شخم زدن کتاب‌های قدیمی برای خلق یک شاهکار: عهد هنری کویل برای وفاداری مطلق به «وارهمر ۴۰ هزار»

تیم پلازا - انتشار: 25 آذر 1404 17:56
ز.م مطالعه: 2 دقیقه
-

در دورانی که اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی اغلب به دلیل تغییرات غیرضروری در داستان‌های اصلی مورد انتقاد قرار می‌گیرند، هنری کویل پرچمدار جریانی شده است که «وفاداری به منبع» را اولویت اول خود می‌داند. پس از تجربه ناامیدکننده در سریال ویچر که در آن ایده‌های اورجینال نویسندگان جایگزین متن اصلی شد، کویل اکنون در پروژه وارهمر ۴۰,۰۰۰ آمازون، رویکردی کاملاً متفاوت و پژوهش‌محور را در پیش گرفته است. او اعلام کرده که تیمش در حال «زیر و رو کردن متون و کتاب‌های قدیمی» هستند تا مطمئن شوند هیچ جزئیاتی از قلم نمی‌افتد.

کویل در اینستاگرام خود نوشت: «من و تیم فوق‌العاده‌ام، در کنار ذهن‌های درخشان در Games Workshop (خالق بازی)، در اتاق‌های فکر مشغول کار هستیم و رویکردهای مختلف به عظمت دنیای وارهمر را بررسی می‌کنیم. ما در حال غربال کردن انبوهی از شخصیت‌های شگفت‌انگیز و مطالعه دقیق متون کهن هستیم.» این سطح از وسواس و دقت، نشان می‌دهد که کویل قصد دارد دنیایی بسازد که حتی سخت‌گیرترین طرفداران این بازی رومیزی را راضی کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که نقطه شروع این جهان سینمایی اکنون مشخص شده و مورد توافق آمازون و Games Workshop قرار گرفته است.

پروژه وارهمر ۴۰,۰۰۰ هنوز در مراحل اولیه پیش‌تولید است و رازداری شدیدی پیرامون آن وجود دارد. اما آنچه مشخص است، این است که کویل نمی‌خواهد اشتباهات گذشته تکرار شود. او با همکاری مستقیم با خالقان اصلی بازی، تضمین کرده است که برخلاف ویچر، اینجا خبری از «ایده‌های ناخواسته» نخواهد بود. این همکاری نزدیک برای صیقل دادن لبه‌های زبر داستان پیش از شروع فیلمبرداری ضروری است. طرفداران باید صبور باشند، چرا که با توجه به این دقت نظر، احتمالاً تا اواخر سال ۲۰۲۷ یا اوایل ۲۰۲۸ شاهد پخش این اثر نخواهیم بود، اما کویل قول داده است که نتیجه نهایی ارزش این صبر را خواهد داشت.

FandomWire

دیدگاه های کاربران
هیچ دیدگاهی موجود نیست