بهترین بازی های آیفون 2020 + لینک دانلود

بهترین بازی های ایفون ۲۰۲۰
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله تعدادی از بهترین بازی های آیفون 2020 معرفی شده و ویژگی‌های هر بازی به صورت مختصر مورد بررسی قرار گرفته است. در ادامه با پلازا همراه باشید.

امروزه در تلفن‌های هوشمند شاهد هر چه بزرگتر شدن صفحه‌های نمایش هستیم. در آخرین نسخه از موبایل‌های آیفون شاهد ویژگی صفحه نمایش لبه به لبه هستیم که قطعا لذت بازی کردن در آن‌ها را بیشتر کرده است. با توجه به تعداد بالای بازی‌های موجود در اپ استور، وجود بازی مناسب برای هر سلیقه‌ای تقریباً قطعی است. در این مقاله تلاش شده تا تعدادی از بهترین بازی های آیفون 2020 را معرفی و به صورت خلاصه ویژگی‌های هر کدام را مورد بررسی قرار دهیم و سلیقه‌های مختلف را نیز در نظر بگیریم.

معرفی بهترین بازی های رایگان آیفون 2020

آنچه در ادامه می‌خوانید:


بهترین بازی های آیفون 2020 + لینک دانلود


در ادامه به معرفی بهترین بازی های رایگان آیفون 2020 خواهیم پرداخت.

بازی آیفون Call of Duty Mobile

بهترین بازی های ایفون 2020

Call of Duty: Mobile یک بازی ویدئویی تیراندازی، و یکی از بهترین بازی های ایفون ۲۰۲۰ است که توسط TiMi Studios ساخته شده و توسط Activision و Garena برای اندروید و iOS منتشر شده است. این بازی در تاریخ 1 اکتبر 2019 (9 مهر 1399) منتشر شد. کالاف دیوتی موبایل یکی از بزرگترین راه‌اندازی‌های بازی های موبایل در تاریخ را آغاز کرد که بیش از 327 میلیون دلار درآمد با 250 میلیون دانلود تا پایان ژوئن 2020 کسب کرد.

گیم پلی این بازی به 2 بخش بزرگ تقسیم می‌شود: مولتی پلیر و بتل رویال. در بخش مولتی پلیر، می‌توانید در تیم‌های 2 نفره، 5 نفره و 10 نفره با یکدیگر در بخش‌های مختلف مانند Team Deathmach یا Frontline به رقابت بپردازید. بخش بتل رویال نیز بدین شکل است که درون یک جزیره، 100 بازیکن حضور دارند و همگی باید برای زنده ماندن به عنوان تیم آخر و یا نفر آخر تلاش کنند.

دانلود بازی Call of Duty: Mobile

 

بازی Alto’s Odyessy

بهترین بازی های ios 2020

اولین بازی در فهرست بهترین بازی های آیفون 2020، Alto’s Odyessy نام دارد. سبک هنری متفاوت و زیبای بازی که با چاشنی موسیقی‌های دلنشین و آرامش بخش همراه شده، یک عنوان منحصربه‌فرد را در میان انبوه بازی‌های موجود در اپ استور ایجاد کرده است. در این بازی شما کنترل یک چوپان گله لاما‌ها را بر عهده خواهید داشت که به کمک تخته اسکی او از مسیرهای مختلف و کوه‌های مختلف در سراسر جهان پایین خواهید آمد. چالش‌های متنوع در نظر گرفته شده در بازی و حرکات متنوع و جذابی که در حین پایین آمدن امکان اجرای آن را دارید باعث خواهند شد تا بازی برای مدت‌ها سرگرم کننده باقی بماند و تکراری نشود.

دانلود بهترین بازی های ایفون ۲۰۲۰ | بازی Alto’s Odyessy

 

بازی PUBG

بهترین بازی ایفون ۲۰۲۰

PlayerUnknown’s Battlegrounds یا همان بازی PUBG یک عنوان بتل رویال است که توسط استودیوی Bluehole و با موتور گرفیکی Unreal Engine 4 ساخته و منتشر شده و یکی از بازی های پرطرفدار ایفون 2020 محسوب می‌شود. با انتشار بازی پابجی در سال 2016، سبک جدیدی از بازی‌های کامپیوتری وارد بازار شد و آن هم بتل رویال نام داشت. با استفاده از این سبک، بعدها بازی‌هایی نظیر فورتنایت و Call of Duty: Mobile هم وارد بازار شدند.

بازی در سبک بتل رویال بدین شکل است که شما در یک نقشه به همراه 99 نفر دیگر حضور دارید و باید سعی کنید تا بصورت تک نفره یا در تیم‌های دو نفره یا چهار نفره به مبارزه با یکدیگر بپردازید. آخرین شخص یا آخرین تیمی که زنده ماند، برنده مسابقه خواهد بود. نقشه بازی بسیار بزرگ است و در ابتدا شما در هواپیما حضور دارید که باید با چتر نجات روی زمین فرود بیایید. در ابتدا هیچ سلاحی ندارید؛ پس باید به سرعت جعبه‌ها و خانه‌ها را جستجو کرده و دنبال اسلحه، مهمات، کوله پشتی و جلیقه بگردید. هنگام فرود آمدن در مکان‌های شلوغ، اولین کسی که اسلحه پیدا کند شانس بیشتری برای نجات پیدا کردن از آن مخمصه دارد.

همانطور که اشاره کردیم نقشه بازی بسیار وسیع است؛ اما چطور این قضیه کنترل می‌شود؟ در بازی منطقه ای داریم به اسم Safe Zone که هر چند دقیقه یک بار به شکل دایره روی نقشه ظاهر می‌شود. این دایره محلی‌ست که بازیکنان باید در آن جمع شوند و اگر از آن عقب بمانند، به مرور میزان سلامتی آنان کاهش می‌یابد. پس بزرگ بودن نقشه همیشگی نیست و با گذر زمان کوچک و کوچک‌تر می‌شود تا بازیکنان زودتر همدیگر را پیدا کرده و مبارزه کنند. برای مطالعه آموزش و بررسی کامل بازی پابجی می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

دانلود بازی PUBG

 

بهترین بازی 2020 برای ایفون Oceanhorn

بهترین بازی های آیفون 2020

Oceanhorn نزدیکترین بازی به سبک بازی بسیار معتبر و معروف Zelda است که می‌توانید بر روی موبایل آیفون خود تجربه کنید. هر چند که این بازی به نسبت قدیمی است، اما با این وجود همچنان یکی از بهترین بازی‌هایی است که می‌توانید بر روی موبایل خود تجربه‌اش کنید؛ بخصوص حالا که بازی برای استفاده در آیفون‌های امروزی به‌روزرسانی و بهینه شده است.

این بازی نقش آفرینی پرطرفدار دارای گرافیکی رنگارنگ، سبک مبارزه‌ای سرگرم کننده و معماهای چالش برانگیزی بوده و کاملا حس و حال یک بازی کنسولی را برای شما ایجاد خواهد کرد. Oceanhorn به قدری خوب است که اگر بازی را به کمک یک کنترلر MFi کنید، شاید به طور کامل فراموش کنید که این یک بازی موبایل است. تمام این ویژگی‌ها Oceanhorn را به یکی از بهترین بازی های آیفون 2020 تبدیل کرده است.

دانلود بهترین بازی های ایفون 2020 | بازی Oceanhorn

 

بازی If Found …

بهترین بازی آیفون 2020

اگر علاقه‌مند به بازی های داستان محور هستید که باعث برانگیخته شدن احساسات‌تان می‌شود، If Found … را از دست ندهید. داستان If Found … درواقع خاطرات شخصیت اصلی بازی یعنی کسیو (Kasio) است. این داستان، بازگشت او به غرب ایرلند، درگیری او با دوستان و خانواده و چالش‌هایی که با آن روبرو می‌شود را روایت می‌کند؛ اما همه اینها به یک شب سرنوشت ساز منجر می‌شود ، جایی که یک سیاهچاله قرار است دنیا را نابود کند. آیا کسیو می‌تواند برای محافظت از عزیزانش، جلوی سیاه‌چاله را بگیرد؟ هنر نقاشی دستی حیرت‌انگیز، در کنار داستان سُرایی فوق العاده که به معنای واقعی کلمه احساسی است، ترکیبی فراموش نشدنی را ساخته که در خاطرتان خواهد ماند. این عنوان از بازی های پرطرفدار ایفون 2020 محسوب می‌شود.

دانلود بهترین بازی های ios 2020 | بازی If Found…

 

 

بهترین بازی 2020 برای ایفون Into the Dead 2

بهترین بازی های آی او اس 2020

Into the Dead 2 تقریباً از هر جهت در مقایسه با نسخه اول بازی برتر بوده و پیشرفت کرده است و در مجموع تجربه‌ای هیجان‌انگیز و چالش برانگیز را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در این نسخه دیگر شاهد یک بازی بی‌پایان که در آن تنها هدف شکست دادن رکورد قبلی خودتان بود نیست. در این نسخه از بازی داستانی ساده، اما مناسب به همراه راوی و امکان پیشرفت با پیشروی در مراحل بازی به مجموعه اضافه شده است که تجربه متفاوت و جذابتری را ایجاد خواهد کرد.

داستان بازی ساده است: شما در مسیر بازگشت به سمت خانه‌تان دچار تصادف می‌شوید و بعد از مدتی خودتان را در میان انبوهی از زامبی‌ها پیدا خواهید کرد. هدف از عبور از زامبی‌ها، زنده ماندن و رسیدن به خانواده‌تان است. پیشرفت بازی در مقایسه با نسخه قبلی و ویژگی‌های گرافیکی خوب و تیراندازی جذاب بازی موجب شده است تا Into the Dead 2 یکی از بهترین بازی های آیفون 2020 محسوب شود.

دانلود بهترین بازی های ios 2020 | بازی Into the Dead 2

 

بازی Final Fantasy Brave Exvius

بازی های ایفون 2020

Final Fantasy Brave Exvius یک بازی نقش آفرینی و رایگان است که توسط Alim توسعه یافته و توسط Square Enix برای دستگاه های iOS ، Android و Amazon Fire منتشر شده است. این بازی به عنوان اولین تلاش مشترک بین Square-Enix و Alim شناخته می‌شود و اسپین آف سری Final Fantasy است. این بازی در آگوست 2019 در ژاپن و در مارس 2020 در سراسر دنیا منتشر شده و تا کنون بیش از 40 بار دانلود شده است.

دانلود بهترین بازی های ios 2020 | بازی Final Fantasy Brave Exvius 

 

بهترین بازی 2020 برای ایفون Reigns

بهترین بازی ایفون 2020

در بازی Reigns شما تاج گذاری خواهید کرد و سپس با سبکی مشابه با Tinder یعنی با کشیدن تصمیم‌ها به سمت راست یا چپ دستورات حکومتی خود را صادر خواهید کرد. معمولاً تصمیمات شما به مرگ شخصیتتان در بازی، به روش‌هایی هیجان‌انگیز منجر خواهند شد. شخصیت شما نفرین شده تا زندگی خود را بارها و بارها تجربه کند و هدف این است تا این طلسم را برطرف کنید. در این بازی باید به گونه‌ای تصمیم گیری کنید تا نیازهای حکومت، کلیساها، ارتش و سیستم نظامی کشور با تعادلی مناسب برطرف شوند. سبک متفاوت و کنترل کامل روی اتفاقات، بازی Reigns را در زمره بهترین بازی های ایفون ۲۰۲۰ جای داده‌اند.

دانلود بهترین بازی ایفون ۲۰۲۰ | بازی Reigns

 

بازی Brawlhalla

بهترین بازیهای ایفون 2020

بازی Brawlhalla یا همان براول هالا (براهالا نیز گفته می‌شود) اولین بار در نمایشگاه PAX East سال 2014 معرفی شد و در سال 2020 هم نسخه‌های اندروید و iOS این بازی در دسترس گیمرها قرار گرفت. سازندگان بازی Brawlhalla با الگوبرداری درست از Super Smash Bros توانسته‌اند یک بازی مبارزه‌ای چندنفره و جذاب بسازند که هر گیمری از انجامش لذت می‌برد. نکته جالب درباره بازی براهالا آن است که بازیکن‌ها بدون در نظر گرفتن پلتفرمشان، می‌توانند با یکدیگر به رقابت بپردازند. یعنی اگر شما بازی براهالا را روی گوشی اندرویدی خود داشته باشید، می‌توانید به‌صورت آنلاین با دوستتان که روی PC بازی می‌کند مبارزه کنید.

در حال حاضر بیش از 50 شخصیت که «لجند» (Legend) نامیده می‌شوند در بازی حضور دارند و می‌توانید آنها را انتخاب کنید. هر کدام از این شخصیت‌ها دارای حرکات، قدرت‌ها و همچنین ویژگی‌های ظاهری مخصوص به خودشان هستند. داستان بازی Brawlhalla هم از این قرار است که شما باید قهرمان خودتان را انتخاب کنید و در دنیایی که همه چیز به مبارزات حماسی بستگی دارد، به نبرد با سایر قهرمانان بروید.

دانلود برترین بازی های ایفون 2020 | بازی Brawlhalla

 

بهترین بازی 2020 برای ایفون The Witness

بهترین بازی 2020 برای ایفون

اگر به دنبال یک بازی با محیط و دنیای آزاد و معماهای چالش برانگیز هستید، The Witness انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. شما در این بازی در یک جزیره ناشناس و مرموز بیدار خواهید شد و برای پاسخ به سوالاتی همچون اینکه کجا هستید و که هستید، شروع به ماجراجویی در این جزیره خواهید کرد. با بیش از 500 معمای چالش برانگیز، The Witness به سادگی برای ساعت‌ها می‌تواند شما را سرگرم کند. قطعاً از نظر معمایی این عنوان یکی از بهترین بازی های ایفون ۲۰۲۰ است که می‌توانید در این سیستم عامل آن را تجربه کنید.

دانلود بهترین بازی های آیفون 2020 | بازی The Witness

 

بازی Genshin Impact

بازی های پرطرفدار ایفون 2020

Genshin Impact یک بازی نقش آفرینی اکشن رایگان است که توسط استودیو ژاپنی miHoYo تولید و منتشر شده. این بازی از یک فضای فانتزی جهان باز و سیستم نبرد مبتنی بر اکشن با استفاده از قدرتهای جادویی و قابلیت سوییچ کردن شخصیت‌ها استفاده می‌کند و بازیکنان با استفاده از پول رایج درون بازی می‌توانند شخصیت‌های جدید، سلاح‌ها و آیتم‌های دیگر را بدست بیاورند. این بازی فقط بصورت آنلاین و دارای یک حالت چند نفره محدود است که به چهار بازیکن اجازه می‌دهد با هم بازی کنند. این بازی برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 ، اندروید و iOS در تاریخ 28 سپتامبر سال 2020 منتشر شد. بازی Genshin Impact قرار است برای Nintendo Switch و PlayStation 5 نیز منتشر شود.

دانلود برترین بازی های ایفون 2020 | بازی Genshin Impact

 

بازی Old Man’s Journey

برترین بازی های ایفون 2020

Old Man’s Journey یک بازی ماجراجویی با گیم پلی به سبک اشاره و کلیک کردن است. بازی ساخت استودیوی سازنده بازی‌های Indie با نام Broken Rules است و توانسته در این مدت نظرات بسیاری را به خود جلب کند. از آنجا که داستان در این بازی بسیار مهم است، پس بهتر است زیاد در مورد داستان بازی صحبت نکنیم.

اما در مورد ویژگی‌های کلی آن می‌توان گفت که بازی از نظر گرافیکی فوق‌العاده است. سبک گرافیکی نقاشی گونه بازی شما را شیفته خود خواهد کرد. همچنین جزییات و ریزه‌کاری‌هایی که در مورد هر یک از شخصیت‌های بازی در نظر گرفته شده است نشان می‌دهد که سازندگان، بازی را با روح و عشق ساخته‌اند. بعلاوه نکته برجسته دیگر در مورد این عنوان روند روایت داستان و پیشروی بازی است که تحسین برانگیز است. در مجموع هیچ شکی در حضور Old Man’s Journey در میان بهترین بازی های ایفون ۲۰۲۰ وجود ندارد.

دانلود بهترین بازی آیفون 2020 | بازی Old Man’s Journey

 

 

بهترین بازی 2020 برای ایفون League of Legends: Wild Rift

بهترین بازی های رایگان آیفون 2020

League of Legends یکی از بزرگترین بازی های جهان است و اکنون می توانید آن را در iPhone خود بازی کنید. اگر قبلاً LoL بازی کرده‌اید، می‌دانید چه چیزی در انتظار شماست: قهرمان خود را انتخاب کنید و در یک نبرد پنج به پنج به چهار بازیکن دیگر تیم خود بپیوندید تا نقشه را به سمت بالا طی کرده و به پایگاه حریف خود برسید. این یک فرمول ساده است، اما این بازی بتل آرنا (MOBA) نیز شما را در خود غرق کرده و سریعا مجبورتان می‌کند تا از تاکتیک‌های کاراکتر خود استفاده کنید. این بازی رایگان است بنابراین برای دسترسی به هیچ یک از قهرمانان نیازی به پرداخت هزینه نیست. درعوض، می‌توانید به مرور زمان قفل آنها را باز کنید. LoL از بهترین بازی های ایفون ۲۰۲۰ به حساب می‌آید.

دانلود بهترین بازی ایفون ۲۰۲۰ | بازی League of Legends: Wild Rift

 

بازی The Machines

بهترین بازی های ایفون ۲۰۲۰

وقتی صحبت از استفاده از ARKit اپل می‌شود، در حال حاضر هیچ بازی به اندازه The Machines از تمام پتانسیل آن استفاده نمی‌کند. بهترین موبایل برای تجربه این بازی آیفون 11 است. در این بازی شما قادر خواهید بود تا به کمک دوربین پشت تلفن همراه خود هر جسم مسطحی را به میدان نبرد خود تبدیل کنید و به تنهایی و یا به همراه دوستان خود در این زمین به مبارزه بپردازید. در این بازی ربات‌های متنوع با توانایی‌های مختلفی در نظر گرفته شده‌اند و شما می‌توانید در هر مبارزه سبکی متفاوت را با انتخاب رباتی خاص اتخاذ کنید. سبک جدید و قابلیت منحصربه‌فرد استفاده شده در این عنوان، The Machines را تبدیل به یکی از بهترین بازی های آی او اس 2020 کرده است که حتما باید آن را تجربه کنید.

دانلود بهترین بازی آیفون 2020 | بازی The Machines

 

بازی Brawl Stars

معرفی بهترین بازی های رایگان آیفون 2020

Brawl Stars یک بازی ویدئویی موبایل کاملا رایگان است که توسط شرکت فنلاندی Supercell ساخته و منتشر شده است. در این بازی، شما کنترل شخصیت‌های متنوع و بسیار زیادی را بدست می‌گیرید می‌توانید در بیش از 6 ژانر مختلف با هم به رقابت بپردازید. تنوع این بازی و قهرمان‌های آن، یکی از دلایل محبوبیتش است.

دانلود بهترین بازی ایفون ۲۰۲۰ | بازی Brawl Stars

 

بازی Battleheart 2

بهترین بازی های ایفون 2020

Battleheart 2 یکی از پرطرفدار‌ترین و محبوب‌ترین و بهترین بازیهای ایفون 2020 است که تاکنون عرضه شده. شما در این بازی به همراه تیم خود به مبارزه با هیولاها و موجودات مختلف خواهید پرداخت. نکته مهمی که این بازی را در مقایسه با سایر رقبای خود متمایز کرده، سیستم مبارزه استفاده شده برای این عنوان است. به جای اینکه در نبردهای این بازی حملات و ضربات به صورت نوبتی رخ دهند، مبارزات به صورت واقعی و همزمان در میان هیولاها و تیم شما رخ خواهند داد و شما با کشیدن خط‌هایی در صفحه، مسیر حرکت را برای شخصیت‌های خود مشخص خواهید کرد. همچنین قدرت‌های ویژه هر شخصیت نیز با ضربه زدن روی آن شخصیت فعال خواهند شد. اگر به بازی‌های نقش آفرینی و داستانی علاقه دارید، حتماً Battleheart 2 را امتحان کنید.

دانلود بهترین بازی 2020 برای ایفون | بازی Battleheart 2

 

بازی Legends of Runeterra

بهترین بازی های ios 2020

Legends of Runeterra یا به اختصار LoR یک بازی کارتی رایگان و بهترین بازیهای ایفون 2020 است که توسط Riot Games ساخته و منتشر شده. بازی LoR در تاریخ 29 آوریل 2020 برای مایکروسافت ویندوز ، اندروید و iOS منتشر شد و از بهترین بازی های ایفون 2020 محسوب می‌شود. این بازی از شخصیت ها و داستان League of Legends ، که یک بازی بتل آرنا آنلاین چند نفره ساخته شده توسط Riot Games است، استفاده می‌کند.

گیم پلی بازی Legends of Runeterra بصورت 1v1 است. هر بازیکن مسابقه را با 4 کارت رندوم، 20 پوینت سلامتی و مانای صفر آغاز می‌کند. قبل از شروع بازی، بازیکن می‌تواند یک بار 4 کارت خود را که بصورت رندوم دریافت کرده، تغییر دهد. سپس، هر بازیکن یک الماس مانا دریافت می‌کند. بصورت رندوم، به بازیکنان توکن حمله و توکن دفاع داده می‌شود. طبیعتا هرکس که توکن حمله دارد، می‌تواند در همان راند حمله کند. پایان هر راند، کارت‌ها جابجا شده و کسی که در موقعیت دفاع بود، حالا در موقعیت حمله قرار می‌گیرد. تعداد الماس‌های مانا با ادامه پیدا کردن هر راند، یک عدد افزایش پیدا می‌کند و به حداکثر 10 عدد می‌رسد. در جادوی مانا می‌توان برای اجرای طلسم روی کارت استفاده کرد.

دانلود بهترین بازی های آی او اس 2020 | بازی Legends of Runeterra

 

بازی Among Us!

بهترین بازی ایفون ۲۰۲۰

هر چند ماه یک بار، بازی‌ای منتشر می‌شود که اینترنت را منفجر می‌کند؛ در میان ما! این بازی کاملا متناسب لیست بهترین بازی های رایگان آیفون 2020 است. این بازی ساده مبتنی بر قالب محبوب Werewolf / Mafia است که حالا تبدیل به یک نماد فرهنگی شده و دلیل این امر نیز قابل درک است. در این بازی، بین چهار تا 10 بازیکن را روی یک سفینه فضایی می‌بینید که با هم کار می‌کنند تا سفر در فضا را ادامه دهند. اما همه آنطور که به نظر می‌رسند نیستند و تعداد مشخصی از آن بازیکنان در واقع دغل باز یا Imposters هستند که در آنجا قرار گرفته‌اند تا کشتی را خراب کنند و سایر بازیکنان را بکشند.

در حالتی که نمی‌دانید به چه کسی می‌شود اعتماد کرد، می‌توانید بفهمید که این فریبکار کیست و آیا می‌توانید به دوست خود اعتماد کنید وقتی که او می‌گوید آن شخص Imposter را دیده که کشتی را خراب می‌کند، یا به شما دروغ می‌گویند …؟ به بهترین شکل ممکن در بین این افراد دسیسه کن! این بازی دارای ویژگی کراس پلی بین Android ، iOS و رایانه شخصی است و می‌توانید بصورت اینترنتی یا به صورت Local بازی کنید.

دانلود بهترین بازی ایفون 2020 | بازی Among Us!

 


حرف آخر


بطور کلی در این مقاله سعی داشتیم تا به معرفی بهترین بازی های رایگان آیفون 2020 بپردازیم و به صورت مختصر آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم. در فهرست بالا سعی شده تا سبک‌های مختلف داستانی، نقش آفرینی، معمایی، اکشن و تیراندازی و … در نظر گرفته شوند تا شما بتوانید بازی مورد علاقه خود را در آن پیدا کنید. نظرات و پیشنهادات خود را در مورد بازی‌های فوق با ما در میان بگذارید. امیدواریم این بازی‌ها در این ایام بتوانند اوقات خوبی را برای شما رقم بزنند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402