استراتژی جدید مارول و دیزنی برای فاز ششم
تصمیم دیزنی برای به تعویق انداختن یک ساله «زامبیهای مارول» برای جلوگیری از تداخل با «آگاتا»، نشاندهنده استراتژی جدید «کیفیت بر کمیت» این استودیو برای مدیریت دنیای سینمایی مارول است.
به نظر میرسد دیزنی و مارول از اشتباهات فاز پنجم درس گرفتهاند. باب آیگر (Bob Iger)، مدیرعامل دیزنی، پیش از این گفته بود که آنها با تولید بیش از حد محتوا، تمرکز خود را از دست دادهاند. اکنون، یک نمونه عملی از استراتژی جدید «کیفیت بر کمیت» آنها فاش شده است.
برایان اندروز (Bryan Andrews)، کارگردان «زامبیهای مارول» (Marvel Zombies)، فاش کرده است که این سریال یک سال کامل آماده بوده، اما دیزنی آن را به تعویق انداخته تا با سریال «آگاتا: همه جا» (Agatha All Along) تداخل پیدا نکند. او گفت که مدیران نگران بودند که این دو سریال «توجه یکدیگر را بخورند.»
این تصمیم استراتژیک در نهایت به نفع «آگاتا» تمام شد که به یکی از موفقترین سریالهای دیزنی پلاس تبدیل گردید. این رویکرد حسابشده، که شامل فاصله انداختن میان پروژهها برای مهمتر جلوه دادن هرکدام است، به نظر میرسد نقشه راه اصلی مارول برای فاز ششم و پس از آن باشد. «زامبیهای مارول» سرانجام این هفته پخش خود را آغاز کرد.
منبع: FandomWire