بررسی گوشی Pixel 4A ؛ مشخصات، دوربین، قیمت و عملکرد

پیکسل 4a
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

پس از مدتی انتظار، گوشی پیکسل 4A گوگل عرضه شد؛ محصولی خوش‌ساخت که یکی از گوشی‌های اقتصادی خوب سال 2020 است. در این مطلب به بررسی تمامی مشخصات گوشی پیکسل 4 ای می‌پردازیم.

تمرکز گوگل در بازاریابی گوشی Pixel 4A بر پشتیبانی کامل آن از ابزار Assistant، رابط کاربری اندروید بی‌نقص به همراه انتشار به‌روزرسانی‌ها به مدت سه سال برای آن و تجربه عکاسی فوق‌العاده با تنها یک دوربین اصلی بود. اما آیا عملکرد واقعی گوشی پیکسل 4A مطابق وعده‌های گوگل است؟ برای مطالعه بررسی گوگل پیکسل 4 نیز به این نوشتار جذاب مراجعه کنید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


بررسی گوشی Pixel 4A


با مقایسه مشخصات گوشی پیکسل 4A با رقیبان هم قیمتش، به عملکرد نسبتا معمولی آن پی خواهید برد. لازم به ذکر است که مدل 5G این گوشی در ماه‌های آتی و در کنار گوگل پیکسل 5 عرضه خواهد شد. در واقع، خرید گوشی Pixel 4A تا حد زیادی بسته به انتظارات شما از یک گوشی هوشمند در این دامنه قیمتی دارد. در ادامه به تمامی جزییات ساخته جدید گوگل می‌پردازیم. علاوه بر این، به تازگی رندرهای جدیدی از گوشی گوگل پیکسل 5 نیز منتشر شده‌اند که در این مقاله می‌توانید آنها را مشاهده کنید.

 

طراحی بدنه گوشی پیکسل 4A

گوشی pixel 4a

شاید بهترین کلمه برای توصیف طراحی ظاهری گوشی پیکسل 4 ای را بتوان «دوست‌داشتنی» دانست. این محصول، یکی از جمع‌وجورترین گوشی‌های اندرویدی این روزها به حساب می‌آید. برای مقایسه، جالب است بدانید که بدنه آن از گوشی پیکسل 3 ای اندازه کمتری دارد؛ هرچند که نمایشگر آن بزرگ‌تر است. نتیجه این طراحی مینیمال، یک گوشی به شدت خوش‌دست و راحت بوده که تجربه استفاده از آن بسیار لذت‌بخش به حساب می‌آید. وزن گوشی Pixel 4A بسیار سبک بوده و حتی از آیفون اس‌ای جدید نیز کمتر است. این وزن سبک را می‌توان ناشی از جنس پلی‌کربنات بدنه آن دانست؛ جنسی که در ظاهر کلی آن تاثیری منفی داشته و بین آن و زیباترین گوشی‌های اقتصادی موجود در بازار، فاصله ایجاد می‌کند. البته، استفاده گوگل از پلی‌کربنات در طراحی گوشی پیکسل 4A احتمال شکستن آن را نیز کاهش داده است.

کلید خاموش/روشن و قفل گوشی Pixel 4A دقیقا در زیر انگشت شست کاربر و در قسمت راست بدنه تعبیه شده است.. کلید مربوط به تنظیم حجم صدا نیز زیر آن قرار دارد. خشاب مخصوص به سیم‌کارت، که تنها یک مورد را در خود جای می‌دهد، در سوی دیگر گذاشته شده است. گوشی پیکسل 4A همراه با یک سیم کارت الکترونیکی داخلی عرضه می‌شود؛ سیم کارتی دیجیتالی که بسیاری از اپراتورهای تلفن همراه، از جمله نمونه‌های ایرانی، از آن پشتیبانی نمی‌کنند. در واقع، تنها کشورهایی که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند آمریکا، انگلستان، استرالیا، کانادا، اسپانیا، آلمان، تایوان و ژاپن هستند.

قیمت پیکسل 4a

در بخش زیرین گوشی گوگل پیکسل 4 ای یک درگاه USB 3.1 و جک‌های میکروفون و اسپیکر تعبیه شده‌اند. این اسپیکر در کنار نمونه بالایی، صدای استریو شفافی تولید می‌کنند. یکی از ویژگی‌هایی که گوشی Pixel 4A از نسل قبلی خود به ارث برده است، جک 3.5 میلی‌متری هدفون بوده که در پرچمداران سری 4 گوگل دیده نمی‌شود. این جک در گوشه قسمت بالایی بدنه قرار دارد. در جعبه گوشی گوگل Pixel 4A خبری از ایربادها نبوده و به نظر می‌رسد که هدف از تعبیه جک هدفون نیز جبران این کمبود بوده است. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که این گوشی از پیکسل 3 ای به ارث برده، اسکنر اثر انگشت پشت بدنه است. همان‌طور که می‌دانید، گوگل از این فناوری در پرچمداران خود استفاده نکرده و به جای آن به فناوری شناسایی چهره روی آورده است. این حسگر هیچ‌گونه مشکلی نداشته و عملکرد راضی‌کننده‌ای از خود نشان می‌دهد.

تنها مشکل چنین حسگرهایی، عدم توانایی استفاده کاربر از آن‌ها در برخی از حالت‌ها است. نبود فناوری شناسایی چهره، بدین معنی بوده که برای باز کردن صفحه گوشی پیکسل 4 ای حتما باید آن را برداشته و سپس از رمز عبور،‌ الگو یا حسگر اثر انگشت استفاده کنید. در مجموع، ساخته جدید گوگل طراحی مینیمالی داشته و تنها عناصر قابل توجه بدنه آن، حسگر اثر انگشت و دوربین مربعی شکل پشتی هستند. با توجه به این که گوشی Pixel 4A تنها از یک دوربین بهره می‌برد، اندازه بزرگ آن کمی بیش از حد به نظر می‌رسد. اگر نگاهی به طراحی پرچمداران جدید گوگل بیندازیم، متوجه عمدی بودن طراحی بزرگ این دوربین خواهیم شد. خوشبختانه این دوربین چندان برجسته نبوده و از قرار دادن گوشی بر سطوح جلوگیری نمی‌کند.

 

نمایشگر گوشی پیکسل 4 ای

قیمت گوشی گوگل پیکسل 4a

همان‌طور که در قسمت طراحی به آن اشاره شد، نمایشگر گوشی پیکسل 4A حدود 0.2 اینچ از نسل پیشین خود بزرگ‌تر است. با این حال، تغییرات نمایشگر تنها به مسئله اندازه محدود نشده و شاهد حذف گودی‌ها و پخ‌ها نیز هستیم. در واقع، گوشی Pixel 4A اولین محصولی به شمار می‌رود که نمایشگر آن کاملا فاقد گودی بوده و تمامی قسمت‌های آن، از جمله گوشه‌های سوراخ پانچ دوربین سلفی، در یک سطح قرار دارند. با این حال و برخلاف ادعای گوگل، اگر دقت کنید متوجه برخی فرورفتگی‌ها در قسمت پایینی خواهید شد. همچنین، گوشه‌های نمایشگر نیز کمی ضخیم‌تر از محصولات موجود در بازار هستند. با این حال، این تصمیم گوگل منجر به خلق نمایشگری چشم‌نواز و جذاب شده است. با وجود قرار گرفتن لنز دوربین سلفی در قسمت مربوط به اعلان‌ها، شاهد کاهش آیکون‌های برنامه‌ها در این قسمت نیستیم که به خودی خود، ویژگی جالبی به شمار می‌رود.

گوگل حتی شماری از والپیپرهای مخصوص برای این گوشی منتشر کرده که قرارگیری دوربین در داخل نمایشگر را در نظر گرفته و ظاهر بسیار جذابی دارند. برای دسترسی به این والپیپرها، کافی است به برنامه Style & Wallpaper در پوشه For Fun بروید. همچون نمونه‌های مشابه مانند خانواده گلکسی اس 10، انتظار می‌رود که پس از مدتی کاربران والپیپرهای جذاب و خلاقانه‌ای در این بخش منتشر کنند. وظیفه محافظت از نمایشگر گوشی پیکسل 4 ای بر عهده فناوری گوریلا گلس 3 گذاشته شده است. البته، این بهترین و آخرین نسخه این فناوری نبوده و در مقابل ضربه‌های سخت و سهمگین مقاوم نیست. در این حوزه، نمونه‌های چون وان پلاس نورد و سونی اکسپریا 1 II وجود داشته که به ترتیب از نسل پنجم فناوری گوریلا گلس در قسمت پشتی و جلویی بدنه و نسل ششم آن استفاده می‌کنند. برای آشنایی با تمامی جزییات گوریلا گلس، به این مقاله مراجعه نمایید. برای خرید محافظ صفحه نمایش گوشی (گلس موبایل) می توانید اینجا مراجعه کنید.

گوگل پیکسل 3a

بدون شک، ترجیح گوگل به استفاده از نسل قدیمی‌تر این فناوری، در راستای کاهش هزینه‌ها و در نتیجه قیمت نهایی گوگل پیکسل 4A بوده است. در واقع، تا زمانی که مراقب باشید، بلایی سر این گوشی نخواهد آمد. نمایشگر 5.81 اینچی گوشی Pixel 4A از پنل اولد و رزولوشن فول اچ دی پلاس 1080×2340 پشتیبانی کرده و تراکم پیکسلی 443 PPI و نسبت تصویر 19.5:9 را ارائه می‌دهد. تصاویر خروجی این نمایشگر کاملا روشن، واضح و رنگارنگ بوده و به لطف اندازه مناسب به خوبی بر سطح آن شکل می‌گیرند. تماشای ویدیوهای HDR در این گوشی بسیار جذاب بوده و جزییات و رنگ‌های آن به خوبی نظر شما را جلب خواهند کرد. با این وجود، اندازه کوچک‌تر نمایشگر گوگل پیکسل 4 ای نسبت به وان پلاس نورد، کمی توی ذوق می‌زند.

 

دوربین‌های گوشی Pixel 4A

گوشی پیکسل 4a

گوشی گوگل پیکسل 4A از معدود محصولات جدید بازار به شمار رفته که تنها شامل دو دوربین پشتی و جلویی می‌شوند. در حال حاضر، کمتر گوشی هوشمندی را می‌توانید بیابید که از این تعداد دوربین استفاده کند؛ امری که در میدان رقابتی میان‌رده‌ها به اوج خود رسیده و تولیدکنندگان با تعبیه تعداد زیادی دوربین، سعی در جلب نظر کاربران دارند، با این حال، توجه کنید که آیفون اس‌ای جدید نیز تنها دو دوربین دارد. دوربین پشتی گوگل پیکسل 4 ای دارای کیفیت 12.2 مگاپیکسل، اندازه دیافراگم f/1.7 و میدان دید 84 درجه است. این دوربین توانایی ضبط ویدیوهای 4K با نرخ فریم 30، ویدیوهای 1080p با نرخ فریم 30، 60 و 120 و ویدیوهای 720p را با نرخ فریم 30، 60 و البته اسلوموشن (240) دارد. شاید این ارقام روی کاغذ چندان جالب توجه نباشند، اما در مقایسه با سیستم‌های سه و چهار دوربینه بسیاری از رقبا، یگانه دوربین گوشی Pixel 4A عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد. عکاسی با ساخته جدید گوگل بسیار آسان بوده و در لمس صفحه خلاصه می‌شود. خروجی‌ها نیز اغلب، به لطف نرم‌افزار پردازشگر هوشمند گوگل، زیبا و چشم‌نواز خواهند بود.

گوشی پیکسل 4 ای

گوشی گوگل پیکسل 4A حالت‌های مختلفی برای عکاسی در اختیار کاربر قرار داده که از میان آن‌ها می‌توان به پانوراما و پرتره اشاره کرد. حالت پرتره با استفاده از هوش مصنوعی، پس‌زمینه محیط را مات کرده و خبری از حسگر عمق در این سیستم نیست. این دو حالت عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهند؛ امری که با توجه به سخت‌افزار ساده گوشی پیکسل 4 ای بسیار تحسین‌برانگیز است. اگر عکس‌هایتان بیش از حد تاریک، روشن یا مات بودند نیز می‌توانید با استفاده از ابزارهای Live HDR+ Plus این دوربین، آن‌ها را ترمیم کنید. علاوه بر این، با توجه به نورپردازی محیط، هوش مصنوعی گوشی Pixel 4A حالت‌های مختلفی را به شما پیشنهاد خواهد داد. برای مثال، حالت Night Stand یکی از جذاب‌ترین‌ها در بین تمامی گوشی‌های هوشمند موجود در بازار بوده و عکاسی در شب را به امری لذت‌بخش و جذاب تبدیل می‌کند. شاید عملکرد گوشی پیکسل 4A در این زمینه به پای برادران پرچمدارش نرسد، اما نسبت به سایر میان‌رده‌ها بسیار مناسب و قابل توجه است.

گوگل پیکسل 4a

با وجود بهره بردن ساخته جدید گوگل از تنها یک دوربین، خبری از زوم‌های اپتیکال و ترکیبی نبوده و در عوض کاربران تنها می‌توانند از زوم دیجیتال هفت برابری استفاده کنند. خوشبختانه، دوربین گوشی پیکسل 4 ای در این حالت عملکرد نسبتا خوبی داشته و تصاویر باکیفیتی ثبت می‌کند. علاوه بر این‌ها، این محصول فاقد ویژگی‌های زاویه گسترده و ماژول ماکرو بوده که آن را در سطح پایین‌تری نسبت به رقیبانش قرار می‌دهد. دوربین سلفی گوگل پیکسل 4A دارای کیفیت 8 مگاپیکسل، فاصله دیافراگم f/2.0 و زاویه دید 84 درجه شده و توانایی ضبط ویدیوهای Full HD را با نرخ فریم 30 دارد. این دوربین شامل حالت‌های پرتره و Night Stand شده و امکان ثبت سلفی‌های جذابی را فراهم می‌کند. در مجموع، می‌توان آن را از بهترین دوربین‌های جلویی موجود در بازار دانست.

 

باتری گوشی پیکسل 4A

مشخصات گوشی گوگل پیکسل 4a

همچنین بخوانید :

گوشی گوگل Pixel 4A حاوی یک باتری 3140 میلی‌آمپر ساعتی بوده که بسیار بزرگ‌تر از نمونه 1812 میلی‌آمپرساعتی آیفون اس‌ای به شمار می‌رود. طبق ادعای گوگل، کاربران با هر بار شارژ این محصول می‌توانند 24 ساعت از آن استفاده کنند. با این حال، آزمایش‌های رسانه‌های فناوری، نتایج دیگری را نشان داده است. طبق این بررسی‌ها، دوام باتری گوشی پیکسل 4 ای در حالت استفاده عادی، کمی بیشتر از 12 ساعت خواهد بود. به عبارت دیگر، برای استفاده از این گوشی باید هر شب آن را شارژ کنید.

با تجربه بازی و مشاهده فیلم، عمر باتری گوشی پیکسل 4A به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت. طبق آزمایش‌ها، اجرای سه ساعته یک بازی در کنار گوش دادن به موسیقی از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای و هدفون‌های بلوتوثی، چندین ساعت از عمر باتری ساخته جدید گوگل خواهند کاست. یکی از ویژگی‌های جالب پیکسل 4 ای، نمایش زمان احتمالی باقی مانده تا اتمام باتری آن در نوار اعلانات است. همان طور که انتظار می‌رفت، این محصول از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند. با این وجود، شارژر 18 واتی امکان شارژ بسیار سریع آن را به وجود می‌آورد. طبق بررسی‌ها، هر نیم ساعت شارژ حدود 35 درصد از باتری گوشی پیکسل 4 ای را پر خواهد کرد.

 

عملکرد و مشخصات پیکسل 4A

قیمت Google pixel 4a

از منظر قدرت و عملکرد، این میان‌رده جدید پیشرفتی تمام عیار نسبت به گوشی گوگل پیکسل 3A به حساب می‌آید. تراشه اسنپدراگون 730، شش گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، گوشی پیکسل 4 ای را به میان‌رده‌ای جذاب تبدیل کرده‌اند. این مشخصات، نسبت به قیمت مناسب گوشی مورد بحث، جالب توجه هستند. با این وجود، برخی مشکلات از رقبا قدرت بسیار بیشتری نسبت به گوشی Pixel 4A ارائه می‌دهند. در واقع، حداقل روی کاغذ نمی‌توان ساخته جدید گوگل را برتر از رقیبانش دانست. بارگذاری برخی از بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها در گوشی پیکسل 4 ای چند ثانیه طول کشیده که خصوصا در بازی‌های آنلاین یا برنامه‌های کاربردی بسیار آزاردهنده است. برای مثال، امکان اجرای بازی پابجی با بهترین نرخ فرم و گرافیک بصری HD روی این گوشی وجود دارد، اما باید صفحات بارگذاری نسبتا طولانی مدتی را تحمل کنید.

همچنین بخوانید :

گوشی پیکسل 4A به صورت پیش‌فرض با سیستم عامل اندروید 10 عرضه شده و از این منظر، عملکرد روان و خوبی دارد. امکان انتخاب از بین حالت‌های مدرن و سنتی برای کنترل‌های جهت‌یابی پایین صفحه وجود دارد. توصیه ما استفاده از نمونه سریع‌تر و راحت‌تر مدرن است. طبق ادعای گوگل، این گوشی حداقل به مدت 3 سال ساپورت رسمی خواهد شد و نسخه‌های 11، 12 و 13 اندروید برای آن منتشر می‌گردند. همچون تمامی محصولات خانواده پیکسل، گوگل تمرکز قابل توجه بر تعبیه کامل ابزار Assistant خود در این میان‌رده جدید داشته و کاربران می‌توانند از کاربردهای صوتی و لمسی آن برای اجرای برنامه‌ها، جستجو در نقشه، ارسال پیام‌ها یا جستجو در اینترنت استفاده کنند. کیفیت سیستم تشخیص صدا نیز بسیار خوب بوده و عملکرد سریع و مناسبی از خود نشان می‌دهد.

گوشی گوگل پیکسل 4a

گوشی Pixel 4A از اپلیکیشن Recorder گوگل نیز پشتیبانی کرده و امکان ضبط تماس‌ها را به مخاطب خواهد داد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند به ویرایش فایل‌های ضبط شده خود در پلتفرم Google Docs نیز بپردازند. برای این کار نیازی به اتصال اینترنت نخواهید داشت و تمامی فایل‌ها در گوشی شما ذخیره خواهند شد. تبدیل صوت به متن این اپلیکیشن نیز بسیار خوب بوده و به تسهیل تولید محتوا کمکی شایسته می‌کند. در جدول زیر می‌توانید تمامی مشخصات گوشی پیکسل 4 ای را مشاهده نمایید.

المانمشخصات گوشی پیکسل 4 ای
وزن143 گرم
ابعاد144×69.4×8.2 میلی‌متر
اندازه نمایشگر5.81 اینچ
رزولوشنFull HD Plus – 1080×2340
تراکم پیکسل443ppi
تراشهاسنپدراگون 730G
حافظه رم6 گیگابایت
حافظه داخلی128 گیگابایت
دوربین پشتی12.2 مگاپیکسل
دوربین سلفی8 مگاپیکسل
باتری3140 میلی‌آمپرساعت

 


قیمت گوشی پیکسل 4A


گوشی گوگل پیکسل 4A در تاریخ 20 آگوست (30 مرداد) پیش رو با قیمت 349 دلار در بازار آمریکا عرضه خواهد شد. این گوشی تنها یک مدل و رنگ مشکی داشته و خبری از مدل بزرگ‌تری XL نخواهد بود. این محدوده قیمتی، بسیار رقابتی بوده و این در حالی است که قیمت پیکسل 4A حدود 50 دلار از نسل قبلی خود کمتر است. علاوه بر این، بهبود مشخصاتی چون حافظه رم و حافظه داخلی بر ارزش ساخته جدید گوگل می‌افزایند. همچنین، می‌توان به اختلاف قیمت قابل توجه این گوشی جدید و پرچمداران نسل چهارم گوگل نیز اشاره کرد. با این حال، مهم‌ترین رقبای پیکسل 4 ای محصولاتی با قیمت مشابه و مشخصات فوق‌العاده چون وان پلاس نورد، ریلمی X50 G، موتو جی 5G و می Note 10 Lite هستند که با نمایشگرهای بزرگ و پشتیبانی از فناوری 5G، جذاب‌تر به نظر می‌رسند.

تفاوت‌های چندانی بین نمونه‌های عرضه شده از گوشی پیکسل 4 ای در مناطق مختلف چون آمریکا، انگلستان و استرالیا وجود نخواهد داشت؛ با این حال، علاقه‌مندان به این محصول در انگلستان و استرالیا با اختلاف زمانی چند ماهه به آن دسترسی خواهند یافت. دلیل این اختلاف زمانی در عرضه محصول جدید گوگل، پاندمی کرونا اعلام شده است. نظر شما در مورد قیمت Google Pixel 4A چیست؟

 


جمع‌بندی


مشخصات پیکسل 4a

اگر به دنبال میان‌رده خوش‌دست، راحت و جمع‌وجور می‌گردید یا عاشق ویژگی‌های انحصاری اندروید برای محصولات گوگل هستید، خرید گوگل پیکسل 4A تصمیمی منطقی خواهد بود. همچنین، نمی‌توان از جذابیت دوربین ساده اما کارآمد این گوشی گذشت. در طرف دیگر، اگر به دنبال بهترین و ارزشمندترین میان‌رده می‌گردید و از گوشی خود برای اجرای بازی‌های سنگین استفاده می‌کنید، محصولات برتری در بازار وجود دارند. همچنین عمر باتری ناامیدکننده گوشی Pixel 4A نیز ضعفی بزرگ برای این محصول قلمداد می‌شود. در نهایت، اگر به دنبال نمایشگری بزرگ‌تر، سخت‌افزار قوی‌تر و طراحی شیک‌تر می‌گردید، پیشنهاد ما به شما گوشی وان پلاس نورد است. آیا شما قیمت گوشی گوگل پیکسل 4A را مناسب مشخصات آن می‌دانید؟ نظراتتان را در پایین صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402