تحول در سیستم مبارزات بازی Ghost of Yotei
بر اساس نقدهای اولیه، سیستم مبارزات «شبح یوتِی» با جایگزین کردن حالتهای شمشیرزنی با یک سیستم چندسلاحی پویا، به نقطه قوت اصلی این بازی تبدیل شده است.
بازی «شبح یوتِی» (Ghost of Yotei) که در تاریخ ۱۰ مهر عرضه میشود، سیستم مبارزات تحسینشده قسمت قبل را یک قدم فراتر برده است. در نقدهای اولیه، منتقدان به شدت از این سیستم جدید تمجید کردهاند.
در این بازی، شخصیت اصلی، آتسو، به جای استفاده از حالتهای مختلف برای یک شمشیر، از چندین نوع سلاح کاملاً متفاوت استفاده میکند. این سلاحها عبارتند از:
شمشیر کاتانا: برای مبارزات استاندارد.
داس زنجیرهای (Kusarigama): یک سلاح برجسته برای کنترل جمعیت و حملات از راه دور.
نیزه و شمشیرهای دوتایی: برای مقابله با انواع خاصی از دشمنان.
شمشیر سنگین اوداچی: برای دشمنان زرهپوش.
سلاحهای گرم: تفنگهای فتیلهای و تپانچههای چخماقی نیز به بازی اضافه شدهاند.
این تنوع در سلاحها، در کنار بازگشت دوئلها و استندآفها، باعث شده تا منتقدان مبارزات بازی را «بهطور مداوم هیجانانگیز» و «یکی از روانترینها در میان بازیهای اخیر» توصیف کنند.
منبع: IGN