آزادی عمل بی‌سابقه در بازی خون داون‌واکر

تیم پلازا - انتشار: 2 شهریور 1404 16:34
ز.م مطالعه: 2 دقیقه
-

سازندگان بازی «خون داون‌واکر» اعلام کردند که این بازی نقش‌آفرینی خون‌آشامی، یک ساختار «سندباکس روایی» خواهد داشت که به بازیکن اجازه می‌دهد از همان ابتدا به سراغ مأموریت نهایی برود.

استودیوی ربل ولوز (Rebel Wolves)، که توسط سازندگان سابق «ویچر» تأسیس شده، جزئیات جدیدی را از اولین بازی خود، «خون داون‌واکر» (The Blood of Dawnwalker)، منتشر کرد. بر اساس توضیحات تیم سازنده در گیمزکام (Gamescom)، این بازی نقش‌آفرینی جهان‌باز، آزادی عمل بی‌سابقه‌ای را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

مهم‌ترین ویژگی بازی، ساختار «سندباکس روایی» آن است. بازیکنان از ابتدای بازی یک هدف اصلی دارند: نجات خانواده شخصیت اصلی، کوئن (Coen)، از دست یک فرمانروای شرور در مدت ۳۰ روز. اما هیچ خط داستانی اصلی و مشخصی برای رسیدن به این هدف وجود ندارد. بازیکنان آزادند تا در دنیای بازی به اکتشاف بپردازند، متحد پیدا کنند یا حتی از همان ابتدا تلاش کنند به قلعه نهایی حمله کنند، هرچند این کار بسیار دشوار خواهد بود.

این بازی که با الهام از عناوین کلاسیکی چون «فال‌اوت» (Fallout) ساخته شده، دارای چرخه شب و روز است و بسیاری از مأموریت‌ها مسیرهای متفاوتی در روز و شب دارند. شخصیت اصلی در روز یک انسان و در شب یک خون‌آشام است که این موضوع بر گیم‌پلی تأثیر مستقیم دارد. تیم سازنده تأکید کرد که این بازی برای چندین بار تجربه کردن طراحی شده و هر playthrough می‌تواند حدود ۴۰ ساعت به طول بینجامد.

منبع: GameRant

دیدگاه های کاربران
هیچ دیدگاهی موجود نیست