای می پردازیم.

انتخاب پردازنده برای کامپیوترهای اداری

نکات مهم در انتخاب پردازنده برای کامپیوترهای اداری

همان طور که می‌دانید پردازنده در سرعت و کارایی سیستم‌های کامپیوتری اهمیت و نقش بسزایی دارد. یکی از ویژگی‌های کامپیوتر مناسب داشتن یک پردازنده مناسب است که به خوبی از عهده نیاز شما برآید. اما در عین حال نیاز نیست بی‌دلیل هزینه زیاد کنیم و بر اساس نیاز و کاربری پردازنده مورد نظر را انتخاب کنیم. مثلا یک پردازنده Corei9 برای کاربری بازی‌های آنلاین و یا کار با آفیس هیچ مزیتی نسبت به مدل‌های پایین‌تر ندارد. پیشنهاد می‌کنیم نوع پردازنده و حداکثر بودجه را با لحاظ نمودن کاری که قرار است با کامپیوترتان انجام دهید، انتخاب کنید. برای انجام کارهای اداری توصیه می‌شود حداقل یک پردازنده 4 هسته‌ای نسل جدید انتخاب و خریداری نمایید. لازم به ذکر است پردازنده‌های بیش از دو نسل قدیمی‌تر، ارزش خرید ندارند. مثلا پردازنده‌های نسل دوم و سوم Ryzen و نسل نهم اینتل، دیگر به هیچ عنوان ارزش خرید دارند.

انتخاب مادربرد مناسب کامپیوترهای اداری

در حال حاضر انتخاب مادربرد برای بهترین کامپیوتر های اداری بسیار با اهمیت است. این سیستم‌ها به منظور انجام کارهای روزانه و مدیریتی در سازمان‌ها و شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین دلیل باید به گونه ای باشندکه از لحاظ عملکرد، پایداری و امنیت، قابل اطمینان باشند. فاکتورهای مهم در انتخاب مادربرد مناسب کامپیوترهای اداری به شرح زیر است:

  • پشتیبانی از پردازنده: مادربرد باید قابلیت پشتیبانی از پردازنده‌ را داشته باشد.
  • تعداد و نوع اسلات‌های رم: برای کامپیوترهای اداری، حداقل 8 گیگابایت رم توصیه می‌شود. همچنین، مادربورد لازم است حداقل دو اسلات رم داشته باشد و قابلیت پشتیبانی از نوع رم DDR4 را داشته باشد.
  • تعداد و نوع پورت‌ها: از پورت‌ها برای اتصال دستگاه‌های خارجی به سیستم‌های رایانه‌ای استفاده می‌شوند. برای سیستم‌های اداری، حداقل 4 پورت USB و یک پورت LAN (برای اتصال به شبکه) توصیه می‌شود. در صورتی که نیاز به اتصال دستگاه‌های صوتی و تصویری داشته باشید، مادربرد باید پورت‌های مربوط به این دستگاه‌ها را داشته باشد.
  • قابلیت گسترش: مادربرد باید قابلیت پشتیبانی از کارت‌های گرافیک، کارت‌های صوتی و دیگر قطعات گسترشی را داشته باشد تا در صورت نیاز به ارتقا، به راحتی ارتقا پیدا کنند.
  • امنیت: امنیت یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب مادربرد برای کامپیوترهای اداری است.

در حال حاضر مادربردهای معمولی امکانات قابل قبولی دارند و نیاز نیست حتما مادربردهای گران قیمت ا انتخاب کنید. مادربردی را انتخاب نمایید که از لحاظ درگاه‌های ارتباطی، حجم و سرعت حافظه رم و شکاف‌های توسعه متناسب با نیاز شما بوده و با دیگر قطعات سیستم هم خوانی داشته باشد. یکی از ویژگی‌های کامپیوتر مناسب ادرای تناسب میان مادربرد با پردازنده، کارت گرافیک و حافظه رم است که قویاً توصیه می‌شود این نکته را رعایت فرمایید.

انتخاب حافظه و رم برای کامپیوترهای اداری

نکات مهم در انتخاب حافظه و رم برای کامپیوترهای اداری

حافظه رم باید علاوه بر حجم مناسب، از سرعت و تأخیر مطلوب نیز برخوردار باشد. نکات مهمی که در انتخاب حافظه و رم باید به آن توجه کنید به شرح زیر است:

  • حافظه رم: رم‌ها با ظرفیت‌های مختلف ۲، ۴، ۸، ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت در بازار عرضه می‌شوند که کاربر بر اساس نوع سیستم و مادربرد خود باید رم مورد نظر خود را انتخاب کند. برای سیستم‌های اداری حداقل به 8 گیگابایت حافظه رم 2666 مگاهرتزی نیاز دارید. بهتر است بهتر است 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 و یا در صورت امکان رم DDR5 خریداری کنید.
  • تایمینگ رم: یکی از مهم‌ترین موارد در انتخاب رم تایمینگ آن است که با اعداد CAS نشان داده می‌شود. هرچه این عدد کمتر باشد، تایمینگ هم کمتر است.
  • سرعت رم: اصلی‌ترین نکته تأثیرگذار بر روی عملکرد سیستم، سرعت رم است.
  • سازگاری رم با سایر قطعات: یکی از ویژگی‌های کامپیوتر مناسب، سازگاری رم با سایر قطعات، مانند مادربرد است. نسل مادربرد تعیین می‌کند که از چه ظرفیت رم پشتیبانی می‌نماید.

به طور معمول کیت‌های حافظه رم DDR4 دارای فرکانس 3000 یا 3200 مگاهرتز، عملکرد مطلوب و قیمت مناسبی  دارند و کیت‌های سریع‌تر، قیمت بالا یا تایمینگ‌های نه چندان مطلوب دارند؛ بنابراین 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 دو کاناله با فرکانس 3000 یا 3200 مگاهرتز برای کامپیوترهای اداری مطلوب است.

نکات مهم در انتخاب کارت گرافیک

کارت گرافیک در اجرای بازیها و جمع کردن سیستم کامپیوتر نقش زیادی دارد اما برای همه کاربری‌ها به یک اندازه مفید نیست. به عنوان نمونه برای اشخاصی که به یک سیستم برای وب گردی یا کار با آفیس احتیاج دارند همان گرافیک داخلی پردازنده کافی است و  نیازی به هزینه اضافی برای خریدکارت گرافیک جداگانه نیست. خرید یک کارت گرافیک میان رده برای اشخاصی که با ادیت عکس یا ویدئو سر و کار دارند، می‌تواند مفید واقع گردد و از شتاب بخشی گرافیکی بهره مند شوند. نوع استفاده مورد نظراز کارت گرافیک در انتخاب شما بسیار موثر است. برای کامپیوترهای اداری کارت گرافیک یکپارچه یا یک کارت گرافیک ارزان قیمت کافی است.

انتخاب کیس مناسب کامپیوترهای اداری

انتخاب کیس مناسب کامپیوترهای اداری

قطعات اصلی یک کامپیوتر در داخل کیس جای می‌گیرد. باتوجه به این که کیس نقشی حیاتی در یک کامپیوتر مانند پردازنده و یا مادربرد ندارد ولی نقش زیادی در رابطه با نحوه عملکرد مناسب و شکل ظاهری یک کامپیوتر دارد. یک کیس مناسب باید علاوه بر پشتیبانی از نصب قطعات مورد نیاز شما، دارای کیفیت و تهویه مناسب باشد. لازم به ذکر است که کیس انتخابی برای کامپیوتر های اداری باید برای نصب کارت گرافیک، مادربرد، پاور و درایوهای ذخیره سازی مورد نیاز شما فضای کافی داشته باشد. دقت داشته باشید انتخاب کیس‌های با فضای کم پیشنهاد نمی‌شود.

نکات مهم در انتخاب پاور کامپیوترهای اداری

پاور (منبع تغذیه) یک قطعه در کامپیوتر است که برق شهر را گرفته و آن را به برق قابل استفاده برای دیگر قطعات سیستم تبدیل کرده و در اختیار سیستم می‌گذارد. توان یا چند وات بودن پاور با قطعات انتخابی شما ارتباط مستقیم دارد و نمی‌توانید از یک پاور ضعیف‌تر از مصرف سیستم‌تان استفاده کنید. بنابراین ضروری است توان مصرفی مورد نیاز همه قطعات سیستم خود را بدانید تا متناسب با آن یک پاور تهیه کنید.

معرفی چند مدل کامپیوتر اداری مناسب

در این بخش از راهنمای خرید و بهترین سیستم‌های کامپیوتر به معرفی کامپیوترهای اداری می‌پردازیم. اگر قصد دارید برای انجام کارهای اداری خودتان از کامپیوترهای اداری ارزان قیمت استفاده نمایید، سیستم‌های زیر مناسب است. این سیستم‌ها مناسب استفاده‌های معمول مانند وب گردی، کار با آفیس و استفاده اداری است.

برای بستن یک سیستم اداری خوب، ابتدا بایستی که نیازهای و کارهایی که قرار است با رایانه‌ها انجام گیرد و بودجه‌ی مدنظر خود را مشخص کنید. پس از تعیین این موارد، می‌توانید مادربرد، پردازنده، رم، هارد، کارت گرافیک، پاور، خنک کننده و کیس را انتخاب کنید.

معرفی سیستم اداری ارزان قیمت

برای کاربری عادی روزمره نظیر وبگردی و آفیس، بدون نیاز به عملیات پردازشی خاص و سنگین، می‌توان یک سیستم با مشخصات زیر را گزینش کرد.

  • پردازنده Celeron G5905 می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد که در حدود 1.5 میلیون تومان قیمت دارد و در صورتی‌که نیاز به انجام کارهای پردازشی بیشتر و چند عملیات به طور همزمان دارید، پردازنده i3 نسل هشتم یا در صورت امکان، نسل دهم، با هزینه‌ی بالای دو میلیون، گزینه‌های بهتری هستند.
  • برای مادربرد نیز باید گزینه‌ای انتخاب شود که از CPU انتخابی، پشتیبانی کند. مادربرد Biostar TB360 یا GIGABYTE H610M S2H V2 برای این منظور، قابل قبول هستند. برای این مدل‌ها بایستی چیزی در حدود 2.5 الی 3.5 میلیون تومان کنار بگذارید.
  • برای کاربری‌های عادی و صرفه جویی در هزینه، رم 4 گیگ هم کافی خواهد بود؛ اما اگر قرار است به طور همزمان از چند برنامه استفاده کنید، جهت جلوگیری از پر شدن حافظه رم و هنگی سیستم، از رم 8 DDR4 استفاده کنید. تفاوت قیمتی این دو گزینه خیلی زیاد نیست. قیمت مدل 4 گیگابایتی چیزی در حدود 500 و رم 8GB نیز در حدود 800 هزار تومان هزینه خواهد داشت.
  • برای گزینش کارت حافظه یا هارد نیز سعی کنید با توجه به سرعت بیشتر در انجام امور، حافظه‌ی SSD 128GB انتخاب کنید. این کارت حافظه چیزی در حدود 450 هزار تومان هزینه خواهد داشت. با توجه به فضای 40-50 گیگابایتی مورد نیاز برای ویندوز و درایورها، اگر نیاز به فضای زیادی برای نگهداری فایل‌ها دارید، می‌توانید برای صرفه‌جویی در هزینه، از یک هارد HDD با ظرفیت 500 گیگابایت یا 1 ترابایتی در کنار یک SSD 128 گیگابایتی استفاده کنید.
  • به عنوان پاور نیز برای سیستم اداری با این کانفیگ، یک پاور 300 واتی نظیر GREEN GP300A یا نهایتا GREEN GP400A کافی خواهد بود. برای این پاورها نیز مبلغی در حدود 1.5 میلیون تومان باید کنار بگذارید.
  • کیس‌ها به جز محفظه‌ای برای نگهداری سخت‌افزارهای مختلف و گردش هوا، نقش دیگری ندارند و با توجه به کانفیگ نه چندان قوی این سیستم‌ها و عدم تولید گرمای زیاد، یک کیس اقتصادی نظیر Green Ava یا Green Hiwa برای این نوع سیستم، کافی خواهد بود. این کیس‌ها به قیمتی در حدود 1 میلیون تومان در دسترس هستند.
  • برای مانیتور نیز همه چیز بستگی به هزینه‌ای که با توجه قطعات خریداری شده، برای آن در نظر دارید، بستگی دارد. با صرف هزینه‌ی بیشتر می‌توان، اندازه و فناوری صفحه نمایش بهتر را خریداری کرد. اما فراموش نکنید که اگر در طول روز مدت زیادی با سیستم کار می‌کنید، صفحه نمایش بی کیفیت، باعث اذیت شدن چشم و سر درد خواهد شد.
  • برای داشتن یک سیستم مقرون به‌صرفه جهت انجام کارهای عادی روزمره، نیازی به تهیه خنک کننده‌ی جدا و کارت گرافیک نخواهید داشت. گرافیک آنبورد پردازنده برای این منظور کافی خواهد بود.

معرفی بهترین کامپیوتر های اداری متوسط

اگر نیاز به کارهای حرفه‌ای‌تر نظیر ادیت فیلم و فوتوشاپ و رندرگیری دارید و محدودیت مالی زیادی هم ندارید، توصیه می‌کنیم سیستم‌هایی با کانفیگ بالاتر و قوی‌تر تهیه کنید. در ادامه جز به جز به بررسی هر یک از این تجهیزات مورد نیاز، خواهیم پرداخت.

  • پردازنده Core i5 می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای مصارف متوسط و حتی حرفه‌ای باشد. در صورت امکان پردازنده‌های نسل دوازدهم و سیزدهم اینتل که برتری‌های قابل توجهی نسبت به آپدیت‌های قبلی دارند را تهیه کنید. برای یک پردازنده i5 نسل دوازدهم باید حدود 6 میلیون تومان در نظر داشته باشید، که اگر این هزینه برایتان زیاد است، می‌توانید از CPU نسل ده یا هشت نیز استفاده کنید.
  • برای مادربرد نیز باید گزینه‌ای انتخاب شود که از CPU انتخابی، پشتیبانی کند. مادربرد GIGABYTE H610M S2H V2 یا MSI PRO B760M-P DDR4 V2 برای این منظور، جوابگو خواهند بود. این گزینه‌ها در حدود 5 میلیون تومان قیمت دارند.
  • رم 8GB DDR4 برای مصارف مختلف، عموما پاسخگو خواهد بود و مشکلی نخواهید داشت؛ اما در صورت تمایل به داشتن قدرت بالاتر برای اجرای همزمان چند برنامه، دو رم 8 یا یک رم 16 گیگابایتی خریداری کنید. این موضوع برایتان در حدود 1.5 میلیون تومان هزینه خواهد داشت.
  • برای گزینش کارت حافظه یا هارد نیز سعی کنید با توجه به سرعت بیشتر در انجام امور، حافظه‌ی SSD انتخاب کنید. یک SSD 256 گیگابایتی با هزینه‌ای در حدود 700 هزار تومان، می‌تواند کافی باشد. اما اگر نیاز به فضای زیاد دارید، می‌توانید از یک SSD با ظرفیت بیشتر یا یک هارد HDD با ظرفیت 1 ترابایتی در کنار یک SSD 128 گیگابایتی استفاده کنید.
  • به عنوان پاور و منبع تغذیه نیز برای سیستم‌های دارای این کانفیگ، پاورهای 500 واتی نظیر GIGABYTE P550B یا MSI MAG A550BN مناسب هستند. برای تهیه‌ی این دسته از پاورها نیز باید چیزی در حدود 2 الی 2.5 میلیون تومان، در نظر داشته باشید.
  • برای کیس نیز یک کیس نظیر GREEN GRIFFIN G1 با قیمتی در حدود 2 میلیون کاملا ایده‌آل است. اگر نیاز به گزینه‌ی اقتصادی‌تر داشتید، می‌توانید از GREEN Oraman Plus استفاده کنید.
  • برای مانیتور نیز همان‌طور که برای گزینه‌های ارزان قیمت توضیح دادیم، همه چیز به کیفیت و هزینه‌ی مورد نظر بستگی دارد.
  • خنک کننده‌ی GREEN NOTUS 200-PWM با هزینه‌ای در حدود 1 میلیون تومان، به خوبی از پس خنک کردن این سیستم، برمی‌آید.
  • برای کارت گرافیک اما اگر کارتان رندرگیری و ویرایش حرفه‌ای عکس و فیلم نیست، گرافیک خود پردازنده پاسخگو هست. از طرفی کارت گرافیک‌های ارزان قیمت تفاوت چندانی با گرافیک داخلی intel UHD 730 یا intel UHD 620 ندارند و برای تهیه‌ی کارت گرافیک‌هایی که خروجی کار، کیفیت بهتری داشته باشد، باید بالای 5-6 میلیون، در نظر بگیرید.

معرفی سیستم اداری بالا رده و حرفه‌ای

اگر مصرف شما به امور روزمره‌ای چون وب‌گردی، آفیس، برنامه‌نویسی و ویرایش‌های معمولی فیلم و عکس خلاصه نمی‌شود و نیاز به انجام امور حرفه‌ای و خاص دارید؛ بایستی بر حسب نیاز خود، اقدام به خرید قطعات مناسب برای داشتن بهترین کامپیوتر های اداری نمایید. مثلا آتلیه‌های عکاسی برای ویرایش حرفه‌ای عکس و فیلم‌ها، به پردازنده و کارت گرافیک فوق‌العاده قوی برای خروجی با کیفیت و طیف رنگی زیبا و طبیعی، نیاز دارند.

همچنین بخوانید :

سخن نهایی

قیمت کامپیوتر اداری یکی از موارد بسیار مهم برای انتخاب بهترین کامپیوتر های اداری مورد نیاز است، که نیاز به بررسی فراوان دارد. ادارات و شرکت‌ها سعی می‌کنند به منظور مدیریت بودجه کامپیوتر های اداری ارزان با بهترین کیفیت و قدرت عملکرد تهیه نمایند. یکی از ویژگی‌های کامپیوتر مناسب اداری که هنگام خرید باید به آن توجه کرد، خدمات و پشتیبانی است و همچنین انتخاب صحیح مشخصات فنی نیز بسیار مهم است. ادارات و شرکت‌ها باید با توجه به نیازهای خود مشخصات سخت افزاری مناسب را انتخاب نمایند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402