زمان برگزاری حراج شمش طلا اعلام شد / متقاضیان فقط تا ساعت ۲۴ شنبه فرصت دارند

تیم پلازا - انتشار: 17 اردیبهشت 1405 21:02
ز.م مطالعه: 1 دقیقه
-

مرکز مبادله ایران اعلام کرد که یکصد و چهل و پنجمین حراج شمش طلا در روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش پلازا و به نقل از تسنیم، متقاضیان شرکت در این حراج تنها تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. بر اساس اعلام مرکز مبادله، واریز ۵۰ میلیارد ریال (معادل ۵ میلیارد تومان) وجه‌الضمان به ازای هر شمش برای شرکت در حراج الزامی است.

دیدگاه های کاربران
هیچ دیدگاهی موجود نیست