استراتژی هوشمندانه برای بازسازی هیلو
شایعه عدم وجود بخش چندنفره در بازسازی Halo: CE ممکن است یک استراتژی هوشمندانه برای جلوگیری از تقسیم جامعه بازیکنان و تقویت بخش آنلاین Halo 7 باشد.
یک شایعه نگرانکننده یا یک فرصت؟
شایعات اخیر حاکی از آن است که بازسازی بازی کلاسیک «هیلو: کامبت ایوالود» (Halo: Combat Evolved) که احتمالاً در اواخر سال ۲۰۲۶ (اواخر ۱۴۰۵) به مناسبت ۲۵ سالگی این مجموعه منتشر میشود، ممکن است فاقد بخش چندنفره رقابتی (PvP) باشد. اگرچه این خبر در نگاه اول ممکن است برای طرفداران ناامیدکننده به نظر برسد، اما میتواند یک تصمیم استراتژیک هوشمندانه برای آینده بلندمدت مجموعه «هیلو» (Halo) باشد.
جلوگیری از تقسیم جامعه بازیکنان
با توجه به اینکه شایعات دیگری به ساخت «هیلو ۷» (Halo 7) و عرضه احتمالی آن در اواخر سال ۲۰۲۷ (اواخر ۱۴۰۶) اشاره دارند، انتشار دو بازی «هیلو» با دو بخش چندنفره متفاوت در فاصله زمانی یک ساله، میتواند باعث تقسیم شدن جامعه بازیکنان و آسیب به هر دو عنوان شود. با حذف بخش چندنفره از بازسازی، استودیو «هیلو» (Halo Studios) میتواند تمام منابع و تمرکز خود را بر روی ساخت یک بخش آنلاین بینقص و کامل برای «هیلو ۷» قرار دهد تا از تکرار مشکلات زمان عرضه «هیلو اینفینیت» (Halo Infinite) جلوگیری کند.
الگویی از گذشته
این استراتژی پیش از این نیز با موفقیت اجرا شده است. در سال ۲۰۱۱ (۱۳۹۰)، نسخه «Anniversary» بازی «هیلو: کامبت ایوالود» تنها شامل کمپین بازسازی شده بود و برای بخش چندنفره، نقشههای آن را به بازی «هیلو: ریچ» (Halo: Reach) اضافه کرد. این کار باعث شد تا جامعه بازیکنان تا زمان عرضه «هیلو ۴» در سال ۲۰۱۲ (۱۳۹۱) یکپارچه باقی بماند. به همین ترتیب، بازسازی جدید نیز میتواند بازیکنان را به سمت بخش چندنفره «هیلو اینفینیت» هدایت کند تا زمانی که «هیلو ۷» از راه برسد.
منبع: Game Rant