ترخیص ۶۶ هزار خودروی وارداتی از گمرک تا ۲۰ اسفند

تیم پلازا - انتشار: 25 اسفند 1404 14:28
ز.م مطالعه: 1 دقیقه
-

یک مقام مسئول اعلام کرد تا ۲۰ اسفند امسال ۶۶ هزار خودروی وارداتی از گمرکات کشور ترخیص شده است.

تسنیم خبر داد: محمدعلی زارعی با اشاره به وضعیت واردات خودرو در سال جاری گفت: تا تاریخ ۲۰ اسفند ماه ۶۶ هزار دستگاه خودرو از گمرکات کشور ترخیص شده است و خودروهای باقی‌مانده نیز در مراحل اداری و گمرکی برای ترخیص قرار دارند.

سخنگوی وزارت صمت با تأکید بر اینکه در تحویل خودروهای وارداتی مشکلی وجود ندارد، افزود: روند ترخیص خودروها در گمرکات با سرعت در حال انجام است.

او همچنین اظهار کرد آمار واردات خودرو در سال جاری در مقایسه با سال گذشته رشد مثبتی را نشان می‌دهد.

منبع: تسنیم

دیدگاه های کاربران
هیچ دیدگاهی موجود نیست