مرکز مبادله ایران اعلام کرد که یکصد و چهل و پنجمین حراج شمش طلا در روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار میشود.
به گزارش پلازا و به نقل از تسنیم، متقاضیان شرکت در این حراج تنها تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به ثبتنام اقدام کنند. بر اساس اعلام مرکز مبادله، واریز ۵۰ میلیارد ریال (معادل ۵ میلیارد تومان) وجهالضمان به ازای هر شمش برای شرکت در حراج الزامی است.
