بازی Ghost of Yotei یک کلاس درس در ساخت دنباله است
این هم از یک دنباله بینقص! نقدهای اولیه بازی «شبح یوتِی» منتشر شده و منتقدان آن را یک «کلاس درس در ساخت دنباله» خواندهاند که نه تنها به نسخه قبلی احترام میگذارد، بلکه تقریباً در تمام جنبهها از آن پیشی میگیرد.
بازی «شبح یوتِی» (Ghost of Yotei)، محصول جدید استودیو ساکر پانچ (Sucker Punch)، که از روز گذشته منتشر شده، با تحسین گسترده منتقدان روبرو شده است. بسیاری از نقدها این بازی را یک پیشرفت بزرگ نسبت به «شبح سوشیما» (Ghost of Tsushima) میدانند و معتقدند که بازگشت به نسخه اول پس از تجربه این بازی، دشوار خواهد بود.
منتقدان به طور ویژه از پیشرفتها در چندین بخش کلیدی تمجید کردهاند:
شخصیت اصلی جدید: آتسو، قهرمان جدید، به عنوان شخصیتی «از نظر فیزیکی قدرتمند اما از نظر عاطفی زخمی» توصیف شده که بسیار جذابتر از قهرمان قسمت قبل است.
مبارزات: سیستم مبارزات روانتر و رضایتبخشتر از همیشه است.
جلوههای بصری و موسیقی: هر دو نسبت به نسخه اول پیشرفت چشمگیری داشتهاند.
همراه جدید: اضافه شدن یک گرگ به عنوان همراه، یکی از ویژگیهای جدید و محبوب است.
تنها نقطه بحثبرانگیز، ساختار روایی بازی است. «شبح یوتِی» داستانی غیرخطیتر دارد و به بازیکن آزادی عمل بیشتری در نحوه پیشبرد داستان میدهد که برخی منتقدان آن را دوست داشته و برخی دیگر، روایت خطیتر نسخه اول را ترجیح دادهاند. با این حال، همگی بر این باورند که این بازی «یکی از تأثیرگذارترین بازیهای سال» است.
منبع: GameRant